Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η περίπτωση αναφέρεται σε μια φίλη μου η οποία επισκέφτηκε ένα κατάστημα Γερμανός τέλη Δεκέμβρη για να πληρώσει το υπόλοιπο που είχε αφήσει στη σύνδεση της και ζήτησε από την υπάλληλο με την πληρωμή να γίνει διακοπή σύνδεσης. Η υπάλληλος την ενημέρωσε πως γίνεται αυτόματα αφού έχει γίνει φραγή ή ολική φραγή. Ρώτησε την υπάλληλο αν είναι σίγουρα αυτή η διαδικασία γιατί την είχαν ενημερώσει πως χρειάζεται ένας 4ψήφιος κωδικός και η υπάλληλος της απάντησε ναι.

 

Οπότε έφυγε η φίλη μου, θεωρώντας ότι έχει γίνει διακοπή. Μετά από περίπου 3 μήνες την καλούν και την cosmote και της λένε πως χρωστάει 100κάτι ευρώ. Προχώρησε σε παράπονα τηλεφωνικώς όμως της είπαν ότι μόνο μέσω καταστήματος γραπτώς μπορεί να γίνει παράπονο.

 

Λόγο προσωπικών υποχρεώσεων μετά από 2 βδομάδες πήγε από ένα κατάστημα να κάνει γραπτώς παράπονα και ζήτησε αποχρέωση των οφειλών, δηλαδή να μην πληρώσει τίποτα αφού δεν ήταν δικό της λάθος, ενώ συνέχιζαν να την παίρνουν τηλέφωνο για οφειλές και ενημέρωνε τον εκάστοτε υπάλληλο για το τι είχε συμβεί.

 

Παίρνει σήμερα τηλέφωνο και λένε πως της έχει σταλεί επιστολή από τις 8 Ιούνη αλλά ακόμα δεν έχει πάρει τίποτα στα χέρια της 11 μέρες μετά. Η υπάλληλος την ενημέρωσε πως δεν μπορεί να δει για το αποτέλεσμα της επιστολής αλλά λογικά για να μην έχει προχωρήσει η αποχρέωση το αίτημα πρέπει να έχει απορριφθεί.

 

Σημείωση: η σύνδεση δεν έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου σε αυτό το διάστημα εφόσον θεωρούσε πως έχει γίνει διακοπή αυτής. Παράλληλα έβαζε κάρτα στο καρτοκινητό της από την ίδια εταιρία.

Αυτό είναι κάτι που μπορεί να επαληθεύσει η cosmote.

 

Τι μπορεί να κάνει;

Επεξ/σία από santana99
  • Like 1
Δημοσ.

α) Κινητή ή σταθερή αφορά;
β) Αφού είχε αμφιβολίες, 3 μήνες τώρα δεν έκανε μια επιβεβαίωση τηλεφωνικά στο 13888 (ή μέσα από το site/app) για να δει ότι όλα έγιναν σωστά;
γ) Την άρση φραγής την πλήρωσε;
δ) Εφόσον λες ότι έκανε διακοπή τότε έχει μαζί της ένα έντυπο που τεκμηριώνει την διακοπή του συμβολαίου. Σωστά;
 

Δημοσ.

α) κινητή

β) δεν είχε αμφιβολίες γιαυτό δεν έκανε τηλέφωνο

γ) πλήρωσε ότι υπόλοιπο είχε, δεν υπήρξε κάποια εκκρεμότητα

δ) δεν της δώσανε χαρτί

Δημοσ.

α) κινητή

β) δεν είχε αμφιβολίες γιαυτό δεν έκανε τηλέφωνο

γ) πλήρωσε ότι υπόλοιπο είχε, δεν υπήρξε κάποια εκκρεμότητα

δ) δεν της δώσανε χαρτί

α) οκ

β) "Ρώτησε την υπάλληλο αν είναι σίγουρα αυτή η διαδικασία γιατί την είχαν ενημερώσει πως χρειάζεται ένας 4ψήφιος κωδικός και η υπάλληλος της απάντησε ναι."

Από το παραπάνω καταλαβαίνω πως κάποιες αμφιβολίες τις είχε.

γ) οκ

δ) Παίρνεις χαρτί. Και θα έπρεπε να το φανταστεί ότι παίρνει διότι με αυτό είναι και τυπικά καλυμμένη. Προφανώς εκείνη δεν πήρε χαρτί διότι δεν έγινε και καμία κατάργηση. Δεν της φάνηκε περίεργο ότι δεν είχε κάτι στα χέρια της; 

 

Εκείνης δεν της φάνηκαν περίεργα όλα τα παραπάνω ώστε να επιβεβαιώσει την διακοπή το επόμενο διάστημα;

Κάτι δεν μου κάθεται καλά πάντως..

 

 

 

Δημοσ.

β) εμπιστεύτηκε την υπάλληλο προφανώς, γιαυτό και δεν είχε αμφιβολίες

δ) δεν το ήξερε πως παίρνεις κάποιο χαρτί, άρα και δεν της φάνηκε περίεργο

 

Δυστυχώς έτσι έγινε, και η ανευθυνότητα της υπαλλήλου είχε αυτά τα αποτελέσματα. Το θέμα είναι τώρα τι να κάνει;

Δημοσ.

Οκ δεκτά τα όσα γράφεις.
Πες της να μπει και να μιλήσει είτε στο chat στο cosmote.gr είτε να στείλει μήνυμα στο facebook στην αντίστοιχη σελίδα ώστε να το διαχειριστεί (και να το στείλει εκεί που πρέπει) η ομάδα των social media.
O τρόπος που σου έγραψα είναι ο πιο άμεσος για να εξυπηρετηθεί δεδομένης της παρούσας κατάστασης.

 

  • Like 1
Δημοσ.

το ιδιο τραβαω και εγω τωρα με τη forthnet.

ειχα γραμμη κανα 8μηνο με πολυ μετρια ταχυτητα.

εκανα μετακομιση,εδωσα ενα 50ρικο νταβαντζιλικι,εμεινα 25 μερες χωρις ιντερνετ ( αντι για 10 ημερες το πολυ που μου ειχαν πει ) και μετα ειχα αθλια ταχυτητα ενω πληρωνα 24ρα.

μετα απο λιγο μετακομισα παλι γιατι το σπιτι ηταν αμαζονιος και φυσικα δεν ασχοληθηκα παραπερα με τη forthnet.

με πηραν μετα απο κανα διμηνο να με ενημερωσουν οτι εχει γινει φραγη και οτι το ποσο ειναι ταδε ευρω,το μηνα δλδ που χρησιμοποιησα.

με ξαναπαιρνουν μετα απο 1 μηνα με πολυ επιτακτικο υφος,αναφεροντας οτι το ποσο ειναι ιδιο.

προχθες μου λενε οτι ειναι 130 ευρω.

φαγαν το ακυρο τους,ουτε και προκειται να παρουν φραγκο αφου δεν παρειχαν σωστη υπηρεσια,ποσο μαλλον τα εξτρα 100 που θελουν.

πιο ευκολα να αγορασω 30 ευρω πετρελαιο και να τους καψω το μπουρδελο που εχουν ανοιξει στην καλαματα.

τα ιδια ειχα και με τη hol,3 χρονια πισω και δεν μου εκαναν τποτ,μονο απειλες.

αν δεν ειναι αγχωδης τυπος πεστης να τα γραψει  ολα κανονικα,δε μπορουν να της κανουν τιποτα,απλα θα τη ζαλιζουν και θα την απειλουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω το δικό μου. Πάω σε κατάστημα εταιρίας κινητής και κάνω διακοπή σύνδεσης. Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα διακοπεί σε ένα μήνα, παρόλο που του είπα ότι δε χρειάζομαι τη σύνδεση. Πήρα χαρτί-απόδειξη με την αίτηση διακοπής. Περιμένω τον επόμενο λογαριασμό όπου πίστευα ότι ήταν ο τελευταίος. Φάνηκε όμως ότι ήταν ένας κανονικός λογαριασμός. Στέλνω email στην εταιρία και τους εξηγώ ότι με την τεχνολογία που υπάρχει θα έπρεπε η διακοπή της σύνδεσης και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός να βγαίνουν εντός λίγων ημερών. Μου λένε ότι πρέπει να πληρώσω έναν λογαριασμό που είχα σε εκκρεμότητα συν τον λογαριασμό του παρόντος μηνός. Τους πληρώνω. Μετά από καιρό μου ήρθε και άλλος λογαριασμός όπου είχα χρέωση αποσύνδεσης, χρέωση επανασύνδεσης και ένα λογαριασμό ακόμη!!! Δεν πλήρωσα και έστειλα όλο τα αρχείο που είχα στην ΕΕΤΤ. Σε λιγότερο από δύο βδομάδες λαμβάνω συστημένη επιστολή όπου μου αναφέρουν ότι έληξε η σύνδεσή μου και ότι θα μου επιστραφεί κάποιο πιστωτικό ποσό :)

Δημοσ.

Νομιζω οτι κανουν οτι τους βολευει,μεχρι να τους τριξεις τα δοντια.

φιλος που δουλευε στα oteshop μου ειπε οτι στην εκπαιδευση τους ειπαν να λενε στον κοσμο οτι τα προιοντα του oteshop εχουν ενα χρονο εγγυηση,αλλα εαν καποιος κανει φασαρια να δεχονται τη διετη εγγυηση.

κατι παρομοιο κανουν και αυτοι υποθετω.

Δημοσ.

ετσι λειτουργουνε φιλε στην κοσμοτε,κι εγω δε μπορουσα ενα μηνα να κοψω το otetv (χωρις να χρωσταω φραγκο) επρεπε να παρω εικοσι φορες τηλ και να στειλω 4-5 emails οτι δε θα πληρωσω επομενους μηνες (γιατι ουσιαστικα προπληρωνεις)

Δημοσ.

Δεν ευθύνεται ο πελάτης για τα λάθη της εταιρείας, ούτε έχει ουδεμία υποχρέωση να γνωρίζει τα γραφειοκρατικά για την αποσύνδεση που χρησιμοποιεί οποιαδήποτε εταιρεία. Η εταιρεία οφείλει να κάνει σωστά τη δουλειά της.

Να υποβάλλει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τηλέφωνο 1520 διαφορετικά η cosmote είναι ικανή να εκδώσει και διαταγή πληρωμής και να της χρεώσει και τα δικαστικά έξοδα.

Δημοσ.

@insomnia888 Φίλος μου. Είχε αγοράσει προπληρωμένο πακέτο ίντερνετ και είχε τσεκάρει το κουτί για αυτόματη διακοπή. Σε κάποια στιγμή μετακομίζει. Συνέχισαν να του στέλνουν λογαριασμούς, χωρίς να το ξέρει, στη διεύθυνση που έμενε. Σε κάποια στιγμή τον πήραν τηλέφωνο και του ζητούσαν χρήματα, αυτός φυσικά αρνούνταν να τους τα δώσει και τους υπενθύμιζε ότι αυτοί φταίνε που δεν έχουν διακόψει τη σύνδεση. Μετά από μερικούς μήνες τον απείλησαν ότι θα πάνε δικαστικά, οπότε τους απαντάει ότι μόνο έτσι θα γλυτώσει και δε θα βάλει καν δικηγόρο. Αντιθέτως θα πάρει μία μέρα άδεια από τη δουλειά του για να πάει στο δικαστήριο και θα πιει και έναν καφέ, αυτό θα ήταν το μοναδικό έξοδό του. Ε όπως καταλάβατε το θέμα έληξε εκεί :)

Δημοσ.

Εδω είναι λάθος η φίλη σου, άσχετα αν της είπε μπούρδες ο υπάλληλος. Ο υπάλληλος της είπε ουσιαστικά "ασε το απλήρωτο και θα στο κόψουν". Έπρεπε να είχε κάνει αίτηση διακοπής. Τώρα δεν νομίζω οτι μπορεί να αποδείξει κάτι αλλά ας το προσπαθήσει μήπως τα γλυτώσει.

Δημοσ.

Πλέον υπάρχει η Τηλέγνους, ο τειρεσίας των τηλεπικοινωνιών. Οπότε, το να μην πληρώσει δεν είναι και η καλύτερη λύση.

Δημοσ.

το ιδιο τραβαω και εγω τωρα με τη forthnet.

ειχα γραμμη κανα 8μηνο με πολυ μετρια ταχυτητα.

εκανα μετακομιση,εδωσα ενα 50ρικο νταβαντζιλικι,εμεινα 25 μερες χωρις ιντερνετ ( αντι για 10 ημερες το πολυ που μου ειχαν πει ) και μετα ειχα αθλια ταχυτητα ενω πληρωνα 24ρα.

μετα απο λιγο μετακομισα παλι γιατι το σπιτι ηταν αμαζονιος και φυσικα δεν ασχοληθηκα παραπερα με τη forthnet.

με πηραν μετα απο κανα διμηνο να με ενημερωσουν οτι εχει γινει φραγη και οτι το ποσο ειναι ταδε ευρω,το μηνα δλδ που χρησιμοποιησα.

με ξαναπαιρνουν μετα απο 1 μηνα με πολυ επιτακτικο υφος,αναφεροντας οτι το ποσο ειναι ιδιο.

προχθες μου λενε οτι ειναι 130 ευρω.

φαγαν το ακυρο τους,ουτε και προκειται να παρουν φραγκο αφου δεν παρειχαν σωστη υπηρεσια,ποσο μαλλον τα εξτρα 100 που θελουν.

Σε πηραν να σε ενημερωσουν οτι χρωστας ταδε ευρω για τον μηνα που οντως χρησιμοποιησες και αποφασισες να μην τους πληρωσεις γιατι δεν εμεινες ικανοποιημενος απο την ΕΩΣ 24αρα συνδεση? Αν μπορουσες θα το εκανες και αλλου αυτο? Στο σινεμα ή σε ενα εστιατοριο πχ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...