Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω μπει σε πειρασμό να αλλάξω την οθόνη μου. Έχω μια Lg Flatron W2363V

http://www.e-shop.gr/lg-w2363v-wf-23-tft-white-p-PER.169598

η οποία την χρονιά που την αγόρασα, το 10 αν θυμάμαι καλά, ήταν από τις πολύ καλές οθόνες.

Πλέον ωστόσο, λόγω και αγοράς ps4 θέλω να μεταφερθώ σε κάτι καλύτερο.Ωστόσο έχω ένα δίλημμα, αν οντως θα δω μεγάλη διαφορά τόσο στα παιχνίδια υπολογιστή (GTX 760 Ti OEM) και Ps4 όσο και στις σειρές.

Είμαι λίγο άσχετως από αυτά, δεν θέλω να αγοράσω μια νεα οθονη απλως για να πω οτι πηρα κατι καινουριο αλλα να δω και σχετικά μεγάλη διαφορά.

Διαθέτω μέχρι 200 ευρώ

Δημοσ.

Οι παλιες καλες εποχες με την 3ετη εγγυηση της LG...

Στην πραξη τωρα οι μονες διαφορες που θα εχεις αν αγορασεις τωρα μια νεα οθονη με Ips panel ειναι τα λιγο πιο ζωντανα χρωματα που θα εχει απο την δικια σου,τις καλυτερες γωνιες θεασης απο το πλαι .Δεν θεωρειται αναβαθμιση δηλαδη αλλα αλλαγη οθονης.

Πηγαινε μια βολτα απο μια κοντινη αλυσιδα Πλαισιου ή mediamarkt και δες οθονες με Ips panel οπως η γνωστη LG

https://www.skroutz.gr/s/8318433/LG-24MP58VQ.html ή καμια Dell και θα καταλαβεις τι εννοω.

Δημοσ.

Πιο το νοημα τοτε να σπαταλήσει κανεις 160-200 ευρω για να δει μια μικρη σιαφορα,μνομιζω μου αλλαξες γνωμη :P

Δημοσ.

Ναι, με αυτό το budget δε θα δεις κάποια τρελή διαφορά σε σχέση με την ήδη υπάρχουσα.

Δημοσ.

michael18 αν αλλαξεις σε συγχρονη IPS ακομα και σε 1080p θα δεις διαφορα.

Η δικη σου ειναι ΤΝ 60hz,χωρις LED,με μαλλον βαρυ coating και με pwm dimming..Θα δεις διαφορα δηλαδη σε ποιοτητα απεικονισης αλλα θα γινει και πιο ξεκουραστη η χρηση με καινουρια (θα χει και καλυτερη καταναλωση και θερμοκρασια).Ειδα review της και δεν ηταν καλη και για την εποχη της.

• Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση