Προς το περιεχόμενο

Εξερεύνηση περιοχών/Τράπεζες


Underme8

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,
έχω δύο θέματα διαφορετικά μεταξύ τους.Το πρώτο είναι πως όταν γενικότερα θέλω να ξεσκάσω πάω μόνος μου κάποιες μεγάλες βόλτες σε διάφορες περιοχές και αυτό με ηρεμεί κάπως,έχετε να μου προτείνετε περιοχές με αρκετό πράσινο ίσως οπουδήποτε στην Αθήνα αρκεί να έχει μια υποτυπώδει συγκοινωνία;

Το δεύτερο θέμα είναι μια ερώτηση,επειδή είμαι τέρμα άσχετος με ότι έχει να κάνει με τράπεζες κτλπ θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με το τι χρειάζεται για να ανοίξεις τραπεζικό λογαριασμό (από έγγραφα,χρήματα ίσως κτλπ) και πόσο θα στοίχιζε μια χρεωστική που να συνδέεται με αυτό το λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 2 θεματα μαζι μπορεις να ρωτησεις και τριτο δωρο.

 

Αν θες πολυ πρασινο με πανευκολα μεσα μμ, ακροπολη φιλοπαππου και συνταγμα βοτανικος κηπος.

Για το δευτερο ταυτοτητα νομιζω μονο αλλα με τα capital controls δυσκολα φτιαχνουν καρτες πλεον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 2 θεματα μαζι μπορεις να ρωτησεις και τριτο δωρο.

 

Αν θες πολυ πρασινο με πανευκολα μεσα μμ, ακροπολη φιλοπαππου και συνταγμα βοτανικος κηπος.

Για το δευτερο ταυτοτητα νομιζω μονο αλλα με τα capital controls δυσκολα φτιαχνουν καρτες πλεον.

Θα προτιμούσα κάτι πιο ήσυχο και πιο "κρυμμένο" αν γνωρίζεις εσύ ή κάποιος άλλος όσο τις κάρτες χρειάζονται κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις ας πούμε;Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κατά κυρία περίπτωση να έχεις ήδη Customer ID στην τράπεζα. Αν δεν έχεις, μπορείς να ανοίξεις λογαριασμό μόνο αν ανήκεις σε κάποια εξαίρεση π.χ φοιτητής σε άλλη πόλη από τον τόπο κατοικίας σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες