Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fylatos είπε

Μίλα με τα κεντρικά στο τμήμα παραπόνων και σε μια εβδομάδα θα σε βοηθήσουν. Κάνε και γραπτά το παράπονο.

Υπόψιν τις αμφισβητήσεις τις χειρίζεται η εταιρεία της κάρτας πχ visa και η υπεύθυνη δήλωση εκεί πάει

Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ParhsG είπε

Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω

Ναι έχουν τμήμα παραπόνων. Πάρε και κάνε ηχογραφημένο παράπονο με όνομα και τράπεζα ή αν δε ξέρεις όνομα με την τράπεζα και την ημερομηνία.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω

Εγω τηλεφωνικος εκανα την αμφισβητηση παντως... οποτε τηλεφωνο παρε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...