ParhsG Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, fylatos είπε Μίλα με τα κεντρικά στο τμήμα παραπόνων και σε μια εβδομάδα θα σε βοηθήσουν. Κάνε και γραπτά το παράπονο. Υπόψιν τις αμφισβητήσεις τις χειρίζεται η εταιρεία της κάρτας πχ visa και η υπεύθυνη δήλωση εκεί πάει Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω
fylatos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, ParhsG είπε Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω Ναι έχουν τμήμα παραπόνων. Πάρε και κάνε ηχογραφημένο παράπονο με όνομα και τράπεζα ή αν δε ξέρεις όνομα με την τράπεζα και την ημερομηνία.
tz3s Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2019 13 λεπτά πριν, ParhsG είπε Παραπονο οτι δεν μου απαντανε; οκ θα το δοκιμασω Εγω τηλεφωνικος εκανα την αμφισβητηση παντως... οποτε τηλεφωνο παρε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα