Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρέπει να είναι Hankook Ventus και μπήκαν απο βλακεια αντι για κάποια Bridgestone Potenza RE720 που εβαζα πάντα. Παλιά ειχα βάλει επισης κάποια στιγμή Michelin και ηταν αθλια.

https://www.google.gr/search?q=hankook+ventus

Δοκίμασε τα σε κατηφόρα, αν πιάνουν κράτησε τα μέχρι να πέσουν οι πρώτες βροχές.. Τέλη Σεπτεμβρίου Δηλαδή, τα αλλάζεις τότε, αν δεν πιάνουν βρες τίποτα σε δεύτερο χέρι με κάνα 60 ευρώ.

 

Καινούρια πόσο πάνε ρώτησες; Θεσσαλονίκη είσαι; σου έχω μάστορα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αθήνα.

Αθήνα δεν έχω κανέναν, κάνε το τεστ που σε είπα σε κατηφόρα και πράξε ανάλογα, επίσης πήγαινε σε λαστιχα να δούμε τι θα πει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο λαστιχας πριν 3 μήνες ειχε πει δεν χρειάζονται αλλαγή. Θα τα τσεκάρω παντως σε καμια αλανα/parking.

  • Like 1
Δημοσ.

Δοκίμασε τα σε κατηφόρα, αν πιάνουν κράτησε τα να πέσουν οι πρώτες βροχές.. Τέλη Σεπτεμβρίου Δηλαδή, τα αλλάζεις τότε, αν δεν πιάνουν βρες τίποτα σε δεύτερο χέρι με κάνα 60 ευρώ.

 

Καινούρια πόσο πάνε ρώτησες; Θεσσαλονίκη είσαι; σου έχω μάστορα.

εννοείς πριν τις πρώτες βροχές.μετα,θα εινΑι αργά.....
Δημοσ.

εννοείς πριν τις πρώτες βροχές.μετα,θα εινΑι αργά.....

Γιατί βρε συ θα είναι αργά; γενικά δεν θέλει να έχει καύσωνα... Αυτό ξέρω γιατί τα λιώνει.

Τώρα αν βρέξει μια φορά δεν χάθηκε και ο κόσμος, το θέμα είναι να πατήσουν καλά για 1500 χιλιόμετρα. Εγώ τα άλλαξα μέσα Σεπτεμβρίου αλλά παίζει ρόλο και σε πόλη είσαι, Θεσσαλονίκη βρέχει πολύ.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάνε τα μπρος πίσω.

Αν είναι μπροστινοκινητο το αμάξι και λόγω φθαρμένων ελαστικών γλίστρησει το πίσω μέρος καληνύχτα σας,δεν μαζεύεται με τίποτα.

Αυτό το κανείς μόνο στα πρώτα 6-7 χιλιάδες χιλιόμετρα για να υπάρξει ομοιόμορφη φθορά τώρα είναι πολύ αργά.

 

Στα 20000 χλμ. ή στα 2 χρόνια κάνεις την τράμπα. Εκτός κι αν βλέπεις τον δρόμο πίστα Μεγάρων, οπότε έχεις μια τετράδα καβάτζα.

Δημοσ.

Παλαιότερα το χρονικό όριο (αντικατάστασης) ήταν 6 χρόνια από την ημερομηνία παραγωγής (όταν δεν εκτίθενται σε ακραίες συνθήκες).

Λογικά εαν δεν είσαι Fast & Furius οδηγός θα κρατήσουν μιά χαρά μέχρι τα πρωτοβρόχια του φθινοπώρου. Απλά  μην τα εμπιστεύεσαι σε άσχημο γλιστερό οδόστρωμα με μεγάλες ταχύτητες και στροφιλίκια στο όριο.. 

Δημοσ.

10 χρόνια μπορείς να τα κρατήσεις τα ελαστικά. Αν δε βγούν τα λινά έξω και πηγαίνεις αργά στη βροχή δεν έχεις πρόβλημα. Άλλο τόσο κρατάνε. Τα ελαστικά τα αλλάζεις μόνο όταν γίνουν γλόμποι, κι αυτά σιγά μην αγοράσεις καινούρια... ΜΕΤΑΧΕΙΡΑ FTW. Δε θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους!

  • Like 2
Δημοσ.

10 χρόνια μπορείς να τα κρατήσεις τα ελαστικά. Αν δε βγούν τα λινά έξω και πηγαίνεις αργά στη βροχή δεν έχεις πρόβλημα. Άλλο τόσο κρατάνε. Τα ελαστικά τα αλλάζεις μόνο όταν γίνουν γλόμποι, κι αυτά σιγά μην αγοράσεις καινούρια... ΜΕΤΑΧΕΙΡΑ FTW. Δε θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους!

 

Ελπίζω να το λες ειρωνικά.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάνε τα μπρος πίσω.

Αν είναι μπροστινοκινητο το αμάξι και λόγω φθαρμένων ελαστικών γλίστρησει το πίσω μέρος καληνύχτα σας,δεν μαζεύεται με τίποτα.

Αυτό το κανείς μόνο στα πρώτα 6-7 χιλιάδες χιλιόμετρα για να υπάρξει ομοιόμορφη φθορά τώρα είναι πολύ αργά.

Εμένα λαστιχάδες και συνεργεία μου έχουν πει αυτό που λέει και ο vforvendetta, μπρος πίσω περίπου στις 20 χιλιάδες και αυτό κάνω. Τελικά τι ισχύει;

Δημοσ.

Η τράμπα συστήνεται μόνο όσον αφορά τα αυτοκίνητα που έχουν τον κινητήρα και την κίνηση μπροστά.

 

Αυτό συμβαίνει συνδυαστικά για δυο λόγους με κοινό παρανομαστή το βάρος:

 

α) Λόγω της διαφοράς βάρους, τα εμπρός λάστιχα φθείρονται γρηγορότερα σε σχέση με τα πίσω οπότε γίνεται η τράμπα ώστε στην τετραετία να παρουσιάσουν ομοιόμορφη φθορά και των δυο αξόνων.

 

β) Επειδή το εμπρός τμήμα είναι βαρύτερο λόγω του κινητήρα ενώ παράλληλα η κίνηση των τροχών είναι μπροστά υπάρχει η τάση της υποστροφής στις στροφές με υψηλή ταχύτητα, για να ελέγχεται ευκολότερα αυτό το φαινόμενο διατηρείται μέσω της τράμπας υψηλότερο το επίπεδο πρόσφυσης.

 

σ.σ. Η ίδια λογική επικρατεί και στα αυτοκίνητα που έχουν τον κινητήρα και την κίνηση πίσω(βλ lamborgini) με διαφορετική υλοποίηση όμως, τα ελαστικά του πίσω άξονα είναι φαρδύτερα απο αυτά του εμπρός. :-)

 

 

Υπ' όψιν πως η τράμπα των εμπρός ελαστικών με τα πίσω, συνδυάζεται παράλληλα και με την χιαστή εφαρμογή τους(το εμπρός αριστερό, πάει όπως είναι πίσω δεξιά). Αυτό έχει να κάνει με το εξωτερικό προφίλ των ελαστικών.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...