Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρει κανείς πόσο είναι το χρονικό περιθώριο στο site της GearBest για να κάνω αναφορά στο paypal και να μου επιστραφούν τα λεφτά ;

 

 

Στις 21 Απριλίου θα είναι 2 μήνες από την στιγμή της αποστολής και το δέμα μου είναι ακόμα στην Ολλανδία και έρχεται, τι να πω.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

στο Site της NL post λέει τα παραπάνω:

 

 

04-03-2017 09:06 The item is on transport to the country of destination

 

03-03-2017 11:11 The item is at the PostNL sorting center

 

24-02-2017 08:46 The item is pre-advised

 

 

 

 

Στα ΕΛΤΑ γράφει:

 

3/3/2017, 11:11:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ


Το tracking number τι σου λέει; Ότι είναι στην Ολλανδία πόσο καιρό;

 

 

Δηλαδή είναι στην Ολλανδία 1 μήνα!

Δημοσ.

Έφυγε από Ολλανδία 1 μήνα πριν.

 

Και με τα πόδια να ερχόσουν από Ολλανδία σε ένα μήνα θα έφτανες Ελλάδα

  • Like 1
Δημοσ.

Το paypal σου δίνει χρονικό περιθώριο 6 μήνες.

Σύμφωνα με το τράκινγκ το πακέτο σου ΣΚΑΝΑΡΙΣΤΗΚΕ τελευταία φορά στις 3/3 που αναχώρησε από Ολλανδία. Δεν σημαίνει ότι από Ολλανδία έρχεται καρφί Ελλάδα. Μπορεί να κάνει στάση σε άλλες 10 χωρες ενδιάμεσα. Πάντως το πιθανότερο είναι να έχει φτάσει Ελλάδα και να μην έχει σκαναριστεί ακόμα. Λίγη υπομονή ακόμα και θα παραλάβεις.

Δημοσ.

Ναι και εγώ άκουσα κάτι για 6μήνο προστασία από GearBest οπότε θα περιμένω  ακόμη λίγο, αυτή μου λένε σαν deadline την 21 Απριλίου. 

 

 

Πρώτη αγορά από GearBeast και προβληματική  τόσο χρόνια στο ebay δεν είχε απολυτός κανένα πρόβλημα. 

 

 

 

Για να δούμε.

Δημοσ.

Εντάξει, αν το δεις συνολικά είναι 1,5 μήνας από όταν στο έστειλαν. Μέσα στα λογικά πλαίσια είσαι. Εμένα η πρώτη μου παραγγελία είχε κάνει ένα μήνα από όταν έφυγε από Κίνα μέχρι να σκαναριστεί στην Ολλανδία και μετά άλλον ένα μήνα μέχρι να παραλάβω. Και έχει τύχει να παραλάβω και σε 2 εβδομάδες από τη μέρα αποστολής. Όπως κάτσει είναι με τα ταχυδρομεία.

Δημοσ.

Είναι θέμα τύχης τελικά.

 

30/3 αγορά από Κίνα

31/3 το έστειλαν με NL

5/4 έφυγε από Ολλανδία

8/4 Έφτασε Ελλάδα

2djrki0.jpg

 

Άλλα δέματα με NL post έχουν κάνει και 2μηνο αλλά το σύνηθες είναι 20-30 μέρες.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν μετά την λήξη του Deadline Που μου είχανε πει δηλαδή  2 μήνες από την ημερομηνία αποστολής  22 Φεβρουαρίου - 22 Απριλίου μου κάνουν την εξής πρόταση:

 

 

 

We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

 

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

 

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

 

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

 

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation: 

 

1) Resend the item upon repaying 50% of the order value. 

 

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 29 USD via PayPal.

Please confirm your shipping address again in this format:

 

Consignee Name: 

Detailed Address:

City:

State (Province): 

Postal Code: 

Country: 

Phone Number:

 

2) Partial refund to  your Wallet as store credit. 

 

We can refund 29.5 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

 

This refund will be processed within 24 hours.

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html 

 

3) Partial refund to  your original payment account. 

 

In this case, we can refund 29.5 USD to your original payment account.

 

Kindly let us know your decision.  

 

Best Regards

Arlene

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/ 

 

 

 

 

 

 

 

Εγώ για το προϊον πλήρωσα  54 ευρώ.    Πείτε μου τι να κάνω  ;;;

Δημοσ.

αν θελεις το αντικειμενο ξανα κανε την 1η προταση και πληρωνεις τα μισα όπως λεει.

αν τελικα αλλαξες γνωμη και δεν το θελεις παρε τα σχεδον 30 δολλαρια που σου δινουν και λενε θα σου βαλουν στον λογαριασμο σου και τελειωσε το θεμα.

 

επαιξες και εχασες... γιατι αν ειδες σ ειπαν και αυτοι ότι δεν ειχες επιλεξει καποιο insurance να εχεις για την παραγγελια σου ;)

Δημοσ.

αν θελεις το αντικειμενο ξανα κανε την 1η προταση και πληρωνεις τα μισα όπως λεει.

αν τελικα αλλαξες γνωμη και δεν το θελεις παρε τα σχεδον 30 δολλαρια που σου δινουν και λενε θα σου βαλουν στον λογαριασμο σου και τελειωσε το θεμα.

 

επαιξες και εχασες... γιατι αν ειδες σ ειπαν και αυτοι ότι δεν ειχες επιλεξει καποιο insurance να εχεις για την παραγγελια σου ;)

 

Καλά και το paypal τι ρόλο παίζει δεν μπορώ να έχω το full refund ???

Δημοσ.

Τους όρους του site τους έχεις διαβάσει;

 

Ξέρεις τι κάνει το insurance και για ποιους λόγους υπάρχει; :)

 

 

Τί να σου πω.

 

Άνοιξε case τότε στο paypal και ζητά full refund αφού πεις τι έχει γίνει.

 

Και τότε βλέπεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...