Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι αμφισβητούμενο, εγώ για πλάκα σού απάντησα, περισσότερο επειδή το post σου ήταν απάντηση στου άλλου. (Εξάλλου κανένα δεν μπορεί να θεωρηθεί λάθος). Δεν θα το διόρθωνα σε άλλη περίπτωση, όπως δεν θα διόρθωνα το "καμία" παρόλο που εγώ το γράφω "καμμία".

 

Επί του link πάντως:

Σεβαστή η γνώμη του Μπαμπινιώτη αλλά η σχολική ορθογραφία ακολουθεί τη λογική Τριανταφυλλίδη και πιστεύω ότι καλά κάνει.

Ο Μπαμπινιώτης, που σε πολλά συμφωνώ μαζί του, σ' αυτή την περίπτωση τα δυσκολεύει λίγο τα πράγματα. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις προτείνει την απλοποίηση της εκμάθησης (όχι της γλώσσας), όπως π.χ. με το τελικό "ν" στα αρσενικά, προκειμένου να μειώνεται ο αριθμός των κανόνων και των εξαιρέσεών τους, εδώ διαχωρίζει την περίπτωση που γράφουμε το ουσιαστικό "γλώσσα" μετά το επίθετο "ελληνική", με την περίπτωση που απλώς το υπονοούμε. Το βρίσκω άσκοπο και κουραστικό για την εκμάθηση της γλώσσας και ίσως γι' αυτό δεν έχει (απ' ό,τι μου λέει και η εκπαιδευτικός-σύζυγος) υιοθετηθεί στα σχολεία.

Δημοσ.

To Λιγότερο ήταν που θα μπορούσε να κάνει αν θέλει να λέγεται σοβαρή εταιρία,κανονικά πάει για αντικατάσταση όταν υπάρχει τέτοιο θέμα,εφόσον ο κόσμος δεν νομίζω πως αγοράζει κάτι τέτοιο όταν ξέρει πως θα έχει πρόβλημα μετα απο 2 χρόνια 

Δημοσ.

διαβάζεις πρώτα τα 2 αυτά! (ά. 5 του ν. 2251/1994). (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα)  και μετά θα ξαναπώ ότι μιλάμε για τα αυτονοητα.οποιος ξέρει τα δικαιώματα του τα απαιτεί και τα κερδίζει.οποιος δεν ξέρει πάει σαν χάνος και τρώει ότι του πούνε οι εταιρείες...

Αδερφέ κατ αρχήν καλημέρα & καλό μήνα!

 

Αν είναι κάθε φορά που αναγκάζομαι να επιστρέψω μια ελαττωματική συσκευή, να είναι απαιτητό να γνωρίζω αστικό δίκαιο, περνούσα και στην νομική! Γνωρίζουμε όλοι πιστεύω, σε επίπεδο καταναλωτών τι πρέπει να κάνουμε σε παρόμοιες περιπτώσεις, άλλωστε αυτό αποτελεί και ένα από τα κύρια κριτήρια επιλογής του καταστήματος που θα κάνουμε την αγορά μας. Μην γράφουμε ανοησίες εν' είδει απάντησης σε κάποιο μέλος, δεν υπάρχει λόγος.

 

εντελώς φιλικά!

Δημοσ.

Το θέμα είναι αμφισβητούμενο, εγώ για πλάκα σού απάντησα, περισσότερο επειδή το post σου ήταν απάντηση στου άλλου. (Εξάλλου κανένα δεν μπορεί να θεωρηθεί λάθος). Δεν θα το διόρθωνα σε άλλη περίπτωση, όπως δεν θα διόρθωνα το "καμία" παρόλο που εγώ το γράφω "καμμία".

 

Επί του link πάντως:

Σεβαστή η γνώμη του Μπαμπινιώτη αλλά η σχολική ορθογραφία ακολουθεί τη λογική Τριανταφυλλίδη και πιστεύω ότι καλά κάνει.

Ο Μπαμπινιώτης, που σε πολλά συμφωνώ μαζί του, σ' αυτή την περίπτωση τα δυσκολεύει λίγο τα πράγματα. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις προτείνει την απλοποίηση της εκμάθησης (όχι της γλώσσας), όπως π.χ. με το τελικό "ν" στα αρσενικά, προκειμένου να μειώνεται ο αριθμός των κανόνων και των εξαιρέσεών τους, εδώ διαχωρίζει την περίπτωση που γράφουμε το ουσιαστικό "γλώσσα" μετά το επίθετο "ελληνική", με την περίπτωση που απλώς το υπονοούμε. Το βρίσκω άσκοπο και κουραστικό για την εκμάθηση της γλώσσας και ίσως γι' αυτό δεν έχει (απ' ό,τι μου λέει και η εκπαιδευτικός-σύζυγος) υιοθετηθεί στα σχολεία.

Είμαι σίγουρος ότι φίλος μας ο traul  το δίλημμα Μπαμπινιώτη/Τριανταφυλλίδη είχε στο μυαλό του όταν έγραφε...

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι φίλος μας ο traul  το δίλημμα Μπαμπινιώτη/Τριανταφυλλίδη είχε στο μυαλό του όταν έγραφε...

:-D

Δημοσ.

Με λίγα λόγια όλες οι εταιρείες όπως πχ Samsung,LG κτλπ που βαρανε 500€-800€ θα πρέπει να το κάνουν αυτο και οχι μονο η Αpple!! Το μάρκετινγκ είναι άσχετο με το οτι ανέβασαν την εγγύηση στα προβληματικά μοντέλα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...