haris_216 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Ψάξε στο google Θα βρεις πάρα πολλές ιστοσελίδες για ανταλλακτικά VW Group με πλήρεις καταλόγους επίσημους ανεβασμένους online. Με αυτό τον τρόπο θα έχεις μια ιδέα για τους ακριβείς επίσημους κωδικούς ανταλλακτικών και με βάση αυτους θα ψάχνεις αυθεντικά και ιμιτασιόν. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς αυτά τα ψαξίματα τα έχω κάνει ήδη (και αρκετές φορές) αλλά δεν έχω βρει κάτι. Ίσως να σε μπέρδεψα που παραπάνω ανέφερα τη Seat και μου είπες για τις ιστοσελίδες της VAG αλλά η αλήθεια είναι ότι το ibiza που έχω είναι πρώτης γενιάς (όταν η Seat ήταν...Fiat) κι εκεί μπερδεύει το πράγμα. Ακόμα και σε mail στην εδώ Seat δεν μου απάντησαν καν. Ψάχνω και στο εξωτερικό. Θα δούμε
m32s Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Το πρόβλημα που θα έχεις είναι τότε ακόμη μεγαλύτερο, γιατί το πρώτο Ibiza που έχεις δεν είναι ούτε Fiat, αλλά κάτι ανάμεσα σε Seat, Fiat και VW. Αν ήταν ξεκάθαρα Fiat ή αν ήταν ξεκάθαρα VW θα έβρισκες μια άκρη από κάπου. Τώρα δυστυχώς έπεσες στην περίπτωση.
LouCi4er Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 γιαυτο λεμε οτι πρεπει να εχεις 1-2 ατομα που ξερουν σχεδον τα παντα απο εξω.. Σιγουρα εισαι πελατης μας Ειχα την εντυπωση οτι εισαι θεσσαλονικη και δουλευεις σε Λιανικη καπου στο βαρδαρη.. Καλα σιγουρα οταν υπαρχουν στην δουλεια ατομα με εμπειρια μετραει πολυ.Αλλα το σημαντικο ειναι πως αντιδραει ο καθενας κατω απο πιεση,εκει φαινεται ο μαγκας.Εσυ εχεις χρονια στην δουλεια?Ρωταω γιατι με εχασες εκει που ειπες 1-2 ατομα που ξερουν σχεδον τα παντα απο εξω.Δεν υπαρχει τετοιος,το αφεντικο μου ειναι 30 χρονια στην δουλεια και ειναι γατος,κατω απο πιεση δεν μασαει μια.Αλλα οπως εγραψα και πιο πανω,ξερει τα παντα απο γιαπωνεζικα αλλα απο ευρωπαικα κατι λιγα.Απεχει ετη φωτος απο το να ξερει τα παντα απ' εξω.Εκτος και αν μιλας για ενα τομεα συγκεκριμενα,πχ μπιλιοφοροι ή αμορτισερ.Ετσι ναι αλλα να ξερει καποιος μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι για ολα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν,ειναι αδυνατο.
vairass Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Καλα σιγουρα οταν υπαρχουν στην δουλεια ατομα με εμπειρια μετραει πολυ.Αλλα το σημαντικο ειναι πως αντιδραει ο καθενας κατω απο πιεση,εκει φαινεται ο μαγκας.Εσυ εχεις χρονια στην δουλεια?Ρωταω γιατι με εχασες εκει που ειπες 1-2 ατομα που ξερουν σχεδον τα παντα απο εξω.Δεν υπαρχει τετοιος,το αφεντικο μου ειναι 30 χρονια στην δουλεια και ειναι γατος,κατω απο πιεση δεν μασαει μια.Αλλα οπως εγραψα και πιο πανω,ξερει τα παντα απο γιαπωνεζικα αλλα απο ευρωπαικα κατι λιγα.Απεχει ετη φωτος απο το να ξερει τα παντα απ' εξω.Εκτος και αν μιλας για ενα τομεα συγκεκριμενα,πχ μπιλιοφοροι ή αμορτισερ.Ετσι ναι αλλα να ξερει καποιος μεχρι και το τελευταιο παξιμαδι για ολα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν,ειναι αδυνατο. 15 χρόνια έχω από άλλο πόστο όμως, το τηλέφωνο το θεωρώ κάψιμο ψυχής.. Τους βλέπω λιώνουν και ας παίρνουν παραπάνω Υπάρχουν μερικοί γύρω στα 50-60 που ξέρουν τα πάντα αλλά οι ποιο πολλοί είναι είτε πωλητές έξω είτε σε διευθυντή θέση.. Δεν πουλάνε δηλαδή λιανική κλπ. Δουλειά να έχει κ ας περιμένει λίγο ο πελάτης δεν πειράζει.
haris_216 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Το πρόβλημα που θα έχεις είναι τότε ακόμη μεγαλύτερο, γιατί το πρώτο Ibiza που έχεις δεν είναι ούτε Fiat, αλλά κάτι ανάμεσα σε Seat, Fiat και VW. Αν ήταν ξεκάθαρα Fiat ή αν ήταν ξεκάθαρα VW θα έβρισκες μια άκρη από κάπου. Τώρα δυστυχώς έπεσες στην περίπτωση. "Ευτυχώς" (αν μπορώ να το πω έτσι) η Seat του '86 δεν είχε καμία σχέση με VW. Συνεπώς "παίζω" μεταξύ Fiat-Seat και ειδικά ως προς τα του κινητήρα και λοιπά μηχανικά, καθαρά Fiat. Άρα εκεί δεν έχω θέμα. Εκεί που θα ήθελα να είχα τα στοιχεία που ανέφερα είναι περισσότερο ως προς τα του αμαξώματος, σαλονιού, όργανα, χειριστήρια, κλπ. Ακόμα και για μοντέλα ίδια σαν χρονολογία, σασί, κλπ που διαφοροποιούνται ως προς τον κυβισμό πχ 900άρι του '86, 1200άρι του '86 και 1500άρι του '86 (SXi) έχουν διαφορές σε αρκετά πράγματα. Για παράδειγμα δαγκάνες μπορείς να περάσεις του ενός στο άλλο αλλά καθίσματα όχι χωρίς πατέντα, αφού έχουν λίγο διαφορετικά πατήματα. Με αυτά σταματώ εδώ το off-topic αφού μάλλον παρεξέφυγα
m32s Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) "Ευτυχώς" (αν μπορώ να το πω έτσι) η Seat του '86 δεν είχε καμία σχέση με VW. Έχεις πολύ άδικο και μάλλον είσαι υπερβολικά ιταλόφιλος γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Η Seat ανέβηκε πολύ πολύ παραπάνω εξαιτίας της VW σε σχέση με παλιότερα που είχε δουλειές με τη Fiat. Τα Seat ειδικά μετά το 1990 είναι πολύ καλύτερα από όσο ίσως νομίζει κάποιος κόσμος. Όσο για το Ibza πρώτης γενιάς, δε μπορούσε να έχει πολλά πολλά από Fiat, επειδή απειλούσε η Fiat για την ευρεία χρήση τεχνολογιών ειδικά σε νέα μοντέλα. Και από το 1984 είχε ήδη εμπλακεί η VW στη Seat. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2017 από m32s
haris_216 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Έχεις πολύ άδικο και μάλλον είσαι υπερβολικά ιταλόφιλος γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Η Seat ανέβηκε πολύ πολύ παραπάνω εξαιτίας της VW σε σχέση με παλιότερα που είχε δουλειές με τη Fiat. Τα Seat ειδικά μετά το 1990 είναι πολύ καλύτερα από όσο ίσως νομίζει κάποιος κόσμος. Όσο για το Ibza πρώτης γενιάς, δε μπορούσε να έχει πολλά πολλά από Fiat, επειδή απειλούσε η Fiat για την ευρεία χρήση τεχνολογιών ειδικά σε νέα μοντέλα. Και από το 1984 είχε ήδη εμπλακεί η VW στη Seat. Off -topic συνέχεια Ίσως δεν με κατάλαβες. Δεν είμαι "ιταλόφιλος" (αλλά ούτε και "ιταλοπολέμιος"). Το "ευτυχώς" δεν πήγαινε σε υπέρ ή κατά των διαφορετικών τεχνολογικών "σχολών" αλλα πήγαινε στο γεγονός ότι επειδή το δικό μου μοντέλο συγγενεύει με τα της Fiat εκείνης της περιόδου, με εξυπηρετεί αφού πχ φοράει τον κινητήρα που επίσης χρησιμοποιήθηκε στα Fiat (127, panda), στα Yugo, κλπ. Μπορεί η VW να είχει εμπλακεί όπως λες αλλά αυτό αφορούσε μόνο τον κινητήρα system porsche στα 1.2 & 1.5 ενώ το 0.9 ήταν καθαρό 127 κάτω από το καπώ. Επίσης εσωτερικά αν δεις τα (μη εργονομικά) χειριστήρια του ταμπλώ είναι ίδιας φιλοσοφίας με τα αντίστοιχα του Uno της περιόδου. Και στα δύο μοντέλα εγκαταλείφθηκαν στο επόμενο "lifting" των μοντέλων.
m32s Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μα και γω δεν το πάω σε αντιπαράθεση απλά αυτό το ευτυχώς χτυπούσε σε μια προδιάθεση κάπως. H πλατφόρμα του πρώτου Ibiza συγγένευε αρκετά με Fiat όπως ήταν αναμενόμενο αν και είχε αρκετές παρεμβάσεις από τη βοήθεια της Karmann και της Porsche, ενώ σχεδιαστικά αποτελούσε έργο του Giugiaro ο οποίος το προόριζε κατά τα λεγόμενα για Golf. Με το πέρασμα των ετών και ειδικά με το facelift το πρώτο Ibiza απομακρύνθηκε περισσότερο από τις καταβολές του. Όπως και να έχει, ισχύει αυτό που σου είπα ότι έπεσες σε περίπτωση. Ανήκει στη γενιά των μοντέλων της Seat που δεν είναι VW και επομένως δε μπορείς εύκολα να αναζητήσεις ανταλλακτικά. Ούτε για Seat Marbella δε μπορείς πια να βρεις επίσημα ανταλλακτικά, αλλά μπορείς να βρεις για το πρώτο Toledo λχ. Για το λόγο ότι εμπλέκονται δικαιώματα τεχνολογιών που δεν ανήκουν στο VW group.
aristos12 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) γιά τά παιδιά πού ελεγαν πιό πάνω γιά πωλητές ανταλλακτικών μέ γνώσεις στό αντικείμενο αυτό, στήν ιαπωνική (νέο κόσμο - μιλάμε γιά τεράστια επιχείρηση στό χώρο τού αυτοκινήτου ) πήγε προχθές φίλος μέ τήν αδεια τού αμαξιού στά χέρια ,κ τού εδωσαν λάθος ανταλ/κό ιδιας μάρκας αυτοκινήτου αλλά από αλλο ασχετο μοντέλο αμαξιού ? ? (φούσκα κρεμαγιέρας σιγά τό σπάνιο η δύσκολο ανταλ/κό) αντε πάλι νά χάσει μιά - δυό ωρες από τήν δουλειά του κ τήν ταλαιπωρία μέσα στή ζέστη στήν κίνηση κλπ... κανονικά επρεπε νά τού πληρώσει τό ταξί ο υπάλληλος πού εκανε τό λάθος γιά νά πονέσει στήν τσέπη κ γιά νά ειναι αλλη φορά πιό προσεκτικός...( ο φίλος ειναι κ ζοχάδας τύπος κ μήν τού πούνε τίποτα εξυπνάδες στήν ιαπωνική η λεφτά δέν δίνουμε πίσω κλπ κ εχουμε ιστορίες....) η φούσκα ειναι σφραγισμένη στήν συσκευασία της οπως τού τήν εδωσαν κ κανονικά μέ απόδειξη γύρω στά 10 ευρώ οπως μού ειπε στό τηλ. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2017 από aristos12
vairass Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 γιά τά παιδιά πού ελεγαν πιό πάνω γιά πωλητές ανταλλακτικών μέ γνώσεις στό αντικείμενο αυτό, στήν ιαπωνική (νέο κόσμο - μιλάμε γιά τεράστια επιχείρηση στό χώρο τού αυτοκινήτου ) πήγε προχθές φίλος μέ τήν αδεια τού αμαξιού στά χέρια ,κ τού εδωσαν λάθος ανταλ/κό ιδιας μάρκας αυτοκινήτου αλλά από αλλο ασχετο μοντέλο αμαξιού ? ? (φούσκα κρεμαγιέρας σιγά τό σπάνιο η δύσκολο ανταλ/κό) αντε πάλι νά χάσει μιά - δυό ωρες από τήν δουλειά του κ τήν ταλαιπωρία μέσα στή ζέστη στήν κίνηση κλπ... κανονικά επρεπε νά τού πληρώσει τό ταξί ο υπάλληλος πού εκανε τό λάθος γιά νά πονέσει στήν τσέπη κ γιά νά ειναι αλλη φορά πιό προσεκτικός...( ο φίλος ειναι κ ζοχάδας τύπος κ μήν τού πούνε τίποτα εξυπνάδες στήν ιαπωνική η λεφτά δέν δίνουμε πίσω κλπ κ εχουμε ιστορίες....) η φούσκα ειναι σφραγισμένη στήν συσκευασία της οπως τού τήν εδωσαν κ κανονικά μέ απόδειξη γύρω στά 10 ευρώ οπως μού ειπε στό τηλ. Τυχαινουν αυτά φίλε
LouCi4er Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 γιά τά παιδιά πού ελεγαν πιό πάνω γιά πωλητές ανταλλακτικών μέ γνώσεις στό αντικείμενο αυτό, στήν ιαπωνική (νέο κόσμο - μιλάμε γιά τεράστια επιχείρηση στό χώρο τού αυτοκινήτου ) πήγε προχθές φίλος μέ τήν αδεια τού αμαξιού στά χέρια ,κ τού εδωσαν λάθος ανταλ/κό ιδιας μάρκας αυτοκινήτου αλλά από αλλο ασχετο μοντέλο αμαξιού ? ? (φούσκα κρεμαγιέρας σιγά τό σπάνιο η δύσκολο ανταλ/κό) αντε πάλι νά χάσει μιά - δυό ωρες από τήν δουλειά του κ τήν ταλαιπωρία μέσα στή ζέστη στήν κίνηση κλπ... κανονικά επρεπε νά τού πληρώσει τό ταξί ο υπάλληλος πού εκανε τό λάθος γιά νά πονέσει στήν τσέπη κ γιά νά ειναι αλλη φορά πιό προσεκτικός...( ο φίλος ειναι κ ζοχάδας τύπος κ μήν τού πούνε τίποτα εξυπνάδες στήν ιαπωνική η λεφτά δέν δίνουμε πίσω κλπ κ εχουμε ιστορίες....) η φούσκα ειναι σφραγισμένη στήν συσκευασία της οπως τού τήν εδωσαν κ κανονικά μέ απόδειξη γύρω στά 10 ευρώ οπως μού ειπε στό τηλ. Οπως ειπε και ο vairass,συμβαινουν αυτα,ανθρωποι ειμαστε.Απο την αλλη σιγα μην κανει η ιαπωνικη νερα για μια φουσκα 10€,τι διαολο.Εμενα το αφεντικο μου ποτε δεν εχει φερει αντιρρηση για ανταλακτικο,ακομα και λαθος να μην ειναι,αμα πει ο αλλος οτι τελικα δεν το βαζω και θελω τα λεφτα πισω,κανενα προβλημα,του τα δινει.Αρκει να μην εχει μπει πανω στο αυτοκινητο εννοειτε. 1
aristos12 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Οπως ειπε και ο vairass,συμβαινουν αυτα,ανθρωποι ειμαστε.Απο την αλλη σιγα μην κανει η ιαπωνικη νερα για μια φουσκα 10€,τι διαολο.Εμενα το αφεντικο μου ποτε δεν εχει φερει αντιρρηση για ανταλακτικο,ακομα και λαθος να μην ειναι,αμα πει ο αλλος οτι τελικα δεν το βαζω και θελω τα λεφτα πισω,κανενα προβλημα,του τα δινει.Αρκει να μην εχει μπει πανω στο αυτοκινητο εννοειτε. εγινε η επιστροφή κανονικά ,τού εδωσαν πίσω τά λεφτά του αλλά η ταλαιπωρία ταλαιπωρία ,ευτυχώς ειναι δίπλα στό μετρό τού νέου κόσμου η ιαπωνική κ μετριάστηκε κάπως η ταλαιπωρία ...
vairass Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 εγινε η επιστροφή κανονικά ,τού εδωσαν πίσω τά λεφτά του αλλά η ταλαιπωρία ταλαιπωρία ,ευτυχώς ειναι δίπλα στό μετρό τού νέου κόσμου η ιαπωνική κ μετριάστηκε κάπως η ταλαιπωρία ... βρε συ γιατι ταλαιπωρια ; Αμεσως κανουμε αλλαγες...μην τα λες ετσι κ τρομαζεις τον κοσμο,ολα τα μαγαζια κανουν αλλαγες...
aristos12 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 βρε συ γιατι ταλαιπωρια ; Αμεσως κανουμε αλλαγες...μην τα λες ετσι κ τρομαζεις τον κοσμο,ολα τα μαγαζια κανουν αλλαγες... οχι ταλαιπωρία οσον αφορά την επιστροφή τών χρημάτων (αυτή εγινε αμέσως), αλλά νά φύγει από την δουλειά του γιά 1.5 ωρα , μετά περπάτημα μέχρι τόν σταθμό τού μετρό μετά περπάτημα μέχρι ιαπωνική κ τό αντίστροφο, αυτό εννοώ ταλαιπωρία ... εχω μιά απορία (εσύ θά ξέρεις) γιατί οι τιμές ανταλ/κών κ κυρίως λαδιών κλπ ειναι πιό φθηνές στήν θεσσαλονίκη από τήν αθήνα? λογικά δέν ειναι μόνο γιά τά μεταφορικά μέσω φορτηγών ισως τραίνων κλπ
vairass Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 οχι ταλαιπωρία οσον αφορά την επιστροφή τών χρημάτων (αυτή εγινε αμέσως), αλλά νά φύγει από την δουλειά του γιά 1.5 ωρα , μετά περπάτημα μέχρι τόν σταθμό τού μετρό μετά περπάτημα μέχρι ιαπωνική κ τό αντίστροφο, αυτό εννοώ ταλαιπωρία ... εχω μιά απορία (εσύ θά ξέρεις) γιατί οι τιμές ανταλ/κών κ κυρίως λαδιών κλπ ειναι πιό φθηνές στήν θεσσαλονίκη από τήν αθήνα? λογικά δέν ειναι μόνο γιά τά μεταφορικά μέσω φορτηγών ισως τραίνων κλπ Δεν παίζει ρόλο η πόλη, γενικά όλα τα προϊόντα είναι πιο ακριβά στη Θεσσαλονίκη από ότι στην Αθήνα, μάλλον αυτό εννοείς..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα