moutsa Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Για χαρά σε όλους εν συντομία σας περιγράφω πως έχει η κατάσταση. Φίλος μου αγόρασε ένα προϊόν απο κάποιο ηλεκτρονικο κατάστημα το οποίο ο είχε σαν τρόπο παραγγελίας μόνο τηλεφωνικά και πληρωμή με αντικαταβολή. Έκανε την αγορα αλλα οταν παρέλαβε το πακέτο του μέσα είχαν βαλει λάθος προϊόν. Εδώ και τρεις εβδομαδες περίπου τον κοροϊδεύουν ψιλό γαζί με τις ποιο ηλίθιες δικαιολογίες που μπορεί να ακουστούν. Σήμερα μίλησα εγώ μαζί τους και η απάντηση που έλαβα ήταν μην ανησυχείτε σήμερα φορτώνουν από Γερμανία Παρασκευή θα είναι εδώ Σάββατο θα το φέρει η κούριερ. Τώρα το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ να πάρω τ; χρήματα μου πίσω διότι το δούλεμα πάει σύννεφο.
Georgepo Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 με την αποδειξη αγορας παραλαβης ? και ολο το ιστορικο καταγγελια εδω? http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html 1
solton57010 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Και πες μας και το μαγαζι γιατι ηλεκτρονικο καταστημα και "είχε σαν τρόπο παραγγελίας μόνο τηλεφωνικά" δεν πολυ κολαει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα