giannisag17 Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Παιδια τα χριστουγεννα απεκτησα το συγκεκριμενο combo mouse keyboard...Με το keyboard ολα καλα!Με το mouse ομως υπαρχει θεμα στην ροδελα...Κατα την πλοηγηση σε σελιδες δεν μπορω να κανω ευκολα scrolling προς τα κατω με ευκολια αλλα ουτε προς τα πανω!εχει εγγυηση απο τον κωτσοβολο...Να το παω πισω? 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Δημοσ. 10 Μαΐου 2017 Παιδια τα χριστουγεννα απεκτησα το συγκεκριμενο combo mouse keyboard...Με το keyboard ολα καλα!Με το mouse ομως υπαρχει θεμα στην ροδελα...Κατα την πλοηγηση σε σελιδες δεν μπορω να κανω ευκολα scrolling προς τα κατω με ευκολια αλλα ουτε προς τα πανω!εχει εγγυηση απο τον κωτσοβολο...Να το παω πισω?Το γυρνάς πίσω αφού έχει εγγύηση. Λογικά θα παρεις καινούριο. 2
teoChnologist Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Ενδεχομένως να χρειαστεί να τα γυρίσεις και τα 2 πίσω ώς combo προϊόντος και να πάρεις και τα 2 καινούρια. Αν μπορέσεις να πάρεις πιστωτικό και να αγοράσεις κάτι άλλο θα το πρότεινα. Ουκ ολίγοι έχουν αντιμετωπίσει το πρόβλημα που αναφέρεις στο συγκεκριμένο ποντίκι.
giannisag17 Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2017 Πόσο διάστημα θα περάσει για να ελεγχθεί το πρόβλημα του mouse ωστε να υπάρξει απάντηση?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Αν το πας σε καταστήμα που έχει service πολύ πιθανό να τι ελέγξουν επιτόπου, αν δεν έχει υπολόγιζε 3-4 μέρες στην καλύτερη
giannisag17 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Το πηγα σημερα αλλα ο τεχνικος ειχε 2 εβδομαδες αδεια και θα ερθει την Δευτερα!!
GeorgeSmirlis Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Πλάκα σπάνε έτσι; Αμέσως έπρεπε να εξυπηρετηθείς. Ευτυχώς δηλαδή που θα έρθει δευτέρα. Άιντε άιντε. Μετά σου λένε μεγάλα καταστήματα και αηδιες. 1
giannisag17 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Λοιποοοοον!!!Πηγα σημερα στον Κωτσοβολο και εκανα μια τρυπα στο νερο!!Ο τεχνικος μου ειπε πως εχουν περασει δεκα μερες απο την αγορα(το combo αγοραστηκε μεσα Δεκεμβρη) και πως θα πρεπει μονος μου να συνεννοηθω με την coolermaster!Δεν το ελεγξε καν! Εξελιξεις...Πηγαινοντας σπιτι καλεσα στην εξυπηρετηση του καταστηματος και με διαβεβαιωσαν πως θα επρεπε να ελεγθει απο τον τεχνικο και μου ζητησαν συγνωμη για την ταλαιπωρια!Στο καταστημα ο τεχνικος δεν περιμενε να ξαναπαω αλλα λεγοντας του οτι μιλησα με τα κεντρικα του καταστηματος του κοπηκαν τα ποδια και τελικα εγινε η αντικατασταση!! 1
GeorgeSmirlis Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Επαναλαμβανω τα λογια μου, τεσπα. Τελος καλο, ολα καλα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα