journeyman77 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Καλησπέρα και καλό μήνα, ποστάρω στο φόρουμ αυτό καθώς αν και σε άσχετα με τεχνολογία θέματα, πάντα βρίσκω πρόθυμα μέλη και απαντήσεις!!Μετά από σκέψη αποφάσισα να εισάγω από Γερμανία ένα Renault Scenic ('13) με την βοήθεια ενός μεσάζοντα που θα εκτιμούσε το αυτοκίνητο εκεί (και φυσικά θα κανόνιζε την μεταφορά), ώστε να πάρω την τελική μου απόφαση.Να πω εδώ ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα κυρίως οικονομικό μιας και οι αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ (τις οποίες απέκλεισα μία μία) είτε δεν αντιστοιχούσαν στην κατάσταση που αναφερόταν στην αγγελία είτε το κόστος ήταν ασύμφορο για τα δεδομένα μου.Στο προκείμενο λοιπόν, η απόφαση πάρθηκε και φτάνω στο σημείο που πρέπει να εξοφλήσω το όχημα (αξίας 7.500€).Μέσω Εθνικής Τράπεζας έγινε αίτημα για μεταφορά χρημάτων στην Γερμανία, αίτημα όμως που απορρίφθηκε 2 φορές με την αιτιολογία ότι οι εισαγωγές επιτρέπονται μόνο για τους εμπόρους (καταραμένα capital controls)...Οπότε αποφασίσαμε από κοινού με τον μαντρά στην Γερμανία αλλά και με τον μεσάζοντα, να προβούμε σε τμηματικές μεταφορές χρημάτων από 7 ιδιώτες (οικογενειακοί φίλοι) από 1.000€ έκαστος, μιας και ανά ημερολογιακό μήνα, ο οποιοσδήποτε μπορεί να μεταφέρει αυτό το ποσό οπουδήποτε εντός Ε.Ε.Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι 2:1- πως θα δηλώσω το όχημα στην επόμενη φορολογική δήλωση (ο μαντράς θα μου κόψει τιμολόγιο για όλο το ποσό)? Οι ιδιώτες που συμμετείχαν στην υπόθεση πρέπει να κάνουν κάοια δήλωση που θα την συμπεριλάβω στην Φορολογική μου δήλωση?2- ο μεσάζοντας μου είπε ότι μόλις τα χαρτιά του αυτοκινήτου, φτάσουν στο τελωνείο, θα πρέπει να μιλήσουν με τον λογιστή μου για να γίνει κάποια δήλωση μέσω taxisnet σχετικά με την εισαγωγή. Ξέρει κάποιος γι'αυτό κάτι?Οι ερωτήσεις μου μάλλον αφορούν τους λογιστές του φόρουμ??Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους διαβάσουν έστω το ποστ μου και θα εκτιμήσω τις (όποιες απαντήσεις σας)! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
41ex Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δεν είμαι λογιστής αλλά θεωρώ πως το τιμολόγιο πρέπει να είναι στο όνομα σου και να γράφει όλο το ποσό. Τα λεφτά είναι δικά σου οι άλλοι σου έκαναν μια εξυπηρέτηση. Αν νοικιάζεις ένα σπίτι, οι αποδείξεις είναι στο όνομα σου, αλλά επειδή δεν έχεις ebanking πληρώνεις τον ιδιοκτήτη μέσω του ebanking ενός φίλου σου, τον οποίον ξοφλάς με μετρητά, ποιος θα το δηλώσει εσύ ή ο φίλος σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 αλλαξε τραπεζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 4 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2017 Φίλε το τιμόλογιο πρέπει να είναι στο όνομα σου οι υπόλοιποι απλά σου έκαναν εξυπηρέτηση για τα υπόλοιπα ρώτα των λογιστή σου θα στα πει καλύτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα