Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

  • Προσαρμοσμένη και δυναμική εκπαίδευση στις ανάγκες σου. Θες να περάσεις πανελλήνιες? Θα μαγειρέψουμε με κάθε τρόπο ώστε να φτάσεις σε αυτό το σημείο. Όσο πιο ακριβό το σχολείο, τόσο μεγαλύτερη η εξειδίκευση στο στόχο σου
  • Οι μαθητές δεν είναι μαθητές. Είναι πελάτες. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Οπότε? Ο μαθητής έχει "υφιστάμενο του" τον καθηγητή του.

 

 

με συγχωρείς, αλλά αυτά τα βρίσκω βλακείες να επικρατούν γενικά σαν απόψεις ακόμα και αν συμβαίνουν σε κάποιες περιπτώσεις 

 

το παραπάνω που είπες με τις γνωριμίες αληθεύει, αν και δεν είναι απαραίτητο ότι το παιδί θα παίξει αυτό το παιχνίδι (εγώ δε μιλάω με κανένα συμμαθητή μου) 

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσπαθησα να βρω ιχνος αληθειας στο σχολιο σου αλλα δεν τα καταφερα. Να ταν η ζηλια ψωρα που λενε

 

 

Σκέψου απλά την πιθανότητα να μην έχω κάτι να ζηλέψω, γιατί ίσως είμαι αρκετά χρόνια μεγαλύτερος σου και ίσως εκπαιδευτικός ...

Δημοσ.

Γι αυτους που δεν τον πιστευουν αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι, μιας και δεν εχω καποιο λογο να πω ψεματα. Οπως ειπωθηκε ναι ειμαι πιτσιρικας 18 χρονων ξανα λεω και απλα σας ειπα οτι μου φαινεται πολυ αδικο. Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι γινεται μιας και αρκετοι φιλοι μου πανε στο σχολειο αυτο οπως και η κοπελα μου. Για αυτους που λενε οτι ειναι ζηλεια ξανα λεω δεν εχω κατι να ζηλεψω μιας και θα μπορουσα να ειμαι εκει. Απο επιλογη και μονο δεν πηγα γιατι δεν μου αρεσει αυτο που γινεται και ας ακουγεται χαζο. 
Και κατι τελευταιο που ειπε και καποιος πιο πανω. Η υλη ειναι ιδια σε ολα τα σχολειο δημοσια ή ιδιωτικα. Δεν αλλαζει. Ειναι καθορισμενη απο το υπουργειο.

  • Like 1
Δημοσ.

 απλα σας ειπα οτι μου φαινεται πολυ αδικο. .

Το άδικο που είναι;

 

Σε πειράζει που θα πάρει ο άλλος καλύτερο απολυτήριο από εσένα χωρίς να το αξίζει;

 

Άστον να το πάρει!!!

 

Από την στιγμή που εσένα δε σου στερεί κάποια θέση σε πανεπιστήμιο αυτό ή γενικά δεν σου στερεί κατι σε αλλον τομέα τότε δεν βλέπω λόγο να σε νοιάζει!

Δημοσ.

Το άδικο που είναι;

 

Σε πειράζει που θα πάρει ο άλλος καλύτερο απολυτήριο από εσένα χωρίς να το αξίζει;

 

Άστον να το πάρει!!!

 

Από την στιγμή που εσένα δε σου στερεί κάποια θέση σε πανεπιστήμιο αυτό ή γενικά δεν σου στερεί κατι σε αλλον τομέα τότε δεν βλέπω λόγο να σε νοιάζει!

 

 

Το άδικο είναι ότι ο βαθμός του απολυτηρίου δίνει περισσότερα μόρια σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και πιθανόν αφήσει εκτός Δημοσίου άλλους υποψηφίους που δεν αγόρασαν το 20 και άξιζαν τη θέση. 

  • Like 1
Δημοσ.

άμα είναι να πληρώνει η οικογένειά σου χρήματα για να εξαρτάσαι από το βαθμό απολυτηρίου του λυκείου (φαντάζομαι πανεπιστήμια κτλ δεν παίζουν)  για το ασεπ κάτι είναι πολύ λάθος.. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το άδικο είναι ότι ο βαθμός του απολυτηρίου δίνει περισσότερα μόρια σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και πιθανόν αφήσει εκτός Δημοσίου άλλους υποψηφίους που δεν αγόρασαν το 20 και άξιζαν τη θέση. 

 

Ναι, διότι ως γνωστόν στο δημόσιο σχολείο ό,τι βαθμός μπαίνει είναι σπαθάτος, και οι καθηγητές εκεί δεν σε κόβουν για να κάνεις μετά ιδιαίτερα -και μαύρα, εννοείται- μαζί τους.

  • Like 2
Δημοσ.

Το άδικο είναι ότι ο βαθμός του απολυτηρίου δίνει περισσότερα μόρια σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και πιθανόν αφήσει εκτός Δημοσίου άλλους υποψηφίους που δεν αγόρασαν το 20 και άξιζαν τη θέση. 

Έτσι και αλλιώς πια μόνο με απολυτήριο σε ΑΣΕΠ δεν πας πουθενά.

 

Επίσης όπως πολύ σωστά είπε ο logistoulis αν είναι να πληρώνεις μια ζωή διδακτρα για να πηγαίνει το παιδί σου σε ιδιωτικό σχολείο για να γίνει ΔΥ καλά κρασιά...

Δημοσ.

Το σχολείο σε όλες τις γωνίες της γης είναι σχεδιασμένο για να σε εφοδιάσει με γενικές γνώσεις. Απλα στην Ελλάδα το θεωρουμε κακιστα μέσο προετοιμασίας για το πανεπιστήμιο και ειδικά τη 3η λυκείου.Κατανοώ αφού τα έχω περάσει ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος αλλα τις 5-10 ώρες που είναι τα γενικής καθισε στην τάξη και άκου 5 ριμαδοπραγματα. Η δικαιολογία δε προλαβαινω και τι τα θέλω πηγάζει από κάτι κακούς-μέτριους μαθητές για να δικαιολογησουν τη γενική ανικανότητα τους. Αρα όχι μονο δεν είναι αδικία αλλά κατάρα για αυτά τα παιδιά. Τωρα αν οι πανελλαδικές είναι καλο συστημα εισαγωγής είναι άλλο θέμα αλλα τουλάχιστον ειναι δικαιες αφού τα θέματα είναι κοινά για όλους. Τα ιδιωτικα σχολεία και βέβαια δεν έχουν πρόσβαση στα θέματα αφού οι μαθητές τους πετυχαινουν αναλόγως πόσο καλοί είναι προσωπικα. Έτσι και αλλιώς ο γονέας γράφει το παιδί στο ιδιωτικό όχι για τις πανελλαδικές αλλά για τη ποιότητα εκπαίδευσης και καλά κάνει αν το πιστεύει αφού σε αρκετούς δε περισσεύουν και στερουνται άλλων για αυτό. Οπότε δε πηγαίνουν μονο οι ΒΠ και τα καμαρια σε ιδιωτικα. Επειδη μου αρέσει το τοπικ θέλω αντίλογο

Δημοσ.

Οπότε δε πηγαίνουν μονο οι ΒΠ και τα καμαρια σε ιδιωτικα. Επειδη μου αρέσει το τοπικ θέλω αντίλογο

κάποια στιγμή πήγαινε και η λεγόμενη μεσαία τάξη, πλέον που δε θα υπάρχει τέτοια θα πηγαίνουν μόνο οι πλούσιοι 

Δημοσ.

Το σχολείο σε όλες τις γωνίες της γης είναι σχεδιασμένο για να σε εφοδιάσει με γενικές γνώσεις. Απλα στην Ελλάδα το θεωρουμε κακιστα μέσο προετοιμασίας για το πανεπιστήμιο και ειδικά τη 3η λυκείου.Κατανοώ αφού τα έχω περάσει ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος αλλα τις 5-10 ώρες που είναι τα γενικής καθισε στην τάξη και άκου 5 ριμαδοπραγματα. Η δικαιολογία δε προλαβαινω και τι τα θέλω πηγάζει από κάτι κακούς-μέτριους μαθητές για να δικαιολογησουν τη γενική ανικανότητα τους. Αρα όχι μονο δεν είναι αδικία αλλά κατάρα για αυτά τα παιδιά. Τωρα αν οι πανελλαδικές είναι καλο συστημα εισαγωγής είναι άλλο θέμα αλλα τουλάχιστον ειναι δικαιες αφού τα θέματα είναι κοινά για όλους. Τα ιδιωτικα σχολεία και βέβαια δεν έχουν πρόσβαση στα θέματα αφού οι μαθητές τους πετυχαινουν αναλόγως πόσο καλοί είναι προσωπικα. Έτσι και αλλιώς ο γονέας γράφει το παιδί στο ιδιωτικό όχι για τις πανελλαδικές αλλά για τη ποιότητα εκπαίδευσης και καλά κάνει αν το πιστεύει αφού σε αρκετούς δε περισσεύουν και στερουνται άλλων για αυτό. Οπότε δε πηγαίνουν μονο οι ΒΠ και τα καμαρια σε ιδιωτικα. Επειδη μου αρέσει το τοπικ θέλω αντίλογο

Συμφωνω αλλα οταν στο δημοσιο σχολειο οπου ειμαι και εγω εχω καθηγητες οι οποιοι ο ενας ειναι καλος και ο αλλος εχει ψυχολογικα ή εχει μανια να βαζει τεστακια.Χωρια απ αυτο χανονται συνεχως ωρες και η υλη ανεκαθεν δεν βγαινει.Παραδειγμα στη φυσικη γενικης παιδειας β λυκειου μειναμε ενα μηνα πισω και καναμε 1ο,2ο και στο 3ο κεφαλαιο τα 3 πρωτα μαθηματα.Οι αλλοι εφτασαν και στο 4ο.Αλλο παραδειγμα η αλγεβρα οπου καναμε 1ο,2ο,3ο και 4ο κεφαλαιο και καναμε απο το 5ο το 5.1 και τωρα το 5.2.Εμαθα και αλλη περιπτωση οπου τους εκανε καθηγητρια 4 μηνες μαθημα στη τριγωνομετρια(3ο κεφαλαιο) και σε εναμιση μηνα εκανε το 4ο και μπηκε στο πεμπτο στους λογαριθμους.Εμεις μειναμε πισω απο το 2ο κεφαλαιο στις συναρτησεις και εκανε παρατηρηση ο σχολικος συμβουλος απ οσο ξερω.Γεωμετρια επισης τα εγραψα και πριν αλλα ο καθηγητης ηρθε ενα μηνα μετα απο τους αλλους και μας εκανε το μαθημα πολυ γρηγορα που τελειωσαμε και μας αφηνε νωριτερα.Αλλα οταν υπαρχει μια καταταση στο σχολειο οπου ο μαθητης πρεπει να εχει τυχη για να βρει ενα σωστο καθηγητη που μπορει να διδαξει σωστα και να καταλαβει ακομα και ο κακος μαθητης και το πιεσμενο προγραμμα δεν βοηθανε.Το φροντιστηριο ειναι για να καλυπτει τα χαλια του σχολειου.

Θεωρω οτι τα ιδιωτικα ειναι καλυτερα οχι απο αποψη καθηγητων αλλα οτι ειναι οργανωμενα και δεν χανονται τοσες ωρες ευκολα.Εγω στο σχολειο μου τα τελευταια χρονια ειμαστε ενα μηνα με προσωρινο προγραμμα.Στα ιδιωτικα ειναι μια-δυο βδομαδες το πολυ.Το κρατος θα επρεπε μεχρι τις 20 αντε μεχρι τις 30/9 να εχει διορισει τους καθηγητες στα σχολεια και οχι να ερχονται μεσα οκτωβρη.Αλλα ειμαστε ακομα στο δημοσιο της γραφειοκρατιας.Ισως να ειμαι μικροτερος απο αλλους εδω μεσα αλλα ως μαθητης βλεπω τι συμβαινει.Πρεπει να αλλαξει το σχολειο ριζικα,να γινει 8 με 4 το μεσημερι και να γινονται 35 ωρες αλλα να ειναι μια κανονικη ωρα.Επισης οι καθηγητες να ειναι συνεπεις στο μαθημα και να ερχονται στην ωρα τους.Γιατι πολλες φορες ειμαστε εμεις απ εξω και περιμενουμε το καθηγητη να ερθει.Φυσικα καθε 2 χρονια ψυχολογικα τεστ και να πηγαινουν οι μεγαλυτεροι στα γραφεια και οχι οι νεοτεροι καθηγητες.Ολοι αυτοι που ειναι απο 55+ βαριουνται τη ζωη τους ή δεν μπορουν να βαλουν ταξη.Φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις καθως και ανθρωποι αξιολογοι οι οποιοι τα πανε καλα με τα παιδια.Σκοπος ειναι οι μαθητες να σεβονται το μαθημα και να μπορουν να μαθουν.Ισχυει για ολους τους καθηγητες αλλα λιγοι καταφερνουν να το κανουν πραγματικα.Μετα κλαιγονται γιατι τους γραφουν ή βγαζουν τα κινητα ή κανουν ασκησεις του φροντιστηριου.Αραγε μηπως κανουν αυτοι το λαθος; Και αμα δεν κανουν αυτοι το λαθος να κανουν μια συζητηση στη ταξη με τους μαθητες και να διορθωθουν οι μαθητες αμα ειναι αυτοι λαθος.Οσο για τα φροντιστηρια θελω να καταργηθουν.Κυριως γιατι πρεπει να σταματησει η εξαρτηση των μαθητων και το γονεων ωστε να περασουν τα παιδια τους.Να αλλαξει το κρατος τη παιδεια και να την αναδιαμορφωσει ριζικα.Να δωσει δυνατοτητα σε ανθρωπους που ειναι 25-30 χρονια στη ταξη να μεταταχθουν στις δ/νσεις δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης και σε θεσεις στο υπουργειο παιδειας,του παιδαγωγικου ινστιτουτου.Να αξιολογουνται εκπαιδευτικοι καθε χρονο απο τον διευθυντη του σχολειου,

το σχολικο συμβουλο και τους μαθητες.Μαζι να γινονται και ψυχολογικα τεστ.Για οσους δεν μπορουν να διδασκουν ή εχουν κακες αξιολογησεις να πηγαινουν στα γραφεια και οχι στη ταξη.Οι εκδρομες να γινονται αμεσα σε διαρκεια 15 ημερων απο την αιτηση.Μαζι με αυτα να δοθει αρμοδιοτητα στα 15μελη των σχολειων να συναποφασιζουν με τους διευθυντες και καθηγητες για οτι αφορα τους μαθητες.Πρεπει να φτιαχτει το εκπαιδευτικο συστημα απο την αρχη στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση.Τριτον να υπαρξουν κανονες

για ολα τα σχολεια.Να μη γινεται χρηση κινητων εν ωρα μαθηματος,να γραφονται οι αδειες για τουαλετα κλπ με οριο τις 30 το μηνα για καθε μαθητη και να δινονται 2 καθε μερα ως οριο.Για τις απουσιες την 1η ωρα να υπαρξει μια 5 λεπτη ανοχη απο τη πλευρα των καθηγητων και μετα να μπαινει.Η εισοδος των μαθητων να γινεται μεχρι τις 8:15 και να μην εφαρμοζεται το συστημα κλειδωμενη πορτα.

Για οσους αργουν συστηματικα απλα να μη μπαινουν μεσα τη 1η ωρα και φυσικα απουσια.

Να υπαρξει η δυνατοτητα wifi στο σχολειο και η δυνατοτητα χρησης facebook/whatsapp/viber

για τη δημιουργια ομαδικων συζητησεων και αμεσης επικοινωνιας με το σχολειο.Φυσικα να υπαρξει κοινοχρηστο κινητο στο σχολειο σε περιπτωση που υπαρχει θεμα με το σταθερο τηλεφωνο.Επισης για οσους μαθητες λειπουν λογω ασθενιας για παραπανω απο 2 μερες να υπαρχει η δυνατοτητα χρησης υπολογιστη για απομακρυσμενη συμμετοχη στη ταξη.

Δημοσ.

Το σχολείο σε όλες τις γωνίες της γης είναι σχεδιασμένο για να σε εφοδιάσει με γενικές γνώσεις. Απλα στην Ελλάδα το θεωρουμε κακιστα μέσο προετοιμασίας για το πανεπιστήμιο και ειδικά τη 3η λυκείου.Κατανοώ αφού τα έχω περάσει ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος αλλα τις 5-10 ώρες που είναι τα γενικής καθισε στην τάξη και άκου 5 ριμαδοπραγματα. Η δικαιολογία δε προλαβαινω και τι τα θέλω πηγάζει από κάτι κακούς-μέτριους μαθητές για να δικαιολογησουν τη γενική ανικανότητα τους. Αρα όχι μονο δεν είναι αδικία αλλά κατάρα για αυτά τα παιδιά. Τωρα αν οι πανελλαδικές είναι καλο συστημα εισαγωγής είναι άλλο θέμα αλλα τουλάχιστον ειναι δικαιες αφού τα θέματα είναι κοινά για όλους. Τα ιδιωτικα σχολεία και βέβαια δεν έχουν πρόσβαση στα θέματα αφού οι μαθητές τους πετυχαινουν αναλόγως πόσο καλοί είναι προσωπικα. Έτσι και αλλιώς ο γονέας γράφει το παιδί στο ιδιωτικό όχι για τις πανελλαδικές αλλά για τη ποιότητα εκπαίδευσης και καλά κάνει αν το πιστεύει αφού σε αρκετούς δε περισσεύουν και στερουνται άλλων για αυτό. Οπότε δε πηγαίνουν μονο οι ΒΠ και τα καμαρια σε ιδιωτικα. Επειδη μου αρέσει το τοπικ θέλω αντίλογο

 

Όχι δεν ειναι δίκαιες είναι ισορροπημένες προς μια κοινή κατεύθυνση (δεν εννοώ τις κατευθύνσεις των τάξεων).

 

Έχει τεράστια διαφορά αυτό απο το να είναι δίκαιες.

 

Και επίσης ειναι ο πιο "πόντιος" απο τους χιλιάδες ισορροπημένους (αν όχι δίκαιους) τρόπους που θα μπορούσαμε να αντιγράψουμε (μιας και για καινοτομία δεν το βλέπω) απο άλλες χώρες...

 

albert-einstein-fish.jpg

Δημοσ.

Απο αυτα που διαβαζω δεν προκειτε να βγαλω ακρη οτι και να γινει και οπως ειπατε στο κατω κατω δεν με νοιαζει. Οποτε το αφηνω οπως εχει και αστο να ειναι ετσι. Μεγαλο λαθος βεβαια αλλα δικο τους προβλημα.

Δημοσ.

Όχι δεν ειναι δίκαιες είναι ισορροπημένες προς μια κοινή κατεύθυνση (δεν εννοώ τις κατευθύνσεις των τάξεων).

 

Έχει τεράστια διαφορά αυτό απο το να είναι δίκαιες.

 

Και επίσης ειναι ο πιο "πόντιος" απο τους χιλιάδες ισορροπημένους (αν όχι δίκαιους) τρόπους που θα μπορούσαμε να αντιγράψουμε (μιας και για καινοτομία δεν το βλέπω) απο άλλες χώρες...

 

albert-einstein-fish.jpg

Ισως καταχραστηκα την εννοια του δικαιου αλλα αυτο το παραδειγμα με τα ζωα γιατι το αναφερεις; Κανεις δεν αναγκασε ολους να δωσουν πανελλαδικες.. το ψαρι θα ειχε φυγει απο αυτο το τριπακι και θα διαλεγε αλλο επαγγελματικο προσανατολισμο στο λυκειο

Δημοσ.

Απο αυτα που διαβαζω δεν προκειτε να βγαλω ακρη οτι και να γινει και οπως ειπατε στο κατω κατω δεν με νοιαζει. Οποτε το αφηνω οπως εχει και αστο να ειναι ετσι. Μεγαλο λαθος βεβαια αλλα δικο τους προβλημα.

Το πρόβλημα σου είναι στον φθόνο δηλαδή κοιτάς πως να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα (εδω δηλαδή τα παιδιά στο ιδιωτικό ή με άλλα λόγια οι συνάδελφοι σου/συμπολίτες σου/ αδέρφια σου)

 

Και δεν κοιτάς καθόλου το πραγματικό πρόβλημα δηλαδή τον ίδιο τον θεσμό που σας ταλαιπωρεί (και εξού αισθάνεσαι ενοχλημένος έχοντας στο μυαλό σου ότι υπάρχουν άτομα που ίσως να ταλαιπωρούνται λιγότερο απο εσένα... αντί όμως να πολεμήσεις την πηγή της ταλαιπωρίας πας να πολεμήσεις αυτά τα άτομα που δεν σου φταίξανε προσωπικά απλά κοιτάνε το συμφέρον τους -άσε που αυτά που τους προσάπτεις τα περισσότερα ειναι ουρμπανιές αλλά έστω και αληθινά να ήταν δεν αλλάζει κάτι σε αυτά που λέω)

 

Οι πανελλαδικές ειναι το πρόβλημα σου γιαυτό αν ειναι να κάνεις κάτι αντί να αρχίσεις μηνύσεις και καταγγελίες στο ιδιωτικό της γειτονιάς σου καλύτερα να τα βάλεις με τον υπουργό παιδείας (τρομάρα του) και τον θεσμό των πανελληνίων.

 

 

Όταν βγάζεις ένα σπυράκι στο πρόσωπο δεν τα βάζεις με το σπυράκι ούτε πας να το σκάσεις (μπορείς δηλαδή αλλά το πρόβλημα δεν θα λυθεί θα βγάλεις και άλλο και θα σου μείνει και σημάδι... ) αυτό που κάνεις ειναι να καταπολεμήσεις το αίτιο που προκαλεί το σπυράκι που ειναι πχ η κακή διατροφή οπότε κάνεις καλύτερη κτλ.

 

Έτσι και εδώ το πρόβλημα σου δεν ειναι οι άλλοι αλλά το σύστημα αυτό ειναι που σας ταλαιπωρεί και απλά σου κακοφαίνεται αν κάποιος αποτρελαθεί λιγότερο απο εσένα ενω θα πρέπει να σου κακοφαίνεται που γενικά σας ταλαιπωρούν κάποιοι!

Ισως καταχραστηκα την εννοια του δικαιου αλλα αυτο το παραδειγμα με τα ζωα γιατι το αναφερεις; Κανεις δεν αναγκασε ολους να δωσουν πανελλαδικες.. το ψαρι θα ειχε φυγει απο αυτο το τριπακι και θα διαλεγε αλλο επαγγελματικο προσανατολισμο στο λυκειο

κανείς δεν ανάγκασε να δώσουν όλοι πανελλαδικές; θες να γίνεις ζωγράφος; πανελλαδικές.

 

γυμναστής; πανελλαδικές

 

αστυνόμος; πανελλαδικές

 

καραβανάς; πανελλαδικές

 

ξενοδόχος; πανελλαδικές

 

νηπιαγωγός; πανελλαδικές

 

μαία; πανελλαδικές

 

κτλ κτλ

 

και δεν ειναι ότι αν θες να γίνεις πχ δικηγόρος μαθηματικός λογιστής γιατρός τότε εντάξει γιατι και εκεί ειναι το ίδιο ότι νάναι απλά  με μια πρώτη ματιά δεν φαίνεται τόσο έντονα η ακυρίλα μιας και ταυτίζονται τα παραπάνω με το διάβασμα (αλλά πχ ο δικηγόρος απλά διαβάζει νόμους και το κύριο προσόν που πρέπει να έχει ειναι η μεταδοτικότητα η ανθρωπιά η ρητορική η ορθολογική χρήση κτλ και όχι αν ξέρει πότε έγινε η μάχη στο ματζικέρτ ή αν ειναι καλός στις παραγώγους ή αν ξέρει το πότε όλοι οι παραγωγικοί συντελεστές δουλεύουν πλήρως και αποδοτικά κτλ)

 

και εκτός των άσχετων θεμάτων ειναι και λάθος ο τρόπος που διδάσκονται και εξετάζονται τα θέματα της ύλης.

 

Μετά ειναι η εξέταση αυτή καθαυτή (σαν διαδικασία) γενικά απο παντού βρωμάει ....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...