jim_tron Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Καλησπέρα παιδιά, θα ηθελα την γνώμη σας σχετικά με ενα περιστατικό. Καθώς οδηγούσα την περασμένη τρίτη, ένιωσα το κινητό μου να καίει, σταμάτησα στην άκρη με το αυτοκίνητο το έβγαλα απο την τσέπη και ήταν σβυστό, απο τότε δεν ξανά άναψε. Το πήγα λοιπόν στην Smartec για επισκευή, και μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης γιατί βρέθηκε λένε υγρασία. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Πώς είναι δυνατόν να βρέθηκε υγρασία στην πλακέτα σε ένα κινητό που είναι αδιάβροχο. Δεν διαφημίζεται ότι έχει πιστοποίηση για 30 λεπτά έως 1 μέτρο βάθος; Έκαναν κάποια επιστημονική μελέτη και έβγαλαν πόρισμα πως έκανα κάτι διαφορετικό απο αυτό που διαφημίζει και το έβγαλαν εκτός εγγύησης; Το κόστος της επισκευής είναι 674.91 Αν μπορεί κάποιος φίλος με παρόμοια εμπειρία να μου πει 2-3 πράγματα θα ήμουν ευχαριστημένος. Πάντως δεν έχω σκοπό να τους την χαρίσω, θα κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου για να βρώ το δίκιο μου (αν έχω δίκιο και γιαυτό τον λόγο γράφω εδώ μέσα, για να μάθω πράγματα που ίσως δεν γνωρίζω) Ευχαριστώ πολύ
turbat0s Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Πώς είναι δυνατόν να βρέθηκε υγρασία στην πλακέτα σε ένα κινητό που είναι αδιάβροχο. Δεν διαφημίζεται ότι έχει πιστοποίηση για 30 λεπτά έως 1 μέτρο βάθος; Μακάρι να το βρείς αλλά το βλέπω δύσκολο. Άντε να ανατρέψεις τον πιθανό ισχυρισμό τους ότι π.χ σου έπεσε στη θάλασσα και μέχρι να το βρείς, έμπασε νερά. 1
jim_tron Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Η μοναδική επαφή που είχε ποτέ το κινητό μου με νερό ήταν πριν 2 μήνες που έπεσε σε κουβά με νερό, εννοείται πως ποτέ δεν είχε κάποιο πρόβλημα από τότε και φυσικά ο κουβάς δεν είχε 1 μετρο βάθος και ούτε το άφησα για 31 λεπτά μέσα.
turbat0s Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Ναι δε σε αμφισβητώ αλλά είναι κλασική δικαιολογία των εταιρειών για να σε πετάξουν εκτός εγγύησης, δε νομίζω να καταρρίπτεται με τίποτα! Πας συνήγορο καταναλωτή, εμφανίζει ο δικηγόρος τους την τεχνική αναφορά του σέρβις που λέει π.χ "διάβρωση από υγρασία" και τα πάντα τελειώνουν με συνοπτικές διαδικασίες. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2017 από turbat0s 1
suffocater Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Αυτό που λες ακούγεται λογικο,αλλά θα ισχυριστούν(υποθέτω),οτι με υπαιτιότητα σου(πχ πτώσεις),έχει χαλάσει η αδιαβροχοποίηση(άρα φταις εσύ),ή ότι το αφήσες πολύ ώρα μέσα στο νερό(πάλι φταις εσύ).Καλά,τη τιμή επισκευής δεν τη σχολιάζω,παιρνεις ιδιο καινούριο,και σου μενουν και τα ~μισα.Κυνήγησε το πάντως με συνήγορο. 1
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2017 Η μοναδική επαφή που είχε ποτέ το κινητό μου με νερό ήταν πριν 2 μήνες που έπεσε σε κουβά με νερό, εννοείται πως ποτέ δεν είχε κάποιο πρόβλημα από τότε και φυσικά ο κουβάς δεν είχε 1 μετρο βάθος και ούτε το άφησα για 31 λεπτά μέσα. Ιδανικές συνθήκες συν να μην είναι θαλασσινο και τι θερμοκρασια έχει. Τώρα αν είχε χαλάσει η αδιαβροχοποίηση και πέρασε απο μέσα κάτι χαιρετήσματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα