Προς το περιεχόμενο

Διάχυση φωτός από το πανελ σε lg60uh850v


Spyros Pan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση πριν μερικές μέρες εμφάνιση πολύ ωραία ήχος καλός και εικόνα πολύ καλή όπως και το 3D αν δεν είχε το πρόβλημα. Στο επάνω μέρος στη αρχή του πάνελ στο κέντρο υπάρχει διάχυση φωτός από τα led όταν το φόντο ειναι μαύρο και όταν έχει μαύρες μπάρες -τοτε φαίνεται-. Η εταιρεία επιμένει ότι ειναι φυσιολογικό σε τηλεορασεις τεχνολογίας led έως ένα βαθμό θα πρέπει να μειώσεις την φωτεινότητα με ότι αυτό συνεπάγεται όμως.Δεχονται να την πάρουν στο σέρβις και αν υπάρχει πρόβλημα η να το διορθώσουν η να την αντικαταστησουν αν για αυτούς είναι φυσιολογικό -που δεν φαίνεται φυσιολογικο-θα πληρώσω την επίσκεψη. Το θέμα ειναι οταν την φέρουν να μην υπάρχει απολύτως τίποτα.Η θα πρέπει να τη στείλω στην εταιρεία η θα μειώσω στις ρυθμίσεις τη φωτεινότητα και όταν έχει μαύρες μπάρες στα βίντεο ή να προσαρμόζω τη θέση της οθόνης με το κάθετο ζουμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι απολυτα φυσιολογικο, δυστυχως. Τωρα το ποσο εχεις εσυ δεν ξερω, αλλα πιθανοτατα ειναι εντως "φυσιολογικων" οριων .  Χαμηλωνεις φωτεινοτητα, ενεργοποιεις local dimming η/και αισθητιρα φωτεινοτητας δωματιου για να το μειωσεις, εναλλακτικα δεν βλεπεις στο σκοταδι, εκει χωλαινουν οι ips. Μπορεις να αφηνεις ενα φως στο χωρο ανοιχτο να καλυπτει λιγο το light bleeding.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώντας στο σχόλιο σας αν η διάχυση φωτός στο συγκεκριμένο σημείο αν είναι φυσιολογικό αν μειωθεί η ρύθμιση φωτεινότητας η εικόνα στην οθόνη χάνει σε φωτεινότητα ποσο μάλλον αν αφήνω φως στο χώρο.Στην εταιρεία πάντως δήλωσα να έρθει τεχνικός να το διαπιστώσει παρουσία μου και αν κρίνει να μεταφερθεί στην εταιρεία τον οποίον αρνούνται.Τωρα αν ήταν πλυντήριο η ψυγείο τι θα έκαναν δεν το ξέρω Μια τηλεόραση αξίας και τεχνολογίας δεν πρέπει να παρουσιάζει τέτοια προβλήματα ας το έλεγαν πριν αγορασθει και άλλες τηλεορασεις που έχω και έχω δει καμιά δεν το παρουσιάζει.Στο κατάστημα που τις πουλάνε υπάρχουν δεκάδες τηλεοράσεις για να δει κανείς δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα η δεν φαίνονται Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως συμφωνώ μαζί σου Σπύρο, είναι σωστός και ο heavyrain όντως αυτά τα προβλήματα υπάρχουν γενικά σε όλες τις led τηλεοράσεις  όχι μόνο σε πάνελ ips αλλά και σε va πάνελ pls κτλ, το θέμα εδώ ποιο είναι όμως ? αν αυτά τα προβλήματα επηρεάζουν την δίκη σου χρήση -θέαση κτλ τότε έχεις το δικαίωμα αλλαγής είτε μοντέλου τηλεόρασης, αν είσαι εντός ορίων 14 ήμερων είτε πάνελ μέχρι να σε ικανοποίηση εσένα τον ίδιο , κανένας τεχνικός και εταιρεία δεν θα σου πει εσένα τον ίδιο σαν καταναλωτή που εσκασες τόσα λεφτά αν είναι πρόβλημα η όχι φτάνει να επιμένεις στα δικαιώματα σου ,και εννοείτε το σέρβις και η επίσκεψη πρέπει να είναι δωρεάν είσαι εντός εγγυήσεις, όσα δικαιώματα έχουν αυτές οι μεγάλες εταιρείες, άλλα τόσα έχεις και εσύ σαν καταναλωτής, ειδικά αν ένα προϊών δεν κάνει αυτά που υποσχέθηκε  εγώ πριν να κάτσω να μελετήσω γενικά τα πάντα που αφορούν τις τηλεοράσεις είχα μια 70 αρα ku6000, καλή τηλεοραση για την entry level κατηγορία τις, την προτείνω σε πιο μικρές