pontez2 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Πραγματι, το αρθρο ειναι επταετιας και ξεπερασμενο. Πιστευεις ωστοσο πως αλλαξε κατι προς το θετικοτερο αυτα τα χρονια; Η οτι εστω πως δεν ειναι το προβλημα στη τελικη το σχολειο αλλα οι γονεις; Οχι πως δεν παιζουν ρολο και οι τελευταιοι φυσικα. Φυσικά και δεν έχουν γινει θετικότερα τα πράγματα. Χειρότερα έχουν γίνει. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με την εναλλακτική διδασκαλία αλλά με τα προβλήματα που έχουν τεθεί παραπάνω τυπου "βγάζουμε απ τη μυγα ξύγκι", αυξάνουμε μαθητές στις αίθουσες, αυξάνουμε ωράριο καθηγητών, μειώνουμε μαθήτατα, κάνουμε ραδιουργίες με μετακινήσεις, για να φτάνουν οι εκπαιδευτικοί και πάλι δε φτάνουν, οπότε στέλνουμε πλέον ανιδείκευτους να κάνουν μαθήματα που δε ξέρουν για να μην προσλάβουμε άλλους. Εδω περι της ψηφιοποιησης συμβαινει και το εξεις. Περισσοτερη ψηφιακη τεχνολογια, λιγοτεροι καθηγητες, λιγοτερη απασχοληση αυτων, οπου οδηγουν σε εξαγριωμενους ανεργους. Οτι ακριβως και θα γινοταν εαν και εφοσων υπηρχε μικροτερη αναγκη για φροντιστηρια και ιδιαιτερα μαθηματα. Γιατι ας μην κρυβομαστε πισω απο κανενα δακτυλο, τι νομιζεις πως θα γινοταν και θα κανανε; Θα το αποδεχοντουσαν και να προχωρουσαν η θα διαμαρτυρονταν; H ψηφιοποίηση έχει ανάγκη από προσωπικό. Δε θα γίνει μόνη της ούτε μπορεί να γίνει απ τη μία μέρα στην άλλη. Το καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αναγκαίο πάντα. Εαν καταφέρουμε κάποια στιγμή να είμαστε πολύ μπροστά τεχνολογικά, ίσως να μπορουμε να μιλάμε για καλύτερες ημέρες. Απ τη μια μέρα στην άλλη όμως δεν γινεται. Μα οι κοινωνικες δραστηριοτητες ειναι τοσες πολλες, απο το να κανει καποια αθλητικη δραστηριοτητα, μουσικη/καλλιτεχνικη, επικοινωνια και επαφη σε παιδικες χαρες και ποσα αλλα, ειναι το μικροτερο προβλημα και ζητημα στην εξισωση. Γιατι το να κανει καποιος μαθημα σπιτι, πιστευεις πως του αφαιρειται αυτη η επιλογη; Διοτι αν η λογική που θα επικρατήσει ειναι το σχολείο να γινεται απ το σπίτι, γιατι να μη γινει και η δραστηριότητα απ το σπίτι. Οικονομικό ειναι το θέμα, δεν έχει να κάνει με το "καλό" για το παιδί. Δεν ζουμε σε μια αναπτυσσόμενη κοινωνία. Ζουμε σε κακό καπιταλισμό που σκοπός ειναι να προσφέρουν τις χειρότερες υπηρεσίες πανάκριβα. Οπου και να κοιτάξεις αυτό βλέπεις. Και οτι ειναι πραγματικά καλό (πχ ένας δρόμος), το έχουμε πληρώσει χρυσό στη κυριολεξία. Τα παιδια που δυστυχως καταφευγουν μονιμως στη χρηση τεχνολογιας, οπου εδω φταινε οι γονεις, δεν επιρρεαζονται απο το σχολικο περιβαλλον; Αφου καποιοι πιστευουν πως λανθασμενα η τηλεδασκαλια σε κανει αντικοινωνικο, γιατι το συγχρονο Ελληνικο σχολειο ειναι σε πολυ χειροτερη μοιρα απο αυτους; Μα ολα τα παιδιά καταφεύγουν στη χρηση τεχνολογίας. Ειναι αναπόφευκτο. Οσο και να προσπαθήσει ο γονιός, θα επιρρεαστουν απ τους φίλους τους στο σχολείο. Και αν δεν καταφύγουν στη χρηση τεχνολογίας, θα απομονωθουν. Αυτό γράφω και παραπάνω, οτι τα πάντα πλέον έχουν ως βάση τα social media. Που ειναι η κοινωνικη αλληλεπιδραση και οι δεξιότητες? Το σχολείο αποτελεί ισως τη μοναδική διέξοδο αυτή την εποχή. Και αυτο το γράφω με λύπη. Εσυ βλεπεις και πιστευεις στο σχολειο. Δεκτο. Τοσα χρονια ακουω και διαβαζω πως καποτε πιστευουν πως θα υπαρξει βελτιωση του. Δεν την ειδα ομως ποτε, ουτε βλεπω να ερχεται. Γιαυτο και αρχισα να ψαχνω και τις εναλλακτικες, οπου συμφωνα και με πολλους, αποδιδει. Το αποτελεσμα, μονο το μελλον το ξερει. Δεν βλεπω μελλον στο εκπαιδευτικο μας δημοσιο συστημα, ουτε και λογο να το στηριξω αυτο. Παρεπιπτωντος, υπαρχουν παραδειγματα και στην Ελλαδα οικογενειών, οπου τα παιδια τους εκπαιδευοντε σε καποια μορφη εναλλακτικης διδασκαλιας, δεν ειναι κατι ανηκουστο ουτε αγνωστο. Και φαινεται πως αποδιδει. Δεν πιστεύω σε ΑΥΤΟ το σχολείο. Πιστεύω γενικά στη μάθηση και στην αλληλεπίδραση μέσα σε αυτό. Πιστεύω οτι το σχολείο ειναι η πρώτη επαφή με τη κοινωνία. Φαντάσου ένα 3χρονο να ηταν υποχρεωμένο να κάνει μάθημα μέσω υπολογιστη. Ολη την υπόλοιπη μέρα στο τάμπλετ. Τι ειδους κοινωνικές δεξιότητες θα αποκτήσει; Αυριο που θα πάει να εργαστεί, πως θα το κάνει? Πάλι απ το σπίτι μέσω υπολογιστή; Ειναι λυπηρό να βλέπεις παιδάκια 3-4-5 ετών να παρακαλάνε τους γονείς τους να παίξουν μαζί τους και αυτοι να λιώνουν με ένα κινητό στο χέρι και να φωνάζουν στο παιδί να πάρει και αυτό το κινητό. Και δυστυχως αυτό αποτελεί μια σημερινή πραγματικότητα και δεν ειναι απλά λυπηρό αλλά εξευτελιστικό. Ειδικά οι πολύ νέοι γονείς, έχουν ανάγει την τεχνολογία ως το βασικότερο σημείο που πρέπει να στηρίξουν τη διαπαιδαγωγηση των παιδιών τους, όταν την ιδια στιγμη οι ίδιοι που πέρασαν παιδικά χρόνια στις αλάνες, έχουν κλειστεί στο σπίτι, έχουν γινει μυγιαγκιχτοι, δεν κοινονικοποιούνται, λιώνουν όλη μέρα στο ιντερνετ και αν αποφασίσουν με τα χιλια ζορια να πάνε το παιδί τους στη παιδική χαρά, κάνουν σα τους παλαβους αν πλησιάσει τη πριγκίπισσα ή τον Ιουλιέτο τους, ένα άλλο παιδάκι πιο ζοηρό για να παίξουν. Αναρωτιέμαι τι είδους παιδί θα μεγαλώσουν. Χαιρομαι που ειχες καλα σχολικα παιδικα χρονια, δεν μπορω να πω το ιδιο ομως ουτε εγω ουτε πολλοι αλλοι. Ειναι ολα τα σχολεια ετσι; Σιγουρα οχι. Αλλα το συστημα και σε αποτρεπει να βρεις το καταλληλο σχολειο, αλλα και ουσιαστικα σε "κλειδωνει" σε πολυ συγκεκριμενες επιλογες, κυριως βαση οικονομικων κριτηριων. Τα καλά σχολικά μου χρόνια, δεν τα κρίνω επειδή το σχολείο ήταν καλό. Το σχολείο ήταν ιδιο με όλα τα άλλα. Με τα καλά και τα κακά του. Απλά εγω δε μπορω να βλέπω μονο το κακο σε μια κατάσταση. Έμαθα γραφή, ανάγνωση, ξέρω ποιος ειναι ο Καβάφης και ο Παλαμάς, ξέρω ποιος έγραψε τον εθνικό ύμνο, ξέρω τι έγινε την 25η Μαρτίου, ξέρω τη καταστατική εξίσωση, το πυθαγόρειο θεώρημα, ποια είναι τα "αλογόνα", ξέρω να συνεννοηθούμε στα Γαλλικά κτλ κτλ. Και αυτό διότι τη στιγμή που όπως όλα τα παιδιά, έκανα πλάκα με τον μπροστά και τον πίσω, ερωτευόμουν τον πισινό της Μαριγούλας στο πρώτο θρανίο και κάπνιζα κρυφά στις κερκίδες με τα υπόλοιπα ρεμάλια, έκανα κοπάνες, καναμε βλακείες κοκ, ειχα στην άκρη του μυαλού μου ένα μικρό σημείο που μου έλεγε πως αυτά που λέει αυτός ο δολιος (καλός ή κακός εκπαιδευτικός δεν έχει σημασία), ισως έχουν ενδιαφέρον οπότε δεν ειναι κακό να ακούω κάτι. Και συζητάς με άνθρωπο του 15 οχι με καναν τυπο του 19-20. Ολα αυτά δημιουργουν δεξιότητες. Δε ξέρω με ποιο τρόπο θα αποκτουσα τέτοιες εμπειρίες και δεξιότητες μέσα από το σπιτι μου, βλέποντας μονο μια οθόνη. Και κάπου εδω να σου δωσω και συγχαρητήρια που ενώ έχεις μια εντελως διαφορετική άποψη, εισαι εξαιρετικος συζητητής, δεν βγάζεις 'ίχνος ειρωνείας πράγμα πολύ σπάνιο πλέον στο ιντερνετ.
Lautrec Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Οι καθηγητες ειναι μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι. Δεν υπαρχει αξιολογηση. Ο κιμ πρεπει να πατησει το καταραμενο κουμπι επιτελους. Αμα γίνει πραγματική αξιολόγηση δεν θα έχουν καθηγητές μετά τα σχολεία. Ζήτημα είναι να κάνει κανονικό μάθημα ο 1/10. Και μετά ποιούς να πρωτοδιώξεις? Τους δεινόσαυρους που θα έπρεπε να είχαν φύγει πριν απο 10 χρόνια? Τους τεμπέληδες? Τους ψυχάκηδες? Αν είναι να γίνει κάθαρση, θα πρέπει να γίνει σταδιακά. Να πώ τωρα κατι εγώ? Νομιζω το μεγαλύτερο κομματι της ευθύνης το εχουν οι γονεις, καθως εχουν εχουν απαξιωσει πλήρως τους καθηγητες και δασκάλους και εχουν μαθει στα παιδια τους να μην εχουν καθολου σεβασμό σε αυτούς. Λες και όλα περιστρέφονται γυρω από τον κανακάρη ή την περιστέρα τους. Οπότε, οταν το παιδι απο το σπίτι έχει μαθει να μην σέβεται τον διπλανό του πως περιμένουμε να σεβαστεί έναν θεσμό που απαιτεί το χτίσιμο κάποιας σχέσης να λειτουργήσει? Σωστα όλα αυτά περι ελλειψης χρηματοδότησης, δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας, εξωσχολικής παιδείας, απαρχαιωμένων συγγραμμάτων, αλλά η ευθύνη της οικογένειας παραμένει η μεγαλύτερη τροχοπέδη, καθως εκεί κοινωνικοποιείται το παιδί το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας... Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λές, αλλά ένας μαθητής δεν γίνεται να αποκτήσει σεβασμό για ένα σύστημα που μπάζει απο 100 μεριές. Δηλαδή και να θές να είναι σωστός σε κάποια πράγματα, όταν είσαι σε ένα σχολείο όπου ακόμα και οι ίδιοι οι καθηγητές τα έχουν όλα γραμμένα στα @@ τους και τίποτα δεν λειτουργεί όπως πρέπει, λογικό είναι να χαθεί ο σεβασμός. Δεν φταίνε οι γονείς γι'αυτό. 1
SakislolGR Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Αγαπητέ @ts, η συμπεριφορά που περιγράφεις για τα σημερινά παιδιά, είναι τα παιδιά σου, μας. Όταν εσύ σαν γονιός στα @ σου όλα. Και αν πέσει καμιά ποινή πας και κάνεις σκηνικό με τους καθηγητές αντί να τραβήξεις το αυτί του παιδιού σου... πως περιμένεις δλδ να ασχοληθούν αυτοί στα σοβαρά. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ. Πολύ σκατ@ η σημερινή νεολαία! πολύ εκτός δρόμου! Πάντα υπήρχαν τέτοια φαινόμενα και όχι μόνο στο γυμνάσιο λύκειο αλλά και στα ΑΕΙ ΤΕΙ. Η 3οβάθμια εκπαίδευση είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Εκεί είσαι μεγάλος και κακό του κεφαλιού σου ότι κάνεις. Έχεις στυλ ΔΥ; έχεις στυλ μαμι@; ε νταξ! σε 7 χρόνια θα πάρεις πτυχίο... αν έχεις λεφτά για να κάτσεις. Το βασικότερο είναι ότι αν δεν βάλεις μυαλό δεν θα μάθεις και τίποτα. Πτυχίο καλώς ή κακώς παίρνουν όλοι με τις σκούπες που γίνονται. Το θέμα είναι ότι μετά έξω θα πάρουν 2@. 1
pontez2 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Αμα γίνει πραγματική αξιολόγηση δεν θα έχουν καθηγητές μετά τα σχολεία. Ζήτημα είναι να κάνει κανονικό μάθημα ο 1/10. Και μετά ποιούς να πρωτοδιώξεις? Τους δεινόσαυρους που θα έπρεπε να είχαν φύγει πριν απο 10 χρόνια? Τους τεμπέληδες? Τους ψυχάκηδες? Αν είναι να γίνει κάθαρση, θα πρέπει να γίνει σταδιακά. Θα σου φανεί περίεργο, αλλά οι "κακοί" και ανίκανοι καθηγητές συμπεριλαμβανομένων ψυχάκιδων κοκ, ειναι πολύ λιγότεροι απ όσους φαντάζεσαι, αφού ήδη έχουν απομακρυνθεί αρκετοί επίορκοι ενώ πολλοι για τους οποίους υπήρχαν παραπονα από γονείς βρεθηκαν ξαφνικά σε διοικητικές θέσεις. Τα πράγματα δεν ειναι τόσο τραγικά σε θέμα αξιολόγησης. Αν εξαιρέσεις κάποιους που ειναι μεγάλοι σε ηλικία και δε τη πολυπαλεύουν, οι περισσότεροι ειναι νεότεροι και με καλά προσόντα. Ασε που πλέον κάθε χρόνο όλοι περνάνε απο ψυχίατρο παθολόγο. Ο τομέας εκπαίδευσης και υγείας, έχει σοβαρά προβλήματα και το βασικό τους πρόβλημα ειναι η έλλειψη προσωπικού. Ολα τα άλλα έχουν γινει εδω και καιρό. Ειδικά η εκπαίδευση χρειάζεται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30.000 προσλήψεις κάθε χρόνο για ΥΠΟλειτουργήσει.
xgol Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Να επιχειρηματολογεις υπερ της καταργησης του σχολείου, γράφοντας ανορθόγραφα. Μη σου τύχει. Οσο γιαβτα υπολοιπα-το σχολειο ειναι το σημαντικοτερο 8ωρο στη μερα του παιδιου,ισως πλην των ωρων που περνά με τους γονεις του.
Getta Robo Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 το σχολειο υπαρχει και για την κοινωνικοποιηση του παιδιου περα απο την μαθηση. αν ολοι κανουν μαθημα στο σπιτι απο μικροι σκεψου ποσο αντικοινωνικα ατομα θα γινουν και πιθανον με ελαχιστες ή και μηδενικες φιλιες και γνωριμιες. ηδη ασχολουνται ολη μερα με τα κινητα και το ιντερνετ,σκεψου να μην υπαρχει και τιποτα που να τους αναγκαζει να βγουν απο το σπιτι και να ερθουν σε επαφη με αλλα ατομα! Το σχολειο ομαδοποιεί, δεν κοινωνικοποιεί. Πως αλλιως χαρακτηριζεται το να συμπεριφερεται σε ενα συνολο με προσεγγιση μεσου ορου; Ειδικα σε πολυπληθεις ταξεις, ακομα και ιδανικες να ειναι οι συνθηκες, τα πραγματα ξεφευγουν γρηγορα και ευκολα. Η αντικοινωνικότητα, κατα απο προυποθεσεις, δεν υφισταται. Ακομα και να ηταν ετσι, οπου ειναι απλα αστικος μυθος, μπορεις σε παρακαλω να μου πεις τι κανει το δημοσιο σχολειο σε αυτα που θιγει ο JohnGTA; Συγκεκριμενα: Δεν επιβάλλονται ποινές Δημοσιουπαλληλίστικη νοοτροπία Επειδή οι καθηγητές δεν νοιάζονται πλέον, οι μαθητές το σχολείο το βλέπουν παιδική χαρά Κοινως, πως προασπιζεις ενα θεσμο, οταν ο θεσμος αυτος ειναι αποτυχημενος; Φυσικά και δεν έχουν γινει θετικότερα τα πράγματα. Χειρότερα έχουν γίνει. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με την εναλλακτική διδασκαλία αλλά με τα προβλήματα που έχουν τεθεί παραπάνω τυπου "βγάζουμε απ τη μυγα ξύγκι", αυξάνουμε μαθητές στις αίθουσες, αυξάνουμε ωράριο καθηγητών, μειώνουμε μαθήτατα, κάνουμε ραδιουργίες με μετακινήσεις, για να φτάνουν οι εκπαιδευτικοί και πάλι δε φτάνουν, οπότε στέλνουμε πλέον ανιδείκευτους να κάνουν μαθήματα που δε ξέρουν για να μην προσλάβουμε άλλους. H ψηφιοποίηση έχει ανάγκη από προσωπικό. Δε θα γίνει μόνη της ούτε μπορεί να γίνει απ τη μία μέρα στην άλλη. Το καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αναγκαίο πάντα. Εαν καταφέρουμε κάποια στιγμή να είμαστε πολύ μπροστά τεχνολογικά, ίσως να μπορουμε να μιλάμε για καλύτερες ημέρες. Απ τη μια μέρα στην άλλη όμως δεν γινεται. Διοτι αν η λογική που θα επικρατήσει ειναι το σχολείο να γινεται απ το σπίτι, γιατι να μη γινει και η δραστηριότητα απ το σπίτι. Οικονομικό ειναι το θέμα, δεν έχει να κάνει με το "καλό" για το παιδί. Δεν ζουμε σε μια αναπτυσσόμενη κοινωνία. Ζουμε σε κακό καπιταλισμό που σκοπός ειναι να προσφέρουν τις χειρότερες υπηρεσίες πανάκριβα. Οπου και να κοιτάξεις αυτό βλέπεις. Και οτι ειναι πραγματικά καλό (πχ ένας δρόμος), το έχουμε πληρώσει χρυσό στη κυριολεξία. Μα ολα τα παιδιά καταφεύγουν στη χρηση τεχνολογίας. Ειναι αναπόφευκτο. Οσο και να προσπαθήσει ο γονιός, θα επιρρεαστουν απ τους φίλους τους στο σχολείο. Και αν δεν καταφύγουν στη χρηση τεχνολογίας, θα απομονωθουν. Αυτό γράφω και παραπάνω, οτι τα πάντα πλέον έχουν ως βάση τα social media. Που ειναι η κοινωνικη αλληλεπιδραση και οι δεξιότητες? Το σχολείο αποτελεί ισως τη μοναδική διέξοδο αυτή την εποχή. Και αυτο το γράφω με λύπη. Δεν πιστεύω σε ΑΥΤΟ το σχολείο. Πιστεύω γενικά στη μάθηση και στην αλληλεπίδραση μέσα σε αυτό. Πιστεύω οτι το σχολείο ειναι η πρώτη επαφή με τη κοινωνία. Φαντάσου ένα 3χρονο να ηταν υποχρεωμένο να κάνει μάθημα μέσω υπολογιστη. Ολη την υπόλοιπη μέρα στο τάμπλετ. Τι ειδους κοινωνικές δεξιότητες θα αποκτήσει; Αυριο που θα πάει να εργαστεί, πως θα το κάνει? Πάλι απ το σπίτι μέσω υπολογιστή; Ειναι λυπηρό να βλέπεις παιδάκια 3-4-5 ετών να παρακαλάνε τους γονείς τους να παίξουν μαζί τους και αυτοι να λιώνουν με ένα κινητό στο χέρι και να φωνάζουν στο παιδί να πάρει και αυτό το κινητό. Και δυστυχως αυτό αποτελεί μια σημερινή πραγματικότητα και δεν ειναι απλά λυπηρό αλλά εξευτελιστικό. Ειδικά οι πολύ νέοι γονείς, έχουν ανάγει την τεχνολογία ως το βασικότερο σημείο που πρέπει να στηρίξουν τη διαπαιδαγωγηση των παιδιών τους, όταν την ιδια στιγμη οι ίδιοι που πέρασαν παιδικά χρόνια στις αλάνες, έχουν κλειστεί στο σπίτι, έχουν γινει μυγιαγκιχτοι, δεν κοινονικοποιούνται, λιώνουν όλη μέρα στο ιντερνετ και αν αποφασίσουν με τα χιλια ζορια να πάνε το παιδί τους στη παιδική χαρά, κάνουν σα τους παλαβους αν πλησιάσει τη πριγκίπισσα ή τον Ιουλιέτο τους, ένα άλλο παιδάκι πιο ζοηρό για να παίξουν. Αναρωτιέμαι τι είδους παιδί θα μεγαλώσουν. Τα καλά σχολικά μου χρόνια, δεν τα κρίνω επειδή το σχολείο ήταν καλό. Το σχολείο ήταν ιδιο με όλα τα άλλα. Με τα καλά και τα κακά του. Απλά εγω δε μπορω να βλέπω μονο το κακο σε μια κατάσταση. Έμαθα γραφή, ανάγνωση, ξέρω ποιος ειναι ο Καβάφης και ο Παλαμάς, ξέρω ποιος έγραψε τον εθνικό ύμνο, ξέρω τι έγινε την 25η Μαρτίου, ξέρω τη καταστατική εξίσωση, το πυθαγόρειο θεώρημα, ποια είναι τα "αλογόνα", ξέρω να συνεννοηθούμε στα Γαλλικά κτλ κτλ. Και αυτό διότι τη στιγμή που όπως όλα τα παιδιά, έκανα πλάκα με τον μπροστά και τον πίσω, ερωτευόμουν τον πισινό της Μαριγούλας στο πρώτο θρανίο και κάπνιζα κρυφά στις κερκίδες με τα υπόλοιπα ρεμάλια, έκανα κοπάνες, καναμε βλακείες κοκ, ειχα στην άκρη του μυαλού μου ένα μικρό σημείο που μου έλεγε πως αυτά που λέει αυτός ο δολιος (καλός ή κακός εκπαιδευτικός δεν έχει σημασία), ισως έχουν ενδιαφέρον οπότε δεν ειναι κακό να ακούω κάτι. Και συζητάς με άνθρωπο του 15 οχι με καναν τυπο του 19-20. Ολα αυτά δημιουργουν δεξιότητες. Δε ξέρω με ποιο τρόπο θα αποκτουσα τέτοιες εμπειρίες και δεξιότητες μέσα από το σπιτι μου, βλέποντας μονο μια οθόνη. Και κάπου εδω να σου δωσω και συγχαρητήρια που ενώ έχεις μια εντελως διαφορετική άποψη, εισαι εξαιρετικος συζητητής, δεν βγάζεις 'ίχνος ειρωνείας πράγμα πολύ σπάνιο πλέον στο ιντερνετ. Πραγματι και τα πραγματα ειναι χειροτερα, αλλα και διαρκως βρισκονται σε πτωτικη πορεια. Το οτι -προς το παρων- το κρατος αρνειται να μπει σε διαλογο να προσφερει και μια ακομα εναλλακτικη, δειχνει την ανικανοτητα τους. Αδυνατω ομως να δω το πως θα δημιουργηθει περαιτερω προβλημα σε αυτο το συστημα εκπαιδευσης, οταν τελικως δωθει και αυτη η επιλογη. Μα υφισταται ηδη μερος αυτου του μοντελου. Συγκεκριμενα, αναπτυχθηκε για ατομα οπου αδυνατουν να εχουν φυσικη παρουσια σε σχολειο. Σιγουρα θα χρειαστει σοβαρους ανθρωπους ωστε να επεκταθει και να βελτιωθει περαιτερω, η βαση ομως υφισταται εδω και χρονια. Απο την μια μερα στην αλλη μεν δεν θα γινεται απο αυτους, ειναι κατι που γινεται απο τριτους, οπως κανουν και ιδιωτικα -και πανακριβα- σχολεια σημερα. Ηδη συμβαινει ως ενα βαθμο αυτο που λες. Η τηλεργασια ειναι κατι που υπαρχει και υφισταται, και προτιμαται απο πολλους. Αν μιλας πχ γιατι να μην παει ενα παιδι ας πουμε εξω, ας μιλησει με τους φιλους του σε τηλεδιασκεψη, οχι, και ειμαι κατα αυτου, και ειναι κατι οπου τουλαχιστον σχεδον ολοι οσοι στηριζουν την τηλεκπαιδευση διαφωνουν επισης. Οικονομικο ειναι το ζητημα πραγματι, ωστοσο μιλαμε για κατι και που αποδεδειγμενα αποδιδει καλυτερα, και οικονομικοτερο ειναι. Και τουλαχιστον ειναι και ειλικρινες ως συστημα, δεν ειναι σαν το δημοσιο συστημα εδω που καταρρέει για ακομα μια φορα. Διορθωση: Τα παιδια καταφευγουν σε κακη χρηση της τεχνολογιας, ειναι παγιδα να συσχετιζεις μια σοβαρη τεχνολογικη προσεγγιση, με το πραγμα που συμβαινει σημερα γυρω μας. Το οτι εχει αποτυχει και (!) εδω η κοινωνια, δειχνει το ποσο καλες βασεις και εφοδια εδινε και δινει το συστημα, και το ποσο προθυμοι ειναι αυτοι οι πολιτες να το ακολουθησουν. Και εδω ακριβως με μια σοβαρη εναλλακτικη διδασκαλια, τουλαχιστον εχεις την επιλογη να μην μαζοποιηθεις με ολες αυτες τις καταστασεις. Κατι οπου ενθαρυνει στη τελικη το σχολικο περιβαλλον. Πιστευεις σε ενα σχολειο οπου σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε ουτε για το Ελληνικο σχολειο του σημερα, ουτε του αυριο. Να ξερεις παντως, πως η τεχνολογια μιας και προοδευει και διεισδυει με γοργους ρυθμους, αυτα που λες θα γινουν αναποσπαστο μερος και του κοινου σχολειου. Μερος μιας ομαδας, οπου πολλοι αν οχι οι περισσοτεροι, ειναι ανικανοι για διαχειριστουν και να δωσουν σωστα ερεθισματα. Τα παραπανω που γραφεις και δυστυχως βλεπω και καθημερινα, ειναι και εναντια σε αυτο που οραματιζομαι ως οικογενεια, αλλα και σαν πρακτικη της διδασκαλιας και ανατροφης που θελω να παρουν τα παιδια μου. Αλλα ειναι μερος του σχολειου. Τα δικα μου ενδοσχολικα χρονια, εχουν να κανουν με μια πληθωρα δασκαλων και καθηγητων, οπου το λιγοτερο θα επρεπε να ειχαν ακολουθησει διαφορετικη ενασχοληση, και μονο με μια πολυ μικρη μειοψηφια ανθρωπων που τους αποκαλω φιλους. Επρεπε να περασουν καποια χρονια, ωστε στην εφηβια να επιλεξω κατι διαφορετικο απο αυτο που εβλεπα κα ζουσα στο σχολειο. Η περισσοτερη γνωση μου επισης προερχεται εκτος αυτου επισης. Τετοιες εμπειριες παντως και θα ειχες και εχουν αλλοι εκτος σχολειου. Οπως ζεις την ζωη σου εκτος τωρα σχολειου. Εγω δεν αφησα να κλειστω ιδεολογικα και ψυχολογικα στους τεσσερεις τοιχους του. Και σιγουρα δεν θα ηθελα να γινει κατι τετοιο και στην οικογενεια μου. Χαιρομαι οπου με την σειρα σου προασπιζεις καποια πραγματα, μπορει να το βλεπουμε και να του ζησαμε διαφορετικα, αλλα γινεται αυτος ο υγιεις διαλογος. Δεν ειναι μερος της ιδεολογιας μου ουτε η ειρωνια, ουτε η εριστικοτητα. Αυτα ειναι κατι οπου πασχισαν να μου περασουν ως φυσιολογικα στο σχολειο, αλλα αρνηθηκα να υοθετησω. Αμα γίνει πραγματική αξιολόγηση δεν θα έχουν καθηγητές μετά τα σχολεία. Ζήτημα είναι να κάνει κανονικό μάθημα ο 1/10. Και μετά ποιούς να πρωτοδιώξεις? Τους δεινόσαυρους που θα έπρεπε να είχαν φύγει πριν απο 10 χρόνια? Τους τεμπέληδες? Τους ψυχάκηδες? Αν είναι να γίνει κάθαρση, θα πρέπει να γίνει σταδιακά. Και εδω μπαινει η μαγικη προταση. Κοινως ξερουν πως θα υπαρξει ενα τεραστιο ντομινο, με κινητοποιησεις και λοιπες εκδηλωσεις. Το θετικο και λιγοτερο θα ηταν να υπηρχε αξιοκρατια στο τωρα, πραγμα που δεν υφισταται. Ουτε και σκοπευουν. Θα σου φανεί περίεργο, αλλά οι "κακοί" και ανίκανοι καθηγητές συμπεριλαμβανομένων ψυχάκιδων κοκ, ειναι πολύ λιγότεροι απ όσους φαντάζεσαι, αφού ήδη έχουν απομακρυνθεί αρκετοί επίορκοι ενώ πολλοι για τους οποίους υπήρχαν παραπονα από γονείς βρεθηκαν ξαφνικά σε διοικητικές θέσεις. Τα πράγματα δεν ειναι τόσο τραγικά σε θέμα αξιολόγησης. Αν εξαιρέσεις κάποιους που ειναι μεγάλοι σε ηλικία και δε τη πολυπαλεύουν, οι περισσότεροι ειναι νεότεροι και με καλά προσόντα. Ασε που πλέον κάθε χρόνο όλοι περνάνε απο ψυχίατρο παθολόγο. Ο τομέας εκπαίδευσης και υγείας, έχει σοβαρά προβλήματα και το βασικό τους πρόβλημα ειναι η έλλειψη προσωπικού. Ολα τα άλλα έχουν γινει εδω και καιρό. Ειδικά η εκπαίδευση χρειάζεται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30.000 προσλήψεις κάθε χρόνο για ΥΠΟλειτουργήσει. Εδω κανεις λαθος. Ειναι περισσοτεροι απο οτι θελουμε να πιστευουμε. Πραγματι εγινε μια εκαθαριση κοντα στους 8.000 (!) απο οτι λενε, αλλα μιλαμε τωρα για περιπτωσεις παρενοχλησης, σοβαρων ψυχοιατρικων παθησεων και αντιστοιχους. Τα πραγματα ειναι χειροτερα απο οτι ακουγεται και γνωριζουν οι περισσοτεροι. Εδω να ξερεις επισης πως η ψυχολογικη αξιολογηση δεν γινεται καθε χρονο, και σε καμια περιπτωση, δεν ειναι αξιοκρατικη. Περισσοτερο για δικαιολογηση κονδυλιων συμβαινει, παρα για το κοινο καλο. Χωρια φυσικα οπου οι χρηματισμοι πεφτουν συννεφο. Αν εχεις τιποτα γνωστους σου στον ευρυτερο χωρο, ρωτα τι εγινε με ολους αυτους τους καθηγητες και δασκαλους, οπου προσπαθησαν να κανουν χαρτια για Ελληνοφωνα σχολεια και κοινοτητες, και κοπηκαν απο το συστημα εκπαιδευσης αυτων των χωρων, για ψυχολογικους λογους. Οι περισσοτεροι που συνεχισαν, διδασκουν ακομα κανονικα. Αυτο ειναι το συστημα τους.
pontez2 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δεν θα αρνηθω τα οσα λες για τον εναλλακτικό τρόπο μάθησης. Ξέρεις ήδη οτι διαφωνω, επιχειρηματολογίσαμε πολύ ωραία και γενικά οι θέσεις σου ανοίγουν νέους ορίζοντες στη κουβέντα. Δυστυχως επειδή θα κουράσουμε τους υπόλοιπους, επιλέγω να αφήσω αυτή τη κουβέντα (εκτός αν συνεχισει και άλλος, οποτε θα συμμετάσχω ευχαρίστως) αλλά θα σου απαντήσω στο άλλο ζήτημα Μέχρι τώρα ήξερα πως οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων παιρνoύν απο γιατρούς. ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ. ΜΟΝΟ οι αναπληρωτές παιρνουν ΚΑΘΕ χρονο από ψυχίατρο και παθολόγο οπου θα πάρουν ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ οτι ειναι ικανοι να διδάξουν. Οι ΜΟΝΙΜΟΙ ποτέ των ποτών. Ο μόνος τρόπος για να αξιολογηθούν ειναι η αναφορά απο γονιούς. Το θετικο ειναι πως πλέον έχουν γινει σκληρά τα πράγματα και απαξ και ένας εκπαιδευτικος ειναι προβληματικος, γινεται άμεσα επίορκος. 2
Getta Robo Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δεν θα αρνηθω τα οσα λες για τον εναλλακτικό τρόπο μάθησης. Ξέρεις ήδη οτι διαφωνω, επιχειρηματολογίσαμε πολύ ωραία και γενικά οι θέσεις σου ανοίγουν νέους ορίζοντες στη κουβέντα. Δυστυχως επειδή θα κουράσουμε τους υπόλοιπους, επιλέγω να αφήσω αυτή τη κουβέντα (εκτός αν συνεχισει και άλλος, οποτε θα συμμετάσχω ευχαρίστως) αλλά θα σου απαντήσω στο άλλο ζήτημα Μέχρι τώρα ήξερα πως οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων παιρνoύν απο γιατρούς. ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ. ΜΟΝΟ οι αναπληρωτές παιρνουν ΚΑΘΕ χρονο από ψυχίατρο και παθολόγο οπου θα πάρουν ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ οτι ειναι ικανοι να διδάξουν. Οι ΜΟΝΙΜΟΙ ποτέ των ποτών. Ο μόνος τρόπος για να αξιολογηθούν ειναι η αναφορά απο γονιούς. Το θετικο ειναι πως πλέον έχουν γινει σκληρά τα πράγματα και απαξ και ένας εκπαιδευτικος ειναι προβληματικος, γινεται άμεσα επίορκος. Χαιρομαι που αναλυσαμε τις αποψεις μας, ναι δεν ειναι σκοπος μου το να κουρασω ποσο να μονοπωλησω την συζητηση. Κοιταξε, οπως πολλα καταστασεις στην Ελλαδα, μιλαμε για δυο διαφορετικες "οντοτητες". Την θεωρια και την πραξη. Πραγματι θεωρητικα το κρατος στα χαρτια σου λεει πως υφισταται διαυγεια και πως υπαρχει ελεγχος και ουτω καθεξης. Στα χαρτια. Τωρα, το κατα ποσο ειναι αξιοπιστοι αυτοι οι ελεγχοι..... Καταλαβαινεις πως μιλαμε για την Ελληνικη πραγματικοτητα. Και για να μιλησω με παραδειγματα, εχω δικων μου περιστατικο και καταγγελιας για καθηγητη με προβληματα, οπου ειναι ακομα εκει στη θεση του, και για το τι εγινε με ποσους καθηγητες οπου τους αρνηθηκαν το δικαιωμα διδασκαλιας στο εξωτερικο. 30+ χρονια να εχουμε αποτυχημενο συστημα βλεπεις, δεν ειναι λιγο.. Οπως πολυ σωστα αναφερει ο Lautrec, αν οντως αποφασισουν καποια στιγμη να υπαρξει και να εφαρμοστει αντικειμενικη και σοβαρη αξιολογηση, θα υπαρχουν σοβαροτητες ελειψεις απο καθηγητες. Τωρα θα πει κανεις, εδω υπαρχουν καθηγητες που πανε απλα για τον καφε στο σχολειο, τι θα μας πειραξει; 2
pontez2 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Δημοσ. 19 Μαΐου 2017 Oντως δεν ειναι λίγο για αυτο εμένω πως το θέμα ειναι να το βελτιώσουμε. Υπάρχουν και καλά στοιχεία σε αυτό. Δεν ειμαστε όλοι οι Έλληνες άξεστοι, ούτε όλοι αμόρφωτοι. Ισα ισα που ειδικά στη μεσόγειο και στα βαλκάνια, το επίπεδό μας είναι πολύ υψηλό και το σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Ε αυτή η παράμετρος εμένα μου δειχνει πως θετικά στοιχεία υπάρχουν. Μπορουμε λοιπόν να κινηθούμε γυρω απο αυτά, να εντοπίσουμε τα αρνητικά (πχ τη σωστη και δίκαιη αξιολογηση ή απλά έναν τρόπο διδασκαλίας οπου η μη ικανοί θα εκτοπίζονται απ΄το ιδιο το σύστημα) και να εξελίξουμε το σχολείο. Μπορει η εναλλακτικη διδασκαλία να λειτουργήσει υποστηρικτικά ας πουμε. Πχ σε παιδιά που ειναι άρρωστα οπως έγραψες, ή σε περιπτώσεις που το σχολείο δε μπορει να λειτουργήσει για κάποιο τρόπο. Να μπαίνουν οι μαθητές με τον καθηγητή σε μια online ταξη. Aυτό όμως επαναλαμβάνω, ως υποστηριξη. Οχι μονο του. Πάνω απ όλα να μη χάνετε η επαφή, οι εμπειρίες, ο πισινός της Μαριγουλας κτλ κτλ :P 1
THD Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Το σχολείο, δεν προσφέρει μόνο στειρες γνώσεις. Αναλαμβάνει και τον πολύ σημαντικό ρόλο της διαπαιδαγωγησης, και της κοινωνικοποιησης των παιδιών. Μπορεί γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας να είναι χάλια. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η πλήρης κατάργηση του, θα λύσει το πρόβλημα. Πως ακριβώς το παιδί που διδάσκεται μόνο μέσω homeschooling θα διαπαιδαγωγηθει και θα κοινωνικοποιηθει;@Getta Robo, μετά η όλη φάση θα μετατραπεί σε ένα τεράστιο φροντιστήριο, το οποίο και αντιμαχεσαι στα πρώτα ποστ σου. Προσωπικά, τώρα τελειώνω την 1η λυκείου. Έχω πετύχει και καλούς καθηγητές, αλλά και πολύ κακούς, που σίγουρα θέλουν σουτ. Κάποιος πιο πάνω έγραφε, πως όλοι οι δεινοσαυροι πρέπει να αντικατασταθουν άμεσα. Συμφωνώ, αυτό θα έπρεπε να γίνεται. Αλλά όταν το κράτος, σου λέει, στα 67 σύνταξη, γιατί δεν έχουμε λεφτά να πληρώνουμε και τις συντάξεις, και τους μισθούς αυτών που θα προσληφθουν, μπορείς να κάνεις κάτι;
Getta Robo Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Το σχολείο, δεν προσφέρει μόνο στειρες γνώσεις. Αναλαμβάνει και τον πολύ σημαντικό ρόλο της διαπαιδαγωγησης, και της κοινωνικοποιησης των παιδιών. Μπορεί γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας να είναι χάλια. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η πλήρης κατάργηση του, θα λύσει το πρόβλημα. Πως ακριβώς το παιδί που διδάσκεται μόνο μέσω homeschooling θα διαπαιδαγωγηθει και θα κοινωνικοποιηθει;@Getta Robo, μετά η όλη φάση θα μετατραπεί σε ένα τεράστιο φροντιστήριο, το οποίο και αντιμαχεσαι στα πρώτα ποστ σου. Προσωπικά, τώρα τελειώνω την 1η λυκείου. Έχω πετύχει και καλούς καθηγητές, αλλά και πολύ κακούς, που σίγουρα θέλουν σουτ. Κάποιος πιο πάνω έγραφε, πως όλοι οι δεινοσαυροι πρέπει να αντικατασταθουν άμεσα. Συμφωνώ, αυτό θα έπρεπε να γίνεται. Αλλά όταν το κράτος, σου λέει, στα 67 σύνταξη, γιατί δεν έχουμε λεφτά να πληρώνουμε και τις συντάξεις, και τους μισθούς αυτών που θα προσληφθουν, μπορείς να κάνεις κάτι; Οπως και εγω γραψει, το σχολειο δεν κοινωνικοποιει, ομαδοποιει. Απαιτει απο ολο το συνολο τα ιδια πραγματα και με τον ιδιο ρυθμο. Και δεν μιλαμε πως απλα ειναι χαλια, ειναι στο πατο στης καταταξης στην Ευρωπαικη ενωση. http://greece.greekreporter.com/2014/05/08/survey-finds-greeces-education-system-the-worst-in-europe/ Η πληρης καταργηση του, δεν εχει να κανει με την παρουσα μορφη του. Ειναι κοινη προβλεψη πως η εκπαιδευση του αμεσου μελλοντος, πρακτικα δεν θα εχει πολλα κοινα σημεια με τα σχολεια του σημερα. https://elearningindustry.com/9-things-shape-future-of-education-learning-20-years http://www.educationworld.com/a_curr/curr046.shtml Εικασιες θα πει κανεις. Μπορεις πχ να ισχυριστεις εξισου, πως το σχολειο του μελλοντος θα εχει την μορφη του σχολειου στην Ελλαδα του σημερα. Αλλα δεν φαινεται και δημοφιλης αποψη κατι τετοιο. Η συντριπτικη πλειοψηφια οσων υποστηριζουν καποιο εναλλακτικο συστημα του σχολειου, οπως η τηλεκπαιδευση, γνωριζουν καλα την σημαντικοτητα της κοινωνικοποιησης, εξου και αποριπτουν το σχολειο. Γιαυτο και καταφευγουν σε δεκαδες επιλογες δραστηριοτητων για τα παιδια, αθλητισμο, τεχνες, ψυχαγωγια, ειναι επιγραμματικα οι επιλογες καποιου. Αν εχεις αμφιβολιες για κατι τετοιο, υπαρχουν εκατονταδες ερευνες οπου καταριπτουν τον τεραστιο μυθο της αντικοινωνικοτητας οσων δεν επιλεγουν το σχολειο ως επιμορφωτικο