Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 Το αν θα προχωρήσει την απαίτηση μέσω δικαστικής οδού, είναι θέμα της εταιρείας. Εκτιμώ ότι δεν θα το κάνει (λόγω κόστους), αλλά αυτό δεν προεξοφλεί τίποτα και κανείς δεν σου εξασφαλίζει ότι δεν θα έχεις δικαστικά τρεχάματα.

 

 

Αυτο ακριβως. Καποτε με πήραν και εμενα απο τη Wind, οταν τους ειπα ότι εχω συμβόλαιο μου ειπαν τις μλκις που είπαν και στον TS.

Όταν τη ρωτησα αν αναλαμβανει ευθυνη για τυχόν δικαστικα σε περίπτωση μη πληρωμης της ρήτρας, αλλαζε θέμα.

Άλλο αν θα σε πάνε δικαστικα για να απαιτήσουν τη ρήτρα, και άλλο αν μπορούν να σε πάνε.

 

Απο την άλλη σκέψου και το εξης: Σίγουρα θα υπάρχει ρητρα στο συμβολαιο της Wind σε περίπτωση προωρης διακοπης. Για ρώτα σε περίπτωση που φύγεις πριν τη λήξη του συμβολαίο, θα ζητήσουν τα χρήματα της ρήτρας; ;)

Δημοσ.

και καλά τα αυτονόητα που λέμε

είναι κι ένα ακόμη:

 

το να αφήσεις ένα υπόλοιπο στον προηγούμενο πάροχο

σημαίνει ότι τον βγάζεις από τις μελλοντικές επιλογές σου

 

με άλλα λόγια,

κερδίζεις τώρα την καλύτερη προσφορά σε ένα νέο πάροχο

(χωρίς να συζητάμε αν η προσφορά είναι κιόλας παραπλανητική στους όρους της)

και χάνεις αργότερα την επιλογή να διαλέξεις μια καλύτερη προσφορά που θα κάνει τότε ο παλιός

 

 

αυτό πώς-πόσο αποτιμάται και εξοφλείται;

επειδή ένα παλιόπαιδο σου 'πε στο τηλέφωνο σάχλες και κέρδισε το πελατάκι και το bonus;

 

 

 

Αυτο ακριβως. Καποτε με πήραν και εμενα απο τη Wind, οταν τους ειπα ότι εχω συμβόλαιο μου ειπαν τις μλκις που είπαν και στον TS.

Όταν τη ρωτησα αν αναλαμβανει ευθυνη για τυχόν δικαστικα σε περίπτωση μη πληρωμης της ρήτρας, αλλαζε θέμα.

και αυτό όχι μόνο δείχνει πως παραπληροφορούν

αλλά το κάνουν και ενσυνείδητα κατά συρροή και σε βάθος χρόνου

Δημοσ.

Και σε μενα.....

Εφυγα 2 μηνες πριν τελειωσει το 24μηνο στην CYTA και πηγα WIND.

Μου ειπαν απο WIND οτι με τον νομο (νομιζω απο το 2014) δεν πληρωνω καμια τελος πρωορης αποσυνδεσης και οτι δεν ισχυει ο χρονος δεσμευσης 24μηνες.

Εμενα ομως μου ηρθε ο λογαριασμος 118ευρω να πληρωσω επιπλεον!!!

 

Μου δηλωσαν τον νομο της ΕΕΤΤ (αν το βρω θα τσας το ααναφερω) και οταν τους ειπα να το καλυψουν αυτοι..το δεχτηκαν (προφορικα) βεβαια εχω και την ομιλια μας καταγεργαμμενη αλλα και τα τηλεφωνα τους και τα ονοματα τους.

Για να δουμε που θα βγει ...γιατι εγω δεν πληρωνω κανενος τις παπαριές.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα σου στελνουνε λογαριασμους για μηνες - χρονια η cyta μου εστελνε επι 20 μηνες ενα υπολοιπο 10 ευρω με τοκο και μετα πλακωνουνε και τηλ απο εισπρακτικες οτι κανει δηλ και η wind . Αλλα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο ειναι αυτο το τελος προωρης αποσυνδεσης απο παροχο σε παροχο . Η παπαριά ειναι και δικη σου βεβαια που τους πιστεψες ...

Δημοσ.

Θα σου στελνουνε λογαριασμους για μηνες - χρονια η cyta μου εστελνε επι 20 μηνες ενα υπολοιπο 10 ευρω με τοκο και μετα πλακωνουνε και τηλ απο εισπρακτικες οτι κανει δηλ και η wind . Αλλα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο ειναι αυτο το τελος προωρης αποσυνδεσης απο παροχο σε παροχο . Η παπαριά ειναι και δικη σου βεβαια που τους πιστεψες ...

 To τέλος το εγραψα ειναι 118 ευρω. Το ιδιο εκανε και αλλη απροχος και πηραον τις ειδοποιησεις τις καταλληλες και σταματησαν (βεβαια για αλλους λόγους). Για να δουμε αυτην τωρα.....τι θα γινει.

 

απο ερωτ-απαν της εεττ:

"5. Μπορεί η εταιρία να με υποχρεώσει να υπογράψω σύμβαση ορισμένου χρόνου με διάρκεια μεγαλύτερη των 12 μηνών;
Όχι, δεν μπορεί. Η εταιρία οφείλει να σας παράσχει τη δυνατότητα να συνάψετε σύμβαση
μέγιστης διάρκειας 12 μηνών. Ωστόσο, έχει δικαίωμα να καθορίσει το ύψος του παγίου με
βάση τη χρονική διάρκεια της σύμβασης.
Σημειώνεται ότι, σε κάθε περίπτωση, η διάρκεια των συμβάσεων ορισμένου χρόνου δεν
μπορεί να υπερβαίνει τους 24 μήνες.  "

9.Υπάρχει επιβάρυνση για να διακόψω τη σύνδεσή μου με μια εταιρία πριν τη λήξη της σύμβασης; Έχει δικαίωμα η εταιρία να ζητήσει να καταβάλω τέλη αποσύνδεσης/απενεργοποίησης;
Η επιβολή τελών αποσύνδεσης/απενεργοποίησης πριν τη λήξη της σύμβασης έγκειται
στη διακριτική ευχέρεια των εταιριών, ανάλογα με την εμπορική πολιτική τους. Τα συ-
γκεκριμένα τέλη αναφέρονται στη σύμβαση. Επισημαίνεται ότι, για την πρόωρη λύση
της σύμβασης μπορεί να προβλέπονται και τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις που έχετε
λάβει (βλ. και Ερ. 10).

10.Εάν διακόψω τη σύμβαση, πρέπει να επιστρέψω τον εξοπλισμό που έχω
πάρει ή να επιβαρυνθώ κάποιο κόστος γι’ αυτόν;
Ανατρέξτε στη σύμβαση στην οποία πρέπει να αναφέρεται ποιος φέρει την ευθύνη για τον
εξοπλισμό, τυχόν περιορισμοί στη χρήση του από το συνδρομητή, η υποχρέωση επιστρο-
φής του ή τα σχετικά κόστη σε περίπτωση λύσης της σύμβασης.
Δημοσ.

Η σύμβαση που υπογράφεις για 24 μήνες είναι αποτέλεσμα ελεύθερης επιλογής,

ο πάροχος σου παρέχει διαφορετικές τιμές για σύμβαση 12 και 24 μηνών.

 

Ακόμα και η ρήτρα αποδέσμευσης προβλέπεται σε αυτά που υπογράφεις.

 

Η ΕΕΤΤ τέλος δεν απαγορεύει τη σύναψη συμβάσεων 24 μηνών,

ίσα ίσα που αναφέρεται σε αυτές.

 

Εν ολίγοις

δεν βρίσκω κάτι σχετικό που να μπορείς να το επικαλεστείς.

 

Και όσο για την οφειλή,

ο πάροχος μπορεί να μην την διεκδικήσει δικαστικά,

αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως δεν είναι απαιτητή ιδίως στην περίπτωση που επιστρέψεις στον ίδιο πάροχο

και πως δεν έχει δευτερεύουσες συνέπειες λχ μητρώο κακοπληρωτών.

  • Like 2
Δημοσ.

Λογικά πράγματα παιδιά, η κάθε εταιρία έχει ένα κοστολόγιο βάση τιμοκαταλόγου για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Οποιος θέλει την "ελευθερία" του τότε είναι απόλυτα σεβαστό και μπορεί απλά να κάνει τη σύνδεση του χωρίς δεσμεύσεις στην τιμή του τιμοκαταλόγου. Αν όμως θες να πληρώνεις λιγότερα και να λαμβάνεις κάποιες επιπλέον παροχές τότε υπογράφεις σύμβαση διετίας η οποία δεσμεύει και τους δυο ενδιαφερόμενους. Την εταιρία για να μην χρεώνει βάση καταλόγου τις υπηρεσίες της (και σε διαφορετική περίπτωση μπορείς να φύγεις ατελώς μετά από δική τους ενημέρωση) και τον πελάτη να μην πάρει μειωμένες τιμές και σε κάποια φάση να φύγει χωρίς να κερδίσει η εταιρία κάτι από αυτόν. 

 

Καλά το να επικαλεστείς ότι βρήκες κάτι άλλο και θες να φύγεις για να μην χρεωθείς είναι τουλάχιστον αστείο. Πήρες δηλαδή μέχρι τώρα όλες τις εκπτώσεις, η εταιρία δεν πρόλαβε να βγάλει καλά καλά κάνα φράγκο και τώρα εσύ θες να φύγεις επειδή βρήκες κάτι άλλο. Το καταλαβαίνεις φαντάζομαι πόσο λάθος ακούγεται. Σαν να πηγαίνεις σε μια δουλειά, να συμφωνείς γραπτώς τον μισθό σου στα π.χ. 20 χιλιάρικα τον χρόνο, να δουλέψεις σαν τον πούστη για ένα έτος ολόκληρο για εργασία αξίας 20 χιλιάρικων και μετά να γυρίσει η εταιρία σου και να σου πεί "μεγάλε επειδή βρήκα άλλον στη θέση σου που θα πάρει 10 χιλιάρικα για την ίδια δουλειά θα σπάσουμε το συμβόλαιο σου και θα πάρεις 10 χιλιάρικα...γιατί έτσι". Εσύ θα το άφηνες να περάσει αυτό; 

Δημοσ.

Κοίτα να το ξεκαθαρίσουμε

ως θέση αρχης

εγώ διαφωνώ με την πρόβλεψη για ρήτρα αποδέσμευσης ειδικά στα συμβόλαια με μακρόχρονη δέσμευση.

Στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, περιορίζει τις ελευθερίες του καταναλωτή κλπ κλπ.

Το ότι μόνος μου διαφωνώ, βέβαια, δε σημαίνει τίποτε.

 

Οι εταιρείες τυπικά παρέχουν ένα κοστολόγιο για τον τρέχοντα τιμοκατάλογο,

όμως οι τιμές αυτές είναι φουσκωμένες και πλασματικές

ακριβώς για να ωθησουν τον πελάτη στη σύναψη συμβάσεων με μακρόχρονη δέσμευση.

 

Το ότι υπογράφεις μάλιστα τη ρήτρα αποδέσμευσης,

θα μπορούσε ενδεχομένως κάποιο στιγμή να κριθεί καταχρηστικό ως πρακτική των παρόχων.

Αυτή τη στιγμή όμως δεν έχει κριθεί ως τέτοιο.

 

Κι ενώ έτσι έχουν τα πράγματα,

διάφοροι επιτήδειοι εξαπατούν αφελείς κατά σύστημα και κατά συρροή

προκειμένου να αποκομίσουν με κάθε τρόπο

κέρδη από τη φορητότητα και τη σύναψη συμβάσεων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Κι οι αφελείς βρίσκονται να πληρώνουν τα σπασμένα.

 

Εγώ εκεί διαφωνώ με τους επιτήδειους και την ευπιστία των αφελών.

  • Like 1
Δημοσ.

Κοίτα να το ξεκαθαρίσουμε

ως θέση αρχης

εγώ διαφωνώ με την πρόβλεψη για ρήτρα αποδέσμευσης ειδικά στα συμβόλαια με μακρόχρονη δέσμευση.

Στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, περιορίζει τις ελευθερίες του καταναλωτή κλπ κλπ.

Το ότι μόνος μου διαφωνώ, βέβαια, δε σημαίνει τίποτε.

 

Οι εταιρείες τυπικά παρέχουν ένα κοστολόγιο για τον τρέχοντα τιμοκατάλογο,

όμως οι τιμές αυτές είναι φουσκωμένες και πλασματικές

ακριβώς για να ωθησουν τον πελάτη στη σύναψη συμβάσεων με μακρόχρονη δέσμευση.

 

Το ότι υπογράφεις μάλιστα τη ρήτρα αποδέσμευσης,

θα μπορούσε ενδεχομένως κάποιο στιγμή να κριθεί καταχρηστικό ως πρακτική των παρόχων.

Αυτή τη στιγμή όμως δεν έχει κριθεί ως τέτοιο.

 

Κι ενώ έτσι έχουν τα πράγματα,

διάφοροι επιτήδειοι εξαπατούν αφελείς κατά σύστημα και κατά συρροή

προκειμένου να αποκομίσουν με κάθε τρόπο

κέρδη από τη φορητότητα και τη σύναψη συμβάσεων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Κι οι αφελείς βρίσκονται να πληρώνουν τα σπασμένα.

 

Εγώ εκεί διαφωνώ με τους επιτήδειους και την ευπιστία των αφελών.

 

Το bold δεν είναι απαραίτητα κακό ούτε και είναι κάτι που ισχύει μόνο στην Ελλάδα, παντού το ίδιο ισχύει. Αυτό που λες όμως περί φουσκωμένων τιμολογίων μπορούμε να το δούμε λίγο δεδομένου ότι πάνω από τα μισά είναι απλά φόροι. Προφανώς και θα πρέπει να υπάρχει μια προσαρμογή στα δεδομένα που υπάρχουν και ισχύουν στην Ελλάδα. 

 

Για το θέμα της εξαπάτησης από διάφορους όμως ναι συμφωνώ με χίλια. Ακόμα και αν υπάρχει γραμμή τέτοια από την εταιρία θα έπρεπε σε τέτοιες περιπτώσεις να επεμβαίνει ο ΕΕΤ βάση καταγγελίας. Βέβαια δεν γίνεται και ο κόσμος να είναι -τόσο- αφελής και να πιστεύει μόνο αυτά που θέλει και συμφέρει αυτόν...η συμπεριφορά αυτή μας οδήγησε εδώ που βρισκόμαστε και ως χώρα αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλησπέρα και πάλι,

 

Βγήκε και sequel για το εργάκι. Με ξαναπαίρνουν τηλέφωνο σήμερα από τη Wind, μου κάνουν προσφορά και στο τέλος μου πετάνε "και δώρο τα τέλη φορητότητας".

 

Τους ρωτάω να εννοεί τη ρήτρα αποδέσμευσης για να είμαι σίγουρος, λένε ναι και αρχίζουν ξανά το flashback παραμύθι ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω το συγκεκριμένο ποσό, ειδικά αν πρόκειται για ανανέωση μέσω τηλεφώνου, και ότι αυτό καλύπτεται από τον νόμο 2152/94 (ενώ την προηγούμενη φορά μου είπαν πως δεν υπάρχει σχετικός νόμος).

 

Έψαξα για τον συγκεκριμένο νόμο αλλά δεν βρήκα κάτι. Δεν πρόκειται να πάω στη Wind, ειδικά μετά από όσα είπαμε εδώ, αλλά γνωρίζει κάποιος για αυτόν τον νόμο;

Δημοσ.

Μαλακίες σου είπανε, το τέλος αποδέσμευσης είναι στο χέρι της κάθε εταιρίας για το αν θα στο χρεώσει ή όχι. Από εκεί και πέρα όλοι το χρεώνουν και είναι λογικό. Αν θες κάνε το εξής πείραμα, ρώτα τους, σε περίπτωση που βρεις κάτι άλλο που να θες από άλλη εταιρία αν μπορείς να φύγεις και από τους ίδιους χωρίς να πληρώσεις φράγκο και αν ναι τότε γιατί αναγράφεται στους όρους περί τέλους αποδέσμευσης από την εταιρία τους;

 

Βασικά μην σκιάζεσαι, η wind και η κάθε wind δεν έχει άτομα της εταιρίας για να επικοινωνούν με τους (μελλοντικούς) πελάτες και δεν γνωρίζουν τίποτα αυτοί. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ενημερώνουν τον κόσμο για υπηρεσίες και κόστος αυτών. Το ότι θα σου πουν τα πάντα για να σε κάνουν πελάτη τους...εννοείται, αλλά εσύ μετά θα τρέχεις.  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...