ίντσες σε πολλά παιδιά, αλλά είχε σοβαρό πρόβλημα με το gray uniformity τις( The television has a lot of issues with gray uniformity as corners are darker, black patches can be seen throughout the display and horizontal bending waves are visible.review από http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ku6300) σε ποδοσφαιρικους αγώνες ήταν άθλια, φαίνονταν γραμμές σε όλοι την οθόνη κατά την κίνηση τις μπάλας κάμερας? εγω που έδωσα 2250 ευρώ για πιο λόγο να δεκτό αυτά τα προβλήματα ? ήξερα ότι αυτά τα entry level μοντέλα θα έχουν αυτά τα θέματα ? όχι βεβαία ( τωρα το έμαθα) εντάξει η samsung έκανε το καθήκον τις δεν έχω παραπάνο, 3 φόρες ήρθαν δωρεάν μου άλλαξαν 3 πάνελ τα οποία ξέρετε πόσο στοιχίζουν ( όσο η τηλεόραση σχεδόν)   η ίδιοι όμως η τεχνική φωτογράφιζαν το πρόβλημα και μου άλλαζαν τα πάνελ, και εγώ όμως μετά από μελέτη κατάλαβα από το πρώτο πάνελ ότι και χίλια να άλλαζαν το ίδιο σκατά  gray uniformity  θα ήταν, τεσπας με ικανοποίησε το κατάστημα στο τέλος ( επειδή είχα τα email, συνομιλίες ,φωτογραφίες του προβλήματος από την πρώτη μέρα )  τους είπα θα σας καταγγείλω μεσώ δικηγόρου στο υπουργειο καταναλωτών κυπρου, το κατάστημα με ικανοποίησε αμέσως  ( δίνοντας μου 2 άλλες 65 αρες τηλεοράσεις επειδή εγώ το ζήτησα, και όχι τα λεφτά μου) και η samsung ικανοποίησε το κατάστημα παίρνοντας πίσω το προϊών τους ,έμενα όμως δεν με ικανοποιούσαν, έτσι είναι η τεχνολογία μου έλεγαν ( μετά την αλλαγή 3 πάνελ)  τελοσπάντων όλες αυτές οι εταιρείες βαφτίζουν ως φυσιολογικά όλα αυτά προβλήματα που έχουν οι led τηλεοράσεις. διαφημίζεις τελεια εικόνα? ( sony,samsung,lg κτλ) 4k αναλυση κτλ κτλ κτλ ,διαφήμιζε ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να έχει και  light bleeding σκατά gray uniformity και οτιδήποτε άλλο , και μπορεί να σε επηρεάζει εκεί και εκεί πχ  τότε θα είσαι καλυμμένη σαν εταιρία, από την στιγμή που δεν το κάνουν. τότε αυτά είναι προβλήματα και αφού επηρεάζουν κάποιους καταναλωτές στην εμπειρία τους ( θέασης) έχουν το δικαίωμα για σέρβις, η αλλαγή μοντέλου, πάνελ κτλ ΤΟ ΛΙΓΟ Η ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ bleeding ΠΧ δεν θα το καθορίσει κανένας τεχνικός ΤΕΛΟΣ θα το καθορίσεις εσύ σαν καταναλωτής ειδικά αν σε επηρεάζει  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στο κατάστημα που την αγόρασα μου είπαν να τη φέρω συσκευασμένη έως το τελευταίο πλαστικό να την στείλουν στην εταιρεία και αν έχει πρόβλημα να την αντικαταστησουν με την προϋπόθεση να υπάρχει το ίδιο μοντέλο το οποίο είναι 3D διότι τα νέα μοντέλα δεν είναι. Aν λείπει κάτι από την συσκευασία θα χρεώσουν 10-20% της αξίας. Το θέμα είναι αν την αντικαταστησουν η την επισκευαστεί να μην παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα η πουν ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα για επισκευή η αντικατασταση βρίσκοντας δικαιολογία το μοντέλο είναι του 2016 και δεν υπάρχει κάτι ίδιο σε 3D Η δώσουν πιστωτικό πληρωνοντας πολλά περισσότερα για αγορά καινούργιου μοντέλου η oled το οποίο δεν υπάρχει σε 60".Υπ όψιν η τηλεόραση ήταν σε προσφορά και αυτό με ανησυχεί λίγο μήπως ήταν εκθεσιακό και μετά συσκευαστηκε η είναι τυχαίο η οι άλλοι κάτοχοι προσέχουν η δεν παρουσιάζετε Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά πρέπει να έρθει το ίδιο το κατάστημά σπίτι σου η εταιρεία lg στην προκείμενη περίπτωσή για να διαπιστώσουν το πρόβλημά και να την παραλάβουν οι ίδιοι,επειδή μιλάμε για μεγάλο προιόν δεν είναι κάτι μικρό να το πάρεις εσυ ο ίδιος, οτάν θέλουμε να αγοράσουμε έρχονται και τα φέρνουν οτάν υπάρχει πρόβλημά δεν τους ενδιαφέρει. Με αυτή την απάντησή που σου έδωσαν θα σου πούνε-βαφτισουν οτι είναι φυσιολογικό οτάν πάει στο σέρβις και δεν βλέπουν κατι μεμπτό και τέτοιες παπαριες που λένε συνήθως, για αυτό λεω η να φωτογραφίσεις να το δούν η να έρθουν για να διαπιστωθεί το πρόβλημά απο τους τεχνικούς για να γίνει report. Αν αυτό το πρόβλημά είναι του συγκεκριμένου μοντέλου και αλλη ίδια να σου φέρουν, πιθανον θα έχει παρόμοιο θέμα λιγο η πολύ, αυτό να το έχεις σαν δεδομένο, τεσπας εγω θα σου πρότεινα να πας σε άλλο μοντέλο αλλα δεν θα έχει 3d τεχνολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανταστείτε ούτε την έφεραν στο σπίτι εγώ την έφερα με ταξί μεγάλο και θαρθουν και να την δουν;Εστειλα email με πολλές φωτογραφίες αλλά αυτοί τα ίδια λένε αυτοί πάσχουν για 20-30€ όσο κάνει η επίσκεψη θα την αντικαταστησουν κιολας θα πρέπει να σου σπάσουν τα νεύρα να σε αναγκάσουν να παραιτηθεις αλλά τους γράφω αλλά σου απαντούν ότι μπορούν να σου επεκτείνουν και την εγγύηση αλλά τρία χρόνια σε σύνολο 5 με το αζημίωτο βέβαια. Το θέμα δεν είναι το ποσόν της επίσκεψης που δεν σου λενε είναι τρόπος επικοινωνίας μεταξύ εταιρείας και πελατών λες ότι όλοι είναι άσχετοι και αυτοί σαινια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς αυτη είναι η πολιτική τούς,γενικά και εδώ στη Κύπρο,δεν ξερω σε αλλες χώρες τι γίνεται αν αυτό το πρόβλημά σε επηρεάζει μην το αφήσεις, και η δική μου έχει παρόμοιο πρόβλημά αλλα εμένα δεν με επηρεάζει και τόσο γιατί δεν φαίνεται στην θεάση, τι να σου πω υπομονή και κυνηγατο η ζητα αλλαγη μοντελου πχ με va panel που δεν εχει τοσα θέματά bleeding όσο ενα ips panel. Παρε και τον σύνδεσμο καταναλωτών ενημέρωσε οτι το προιόν που αγορασες δεν πλήρη οσα υποσχέθηκαν, πριν την αγορά αφού πρωτα συνεννοηθεις με το κατάστημά οτι είσαι απογοητευμένος, έτσι οταν διεκδίκησης κάτι θα το κερδίσεις στο κάτω κάτω είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει και οι εταιρίες δεν προσέχουν τα πάνελ τούς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα με τον woox-2 και καλο θα ηταν να καλεσεις και το συνηγορο του καταναλωτη αν δεν βγαλεις ακρη με την εταιρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί επιμένουν ότι η τηλεόραση πρέπει να μεταφερθεί στην εταιρεία για τεχνικό έλεγχο και αν διαπιστώσει ότι το πρόβλημα είναι εντός των εργοστασιακων προδιαγραφών θα πληρώσω και για τον έλεγχο και η τηλεόραση θα είναι όπως είναι τώρα δηλαδή θα πάει βόλτα για να πάρει αέρα και θα πληρώσω γιαυτό.Οσο για το συνήγορο του πολίτη που λέτε θα το ψάξω αν και νόμιζω αυτές οι μεγάλες εταιρίες βρίσκουν τρόπους να ξεφεύγουν θα πρέπει η συσκευή να μην είναι λειτουργική για να κάνουν κάτι.Ευχαριστω Υ.Γ Από ότι έχω ακούσει δεν έχουν επίσημο σέρβις έχουν κλείσει συμφωνία με κάποιους τεχνικούς αμφιβόλου τεχνικής κατάρτισης. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρεώνουν δε 50€+ΦΠΑ την άσκοπη επίσκεψη και έλεγχο της συσκευής σαν δικαιολογία ότι δεν έχει πρόβλημα και ότι το φαινόμενο ειναι φυσιολογικό στις τηλεοράσεις αυτές όταν δεκάδες που είδα καμιά δεν το είχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρεώνουν δε 50€+ΦΠΑ την άσκοπη επίσκεψη και έλεγχο της συσκευής σαν δικαιολογία ότι δεν έχει πρόβλημα και ότι το φαινόμενο ειναι φυσιολογικό στις τηλεοράσεις αυτές όταν δεκάδες που είδα καμιά δεν το είχε

ειδες 10αδες σε σπιτια; γιατι αν εννοεις σε μαγαζια εισαι πολυ λαθος. εχουμε 1000πει οτι στο δυνατο φωτισμο του καταστηματος δεν προκειται ΠΟΤΕ να δεις lightbleed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@woox-2: Ποιο κατάστημα στη Κύπρο σου άλλαξε 3 φορές πάνελ και μετά σου έδωσε 2 65 άρες;;;... Όταν ήταν να πάρω την 65ks7000 ρώτησα παντού για το θέμα που ξεκολλάει η πλάτη και σε όλα τα μαγαζιά η απάντηση ήταν δεν το καλύπτει η εγγύηση! Τελικά την πήρα από Ελλάδα (900 ευρώ φθηνότερα) και την έφερα Κύπρο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κατάστημά είναι lemanco electronics είναι θείος μου ο ιδιοκτήτης,αλλα η samsung μου άλλαξε 3 πάνελ,οχι το κατάστημά αυτή φέρει την ευθύνη τις εγγυήσεις, να φανταστεις στο κατάστημά του θείου μου δεν του είπα καν οτι είχα πρόβλημά με την τηλέοραση και την συνεχόμενη αλλαγή των πάνελ, απλά σε μια φαση πήγα και του μίλησα, μου είπε φτάνει αναλαμβω την ευθύνη εγω σαν καταστημα , παίρνω την 70 αρα πίσω και μου λες πως να προχωρήσουμε, του είπα προσθέτο άλλο 250 ευρώ και μου δίνεις 2 65 αρες, εγω με 2250 ευρώ πήρα 2 τηλεοράσεις 65 ιντσών άξιας 3200 χιλιάδων σχεδόν λόγω του ο θείος μου τις παίρνει φθηνά σαν κατάστημά που είναι, απλά μέσο email και άριστης επικοινωνίας που είχα με την Samsung hellas φωτογραφίζοντας συνεχώς το πρόβλημά δεν μπορούσαν να αρνηθούν επίσκεψή και επισκευή,ασε τι λένε τα καταστήματά 2 χρόνία εγγύηση δεν είναι αστείο θέμα αν ξέρεις να το χειριστής σωστά, και την εγγύηση την παρέχει η μάρκα η εταιρεία οχι το κατάστημά απλα στην ουσία είναι κάτι σαν μεσολαβητής, να σου πω και κάτι αστείο, μπήκε μύγα μισού εκατοστού στο πάνελ τις τηλεόρασης, πως το διάολο μπήκε δεν ξερω,πήρα τηλέφωνο την εταιρεία τους είπα ας την σφραγιζατε καλυτερα τι φταιω εγω αν μπήκε μέσα,μου είπαν αν δεν φυγή απο μονο του ως την δευτέρα θα έρθουν να την παραλάβουν δωρεάν απο το σέρβις να την καθαρίσουν.και εννοείτε οτι καλύπτει η samsung το θέμα με την ks7000 αν μιλουσες δηλαδή με το σέρβις και τους ελεγες οτι εξικολλησε η τηλέοραση απο πίσω, και είναι δικο σας πρόβλημά γιατί το έπαθαν και αλλες, θα έρχονταν η samsung θα έστελνε αντιπρόσωπο τους εδω στη Κυπρο (ειναι 2 η αντιπροσωπη σερβισς)και θα στην έφτιαχναν, Απλα ξερεις πία είναι η ιστορία ο λογος αλλαγής πάνελ ηταν επειδή ήθελα αλλαγή μοντέλου γιατί ήξερα οτι οσα πάνελ και να αλλαζα το ίδιο αποτέλεσμά θα είχα,αυτη η μαλακισμενη σαν εταιρεια που είναι δέχονταν αλλαγή 3 πάνελ, και οχι μοντέλου γιατί αυτός ηταν ο σκοπός μού, στο τέλος την πήρε ο θείος μου μέσα μου έδωσε 2 αλλες, και η Samsung ικανοποίησε το κατάστημά παίρνοντάς πίσω τελικά την 70 αρα , ιστορία ο πόνος απλα θέλεις υπομονή να αντεξεις όλο αυτή την διαδικασία.

Επεξ/σία από woox-2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...