Προς το περιεχόμενο

Κάηκε η Λάμπα LED


Panos1981!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Έχω συνδέσει ένα φωτιστικό στο ταβάνι και έχω βάλει τη λάμπα led της Philips που μου προτειναν.

Philips led 13w=100w , 1521 lumen και σύνδεση E27

 

Όλα καλά για μια ωρίτσα και μετα σταματισε να λειτουργεί η λάμπα..Δεν έχω ανάλογο ντουι να δοκιμάσω τη λαμπα και αλλου.Μου φαίνεται περίεργο να κάηκε γιατί από όσο ξέρω δεν καίγονται οι LED

 

Όσο θυμαμαι και παλιά με άλλο φωτιστικό πάλι έιχα θέμα αλλα τωρα ειναι όλα καινούργια

 

Επειδή είμαι άσχετος με τα ηλεκτρονικά θα ήθελα τα φώτα σας

 

 

(το φωτιστικό γράφει 60w max εγώ έβαλα 100w αλλα ειναι led 13w δεν ξέρω αν φταιει αυτό τους ρώτησα και μου είπαν ΟΚ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται περίεργο να κάηκε γιατί από όσο ξέρω δεν καίγονται οι LED

 

δε τα ξέρεις καλα. Ε27 ειναι το κλασσικο ντουι που εχουνε τα φωτιστικα (κοινως το μεγαλο). δυσκολο να μην εχεις αλλο σπιτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και όμως όλο το υπόλοιπο σπιτι έχει spotakia.άλλο πονεμένο θέμα αυτό αλλά δεν τα έβαλα εγω.του ιδιοκτήτη είναι..και αυτά καίγονται αλλά τουλάχιστον κρατάνε κανα χρόνο..και στο μπάνιο έχει μικρές λαμπες.

 

Γενικά το είπα και πιο πάνω...Δεν σκαμπάζω πολλά από ηλεκτρονικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολο να μην έχεις καμία E27. Εστω πήγαινέ την σε κάποιον φίλο σου να την δοκιμάσεις.

 

Αλλιώς την πας εκεί που την αγόρασες να την δούνε και να στην αλλάξουν αν δεν δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες