Προς το περιεχόμενο

Hacked PSN Account


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορείς, αν έχεις την καλοσύνη, να μου στείλεις πού ακριβώς αναγράφεται αυτό;

 

WE HAVE NO OBLIGATION TO REVERSE OR REFUND UNAUTHORIZED CHARGES MADE USING ANY AVAILABLE PAYMENT METHOD.

EXCEPT AS OTHERWISE PERMITTED BY APPLICABLE LAW OR AS EXPRESSLY PROVIDED IN THIS AGREEMENT, FUNDS ADDED TO THE WALLET ARE NON-REFUNDABLE AND NON-TRANSFERABLE.

 

Αν δεν κάνω λάθος, είναι το πιο πάνω quote, απο τα terms of service του Playstation.com. 

 

Υπάρχει επίσης αναφορά στα terms of service του PSN πιο αναλυτικά (αν και τα συγκεκριμένα είναι out of date, η πιο πρόσφατη έκδοση των TOS δεν αναφέρει τόσο ξεκάθαρα τις περιπτώσεις chargeback):

 

Chargebacks

If a top up to your wallet is reversed by your payment service provider (e.g. your bank, credit card provider or PayPal), known as a "chargeback", and there are insufficient funds in your wallet such that your balance is negative after the reversal, you will owe us a debt of the balance. We will suspend access to the PSN by your Account or console until that debt is repaid.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τελικά το πρόβλημά μου αποκαταστάθηκε πλήρως, ανώδυνα και άμεσα. Μου έστειλαν από τη SONY το παρακάτω μήνυμα:

 

"Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.

Όσον αφορά το λογαριασμό σας στο Play Station Network με Online ID : *********** θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι είναι και πάλι ενεργός.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, σας παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινώνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών SONY στα παρακάτω τηλέφωνα: κλπ. "

 

Έχω το λογαριασμό μου και πάλι, ακριβώς όπως ήταν και πριν το χακάρισμα. Μπήκα, άλλαξα κωδικό, και όλα καλά. Ο χάκερ είχε αγοράσει 50€ FIFA points, τα οποία μου έκανε refund το Paypal. 

Μπράβο στη SONY για την άμεση και σωστή υποστήριξη.

Πρέπει να προσέχουμε με τις υποκλοπές στοιχείων που αναφέρονται παραπάνω, είναι σοβαρό θέμα. Από δώ και στο εξής δεν θα ξανασυνδέσω Paypal ή κάρτα μόνιμα στο PSN, θα αλλάζω συχνότερα κωδικό, και θα ενεργοποιήσω το 2-step verification.

 

Ωραία  .... πέσαμε μάλλον σε κύμα χακαρισμάτων :)

Τέλος καλό , όλα καλά λοιπόν.

Και εγώ έσβησα τα πάντα από τον λογαριασμό μου πλέον ,ούτε κάρτες, ούτε πειπολ ούτε τίποτα. 

ΚΑι εννοείται 2 step verification.

Δημοσ.

Θα πω και εγώ την ιστορία ( true story) για το hacked account φίλου μου. Το χρωστάω εδώ και κάτι μέρες στον συμφουρουμητη Mathador.

 

 

Ο φίλος έπαιζε GTA online και όπως καταλαβαίνετε έπαιζε και το pvp του στο session. Κάποια στιγμή χαλασε μια δουλειά ενός παίχτη εκεί, ο άλλος προφανώς τα πήρε και του έστειλε μνμα "Tommorow your account will be hacked". Ο φίλος μου του απάντησε "good luck".. Που να ήξερε ότι τελικά θα γινόταν όντως την αμέσως επόμενη.

 

Έχω ξαναγράψει ότι μάλλον δεν πρόκειται για hacking, τους υπερεκτιμαμε θα έλεγα..

Απλώς έχουν βρει ένα κενό στο "support" της Sony και με συνδυασμό με έναν βλάκα υπάλληλο μπορεί να έχει κάποιος ξένος μια πρόσβαση στο account μας.

 

Η ατυχία του παιδιού ήταν ότι το nick του ήταν Jake09589 (ημερομηνία γέννησης)οποτε όσοι έχετε μιλήσει με το support της Sony, γνωρίζετε ότι ζητάνε μόνο το username και την ημερομηνία γέννησης για να ταυτοποιησουν ότι είσαι εσύ..

 

Έ λοιπόν κάτι τέτοιο του έκανε ο "hacker" Γερμανικής καταγωγής και τον χρέωσε 370 ευρώ και φυσικά τα έκανε refund.

 

Όταν πήρε την Sony για να δει τι τρέχει, αυτοί έβλεπαν την IP που τα έκανε όλα αυτά και όταν ο φίλος μου τους ρώτησε αυτός τι φταίει που ο άλλος του έκλεψε το account και έκανε τις αγορές, η απάντηση τους ήταν να δώσει τα λεφτά αυτά ώστε να φύγει το ban αλλά προσέξτε... Δεν μπαίνουν στο wallet ούτε θα πάρει αυτά που αγόρασε ο άλλος.. Απλά ζητουσαν τα χρήματα με αγορασμενες psn cards τις οποίες θα τους πήγαινε ο ίδιος ή θα τις έστελνε ηλεκτρονικά με τις αποδείξεις αγοράς αυτών..Μόνο για να ικανοποιήσουν τα terms and conditions τους. Μιλάμε για τέτοιο καραγκιοζιλίκι..

 

Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό, έφαγε ban μετά από μερικες μέρες και η κονσόλα του. Δεν έχει network features δηλαδή.. Πρακτικά μόνο για ανταλλακτικά.

 

Πήγε και πήρε άλλη κονσόλα από το να πληρώσει αυτά τα χρήματα στην Sony η οποία ξέρει ότι είναι τρυπια, για αυτό τα κρούσματα πληθαίνουν όλο και περισσότερο.

 

* Δεν είχε 2 step verification δυστυχώς ο φίλος, άλλωστε ούτε πολλοί από εμάς είχαμε. Είχε πέσει skip κακώς

Κακώς όμως και από την Sony δεν είναι υποχρεωτικό το 2 step. Έτσι θα λυνόταν ένα μεγάλο πρόβλημα.

 

Αλλά μάλλον θέλουν να τα παίρνουν και από εκεί, οπότε τους βολεύει όλο αυτό...

  • Like 4
Δημοσ.

Πω ρε μάγκες τι είναι αυτά που διαβάζω..καλά έχει τεράστιο πρόβλημα από ότι φαίνεται ή sony..και ή αντιμετώπιση τους είναι τραγική!!πραγματικά μετά από όλα αυτά θα πάω να βγλαω την κάρτα μου από μέσα!

Δημοσ.

Παιδιά έτσι είναι δυστυχώς. Που να δείτε στο neogaf τι γίνεται... Από αυτά που διάβασα εκεί, συμπέρανα τα εξής:

 

- Μην κάνετε ποτέ dispute στην τράπεζα - θα φάτε ban/permaban. Θεωρείται πολύ επιθετική ενέργεια από μέρους του πελάτη (και ας έχει δίκιο) - είναι ότι υπάρχουν και άλλα έξοδα στην διαδικασία τράπεζας-sony και σκοπό έχει να αποτρέψει κάτι βλαμμένα που το κάνανε επίτηδες και το εκμεταλλευόντουσαν για να παίρνουν το refund ΚΑΙ να κρατάνε τα παιχνίδια.

 

- Hacks τρώνε και οι τράπεζες. Μου φάγανε ένα 500αρικο (σπαστά σε αεροπορικά εισιτήρια κ.α.) από λογαριασμό μισθοδοσίας που την κάρτα του οποίου δεν έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ εκτός ATM. Ξέρω τι λέω γιατί ασχολήθηκα αναλόγως ... :devil:

 

- Πότε ίδιο password σε site με email. Το email μου στο g-mail είναι pwnd από Adobe και Nexus Mods αλλά klainmein. Μόνο για πίτσες, forums και τέτοια το χρησιμοποιώ και αυτό με prepaid. Και μέχρι και εκεί έχω 2step auth.

 

- Είπα για τις prepaid??  B)

Δημοσ.

Αν βάλουμε 2step verification στην sony και μας κλέψουν το κινητό η αλλάξουμε νούμερο και ξεχαστούμε να το δηλώσουμε στην sony, τι γίνεται;;;

Δημοσ.

Έχεις τυπώσει και κρατήσει κάπου τα back-up codes αλλιώς τον πουλο :lol:  Και το γμτω ειναι οτι στη sony έχω μεγάλη ψηφιακή βιβλιοθήκη και με κρατάνε από τα τέτοια αλλιώς θα τους είχα χέσει oπως τα 360-x1 που τα έχω όλα σε physical 

Δημοσ.

εχει παραγινει το κακο με hacked accounts πλεον

 

οποτε το 2step ειναι μονοδρομος..

Έπρεπε να είναι υποχρεωτικό εφόσον ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ασφάλεια του network τους. Τους έχει γλεντήσει ο κάθε τυχάρπαστος και τον βαπτίζουν hacker. Eδω υπάρχει εμφανές κενό ασφαλείας και του support.

 

Ειδικά τον τελευταίο διάστημα γίνεται χαμός και η Sony παίρνει σβάρνα accounts και κονσόλες.

 

Ξεχάστε τα secondary accounts(αυτά που πουλούσαν οι διάφοροι στο παρελθόν) μην αγοράζετε επίσης κονσόλες (από αγγελίες πχ) που δεν ξερετε τι account είχε ή έχει ακόμα.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα, επειδη με αυτα που διαβαζω εχω αρχισει να φοβαμαι και εγω, ευτυχως η καρτα που εχω ειναι Άδεια μονο για αγορες και φορτωνω μονο οταν θελω, σχετικα με το 2 step ver. χρειαζεται μονο αν θέλω να βαλω το acc σε αλλο play? Ή πρεπει να το εχω γενικα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...