συστημα. Αντιμαχομαι την κοροιδια που υφισταται στην Ελλαδα. Η δημοσια εκπαιδευση, μονο δημοσια δεν ειναι. Ψαξε να δεις ποιο ειναι το ποσοστο επιτυχόντων χωρις να εχουν παει φροντιστηριο η και ιδιαιτερα μαθηματα. Μιλαμε για ενα τραγικα μικρο ποσοστο ανθρωπων. Κανεις λαθος για το οτι ειναι τελεσιδικο πως η εκπαιδευση θα γινει ενα τεραστιο φροντιστηριο. Η τηλεκπαιδευση ειναι μολις μια μορφη εναλλακτικη του σχολειου. Φυσικα υπαρχουν και αλλες. Γρηγορο παραδειγμα, η αποσχολειοποιηση, οπου και ειναι και κατι προσφατο και στην Ελλαδα. http://www.humansofkalamata.gr/index.php/kalamata/sta-protypa-ton-sxoleion-tou-dasous-etoimazoun-sxoleio-goneis-tis-kalamatas Ακομα και η κατασταση υποθετικα να κατέληγε σε ενα τεραστιο φροντιστηριο, θα μιλησουμε για: Ενα φροντιστηριο που αποδιδει Ενα φροντιστηριο που κοστιζει λιγοτερο απο οποιοδηποτε αλλο φροντιστηριο Ενα φροντιστηριο για τις δυνατοτητες του καθε παιδιου, και οχι για τον μεσο ορο των παιδιων. Επειδη οπως λες πας πρωτη λυκειου, αυτα τα πρεπει και θα επρεπε τα ακουω εδω και χρονια. Δεν αλλαξε κατι. Ουτε πιστευω πως θα αλλαξει. Σιγουρα οχι αμεσα. Οπου δεν ειμαι προθυμος να θεσω τα παιδια μου ως πειραματοζωα για ενα ακομα αποτυχημενο συστημα τους. Οσοι πιστευουν πως τα πραγματα εχουν καλως, ορθος υποστηριζουν το σχολειο ως θεσμο. Υπαρχουν ωστοσο και αλλες εναλλακτικες, οπου και θα εφαρμοστουν συντομα και στη χωρα μας. Ο καθενας με την επιλογη του.
panther_512 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Εγώ πάντως δεν βλέπω τις χώρες με τα καλύτερα και πιό προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα να καταργούν το σχολείο. Αντίθετα, επενδύουν συνεχώς σε αυτό. Για ποιό λόγο να μήν παραδειγματιστούμε από τους καλύτερους? Στη Φινλανδία, ο δάσκαλος/καθηγητής έχει τόσο υψηλές απαιτήσεις για να πάρει αυτή τη θέση, που το κύρος του είναι όπως του ιατρού. Μετά το σχολείο, τα παιδιά δεν παίρνουν εργασίες για το σπίτι. Στο σχολείο οι δυνατοί μαθητές βοηθάνε τους αδύναμους. Εξετάσεις δίνουν μία φορά στα 16. Και πόσα άλλα.... 1
agamoi-thytai Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δεν μπορεί να δουλέψει το σύστημα της Φιλανδιας στην Ελλάδα. Επειδή δεν θελουμε.
panther_512 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Απλά αυτό που λέω είναι ότι αντί να κοιτάμε για εξωτικούς, sci-fi τρόπους διδασκαλίας, μπορούμε κάλλιστα να δούμε τους καλύτερους στον τομέα, οι οποίοι έχουν σχολικά συστήματα που δουλεύουν πάρα πολύ καλά, και να μάθουμε από αυτούς. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε κάτι καινούργιο. Για το ότι δεν θέλουμε, συμφωνώ και επαυξάνω, διότι τα κοινωνικά συστήματα και δομές έχουν την τάση να αυτοσυντηρούνται. Και στη Κύπρο που βρίσκομαι, τα σχολεία χρίζουν τεράστιας βελτίωσης, αλλά μόλις προσπάθησαν να βάλουν κριτήρια και εξετάσεις στην επετηρίδα, το ίδιο το σύστημα των υποψήφιων δασκάλων επαναστάτησε. Σου λέει ο άλλος "Εγώ περίμενα 20 χρόνια την σειρά μου στον κατάλογο για να γίνω καθηγητής. Άσχετο που δούλευα όλα αυτά τα χρόνια σε άσχετα επαγγέλματα και ξέχασα τα πάντα περι διδασκαλίας. Αντί να με τοποθετήσετε κατευθείαν, θα πρέπει να ανταγωνιστώ "φρέσκους" υποψηφίους?"
lightspeed Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Δημοσ. 21 Μαΐου 2017 Motivations for homeschoolingin the US in 2007 A concern about the school environment 85% A desire to provide religious or moral instruction 72% A dissatisfaction with academic instruction at other schools 68% Child has special needs 21% Child has a physical or mental health problem ~ 16% Other reasons 20% Θεωρώ πως η στροφή προς το homeschooling είναι αποτέλεσμα του νέο-συντηρηστισμού που επικρατεί στις ΗΠΑ, πράγμα που διαφαίνεται κι από τον παραπάνω πίνακα και όχι εκπαιδευτική εξέλιξη. Η παιδαγωγική έχει προχωρήσει τις τελευταίες δεκαετίες (ακόμη και στην Ελλάδα), άσχετα που κάποιοι δε βλέπουν τίποτα θετικό και θεωρούν πως το σχολείο δεν τους πρόσφερε τίποτα, θαρρείς και τα έμαθαν όλα στο φροντιστήριο. Εάν επιτέλους καταλαβαίναμε ότι δεν μπορούν/πρέπει όλοι να εισαχθούν σε ΑΕΙ, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Δυστυχώς απέχουμε ακόμη πολύ από αυτό... https://nces.ed.gov/pubs2009/2009030.pdf
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα