Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι να κάνουμε μερικά μικρά βήματα εμπρός. Ίσως το μεγαλύτερο βήμα που μπορεί να γίνει ρεαλιστικά (χωρίς να γίνει επανάσταση) είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει feedback από πουθενά και για τίποτα. Να 'ναι καλά το μνημόνιο που θα το φέρει και αυτό.

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Kοίτα καμιά σφαλιάρα στα μαλακισμένα που το παίζουν τσάμπα μαγκιά στους καθηγητές (αν πας σε ΕΠΑΛ ειδικά θα δεις πάρα πολλούς) ίσως να ήταν ωραία.

 

Και μετά θα φάει σφαλιάρες ο καθηγητής από τους γονείς άμα κάνει κάτι τέτοιο και θα χάσει τη δουλειά του...καλά να πάθει θα έλεγα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι λιγο ενοχλητικό πάντως να διαβάζουμε απόψεις (άσχετα αν διαφωνούμε με αυτές) και αντι να απαντήσουμε επι της ουσίας να σπεύδουμε να διορθώσουμε τον συζητητή μας για τυχόν συντακτικά λάθη. (ευτυχώς που δε διάβασα οτι το σχολείο φταίει που δε μάθαμε απ έξω τον Τριανταφυλίδη :P)

Xαλαρώστε και ας αφήσουμε τον γνωστό νεοελληνικό μηδενισμό . Αν το σχολείο είχε αποτύχει δε θα ξέραμε να διαβάσουμε τώρα. Δε μπορει το 90% που γράφουν συνήθως στα φόρουμ, που οι περισσότεροι φαντάζουν ως εξειδικευμένοι σε διάφορα αντικείμενα να λένε οτι το σχολείο απέτυχε και οτι τα πάντα τα έμαθαν απο προσωπική τους προσπάθεια. Γελάει και η κυρά Γραμματική :P :P

Δημοσ.

Ειναι λιγο ενοχλητικό πάντως να διαβάζουμε απόψεις (άσχετα αν διαφωνούμε με αυτές) και αντι να απαντήσουμε επι της ουσίας να σπεύδουμε να διορθώσουμε τον συζητητή μας για τυχόν συντακτικά λάθη. (ευτυχώς που δε διάβασα οτι το σχολείο φταίει που δε μάθαμε απ έξω τον Τριανταφυλίδη :P)

Xαλαρώστε και ας αφήσουμε τον γνωστό νεοελληνικό μηδενισμό . Αν το σχολείο είχε αποτύχει δε θα ξέραμε να διαβάσουμε τώρα. Δε μπορει το 90% που γράφουν συνήθως στα φόρουμ, που οι περισσότεροι φαντάζουν ως εξειδικευμένοι σε διάφορα αντικείμενα να λένε οτι το σχολείο απέτυχε και οτι τα πάντα τα έμαθαν απο προσωπική τους προσπάθεια. Γελάει και η κυρά Γραμματική :P :P

 

Αν αναφέρεσαι σε μένα απάντησα επί της ουσίας.  Ούτε τα δικά μου ερωτήματα, που δεν ήταν λίγα, απαντήθηκαν από τον συνομιλητή μου, οπότε ποιος ο λόγος να συντάξω μια σχεδόν απολογητική απάντηση; Ούτε σχολιάστηκε ο πίνακας που δείχνει ότι η στροφή πως στη διδασκαλία στο σπίτι έχει άμεση σχέση με θρησκευτικούς λόγους. Ισα ισα εισέπραξα μια κάπως ειρωνική απάντηση. Όπως και να έχει, συμφωνώ με όσα γράφεις στη δεύτερη παράγραφο. 

 

 

Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν θα αντιδρούσαν εάν η αξιολόγηση ήταν ουσιαστική και είχε άλλη μορφή από αυτή που προτάθηκε. Δεν γίνεται να μπει κάποιος 1,2 φορές στην τάξη και να  κρίνει. Θα πρέπει να συνοδεύει τον εκπαιδευτικό για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να μπορεί να κρίνει το εκπαιδευτικό έργο. 

 

Δημοσ.

Και μετά θα φάει σφαλιάρες ο καθηγητής από τους γονείς άμα κάνει κάτι τέτοιο και θα χάσει τη δουλειά του...καλά να πάθει θα έλεγα.

Κοίτα έτσι και αλλιώς δεν είναι ανάγκη να φτάσει σε αυτό το επίπεδο.

 

Ο καθηγητής έχει το τρόπο να τιμωρήσει τον δήθεν μάγκα του σχολείου, είτε αυτό σημαίνει χαμηλή βαθμολογία άρα χάνει ένα καλοκαίρι διαβάζοντας για Σεπτέμβριο είτε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (χειρότερο από την σφαλιάρα μιας και χάνεις φίλους - γνωστούς κτλ.)

 

Και τα 2 έχουν συμβεί σε γνωστούς - φίλους μου που θέλησαν να το παίξουν μαγκιά σε καθηγητή

 

Αλλά σαν την σφαλιάρα δεν έχει.

  • Like 1
Δημοσ.

Τους τα κλάνουν με τη σφαλιάρα. Πολλοί 15αρηδες σήμερα ρίχνουν ένα κεφάλι από τους καθηγητές τους οπότε δε τους πέρνει για σφαλιάρες. Μια γροθιά να του ρίξει τον έχει ξαπλώσει κάτω το καθηγητή...


Γενικά το να κάνει το μάγκα ο καθηγητής δε το πέρνει. Και αν δε φάει ξύλο θα το κατσαδιάσουν οι γονείς του μαθητή που πείραξε. Και ξαναλέω καλύτερα έτσι παρά τότε που ο μαλάκας έδινε ξύλο και οι γονείς ήταν στ'αρχίδια τους...

Δημοσ.

Φυσικα, δες πχ εδω

http://www.cnsnews.com/news/article/terence-p-jeffrey/1773000-homeschooled-children-618-10-years

Ερευνα του 2015 στις ΗΠΑ

https://www.theguardian.com/education/2016/apr/12/home-schooling-parents-education-children-england

Αρθρο του 2016 για την Αγγλια

http://www.ctvnews.ca/canada/number-of-canadian-students-being-home-schooled-on-the-rise-study-1.2424437

Αρθρο και παραπομπτη σε ερευνα για τον Καναδα για το 2016

https://www.theguardian.com/world/2010/dec/05/finland-schools-curriculum-teaching

Αναφορα και παραδειγματα απο εναλλακτικες μορφες διδασκαλιας στη Φινλανδια απο το 2010.

 

Αυτά που παραθέτεις δεν είναι αναγνωρισμένες επιστημονικές έρευνες, αλλά δημοσιογραφικά άρθρα. Υπάρχει ουσιώδης διαφορά μεταξύ των δύο.

 

Ακόμα και έτσι όμως, οι περιπτώσεις που παρουσιάζεις αφορούν κατ'οίκον εκπαίδευση με φυσική παρουσία του δασκάλου. Καταλαβαίνεις ότι αν όλοι κάναμε το ίδιο, θα αντιστοιχούσε ένας δάσκαλος για κάθε σπίτι και κάθε παιδί.

 

Δεν πιστεύω ότι είναι παραγωγικό να μιλάμε για κατ'οίκον μάθηση, όταν υπάρχουν πετυχημένα σχολικά συστήματα που δουλεύουν άψογα και από τα οποία μπορούμε να παραδειγματιστούμε.

 

Αυτή η τακτική λέγεται benchmarking: Βλέπεις τον καλύτερο στον τομέα που ενδιαφέρεσαι να δραστηριοποιηθείς ή δραστηριοποιείσαι, και παραδειγματίζεσαι από τις καλές πρακτικές του. Από αυτή τη διαδικασία μόνο καλύτερος μπορείς να γίνεις.

  • Like 1
Δημοσ.
pontez2

Κατι πηγε λαθος και δεν δημοσιευτηκε η προηγουμενη απαντηση μου, χαιρομαι που το βλεπεις ετσι, το μελλον ομως θα δειξει.

Οπως ειπα παντως, το να μπω σε ειρωνικη συζητηση, το εβλεπα αυτο σχολειο αυτο απο τους καθηγητες και δεν μου αρεσε ποτε. Το οτι παντως βλεπουμε υπερασπιση του θεσμου φροντιστηριων, επειδη το σχολειο ομολογουμενος ειναι ανεπαρκτες, δεν ξερω τι αλλο να προσθεσω σε αυτο.

 

 

Δεν θεωρώ ότι το πρόβλημα βρίσκεται στα φροντιστήρια. Είναι απλώς λάθος ο τρόπος εφαρμογής τους. Και στην Ταϊβάν υπάρχουν φροντιστήρια (補習班) και έχουν από τα υψηλότερα μορφωτικά επίπεδα στον πλανήτη.

Περαν του οτι διαφωνω με αυτες τις πρακτικες, πιστευεις πως το παραδειγμα της Ταιβαν ειναι παραδειγμα προς μιμηση; Το να μελεταει ενα παιδι κοντα στις δεκα ωρες ημερησιως; Και οι καλυτεροι στο κοσμο να ειναι στη Ταιβαν, πιστευεις πως θα ηθελες να βλεπεις τα παιδια σου να ειναι σε δυο σχολεια την ημερα;

 

Αυτά που παραθέτεις δεν είναι αναγνωρισμένες επιστημονικές έρευνες, αλλά δημοσιογραφικά άρθρα. Υπάρχει ουσιώδης διαφορά μεταξύ των δύο.

 

Ακόμα και έτσι όμως, οι περιπτώσεις που παρουσιάζεις αφορούν κατ'οίκον εκπαίδευση με φυσική παρουσία του δασκάλου. Καταλαβαίνεις ότι αν όλοι κάναμε το ίδιο, θα αντιστοιχούσε ένας δάσκαλος για κάθε σπίτι και κάθε παιδί.

 

Δεν πιστεύω ότι είναι παραγωγικό να μιλάμε για κατ'οίκον μάθηση, όταν υπάρχουν πετυχημένα σχολικά συστήματα που δουλεύουν άψογα και από τα οποία μπορούμε να παραδειγματιστούμε.

 

Αυτή η τακτική λέγεται benchmarking: Βλέπεις τον καλύτερο στον τομέα που ενδιαφέρεσαι να δραστηριοποιηθείς ή δραστηριοποιείσαι, και παραδειγματίζεσαι από τις καλές πρακτικές του. Από αυτή τη διαδικασία μόνο καλύτερος μπορείς να γίνεις.

Το αρθρο των ΗΠΑ και του Καναδα εχουν παραπομπτες απο που αντλουν τις πληροφοριες τους. Συγκεκριμενα απο του υπουργειου εκπαιδευσης τους, και του Καναδα απο το ινστιτουτο Frasier. Και τα δυο ειναι στις σελιδες. Τα αλλα δυο ειναι αρθρα απο αξιοπιστες σελιδες οπου μιλανε για ανοδο της προτιμησης εναντι του παραδοσιακου σχολειου, θα με ενδιεφερε να δω καποια αντιθετη αποψη αν υπαρχει κατι τετοιο.

Ειναι παντως παγιδα ο ορισος. Τεινουν να χαρακτηριζουν ως homeschooling σχεδον οτιδηποτε δεν ειναι το κλασικο σχολειο. Τηλεκπαιδευση/τηλεμορφωση,αποσχολειοποιηση,κατ'οικον εκπαιδευση και αλλα. Δεν μιλανε αποκλειστικα για την κατ'οικον εκπαιδευση. Οποτε ουτε και μιλαω για την περιπτωση φυσικη παρουσια δασκαλου ανα παιδι.

Το πως και αν και ποτε θα γινοταν καποια εξυγιανση στο συστημα, ειναι κατι που δεν ειμαι προθυμος να πειραματιστω στα παιδια μου, εχουν δωθει παραδειγματα πολλακις στο θεμα.

Δημοσ.

 

Αν αναφέρεσαι σε μένα απάντησα επί της ουσίας.  Ούτε τα δικά μου ερωτήματα, που δεν ήταν λίγα, απαντήθηκαν από τον συνομιλητή μου, οπότε ποιος ο λόγος να συντάξω μια σχεδόν απολογητική απάντηση; Ούτε σχολιάστηκε ο πίνακας που δείχνει ότι η στροφή πως στη διδασκαλία στο σπίτι έχει άμεση σχέση με θρησκευτικούς λόγους. Ισα ισα εισέπραξα μια κάπως ειρωνική απάντηση. Όπως και να έχει, συμφωνώ με όσα γράφεις στη δεύτερη παράγραφο. 

 

 

Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν θα αντιδρούσαν εάν η αξιολόγηση ήταν ουσιαστική και είχε άλλη μορφή από αυτή που προτάθηκε. Δεν γίνεται να μπει κάποιος 1,2 φορές στην τάξη και να  κρίνει. Θα πρέπει να συνοδεύει τον εκπαιδευτικό για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να μπορεί να κρίνει το εκπαιδευτικό έργο. 

 

 

Aναφέρομαι γενικά, όχι ειδικά. Θα σε quoταρα αν ηταν.

Σε ότι αφορά τον Getta Robo κάνει καποιες πολυ ριζοσπαστικές προτάσεις. Ναι μεν διαφωνώ καθέτος, διαγωνίος και πλαγίος, αποτελούν όμως σοβαρές και ολοκληρωμένες προτάσεις που σπάνια βλέπεις σε ένα φόρουμ. Προτείνω αν δεν σε έχει καλύψει σε κάτι, να του τα αριθμήσεις. Εγω δε πιστεύω οτι αποφεύγει να σου απαντήσει, χωρις να κάνω τον δικηγόρο του βέβαια :P :)

 

Το οτι παντως βλεπουμε υπερασπιση του θεσμου φροντιστηριων, επειδη το σχολειο ομολογουμενος ειναι ανεπαρκτες, δεν ξερω τι αλλο να προσθεσω σε αυτο

 

Σε αυτο το θρεντ ή γενικότερα?

Γενικά μπορω να αντιληφθω τους λόγους. Κατάργηση θεσμου φροντηστηρίων =ανεργία για χιλιάδες ακομα εκπαιδευτικους.

Η λύση ειναι η πρόσληψη μεγάλου μέρους αυτών των ανθρώπων, μέσω αδιάβλητων εξετάσεων ή του συστήματος του ΑΣΕΠ σε θέσεις που ειναι κενές.

 

Η παιδεία μπορεί να λειτουργήσει σωστά ακόμα και με το υπάρχον συστημα, αν υπάρχει σωστή αξιολόγηση, ετήσια ιατρική και ψυχιατρική εξέταση των εκπαιδευτικών και φυσικά τμήματα με λιγότερα παιδιά απο 30 και καθηγητές εξειδικευμένους. 

 

Ο Βιολόγος θα διδάσκει βιολογία. Θα μπορει να διδάσκει και φυσική Χημεία διοτι μπορει να το κάνει. Ο Φυσικος ΔΕΝ μπορει να διδάξει βιολογία. Ειναι παγκόσμια πατέντα να διδάσκει μάθημα που δεν έχει διδαχθει ΠΟΤΕ στο πανεπιστήμιο και ο λόγος που το κάνει ειναι επειδή υπάρχουν πολλοί φυσικοί. Ουτε ο μαθηματικος μπορει να διδάσκει φυσική. Ουτε ο καθηγητής Γερμανικων δε μπορει να διδάσκει Ελληνικη ιστορία. Αυτά ειναι γελοιότητες και ο λογος που γινονται ειναι επειδη γκρινιάζουν κάτι τσημεροτρολ για το κακό δημόσιο που τους τρωει τα λεφτά απ΄τους φόρους τους, αλλά μόλις μπει ο διαρρήκτης να τους κλέψει παίρνουν κλαίγοντας την αστυνομία που προφανως πιστευουν οτι ειναι κάτι άλλο και όχι δημοσιο. 

 

Το δημοσιο έχει πλεονάζον προσωπικό, οχι ομως στην υγεία και στην εκπαίδευση. Παρόλαυτα, οι μονοι τομεις που έχουν σοβαρά προβλήματα ειναι αυτοι οι δύο.

  • Like 1
Δημοσ.
Ειναι παντως παγιδα ο ορισος. Τεινουν να χαρακτηριζουν ως homeschooling σχεδον οτιδηποτε δεν ειναι το κλασικο σχολειο. Τηλεκπαιδευση/τηλεμορφωση,αποσχολειοποιηση,κατ'οικον εκπαιδευση και αλλα. Δεν μιλανε αποκλειστικα για την κατ'οικον εκπαιδευση. Οποτε ουτε και μιλαω για την περιπτωση φυσικη παρουσια δασκαλου ανα παιδι.

Το πως και αν και ποτε θα γινοταν καποια εξυγιανση στο συστημα, ειναι κατι που δεν ειμαι προθυμος να πειραματιστω στα παιδια μου, εχουν δωθει παραδειγματα πολλακις στο θεμα.

 

 

Και όμως, αυτά που παραθέτεις αναφέρονται σε homeschooling με την πλέον κλασσική έννοια. Γονέας που άφησε τη δουλειά του για να γίνει δάσκαλος στα παιδιά του ή δάσκαλος που έρχεται κατ'οίκον.

 

Δεν ξέρω τί ακριβώς έχεις στο μυαλό σου ως εναλλακτική διδασκαλία. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο και δοκιμασμένο σύστημα εναλλακτικής διδασκαλίας στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο έχει αξιολογηθεί από ανεξάρτητο φορέα και έχει αποδεδειγμένα μετρήσιμα αποτελέσματα?

 

Ή απλά μιλάμε αόριστα για κάποιες τάσεις?

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτο το θρεντ ή γενικότερα?

Γενικά μπορω να αντιληφθω τους λόγους. Κατάργηση θεσμου φροντηστηρίων =ανεργία για χιλιάδες ακομα εκπαιδευτικους.

Η λύση ειναι η πρόσληψη μεγάλου μέρους αυτών των ανθρώπων, μέσω αδιάβλητων εξετάσεων ή του συστήματος του ΑΣΕΠ σε θέσεις που ειναι κενές.

 

Η παιδεία μπορεί να λειτουργήσει σωστά ακόμα και με το υπάρχον συστημα, αν υπάρχει σωστή αξιολόγηση, ετήσια ιατρική και ψυχιατρική εξέταση των εκπαιδευτικών και φυσικά τμήματα με λιγότερα παιδιά απο 30 και καθηγητές εξειδικευμένους. 

 

Ο Βιολόγος θα διδάσκει βιολογία. Θα μπορει να διδάσκει και φυσική Χημεία διοτι μπορει να το κάνει. Ο Φυσικος ΔΕΝ μπορει να διδάξει βιολογία. Ειναι παγκόσμια πατέντα να διδάσκει μάθημα που δεν έχει διδαχθει ΠΟΤΕ στο πανεπιστήμιο και ο λόγος που το κάνει ειναι επειδή υπάρχουν πολλοί φυσικοί. Ουτε ο μαθηματικος μπορει να διδάσκει φυσική. Ουτε ο καθηγητής Γερμανικων δε μπορει να διδάσκει Ελληνικη ιστορία. Αυτά ειναι γελοιότητες και ο λογος που γινονται ειναι επειδη γκρινιάζουν κάτι τσημεροτρολ για το κακό δημόσιο που τους τρωει τα λεφτά απ΄τους φόρους τους, αλλά μόλις μπει ο διαρρήκτης να τους κλέψει παίρνουν κλαίγοντας την αστυνομία που προφανως πιστευουν οτι ειναι κάτι άλλο και όχι δημοσιο. 

 

Το δημοσιο έχει πλεονάζον προσωπικό, οχι ομως στην υγεία και στην εκπαίδευση. Παρόλαυτα, οι μονοι τομεις που έχουν σοβαρά προβλήματα ειναι αυτοι οι δύο.

Και για τα δυο. Οι λογοι ειναι αυτοι που αναφερεις. Εαν/εφοσων η δευτεροβαθμια εκπαιδευση ελυνε διαφορα προβληματα, αρα και επεφτε η ζητηση για τα φροντιστηρια, ξερεις τι θα γινοταν.

Για την κατασταση στις ταξεις ναι ετσι ειναι, τα εχουμε αναλυσει. Αλλα οπως γραφτηκε και παραπανω, αφου ειναι σιγουρο πως θα επικριθει η αποτελεσματικοτητα και η αξιοπιστια της, παλι χαμος θα γινει.

Γελαω παντως για το παραδειγμα με τους καθηγητες, θυμαμαι που μου συζητουσα με ατομο περιστατικο οπου καθηγητης γυμναστικης, διδασκε για ποσους μηνες... ιστορια. Απο τα τραγελαφικα σημεια που εχουν γινει σε σχολειο λογω ελειψης καθηγητων.

Εν ολιγης καταλληγουμε πως λογω της πολυχρονιας καταστασεις, υπαρχει μια κοινωνικη λερναια υδρα, οπου αυτοσυντηρείται και πολλαπλασιαζεται διαρκως.

 

 

Και όμως, αυτά που παραθέτεις αναφέρονται σε homeschooling με την πλέον κλασσική έννοια. Γονέας που άφησε τη δουλειά του για να γίνει δάσκαλος στα παιδιά του ή δάσκαλος που έρχεται κατ'οίκον.

 

Δεν ξέρω τί ακριβώς έχεις στο μυαλό σου ως εναλλακτική διδασκαλία. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο και δοκιμασμένο σύστημα εναλλακτικής διδασκαλίας στο οποίο αναφέρεσαι, το οποίο έχει αξιολογηθεί από ανεξάρτητο φορέα και έχει αποδεδειγμένα μετρήσιμα αποτελέσματα?

 

Ή απλά μιλάμε αόριστα για κάποιες τάσεις?

Ειναι γενικος ορος το homeschooling. Ειτε για καθηγητη/γονιο που διδασκει στο σπιτι, μεχρι και το ψηφιακο σχολειο. Κακως δεν μετριουντε καθεαυτου, αλλα κατηγοριοποιουντε ως γενικοτερα homeschooling. Alternative education ειναι ο σωστος ορος.

 

Εναλλακτικη διδασκαλια ειναι οπως ειπαμε, ομπρελλα για πολλες κατηγοριες διδασκαλιας. Αυτη οπου κυριως αναφερα και με ενδιαφερει, ειναι η τηλεκπαιδευση/ ψηφιακη μορφωση, χωρις φυσικα να αποριπτω και αλλες οπως η αποσχολειοποιηση.

Δεν ξερω αν σε καλυπτουν, μπορεις να δεις αυτα εδω

https://www.openschool.bc.ca/pdfs/iNACOL_CanadaStudy_2012.pdf

https://www.fraserinstitute.org/sites/default/files/home-schooling-in-canada-2015-rev2.pdf

Θελω να πιστευω, οτι για να επενδυουν στο Καναδα διαρκως στην εναλλακτικη διδασκαλια, θα εχουν και θετικα αποτελεσματα απο αυτα. Δεν εχω βρει καποια ερευνα στα πλαισια που ρωτας για να παραθεσω.

Δημοσ.

Συνεπώς δεν προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο εναλλακτικό σύστημα διδασκαλίας, το οποίο να έχει αξιολογηθεί και να έχει μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

Οπότε από την μία έχεις δοκιμασμένα, αξιολογημένα συστήματα εκπαίδευσης, τα οποία συστηματικά αποδίδουν, και από την άλλη διάφορα εναλλακτικά συστήματα που δεν έχουν αξιολογηθεί.

 

Και πάρα ταύτα πιστεύεις ότι τα δεύτερα είναι καλύτερα από τα πρώτα? Και δεν θέλεις να πειραματιστείς με τα παιδιά σου?

 

Όσον αφορά την μελέτη για το homeschooling στον Καναδά, η μελέτη αναφέρεται όπως έχω ήδη πεί, στο σύστημα διδασκαλίας όπου ο ένας τουλάχιστον από τους γονείς, μετατρέπεται σε δάσκαλο των παιδιών του.

 

Μήπως είδες το Captain Fantastic και πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις το ίδιο με τα παιδιά σου? Αν το είδες το έργο, ξέρεις τί γίνεται στο τέλος.....

  • Like 1
Δημοσ.

Μα ειπα πως με ενδιαφερει η τηλεκπαιδευση, μοντελο Καναδα. Παρεθεσα και πληροφοριες παραπανω. Το οτι δεν εχω περαιτερω πηγες εγω, δεν βλεπω το λογο να μην εχει μετρησιμα αποτελεσματα, ποσο μαλλον οταν επισημως προωθειται απο την κυβερνηση του Καναδα.

Ως Ελληνας πολιτης και κατοικος Ελλαδας, θειος παιδιων σε δημοσια σχολεια, ξερω πολυ καλα το κατα ποσο αποδιδουν τα δημοσια σχολεια. Οπου και ναι, θα επιλεξω καποια εναλλακτικη διδασκαλια εναντι του δημοσιου σχολειου.

Δες καλυτερα την ερευνα γιατι αναφερεται μεσα και το unschooling, οπως επισης μιλαει για το e-/virtual learning κομματι.

Το οτι αναφερεις ως παραδειγματισμο μου, μια ταινια, οπου δεν την εχω δει και δεν γνωριζω τι γινεται, ενω εχω αναλυσει τις αποψεις μου και τις εμπειριες μου, αλλα και τα προβληματα της δημοσιας εκπαιδευσης εδω και ποσα χρονια, ειναι προσβλητικο για εμενα. Καλη συνεχεια.

Δημοσ.

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ ο προβληματισμός σου, διότι τον ασπάζομαι και εγώ.

 

Όμως δεν μπορεί από τη μία να πιστεύεις ότι το υπάρχων σύστημα εκπαίδευσης δεν μπορεί να εξυγιανθεί, λόγω της κουλτούρας και των δομών της ελληνικής κοινωνίας, αλλά από την άλλη η τηλεκπαίδευση, μοντέλο Καναδά, θα λειτουργήσει εντός της κουλτούρας και των δομών της ελληνικής κοινωνίας.

 

Η τηλεκπαίδευση στον Καναδά, υπάρχει σε μία χώρα με ένα από τα καλύτερα σχολικά συστήματα και έναν λαό με μία από τις καλύτερες κουλτούρες παγκοσμίως.

Δημοσ.

Πάντως η καταργηση ενος επιτυχημένου πλαισίου (επαναλαμβάνω, πλαισίου, όχι του λανθασμένου τρόπου που αυτό λειτουργεί) και η αλλαγή του με κάτι εντελώς νέο, μη δοκιμασμένο παντου, ειναι τεράστιο συστημα. Θα μπορουσε ισως να λειτουργησει σε παιδιά ορεινών απομακρυσμένων περιοχών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...