Tablet Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Πήρα ένα δίσκο από ένα κατάστημα online για 20€ πλήρωσα κανονικά και μετά από λίγες μέρες έλαβα μήνυμα ότι τους ήρθε στο κατάστημα με άλλη τιμή (35€) και είτε δίνω 15 παραπάνω για να τον πάρω είτε μου επιστρέφουν τα 20€. Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Θεωρητικά είναι υποχρεωμένοι να μου το δώσουν στη τιμή που το αγόρασα έτσι δεν είναι;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phoenix7 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Καλησπέρα, διάβασε τους όρους του καταστήματος να δείς τι αναφέρει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tablet Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 εδώ δεν διάβασα κάτι σχετικό... http://www.aerakis.net/index.php/oroi-proupotheseis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Το σωστό είναι να πληρώσεις 20 και να το πάρεις. Απο κει και πέρα είναι πως το διαχειρίζεται ο καταστηματάρχης. Μπορεί να σκεφτεί ότι: δεν δέχομαι να βάλω απο την τσέπη μου τη διαφορά παρότι δικο μου λάθος Βάζω τη διαφορά και προσέχω στο μέλλον δεν δέχομαι να βάλω απο την τσέπη μου τη διαφορά παρότι δικο μου λάθος και αποδέχομαι την όποια αρνητική δημοσιότητα θα πάρει το θέμα με βάρος στο όνομα της επιχείρησης μου Προφανώς συναναστρέφεσαι με βλακέντιο και δεν έχει σκεφτεί την πιθανότητα ύπαρξης του #3 ή την έχει σκεφτεί και το ρισκάρει, πάλι όμως είναι βλακέντιος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tablet Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Με ενδιαφέρει τι προβλέπει ο νόμος όχι τι μπορούμε να υποθέσουμε εμείς ως ηθικά σωστό.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Στην περίπτωση που υπάρχει σχετική νομοθεσία, ξεκινάς με μήνυση (150€), οπότε μένεις στο ηθικό του θέματος γιατί κανείς δεν δεσμεύτηκε σε κάτι απέναντι σου, πόσο μάλλον να σου προκαλέσει και οικονομική ζημιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Πήρα ένα δίσκο από ένα κατάστημα online για 20€ πλήρωσα κανονικά και μετά από λίγες μέρες έλαβα μήνυμα ότι τους ήρθε στο κατάστημα με άλλη τιμή (35€) και είτε δίνω 15 παραπάνω για να τον πάρω είτε μου επιστρέφουν τα 20€. Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Θεωρητικά είναι υποχρεωμένοι να μου το δώσουν στη τιμή που το αγόρασα έτσι δεν είναι;; Ναι. Και αν δεν δεχτούν, κάνε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές για τους καταναλωτές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα