Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά,

 

Έχει κάνει κάποιος χρήση των έξτρα ασφαλήσεων (premium insurance) που δίνουν κάποια κινέζικα καταστήματα (Banggood, Gearbest) σε περίπτωση μη παράδοσης του πακέτου, ελλατωματικού προιόντος κτλ ?

 

Αν ναι, ποια είναι η εμπειρία σας? Είχατε άμεση επιστροφή των χρημάτων?

 

Αν υπάρχουν θέματα, θέλουμε να δούμε μήπως μπορούμε να προσφέρουμε (Ευρωπαική, Ελληνική) ασφάλεια μέσα από τη SealSmile για πιο άμεση και σίγουρη αποζημιώση του χρήστη.

 

Φιλικά

Φώτης

 

 

Δημοσ.

Από την στιγμή που έχεις το Paypal, αν είσαι σωστός και έχεις δίκιο δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω.

With kind regards

VonLoutsos (Προσοχή, προφέρεται Φον και οχι Βον)

Δημοσ.

Γεια σου φίλε,

 

έχεις δίκιο, ωστόσο νομίζω ότι υπάρχουν περιπτώσεις που οι χρήστες παραπονιούνται ότι κάποια κατστήματα δεν τους αποζημιώνουν ακόμα κ αν δεν έχουν λάβει το πακέτο ή το προιόν είναι ελλατωματικό.

Ειδικά, σχετικά με τη μη παράδοση, τα καταστήματα αναφέρουν ότι δεν είναι δικό τους θέμα αλλα θέμα της μεταφορικής.

 

Φιλικά,

Φώτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...