Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, ThReSh είπε

Ναι αλλά θα πάρουν τα λεφτά από μια επαγγελματική ομάδα που δεν γουστάρει η πλειοψηφία, άρα "δεν θα λυπηθεί" κανείς. Χώρια που ούτε οι ταξιτζήδες είναι πρότυπο νομιμότητας. Άπειρες παραβιάσεις ΚΟΚ και φοροδιαφυγή, αλλά αυτά φαντάζομαι είναι ψιλά γράμματα μπροστά στο "δεν έχουν άδεια από το κράτος"... 

Plus στο δικαστήριο δεν υπάρχει διαφορά, δεν θεωρείται "αυτοάμυνα" αυτό που κάνουν οι ταξιτζήδες στους uberάδες. Μην κοιτάς που κάνει στραβά μάτια η αστυνομία και δεν μπουζουριάζει κανένα.

  εξηγησα τους λογους  που δεν θα προτιμησω   uber.   ασε τωρα της παραβασεις και  της ιστοριες. οκ το καταλαβαινω το μισος σας  ειναι μεγαλο. προς τους ταξιτζηδες  και οχι μονο για ταξι  . ο κοσμος  τα βαζει  γενικα με τους ελεθευρους επαγγελματιες .  εγω κομπλεξ δεν εχω φιλε   εχω γνωρισει αθλιους ελ. επαγγελματιες   και  κυριους ,εχω να σου πω απειρες ιστοριες με κακους ελ . επαγγελματιες .και με σωστους επισης.  θεμα κρισης καθαρα ειναι , το να στηριζεις την πειρατεια  δεν σε κανει μαγκα..   θελεις υπηρεσιες μεταφορας σωστες και νομιμες παρε taxibeat . θελεις να το παιζεις   ψευτο προοδευτικος  γλυτώνοντας  1 ευρω   παρε uber .   στην πρωτη περιπτωση στηριζεις  ενα ελληνικο start up  που εχει επενδυσει πολλα λεφτα.στην μεταφορα . και στην δευτερη μια απατη.

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, christopher0016 said:

εξηγησα τους λογους  που δεν θα προτιμησω   uber.   ασε τωρα της παραβασεις και  της ιστοριες.

Δεν νομίζω ότι σχολίασα το τι προτιμάς ή όχι, ούτε εγώ έχω πάρει uber ούτε προτείνω σε κάποιον εφόσον υπάρχει επιλογή για Beat.

Σχολίασα το "δεν θα τους λυπηθώ", καθώς και την δικαιολόγησή του.

 

Επεξ/σία από ThReSh
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

γλυτώνοντας  1 ευρω   παρε uber

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ωραία τα λέμε εδώ , αλλά μήπως να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα ;

  • Like 1
Δημοσ.

Σήμερα βλέποντας man utd vs Liverpool οι πινακίδες πίσω έγραφαν Uber. 

Οι ταριφες που αρέσκονται στην στρογγυλή θεά πρέπει να έσπασαν τις tv's τους που.... αγόρασαν με τον κλεμμενο ΦΠΑ :lol:

Δημοσ.

Μόλις πήρα ένα Uber να πάω σπίτι μου. Όσο το περίμενα, σταμάτησε ένας οδηγός beat μπροστά μου. Βγαίνει ο τύπος έξω, τεντώνεται κλπ, σκάει το Uber μου και αυτός είναι ακόμα εκεί. Μόλις μπήκα και πήρε πρέφα ότι πρόκειται για Uber, κοίταξε με απειλιτικό βλέμα τον οδηγό και άρχισε να λέει τα δικά του. Μετά από λίγο ο οδηγός μου πρότεινε να μην πάρω πάλι Uber από πιάτσα ή αν έχει ταξί κοντά. Ρε σεις τι είναι αυτά; Χάλασε το μονοπώλειο και την είδαν αλλιώς οι τύποι;

Δημοσ.

Αν και είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστώ ταρίφα (τους θεωρώ την χειρότερη φάρα επαγγελματία στην Ελλάδα, μαζί με τα παπαδαριά), έχετε σκεφτει κάτι;

1. Ο ταρίφας είναι πολύ πιο ακριβός σε σχέση με τον uber γιατί ένα μεγάλο μέρος του μισθώματος πάει σε φόρους, βενζίνες κλπ. Μιλήστε με έναν ταρίφα να σας πει απο τα 10 ευρώ πόσα πραγματικά πάνε στην τσέπη του και πόσα πάνε στο κράτος και συντήρηση του οχήματος. Η uber δεν έχει τέτοια υποχρέωση. Επομένως εκεί σταματά η κουβέντα για ελεύθερη οικονομία και αγορά, όταν ο ένας ξεκινάει απο διαφορετικό σημείο εκκίνησης

2. Ο ΜΟ ζωης κάποιου οδηγού στην Uber ειναι περίπου ένας χρόνος. Ο λόγος είναι οτι τα έσοδα που μπορεί να έχει καποιος απο την Uber είναι τρομερά μικρά, αν μέσα βάλεις και το κοστος συντήρησης του οχήματός ΣΟΥ (Service, βενζινες, τυχόν γρατζουνιες αφού είσαι όλη μερα στον δρόμο). Και όλα αυτά στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ αμάξι... Δεν είναι ότι η Uber σου δίνει ένα δικο της επαγγελματικό αμάξι και εσύ βάζεις μόνο την εργασία σου. Όλα τα λεφτά ότι ενώ εσύ βάζεις αμάξι, εργασία, η Uber θα πάρει ένα μεγάλο ποσοστό του μισθώματος, ενώ θα σε βάλει και στο κυνήγι της θετικής βαθμολογίας.

3. Αν σας ενοχλεί τόσο η συμπεριφορά του κάθε ταρίφα (όπως ενοχλεί και μένα), προτιμώ εφαρμογή τύπου Beat όπου απλά επιλέγω εναν ταξιτζή με βάση την βαθμολογία του και ξέρω και τι θα συναντήσω, παρά να δώσω τα λεφτά μου σε μια εταιρεία η οποία λειτουργεί πάνω στην εκμετάλλευση και στην ανάγκη για δουλειά ενός ταλαίπωρου αφενός και αφετέρου μέσα απο παραθυράκια όπου προσπαθεί να ανταγωνιστεί έναν κλάδο με εντελώς αθέμιτες μεθόδους (βλ .μη πληρωμή φόρων, μη συντήρηση οχηματος κλπ).

Προσωπικά λοιπόν χρησιμοποιώ μόνο Beat και έχω βρει την υγειά μου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Gkostas2007 είπε

2. Ο ΜΟ ζωης κάποιου οδηγού στην Uber ειναι περίπου ένας χρόνος. Ο λόγος είναι οτι τα έσοδα που μπορεί να έχει καποιος απο την Uber είναι τρομερά μικρά, αν μέσα βάλεις και το κοστος συντήρησης του οχήματός ΣΟΥ (Service, βενζινες, τυχόν γρατζουνιες αφού είσαι όλη μερα στον δρόμο). Και όλα αυτά στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ αμάξι... Δεν είναι ότι η Uber σου δίνει ένα δικο της επαγγελματικό αμάξι και εσύ βάζεις μόνο την εργασία σου. Όλα τα λεφτά ότι ενώ εσύ βάζεις αμάξι, εργασία, η Uber θα πάρει ένα μεγάλο ποσοστό του μισθώματος, ενώ θα σε βάλει και στο κυνήγι της θετικής βαθμολογίας.

Χρήστης beat και εγώ, όμως και Uber.

Πάνω στο quote, και σαν ταρίφας τα ίδια πληρώνεις, συν την άδεια. 

Δημοσ.

Και τα uber αυτοκινητα ( τα πιο πολλα απο αυτα εχουν ενοικιο, νοικιασμενα ειναι) και πιστεψε με ειναι μεγαλο!!

Οτι εχει να πληρωσει ο ταξιτζης εχει και ο ουμπερας, μονο που ο ουμπερας, θα δωσει και ολοκληρο το φπα που του αναλογει, οχι οπως οι ταξιτζηδες!!

Επισης τα οχηματα τους ειναι μακραν πολυ καλυτερης καταστασης απο τα πιο πολλα ταξι!!

Αν ξεχασω κατι μεσα στο ουμπερ, θα το βρω, στο ταξι το κλαιω!!

Οταν περιμενω στο ψωλοκρυο, 10 λεπτα για ταξι και σ λενε δεν παω εκει δν βολευει ( ενω ειναι παρανομο), αποδειξη ουτε λογος, ειναι συνηθως μεσα στην μπιχλα, το οχημα ειναι ετοιμοροπο και πανω απο τα μισα ειναι ανασφαλιστα, εσυ να προτιμησεις taxi! Και ασε τους αλλους να κανουν λαθος που προτιμουν uber

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 hours ago, Gkostas2007 said:

Αν και είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστώ ταρίφα (τους θεωρώ την χειρότερη φάρα επαγγελματία στην Ελλάδα, μαζί με τα παπαδαριά), έχετε σκεφτει κάτι;

1. Ο ταρίφας είναι πολύ πιο ακριβός σε σχέση με τον uber γιατί ένα μεγάλο μέρος του μισθώματος πάει σε φόρους, βενζίνες κλπ. Μιλήστε με έναν ταρίφα να σας πει απο τα 10 ευρώ πόσα πραγματικά πάνε στην τσέπη του και πόσα πάνε στο κράτος και συντήρηση του οχήματος. Η uber δεν έχει τέτοια υποχρέωση. Επομένως εκεί σταματά η κουβέντα για ελεύθερη οικονομία και αγορά, όταν ο ένας ξεκινάει απο διαφορετικό σημείο εκκίνησης

2. Ο ΜΟ ζωης κάποιου οδηγού στην Uber ειναι περίπου ένας χρόνος. Ο λόγος είναι οτι τα έσοδα που μπορεί να έχει καποιος απο την Uber είναι τρομερά μικρά, αν μέσα βάλεις και το κοστος συντήρησης του οχήματός ΣΟΥ (Service, βενζινες, τυχόν γρατζουνιες αφού είσαι όλη μερα στον δρόμο). Και όλα αυτά στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ αμάξι... Δεν είναι ότι η Uber σου δίνει ένα δικο της επαγγελματικό αμάξι και εσύ βάζεις μόνο την εργασία σου. Όλα τα λεφτά ότι ενώ εσύ βάζεις αμάξι, εργασία, η Uber θα πάρει ένα μεγάλο ποσοστό του μισθώματος, ενώ θα σε βάλει και στο κυνήγι της θετικής βαθμολογίας.

3. Αν σας ενοχλεί τόσο η συμπεριφορά του κάθε ταρίφα (όπως ενοχλεί και μένα), προτιμώ εφαρμογή τύπου Beat όπου απλά επιλέγω εναν ταξιτζή με βάση την βαθμολογία του και ξέρω και τι θα συναντήσω, παρά να δώσω τα λεφτά μου σε μια εταιρεία η οποία λειτουργεί πάνω στην εκμετάλλευση και στην ανάγκη για δουλειά ενός ταλαίπωρου αφενός και αφετέρου μέσα απο παραθυράκια όπου προσπαθεί να ανταγωνιστεί έναν κλάδο με εντελώς αθέμιτες μεθόδους (βλ .μη πληρωμή φόρων, μη συντήρηση οχηματος κλπ).

Προσωπικά λοιπόν χρησιμοποιώ μόνο Beat και έχω βρει την υγειά μου.

1. Ο uberas δεν καίει βενζίνη? Με αέρα κινείται το αμάξι του? Ίσα ισα ο uberas πληρώνει περισσότερους φόρους από τον μέσο όρο των ταρίφων που η λέξη απόδειξη για αυτούς είναι είδος υπο εξαφάνιση.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ουμπερας που πληρωνει φορους? Ελευθερος επσγγελματιας ειναι? Πληρωνει ΦΠΑ? Γιατι νομιζω ολα πανε στην ουμπερ κ αυτη του δινει ενα ποσοστο απο την κουρσα. Κατι σαν μισθωτος. Γιατι λεμε οτι θελουμε νομιζω εδω μεσα.

ΥΓ Αν δεν βρισκετε ταξι ή ειναι μες την μπιχλα παρτε Beat

8 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Χρήστης beat και εγώ, όμως και Uber.

Πάνω στο quote, και σαν ταρίφας τα ίδια πληρώνεις, συν την άδεια. 

'Οταν λοιπόν πληρώνει σαν κοστος συντήρησης τα ίδια με τον ταρίφα ο ουμπεράς (όχι η ούμπερ) και είναι πιο φθηνός απο τον ταρίφα, τότε πως σκατά βγάζει κέρδος; Εκτός αν ο ταρίφας βγάζει τόσο τεράστια υπερκέρδη. Γι' αυτό λέω ότι ο ΜΟ ζωής ενός ουμπερά ειναι 1 χρόνος περίπου, γιατί πολύ απλά δεν βγαίνει. Η Uber έχει κάνει μια πλατφόρμα που η ιδια έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι. ΟΚ, σαν καταναλωτής εσύ πληρώνεις λιγότερα τώρα, αλλά μιλάμε για μια εταιρεία που δίνει μηδενικούς σχεδόν μισθούς στους οδηγούς, χωρίς κοστος συντήρησης οχήματος (αυτό το έχουν οι οδηγοί) και σε εχει στο άγχος να πιάσεις συγκεκριμένη βαθμολογία. Συγνώμη αλλά εγώ τέτοιο εργοδότη δεν θα ήθελα ούτε για μένα, ούτε για κάποιον άλλο. Και πολλές φορές αυτά που λέμε για τους αλλους τα λουζόμαστε στο τέλος και μεις.

Και για να μιλησω με στοιχεια, εδώ μπορείτε να βρείτε άρθρο του Bloomberg που στηριζεται σε έρευνα του ΜΙΤ (δεν νομίζω και τα 2 να είναι η Πραβντα) για το πόσο κακοπληρωμένοι είναι οι οδηγοί της Uber και για το πόσο ΜΟ ζωής έχουν μέσα στην εταιρεία.

Και εδώ άρθρο για το πως η Uber εμφανίζεται ηγέτης κόστους με το  να αφαιρεί τον ΦΠΑ από την αμοιβή των οδηγών, αντί να τον λαμβάνει από τον καταναλωτή (Fortune Greece, όχι ο Ριζοσπάστης)

ΥΓ Προσωπικά δεν τα βάζω με τους Uberαδες και ειναι ξεφτύλα αυτό που κάνουν και τους σπάνε τα αμάξια. Άνθρωποι που εχουν ανάγκη απο δουλειά είναι και πολλές φορές θα κάνουν και τον καραγκιόζη και τον βλάκα για να παραμείνουν στην πλατφόρμα. Εγώ τα βάζω με την ίδια την Uber γιατί λειτουργεί με πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού. Ξεκινάει απο εντελώς διαφορετική αφετηρία και με πολλαπλά πλεονεκτήματα σε σχέση με έναν παραδοσιακό ταξιτζή. Αν θέλουν να ανταγωνιστούν το επάγγελμα ας το κάνουν, αλλά με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που έχουν οι ταρίφες.

 

Επεξ/σία από Gkostas2007
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Desktopparts88 είπε

Και τα uber αυτοκινητα ( τα πιο πολλα απο αυτα εχουν ενοικιο, νοικιασμενα ειναι) και πιστεψε με ειναι μεγαλο!!

Οτι εχει να πληρωσει ο ταξιτζης εχει και ο ουμπερας, μονο που ο ουμπερας, θα δωσει και ολοκληρο το φπα που του αναλογει, οχι οπως οι ταξιτζηδες!!

Επισης τα οχηματα τους ειναι μακραν πολυ καλυτερης καταστασης απο τα πιο πολλα ταξι!!

Αν ξεχασω κατι μεσα στο ουμπερ, θα το βρω, στο ταξι το κλαιω!!

Οταν περιμενω στο ψωλοκρυο, 10 λεπτα για ταξι και σ λενε δεν παω εκει δν βολευει ( ενω ειναι παρανομο), αποδειξη ουτε λογος, ειναι συνηθως μεσα στην μπιχλα, το οχημα ειναι ετοιμοροπο και πανω απο τα μισα ειναι ανασφαλιστα, εσυ να προτιμησεις taxi! Και ασε τους αλλους να κανουν λαθος που προτιμουν uber

ποιο ενοικιο εχουν ???  και μεγαλο κιολας..  50 ευρω νοικιαζεται ενα ταξι ολοκληρο..  ενα ΙΧ ποσο αραγεε??  10   15  20euro  με leasing?

 

ποιους φορους πληρωνει ο ουμπερας?    ποσοστα δινει στην καθε κουρσα .  αμα επερνες BEAT  να εισαι σιγουρος   οτι και να ξεχνουσες κατι στο ταξι θα το εβρισκες.

ανασφαλιστα ταξι?? τι λες τωρα  σεναριο επιστημονικης φαντασιας..  το ταξι δεν μπορει να μεινει χωρις ασφαλεια.. για κανενα λογο..  το ΙΧ της ουμπερ ισως να μπορει , εαν και σιγα  τα λεφτα το 25% θα πληρωσει σε σχεση με ενα  οχημα δημοσιας χρησης.

πιο ψωλοκρυο να περιμενεις?  στο 2018 ειμαστε   300 αδεια ταξι θα βρεις να σε παρουνε , δεν ειμαστε δεκαετια 90 ..    ειτε σας αρεσει ειτε οχι εχουνε αλλαξει αρκετα πραγματα στο χωρο του ταξι.   

 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, gaius germanicus είπε

https://www.thepressproject.gr/article/125185/Nea-antiparathesi-suriza-ND-gia-Mareba-kai-taxibeat

η αριστεια πριμοδοτει τις επενδυσεις!

Εχει πλάκα αυτή η αντιπαράθεση των 100% κρατιστών με τους 95% κρατιστές.
Λογικά, όπως συνέβει σε όλα τα κράτη που δοκίμασαν τη φτώχεια που φέρνει ο κρατισμός, κάποια στιγμή θα κουραστεί ο κόσμος να φτωχαίνει συνέχεια και θα γυρίσει σε πιο φιλελεύθερες καταστάσεις.

Επεξ/σία από skiabox
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή διαβάζω διάφορες εκδοχές του τι πέζει, θα γράψω και εγώ τι έμαθα από έναν uberα προχθές που με γύριζε σπίτι.

Μου είπε λοιπόν πως λόγο της τωρινής νομοθεσίας όλα τα uber που κυκλοφορούν στην Αθήνα είναι αυτοκίνητα από εταιρείες ενοικίασης. Με άλλα λόγια σε αυτήν την φάση κανένα uber δεν είναι ΙΧ, αλλά όλα ανοίκουν σε εταιρίες και οι οδηγοί είναι επί της ουσίας μισθωτοί οδηγοί. Ποιό συγκεκριμένα οι βενζίνες, τα σέρβις και γενικά όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου τα πληρώνει η εταιρία κ όχι εκείνος από την τσέπη του. Από τη άλλη εκείνος δεν ακουμπάει τα καθημερινά κέρδη. Τα δίνει κάθε μέρα στην εταιρεία.

Μου είπε ότι δουλεύει 6 μέρες την εβδομάδα, 9 με 9 και πέρνει μισθό 1000e.

Τώρα αν σε κάτι μου είπε παπάτζες δεν το γνωρίζω απλά σας μεταφέρω την εκδοχή του ίδιου του οδηγού για την κατάσταση!

Επεξ/σία από plotolp
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...