Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά δε θα δεχόμουν επιστροφή στο κάθε wallet.

 

Όπως πήραν ζεστά ζεστά τα δολάρια από την κάρτα μου, έτσι πρέπει να τα επιστρέψουν.

 

Και ειδικά μετά από αυτή τη συμπεριφορά μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δε θα σου τη φέρουν πάλι;

Κ σου ξαναλέω κάποιος που θα αγόραζε ξανά τον συμφέρει.

 

Εσύ αν τα θες στην κάρτα σου μπορείς να τα πάρεις φυσικά πίσω.

 

Το κατάστημα θεωρείτε αξιόπιστο, η συμπεριφορά που έχουν στα support ticket προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι επαγγελματική αντικειμενικά. Για αυτό κ αν επιμείνεις βγάζεις άκρη.

 

Το κάνουν αυτό βέβαια γιατί πολλοί (πάρα πολλοί βασικά) στήνουν σκηνικά για να "χαθούν" τα δέματα, τάχα παρέλαβαν σπασμένα κινητά κλπ, οπότε φοβούμενοι ότι θα τους καταλάβει το κατάστημα παίρνουν το πρώτο "μισό" refund. Ετσι βγαίνουν "κερδισμένοι" όλοι. Δεν είναι σωστή αντιμετώπιση προφανώς, αλλά όποιος έχει δίκαιο κ επιμείνει δεν θα βγει ποτέ χαμένος.

 

Χαμένος είναι βέβαια επίσης είναι αυτός που έχει πρόβλημα κ θα δεχτεί την  πρώτη προσφορά, κ για αυτό λέω στα παιδιά ούτε Dispute χρειάζεται ούτε τίποτα, μερικά μηνύματα παραπάνω μόνο με το support κ να απαιτήσουν αυτά που πρέπει. Πιο πολύ τους καίει μια αρνητική αξιολόγηση παρά ένα Dispute στο paypal.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πως στηνονται σκηνικα; Αφου υπαρχει το tracking και βλεπουν αν παραδοθηκε το δεμα.Και σε οτιδηποτε τους πεις για το αντικειμενο πχ σπασμενη οθονη σου ζητανε φωτογραφιες για αποδειξη.Γενικα και εγω δεν εχω καποιο θεμα μεχρι τωρα με το gearbest με εξαιρεση το θεμα των ticket που ειπες και εσυ.Εκει σου βγαζουν την πιστη με τα αυτοματοποιημενα τους μηνυματα

Κ σου ξαναλέω κάποιος που θα αγόραζε ξανά τον συμφέρει.

 

Εσύ αν τα θες στην κάρτα σου μπορείς να τα πάρεις φυσικά πίσω.

 

Το κατάστημα θεωρείτε αξιόπιστο, η συμπεριφορά που έχουν στα support ticket προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι επαγγελματική αντικειμενικά. Για αυτό κ αν επιμείνεις βγάζεις άκρη.

 

Το κάνουν αυτό βέβαια γιατί πολλοί (πάρα πολλοί βασικά) στήνουν σκηνικά για να "χαθούν" τα δέματα, τάχα παρέλαβαν σπασμένα κινητά κλπ, οπότε φοβούμενοι ότι θα τους καταλάβει το κατάστημα παίρνουν το πρώτο "μισό" refund. Ετσι βγαίνουν "κερδισμένοι" όλοι. Δεν είναι σωστή αντιμετώπιση προφανώς, αλλά όποιος έχει δίκαιο κ επιμείνει δεν θα βγει ποτέ χαμένος.

 

Χαμένος είναι βέβαια επίσης είναι αυτός που έχει πρόβλημα κ θα δεχτεί την πρώτη προσφορά, κ για αυτό λέω στα παιδιά ούτε Dispute χρειάζεται ούτε τίποτα, μερικά μηνύματα παραπάνω μόνο με το support κ να απαιτήσουν αυτά που πρέπει. Πιο πολύ τους καίει μια αρνητική αξιολόγηση παρά ένα Dispute στο paypal.

Δημοσ.

Πως στηνονται σκηνικα; Αφου υπαρχει το tracking και βλεπουν αν παραδοθηκε το δεμα.Και σε οτιδηποτε τους πεις για το αντικειμενο πχ σπασμενη οθονη σου ζητανε φωτογραφιες για αποδειξη.Γενικα και εγω δεν εχω καποιο θεμα μεχρι τωρα με το gearbest με εξαιρεση το θεμα των ticket που ειπες και εσυ.Εκει σου βγαζουν την πιστη με τα αυτοματοποιημενα τους μηνυματα

 

Κ εγώ πέρα από ότι σου βγαίνει η πίστη στα support ticket ποτέ δεν είναι πρόβλημα. 

 

Τώρα για τα υπόλοιπα υπήρχαν βίντεο και blogs που τα έγραφαν. Τα περισσότερα τα κατέβασαν πλέον.

  • Like 1
Δημοσ.

Κ σου ξαναλέω κάποιος που θα αγόραζε ξανά τον συμφέρει.

 

Εσύ αν τα θες στην κάρτα σου μπορείς να τα πάρεις φυσικά πίσω.

 

Το κατάστημα θεωρείτε αξιόπιστο, η συμπεριφορά που έχουν στα support ticket προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι επαγγελματική αντικειμενικά. Για αυτό κ αν επιμείνεις βγάζεις άκρη.

 

Το κάνουν αυτό βέβαια γιατί πολλοί (πάρα πολλοί βασικά) στήνουν σκηνικά για να "χαθούν" τα δέματα, τάχα παρέλαβαν σπασμένα κινητά κλπ, οπότε φοβούμενοι ότι θα τους καταλάβει το κατάστημα παίρνουν το πρώτο "μισό" refund. Ετσι βγαίνουν "κερδισμένοι" όλοι. Δεν είναι σωστή αντιμετώπιση προφανώς, αλλά όποιος έχει δίκαιο κ επιμείνει δεν θα βγει ποτέ χαμένος.

 

Χαμένος είναι βέβαια επίσης είναι αυτός που έχει πρόβλημα κ θα δεχτεί την  πρώτη προσφορά, κ για αυτό λέω στα παιδιά ούτε Dispute χρειάζεται ούτε τίποτα, μερικά μηνύματα παραπάνω μόνο με το support κ να απαιτήσουν αυτά που πρέπει. Πιο πολύ τους καίει μια αρνητική αξιολόγηση παρά ένα Dispute στο paypal.

 

 

Αξιολόγηση στο Gearbest πως γίνεται ;  Γιατί στο ebay γίνεται στον πωλητή στο Gearbest που είναι κατάστημα πως γίνεται η αξιολόγηση ;

Δημοσ.

Πριν 1 χρόνο είχα παραγγείλει γυαλιά ηλίου για την γυναίκα μου που τις άρεσαν 34$ από Gearbest και έφτασαν σπασμένα, τα έβγαλα φωτογραφία την έστειλα και μου είπαν "Send the same item again or full refund?" φυσικά είχα βάλει insurance... ΠΑΝΤΑ! Τέλος πάντων οι παραγγελίες μου από το Gearbest από την ημέρα που άνοιξε μέχρι και σήμερα είναι παααααρα πολλές. Και μια φορά για

one+2 που χρειάστηκα να ζητήσω αλλαγή πριν από αυτό μου στείλανε ένα Software το έτρεξα έκανε έναν κάτι σαν διαγνωστικό έλεγχο και επανήλθε στα κανονικά του, από τότε άσχετα αν δεν το χρησιμοποιώ πια δεν έχει άλλο πρόβλημα.

Δημοσ.

Αξιολόγηση μέσα στο site  του Gearbest δεν παίζει  ε))) ;

Όχι δεν έχει και να είχε εσύ έχεις την κιμωλία αυτοί έχουν το σφουγγάρι. Να βαθμολογήσεις τι; Το αυτονόητο; Το ότι δεν έβαλες insurance; Από την στιγμή που δεν έβαλες ή χάθηκε στην διαδρομή ή το τσέπωσαν... Αν και κάτι μου λέει ότι θα φτάσει σε εσένα απλά έτυχε να κάνει τόσο και εμένα μου έχει τύχει, ζήτησα refund και μου είπαν να κάνω λίγη υπομονή ακόμα, έκανα και ήρθε τελικά, 1 μήνα είχε κολλήσει από τα ΕΛΤΑ στο αεροδρόμιο.

Δημοσ.

Έχεις την ασφάλεια του Paypal, δε χρειάζεσαι κανένα insurance. 

 

Το έγραψα και πριν, ότι όποιος δεχθεί να του επιστρέψει χρήματα στο wallet ένα κατάστημα που επί πόσες ημέρες προσπαθεί να τον κοροϊδέψει, είναι άξιος της μοίρας του.

 

Προφανώς στην αρχή μιλάς μαζί τους, εάν δε δεχθούν να κάνουν το αυτονόητο, ανοίγεις case στο Paypal και τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην PayPal επικαλούνται ότι ο πελάτης δεν "Ασφάλισε" το προϊόν και η PayPal είναι αναγκασμένη να αποδεχθεί τους όρους με τους οποίους "συμφώνησες" όταν έκανες την παραγγελία και "τρως" άκυρο.

Δημοσ.

Στην PayPal επικαλούνται ότι ο πελάτης δεν "Ασφάλισε" το προϊόν και η PayPal είναι αναγκασμένη να αποδεχθεί τους όρους με τους οποίους "συμφώνησες" όταν έκανες την παραγγελία και "τρως" άκυρο.

 

Σου έχει τύχει ποτέ εσένα αυτό;

Εμένα προσωπικά όχι και δε νομίζω να το δέχεται το Paypal ως δικαιολογία. Επίσης δεν έχω διαβάσει καμία τέτοια αναφορά. Έχεις πρόχειρο κανένα link με ανάλογη περίπτωση;

 

Όταν πληρώνεις με Paypal αποδέχεσαι και τους όρους του Paypal, και εσύ και το μαγαζί, και οι όροι είναι ξεκάθαροι στις συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Δημοσ.

Έχει τύχει σε ξάδερφο μου άλλα με banggood. Δε θα το ψειρίσω το θέμα, ήδη χασμουριέμαι.... οπότε ας πούμε ότι συμφωνώ μαζί σου και όλα ok.

Δημοσ.

Έχει τύχει σε ξάδερφο μου άλλα με banggood. Δε θα το ψειρίσω το θέμα, ήδη χασμουριέμαι.... οπότε ας πούμε ότι συμφωνώ μαζί σου και όλα ok.

 

Τι θα πει δε θα το ψειρίσω; 

 

Γράφουμε κάτι δημόσια, έστω και με ψευδώνυμο, το οποίο το διαβάζουν εκατοντάδες άτομα για να κάνουν τις αγορές τους.

 

Δεν είναι το θέμα να συμφωνήσεις μαζί μου και να πούμε οκ, αλλά να βγει κάτι από όλο αυτό.

 

Τέλος πάντων μετά την απάντησή σου νομίζω βγήκε το συμπέρασμα. 

Δημοσ.

Έβγαλες συμπέρασμα; Πριν τι κακόν παθέειν. Ρεχθέν δε τε νήπιος έγνω... ο μέλλεις πράττειν μη πρόλεγε, αποτυχών γαρ γελασθήση.

Δημοσ.

Έχει τύχει σε ξάδερφο μου άλλα με banggood. Δε θα το ψειρίσω το θέμα, ήδη χασμουριέμαι.... οπότε ας πούμε ότι συμφωνώ μαζί σου και όλα ok.

Ειδικα το banggood από άποψη refund σου το δίνει πιο εύκολο από όλα. Είναι το μόνο site που δεν σου τρώει την ψυχή για να πάρεις refund. Μια μεμονομένη εμπειρία δεν σημαίνει τίποτα. Χρειάστηκα πάνω από 20 φόρες στο banggood refund/return κ άλλες τόσες στο gearbest (ΠΟΤΕ insurance προφανώς).

 

Όποιο κατάστημα δέχεται να έχει paypal δέχεται και τους όρους πολιτικής της. Όποιος δεν μπορεί να το συνειδητοποιήσει αυτό ας πληρώνει χωρίς λόγο Insurance.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...