Προς το περιεχόμενο

Ανατροπή της δικαστικής απαγόρευσης της Uber στην Ιταλία


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα σου δωσω εγω εναν καλο λογο.

Πειραιας Κηφισο 2 ατομα απο 1 βαλιτσα ο καθενας μας, ο ενας 11,5, ο αλλος 17, ο αλλος 15, ο αλλος 13. Οποτε ναι, το uber ειναι καλοδεχουμενο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Εμένα δε με ενδιαφέρει σε ποια παιχνιδάδικα θα πας. Εσένα σε ενδιαφέρει να υπερασπιστείς τον "φτωχό, καταπατημένο επαγγελματία". Οπότε δεν καταλαβαίνω τι crazy talk είναι αυτό...


Θα σου δωσω εγω εναν καλο λογο.

Πειραιας Κηφισο 2 ατομα απο 1 βαλιτσα ο καθενας μας, ο ενας 11,5, ο αλλος 17, ο αλλος 15, ο αλλος 13. Οποτε ναι, το uber ειναι καλοδεχουμενο 

Η χρέωση του ταξί είναι Κίνηση Μπράουν στην τυχαιότητα εννοείς κι ο άλλος το παίρνει σαν επιχείρημα υπέρ των ταξί...Κανένα μέλλον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ελάχιστες, 1-1.

Είναι σοβαρό επιχείρημα τώρα αυτό;

Επίσης δεν είπα έγραψες εσύ για το κόστος, γραψαν αρκετοί, ενώ το μεγα πλεονέκτημα που ακούω για την Uber είναι τα λεφτά. Γι αυτό το είπα, δες τα ποστ και μέτρα τα λοιπόν.

 

Δηλαδή ζητάς την διόρθωση ενός κλάδου μέσω μιας νεας εταιρείας που κάποιος που δουλεύει σε αυτή πληρώνεται λιγότερα. Το ξαναγράφω, κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας μπας και αισθανθούμε καλύτερα.

 

Η ατιμωρησία δεν εξαρτάται από το αν θέλει το άτομο, αλλά απο τις αρχές.

 

Κι εγώ με τους Έλληνες εργάτες έχω θέματα, στις φράουλες βάζω αλλοδαπούς.

 

Ναι ειναι σοβαρο, δεν κραζουν τυχαια ολοι τους ταξιτζηδες. Τραβα στη βουλιαγμενης και στη παραλιακη να δεις τις αυτοσχεδιες πιατσες.

Χεστηκα για τα λεφτα, μη το ξαναπεις σε μενα, εγω θελω να  ξεβρωμισει ο τοπος απο λαμογια, και ο μονος τροπος για να γινει αυτο στα ταξι ειναι προς το παρον το uber. μονο οταν πεινασει ο απατεωνας θα στρωσει.

 

Οι αρχες δεν κανουν τιποτα γιατι ελεγχονται απο τους ταξιτζηδες και το σωματειο τους. Γιατι μονο στην ελλαδα τραμπουκιζουν κυβερνησεις για να συνεχιζουν να χουν το δικαιωμα να παρανομουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόβλημα κατανόησης, το θέμα είναι χρηματικό και μόνο.

Πειτε ξεκάθαρα για μείωση μισθών ώστε να έχετε φθηνότερες υπηρεσίες και μη κρυβεστε άλλο.

Δεν με ενδιαφέρει ούτε τι θα κάνεις, ούτε να υπερασπιστώ κάποιον. Απλά λέω τι πραγματικά ζητάς και σ ενδιαφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ειναι σοβαρο, δεν κραζουν τυχαια ολοι τους ταξιτζηδες. Τραβα στη βουλιαγμενης και στη παραλιακη να δεις τις αυτοσχεδιες πιατσες.

Χεστηκα για τα λεφτα, μη το ξαναπεις σε μενα, εγω θελω να ξεβρωμισει ο τοπος απο λαμογια, και ο μονος τροπος για να γινει αυτο στα ταξι ειναι προς το παρον το uber. μονο οταν πεινασει ο απατεωνας θα στρωσει.

 

Οι αρχες δεν κανουν τιποτα γιατι ελεγχονται απο τους ταξιτζηδες και το σωματειο τους. Γιατι μονο στην ελλαδα τραμπουκιζουν κυβερνησεις για να συνεχιζουν να χουν το δικαιωμα να παρανομουν.

Κι εγώ θέλω να ξεβρωμισει αν και δεν χρησιμοποιώ ταξί σχεδόν ποτέ. Επίσης πόσα απο τα ταξί που μπήκες είναι πειρατικά χωρίς άδεια ξέρεις;

Η ευθύνη είναι του κράτους, θα πάρει η μπάλα τον κλάδο που δεν μου είναι καν συμπαθής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον πίνακα που έφτιαξα το έκανα για να μπορούμε να συγκρίνουμε και από θέμα τιμής (που προφανώς και ενδιαφέρει τον καταναλωτή) το uber σε σχέση με τις υπηρεσίες ταξί που υπάρχουν.

Σε προσωπικό επίπεδο είχα χρόνια να χρησιμοποιήσω ταξί. Παρολαυτά, θυμάμαι περιστατικά στις "καλές εποχές" που δεν δεχόταν ταξιτζής να μας πάει στον προορισμό μας γιατί δε θα έβρισκε κούρσα πίσω. Με το taxibeat και το σύστημα βαθμολόγησης (αν έχω καταλάβει καλά "κόβει" του οδηγούς αν έχουν βαθμολογία κάτω από 4.5) η εμπειρία βελτιώθηκε εξαιρετικά.

Το uber ήρθε δεύτερο ουσιαστικά και εν σχέσει με το taxibeat δεν προσφέρει πολλά παραπάνω (taxibeat βρίσκεις παντού λόγω του μεγάλου δικτύου του) από θέμα υπηρεσίας παρά μόνο τιμής.

Τώρα, πηγαίνοντας στον ίδιο τον ταξιτζή - οδηγό θα ήθελα πολύ να ακούσω άποψη από κάποιον που γνωρίζει περισσότερα με συγκεκριμένα στοιχεία και όχι γενικά και αόριστα (το taxibeat μετά από συζητήσεις με οδηγούς πρέπει να παίρνει 10-15% προμήθεια). Θα ήθελα να ξέρω πως δουλεύει το uber (ξέρω ότι υπάρχουν εταιρείες που διαθέτουν τα οχήματα και οδηγοί αυτών αλλά και οδηγοί με το δικό τους όχημα) πριν πω ότι δημιουργεί συνθήκες εργασιακής γαλέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παράδειγμα... είχα ένα σουπερμάρκετ στην γειτονιά που τα προϊόντα του ήταν πανάκριβα... η συμπεριφορά του ιδιοκτήτη άθλια... ασυνεπής στο ωράριο του... πάντα μύριζε τσιγαριλα.. αλλά παρόλα αυτά επειδή Δν είχα κάτι άλλο κοντά μ ψώνιζα... ξαφνικά ανοίγει ένα δίπλα σε αυτόν (γνωστής αλυσίδας σουπερμάρκετ).. ευγενικοί υπάλληλοι, καθαρό υγιές περιβάλλον και φυσικά κανονικές τιμές... για ποιον λόγο να ψωνίσω από τον βρ@@ρη ηλιθιο που ψωνιζα πριν; να τον λυπηθώ που θα κλείσει το μαγαζί του;;;

 

Κάτι τέτοιο γίνεται και με το uber vs taxi..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...