panosdm Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα σας. Πριν κάποιες μέρες έκανα εγγραφή στη σελίδα en.usenet.nl για να δοκιμάσω την υπηρεσία τους. Έλεγε πως σου έδινε τις υπηρεσίες της trial για 15 μέρες με την εγγραφή κλπ. Έκανα κανονικά την εγγραφή μου, έβαλα όλα τα στοιχεία μου μαζί και λογαριασμό paypal, κατέβασα τη εφαρμογή που σου δίνει και τελικά δεν το άγγιξα γιατί δεν ήταν αυτό που περίμενα. Χθες το βράδυ λοιπόν χωρίς να έχω επεξεργαστεί τίποτα μου έρχεται μήνυμα ότι έγινε συναλλαγή 99.96 Ευρώ στην Paypal. Το έχω ψάξει όσο πιο πολύ μπορώ αλλά άκρη δεν έχω βγάλει. Έστειλα και email στο support της usenet αλλά δεν απαντάνε. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι να έχει ακούσει κανείς κάτι αντίστοιχο και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα χρήματα μου πίσω ακόμα και αν το λάθος ήταν δικό μου που μπορεί να μη διάβασα κάτι στους όρους της σελίδας.
poulinos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 η μια λυση Dispute στο Paypal αφου δεν απαντανε.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Από τη στιγμή που είναι μέσω PayPal άνοιξε ένα dispute και θα αναγκαστούν να δικαιολογήσουν την συναλλαγή. Γράφεις ότι δεν ενέκρινες καμία συναλλαγή, γίνεται review από κάποιον στην PayPal και σου επιστρέφουν το ποσό ακέραιο.
panosdm Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 η μια λυση Dispute στο Paypal αφου δεν απαντανε. Το Dispute δεν είναι κατά κύριο λόγο για το ebay; Μπορεί να κάνει κάτι το paypal στην περίπτωση που έχω επιλέξει άθελα μου να γίνει η συναλλαγή μετά το πέρας της δοκιμαστικής έκδοσης; Από τη στιγμή που είναι μέσω PayPal άνοιξε ένα dispute και θα αναγκαστούν να δικαιολογήσουν την συναλλαγή. Γράφεις ότι δεν ενέκρινες καμία συναλλαγή, γίνεται review από κάποιον στην PayPal και σου επιστρέφουν το ποσό ακέραιο. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να έχω συμφωνήσει σε αυτό κατά την εγγραφή. Βέβαια απ ότι έχω δει λίγο σε ξένα sites λένε και άλλοι ότι δεν τον αναφέρουν ξεκάθαρα αυτόν τον όρο.
zmaskos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα σας. Πριν κάποιες μέρες έκανα εγγραφή στη σελίδα en.usenet.nl για να δοκιμάσω την υπηρεσία τους. Έλεγε πως σου έδινε τις υπηρεσίες της trial για 15 μέρες με την εγγραφή κλπ. Έκανα κανονικά την εγγραφή μου, έβαλα όλα τα στοιχεία μου μαζί και λογαριασμό paypal, κατέβασα τη εφαρμογή που σου δίνει και τελικά δεν το άγγιξα γιατί δεν ήταν αυτό που περίμενα. Χθες το βράδυ λοιπόν χωρίς να έχω επεξεργαστεί τίποτα μου έρχεται μήνυμα ότι έγινε συναλλαγή 99.96 Ευρώ στην Paypal. Το έχω ψάξει όσο πιο πολύ μπορώ αλλά άκρη δεν έχω βγάλει. Έστειλα και email στο support της usenet αλλά δεν απαντάνε. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι να έχει ακούσει κανείς κάτι αντίστοιχο και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα χρήματα μου πίσω ακόμα και αν το λάθος ήταν δικό μου που μπορεί να μη διάβασα κάτι στους όρους της σελίδας. Ακύρωσες τη δοκιμαστική περίοδο; γιατί απ ότι λέει στο σίτε: * During the trial period you can choose from two different price models. If you do not select a different package and do not cancel, your membership is automatically extended at the Usenet Relax rate of 8.33€/month (12 months - total 99.96€).
spartak1 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Καθαρα λέει τι θα γίνει αν δεν ακυρώσεις. Ακύρωσες πριν τη λήξη του 15μέρου;
panosdm Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Ακύρωσες τη δοκιμαστική περίοδο; γιατί απ ότι λέει στο σίτε: * During the trial period you can choose from two different price models. If you do not select a different package and do not cancel, your membership is automatically extended at the Usenet Relax rate of 8.33€/month (12 months - total 99.96€). Δυστυχώς δεν την ακύρωσα γιατί πίστευα ότι θα είχα κάποια ενημέρωση μόλις λήξει. Καθαρα λέει τι θα γίνει αν δεν ακυρώσεις. Ακύρωσες πριν τη λήξη του 15μέρου; Ναι το πρόσεξα τώρα απλά εκείνη την στιγμή απ ότι φαίνεται το είχα καταλάβει λάθος. Πολλοί την έχουν πατήσει με τη συγκεκριμένη υπηρεσία απ ότι διάβασα.
fastnq2 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Οι εταιριες ζητανε κατι να χρεωσουν για να μην παιρνουν ολοι το free trial και πιστολιαζουν..γνωστη παγιδα η αυτοματη ανανεωση.Επικοινωνησε μαζι τους(πρηξε τους) και πες τους το προβλημα.Δεν υπαρχει περιπτωση να μην δεν χρεωθεις τον πρωτο μηνα,αλλα να παρεις τουλαχιστον τους αλλους 11 πισω.Την εχω πατησει και εγω πολλες φορες και βαζω ειδοποιηση μια δυο μερες πριν ληξει το free trial να το ακυρωσω.
panosdm Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Οι εταιριες ζητανε κατι να χρεωσουν για να μην παιρνουν ολοι το free trial και πιστολιαζουν..γνωστη παγιδα η αυτοματη ανανεωση.Επικοινωνησε μαζι τους(πρηξε τους) και πες τους το προβλημα.Δεν υπαρχει περιπτωση να μην δεν χρεωθεις τον πρωτο μηνα,αλλα να παρεις τουλαχιστον τους αλλους 11 πισω.Την εχω πατησει και εγω πολλες φορες και βαζω ειδοποιηση μια δυο μερες πριν ληξει το free trial να το ακυρωσω. Μου έριξε άκυρο και το paypal. Από χθες έχω στείλει αλλά δεν έχω πάρει απάντηση και δεν βλέπω να είναι πρόθυμοι να απαντήσουν. Θα κάνω και μια δοκιμή για να τους πω να μου χρεώσουν έστω τον ένα μήνα και να μου επιστρέψουν τους άλλους αλλά το θεωρώ δύσκολο.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Δεν ξερω τι είναι αυτο το σιτε που έκανες εγγραφή, αλλα αν είναι υπηρεσία ή παροχή λογισμικού τοτε να ξέρεις οτι το παυπαλ δεν δέχεται dispute και δεν επιστρέφει χρήματα
panosdm Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Δεν ξερω τι είναι αυτο το σιτε που έκανες εγγραφή, αλλα αν είναι υπηρεσία ή παροχή λογισμικού τοτε να ξέρεις οτι το παυπαλ δεν δέχεται dispute και δεν επιστρέφει χρήματα Το κατάλαβα δυστυχώς. Απλά στέλνω σε αυτούς και δεν παίρνω απάντηση.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μου έριξε άκυρο και το paypal. Από χθες έχω στείλει αλλά δεν έχω πάρει απάντηση και δεν βλέπω να είναι πρόθυμοι να απαντήσουν. Θα κάνω και μια δοκιμή για να τους πω να μου χρεώσουν έστω τον ένα μήνα και να μου επιστρέψουν τους άλλους αλλά το θεωρώ δύσκολο.Όταν λες σου έριξε άκυρο τι εννοείς? Δεν απάντησε? Η σου απαντήσε αρνητικά?
panosdm Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2017 Όταν λες σου έριξε άκυρο τι εννοείς? Δεν απάντησε? Η σου απαντήσε αρνητικά? Μου απάντησε αρνητικά.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2017 Μου απάντησε αρνητικά.Τότε δυστυχώς μόνο αν καταφέρεις να μιλήσεις με τη σελίδα και τους ζητήσεις να πιστώσουν 11 από τους 12 μήνες αλλιώς μάλλον την πάτησες
poulinos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2017 Οι εταιριες ζητανε κατι να χρεωσουν για να μην παιρνουν ολοι το free trial και πιστολιαζουν..γνωστη παγιδα η αυτοματη ανανεωση.Επικοινωνησε μαζι τους(πρηξε τους) και πες τους το προβλημα.Δεν υπαρχει περιπτωση να μην δεν χρεωθεις τον πρωτο μηνα,αλλα να παρεις τουλαχιστον τους αλλους 11 πισω.Την εχω πατησει και εγω πολλες φορες και βαζω ειδοποιηση μια δυο μερες πριν ληξει το free trial να το ακυρωσω. και αυτοι ειναι καλυμενοι διοτι αναφερεται στους ορους και απλα πονταρουν οτι θα ξεχαστεις γιατι αυτο και σου ζητανε προκαταβολικα στοιχεια πχ καρτας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα