Προς το περιεχόμενο

Η RED ξεκίνησε τη πώληση της “budget” κάμερας της Raven μέσω του Apple.com έναντι $15000


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η συγκεκριμένη κάμερα δεν εχει προχωρήσει καθόλου καλα σε πωλήσεις.ειναι μεσα στα bugs όπως και η πρώτη κάμερα της RED η Red ONE.Ειναι κακοσχεδιασμενη ειδικά στο κομμάτι του LCD. πολλοι επαγγελματίες δεν την αγοράζουν γιατι το μεγεθος του αισθητήρα της δεν συμβαδίζει με την αντιστοιχία των φακών που διαθέτουν.Τωρα αυτη η προώθηση μέσω του site της Apple νομίζω πως κρύβει κατι αλλο απο πίσω...

Μιλας απο ιδια πειρα;Εισαι σχετικος με τον χωρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο χρήστης Losky είπε:
Η συγκεκριμένη κάμερα δεν εχει προχωρήσει καθόλου καλα σε πωλήσεις.ειναι μεσα στα bugs όπως και η πρώτη κάμερα της RED η Red ONE.Ειναι κακοσχεδιασμενη ειδικά στο κομμάτι του LCD. πολλοι επαγγελματίες δεν την αγοράζουν γιατι το μεγεθος του αισθητήρα της δεν συμβαδίζει με την αντιστοιχία των φακών που διαθέτουν.Τωρα αυτη η προώθηση μέσω του site της Apple νομίζω πως κρύβει κατι αλλο απο πίσω...
Μιλας απο ιδια πειρα;Εισαι σχετικος με τον χωρο;

 


Μιλαω απο προσωπική πείρα μιας και δουλεύω 17 χρονια στο χώρο του κινηματογράφου έχοντας δουλέψει σε 35 ταινίες μεγάλου μήκους.Στις 15 απο αυτές είχα στα χέρια μου τις κάμερες τις RED (RED ONE, RED ONE MX, RED EPIC, RED SCARLET, RED DRAGON, RED RAVEN).

 

Ειχα την τύχη λοιπόν να τις εχω για πάνω απο 15.000 ώρες χρήσης στα χέρια μου οποτε ξερω ολα τα καλα τους και τα στραβά τους.
Εχω δουλέψει και με όλες τις κάμερες τις ARRI που που σας ανέφερα απο Film 35mm μέχρι τις ALEXA
Καλοδεχούμενες λοιπόν οι οποίες απορίες σας σχετικά με τα θετικά-αρνητικά και συγκρίσεις
Φιλικά Βασιλης

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα την τύχη να χρησιμοποιήσω κάποια, πειραματίστηκα με υλικό της στο davinci resolve ομως. Το grain της ειναι πολύ οργανικό, και το dynamic range της φοβερό. Αν καταλήγουν κάποιοι με πλαστικά πρόσωπα σαν κούκλες, μάλλον το μόνο που ξέρετε είναι να τερματίζετε ένα slider στο nr...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα την τύχη να χρησιμοποιήσω κάποια, πειραματίστηκα με υλικό της στο davinci resolve ομως. Το grain της ειναι πολύ οργανικό, και το dynamic range της φοβερό. Αν καταλήγουν κάποιοι με πλαστικά πρόσωπα σαν κούκλες, μάλλον το μόνο που ξέρετε είναι να τερματίζετε ένα slider στο nr...

 

Εχεις απόλυτο δίκιο σε ολα εκτός απο το grain
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό εχει πολυ περισσότερο κόκκο "by default" ο σενσορας της ο οποίος βγάζει "chroma gain" και όχι οργανικό όπως ειναι στο φιλμ
Ειναι εξαιρετική σε σκληρές συνθήκες φωτισμού αλλα πάσχει λιγο σε low light συνθήκες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία χρησιμότητα ακόμη και σε μικρο παραγωγούς ταινιών. Αυτές οι κάμερες είναι για προχωρημένες λήψεις με προχωρημένες δυνατότητες και μια από μόνη της δεν αρκεί για να καλύψει το όποιο πρότζεκτ. Θέλει και το κατάλληλο πλήρωμα και τους κατάλληλους ηθοποιούς καθώς και τεράστιο κεφάλαιο κλπ κλπ για να πεις ότι θα την κάνεις απόσβεση σε μερικά χρόνια... 

 

χαζομάρες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μιλαω απο προσωπική πείρα μιας και δουλεύω 17 χρονια στο χώρο του κινηματογράφου έχοντας δουλέψει σε 35 ταινίες μεγάλου μήκους.Στις 15 απο αυτές είχα στα χέρια μου τις κάμερες τις RED (RED ONE, RED ONE MX, RED EPIC, RED SCARLET, RED DRAGON, RED RAVEN).

 

Ειχα την τύχη λοιπόν να τις εχω για πάνω απο 15.000 ώρες χρήσης στα χέρια μου οποτε ξερω ολα τα καλα τους και τα στραβά τους.

Εχω δουλέψει και με όλες τις κάμερες τις ARRI που που σας ανέφερα απο Film 35mm μέχρι τις ALEXA

Καλοδεχούμενες λοιπόν οι οποίες απορίες σας σχετικά με τα θετικά-αρνητικά και συγκρίσεις

Φιλικά Βασιλης

Φίλε Βασίλη θα ήθελα ενημερωτικά να μάθω που ακριβώς και σε ποιο τομέα έχεις εργαστεί πάνω στο χώρο. Και κατά πόσο είναι εφικτό να μας πεις μερικές από τις 35 ταινίες μεγάλου μήκους που έχεις στο ενεργητικό σου.

 

Και αν ισχύουν (είναι αλήθεια) ότι γράφεις να μας πεις με το χέρι στην καρδιά κατά πόσο είναι πραγματικά χρήσιμη μια τέτοια κάμερα στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ χώρο και του κινηματογράφου που επικρατεί σε αυτόν.

 

Πεθαίνω να ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση πάνω στο αντικείμενο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που βασικός ανταγωνιστής της RED η γερμανική ARRI λάνσαρε την ALEXA MINI η πλάστιγγα έγειρε υπέρ της ARRI και η RED ψάχνει τρόπους να κρατηθεί στην αγορά....

Εδώ ψάχνει τρόπους να κρατηθεί στην αγορά η μεγάλη και τρανή hasselblad φτιάχνοντας απελπισμένα motomod για το Z/Z Play και είναι ότι χειρότερο υπάρχει σε λογισμικό, ποιότητα αισθητήρα κλπ κλπ κλπ... μην πας λοιπόν μακριά...

 

Προχωρημένη τεχνολογία / εποχές + οικονομική κρίση / ανταγωνισμός = απόγνωση + ....

 

Είναι ένας χώρος που γενικά όσο εξελίσσεται η τεχνολογία όλοι οι "μεγάλοι" του χώρου απλά θα βαρέσουν χρεωκοπία με το πέρας του χρόνου είτε αργά είτε γρήγορα.

 

Σε μκρό χρονικό διάστημα με μια κάμερα ΤΣΕΠΗΣ και τεχνολογία / λογισμικό του τότε μέλλοντος (πάνω από τρια τέσσερα χρόνια? και ίσως να λέω πολύ) θα εξαφανιστούν τελείως οι ημιεπαγγελματικές κάμερες του τώρα και παντελώς οι σούπερ επαγγελματικές κάμερες του τότε και ποιο πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://youtu.be/Ntb90t75vmk

 

Είναι τραβηγμένο με red epic...

Εξαιρετική ποιότητα, μόνο με την κάμερα, χωρίς βοηθητικά φώτα κλπ.

Δεν θα σχολιάσω την ποιότητα της εικόνας διότι στο μόνιτορ μου και σε οποιοδήποτε μόνιτορ όσο ακριβό και να είναι υπολογιστή θα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. 

 

Θα σχολιάσω μόνον το αίσθημα που μου αφήνει και που είναι αρκετά καλό και 100% δεν οφείλετε στην καλή κάμερα αλλά στον σκηνοθέτη/κάμεραμαν.

 

Άνετα θα μπορούσε να γίνει και με ένα καλό κινητό (iphone 7 plus, Galaxy S7/S8 κλπ κλπ...) αρκεί να το κρατά καλός κάμεραμαν και να τον καθοδηγεί ένας καλός σκηνοθέτης.

 

Απλά.

 

Και ένα απλό βιντεάκι που εξηγεί με λεπτομέρεια το μέλλον των μεγάλων ονομάτων και ξεκαθαρίζει το μυαλό μας να μην κάνει ποτέ την ηλίθια κίνηση να αγοράσει επαγγελματική κάμερα για "σχεδόν" οποιονδήποτε λόγο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=t7N1BOqmVOw

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφώνω, αλλά με κάποιες ''ενστάσεις''. Το 2014 (Σεπτέμβρης) που τραβήχθηκε, κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατόν με τα κινητά της εποχής...
Οι λήψεις, οι οποίες κάποιες ήταν ''μακρινές'', δεν μπορούν να γίνουν με κινητά, δηλαδή χωρίς φακούς για την εν λόγω χρήση. Δεν ξέρω αν τα περιγράφω καλά, διότι εγώ είμαι απλά ο ''δρομέας'' και δεν γνωρίζω τον εξοπλισμό καλά (καθόλου δηλαδή).
Αυτό που γνωρίζω είναι όλα τα κάναμε 2 άτομα, με μια Red και μια ακόμα μικρή κάμερα (χειρός) ''black magic''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χρήστης Losky είπε:
 

Μιλαω απο προσωπική πείρα μιας και δουλεύω 17 χρονια στο χώρο του κινηματογράφου έχοντας δουλέψει σε 35 ταινίες μεγάλου μήκους.Στις 15 απο αυτές είχα στα χέρια μου τις κάμερες τις RED (RED ONE, RED ONE MX, RED EPIC, RED SCARLET, RED DRAGON, RED RAVEN).
 
Ειχα την τύχη λοιπόν να τις εχω για πάνω απο 15.000 ώρες χρήσης στα χέρια μου οποτε ξερω ολα τα καλα τους και τα στραβά τους.

Εχω δουλέψει και με όλες τις κάμερες τις ARRI που που σας ανέφερα απο Film 35mm μέχρι τις ALEXA

Καλοδεχούμενες λοιπόν οι οποίες απορίες σας σχετικά με τα θετικά-αρνητικά και συγκρίσεις

Φιλικά Βασιλης
Φίλε Βασίλη θα ήθελα ενημερωτικά να μάθω που ακριβώς και σε ποιο τομέα έχεις εργαστεί πάνω στο χώρο. Και κατά πόσο είναι εφικτό να μας πεις μερικές από τις 35 ταινίες μεγάλου μήκους που έχεις στο ενεργητικό σου.
 
Και αν ισχύουν (είναι αλήθεια) ότι γράφεις να μας πεις με το χέρι στην καρδιά κατά πόσο είναι πραγματικά χρήσιμη μια τέτοια κάμερα στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ χώρο και του κινηματογράφου που επικρατεί σε αυτόν.
 
Πεθαίνω να ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση πάνω στο αντικείμενο αυτό.

 


Φιλε Νεκτάριε δουλεύω εδω και 17 χρονια στον χώρο του κινηματογράφου σαν clapper-loader σε παραγωγές φιλμ στην αρχή...έπειτα σαν 1ος Βοηθος κάμερας ή 1st AC και στη συνεχεια σαν οπερατέρ...
Ενδεικτικά εχω δουλέψει στις εξής...
1)Το ταγκό των Χριστουγέννων
2)Το γάλα
3)Αν
4)Ένας άλλος κόσμος
5)Batchelor
6)Μαριονετες
7)Αυστηρώς κατάλληλο
8)τέλειο ξένοι......

 

Αν θέλεις μπορώ να σου στειλω σε ΠΜ το προφίλ μου στο imdb

 

Όλες οι κάμερες ειναι χρήσιμες στο χώρο ελληνικού κινηματογράφου γιατι υπάρχει χώρος για ολα τα budget
Σας επισυνάπτω και δυο φωτό με δυο απο τα "κτήνη" set up που πέρασαν απο τα χέρια μου προς τέρψη των οφθαλμών σας.....


classifieds-230453-0-94558300-1502036579_thumb.jpg ARRI ALEXA XT + COOKE 25-250
classifieds-230453-0-08970900-1502036657_thumb.jpg RED ONE MX + ANGENIEUX OPTIMO 24-290

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Φιλε Νεκτάριε δουλεύω εδω και 17 χρονια στον χώρο του κινηματογράφου σαν clapper-loader σε παραγωγές φιλμ στην αρχή...έπειτα σαν 1ος Βοηθος κάμερας ή 1st AC και στη συνεχεια σαν οπερατέρ...

Ενδεικτικά εχω δουλέψει στις εξής...

1)Το ταγκό των Χριστουγέννων

2)Το γάλα

3)Αν

4)Ένας άλλος κόσμος

5)Batchelor

6)Μαριονετες

7)Αυστηρώς κατάλληλο

8)τέλειο ξένοι......

 

Αν θέλεις μπορώ να σου στειλω σε ΠΜ το προφίλ μου στο imdb

 

Όλες οι κάμερες ειναι χρήσιμες στο χώρο ελληνικού κινηματογράφου γιατι υπάρχει χώρος για ολα τα budget

Σας επισυνάπτω και δυο φωτό με δυο απο τα "κτήνη" set up που πέρασαν απο τα χέρια μου προς τέρψη των οφθαλμών σας.....

ARRI ALEXA XT + COOKE 25-250

RED ONE MX + ANGENIEUX OPTIMO 24-290

Πολύ ωραία. Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν και με απόλυτη ειλικρίνεια πιστεύεις ότι αυτή η "badget" κάμερα θα μπορέσει να αξιοποιηθεί από κάποιον που έστω μπορεί να διαθέσει τα χρήματα για να την αξιοποιήσει σε ερασιτεχνικό επίπεδο δίχως τα προσόντα που ανέφερα ποιο πάνω? Εγώ πιστεύω ότι είναι ένα μοντέλο καθαρά εμπορικό και όποιος τσιμπήσει.

 

Πόσα παραπάνω μπορεί να προσφέρει από (για παράδειγμα την αναφέρω) την πολύ φθηνότερη  A7S ii που κοστίζει τα λιγότερα και από μισά χρήματα από την RED? Και λέω "μισά" γιατί από μόνο του το σώμα που κοστίζει αρκετά κάτω από 3.000 ευρώ και δεν αρκεί. Πρέπει να πάρεις και 3 τουλάχιστον φακούς για να καλύψεις όλες τις γωνίες λήψης ένα καλό σταθεροποιητή... μπαταρίες και λοιπά άντε να πάει 5-6 χιλιάρικα. Και θα έχει και καλύτερη λήψη σε χαμηλό φωτισμό.

 

Κάνω λάθος?

 

Bytheway άσχετο...πες μου ότι έχεις δει και από κοντά τον J.K. Simmons η έστω έχεις κάποια δραστηριότητα στο Worlds Apart? Δεν την ήξερα την ταινία και ενθουσιάστηκα που είδα το Ελληνόπουλό μας δίπλα στον J.K. Simmons με το oscar να παίρνει πόντους στο IMDB!... Σήμερα θα κάτσω να την δω.. Πρέπει να είναι ΚΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία. Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν και με απόλυτη ειλικρίνεια πιστεύεις ότι αυτή η "badget" κάμερα θα μπορέσει να αξιοποιηθεί από κάποιον που έστω μπορεί να διαθέσει τα χρήματα για να την αξιοποιήσει σε ερασιτεχνικό επίπεδο δίχως τα προσόντα που ανέφερα ποιο πάνω? Εγώ πιστεύω ότι είναι ένα μοντέλο καθαρά εμπορικό και όποιος τσιμπήσει.

 

Πόσα παραπάνω μπορεί να προσφέρει από (για παράδειγμα την αναφέρω) την πολύ φθηνότερη  A7S ii που κοστίζει τα λιγότερα και από μισά χρήματα από την RED? Και λέω "μισά" γιατί από μόνο του το σώμα που κοστίζει αρκετά κάτω από 3.000 ευρώ και δεν αρκεί. Πρέπει να πάρεις και 3 τουλάχιστον φακούς για να καλύψεις όλες τις γωνίες λήψης ένα καλό σταθεροποιητή... μπαταρίες και λοιπά άντε να πάει 5-6 χιλιάρικα. Και θα έχει και καλύτερη λήψη σε χαμηλό φωτισμό.

 

Κάνω λάθος?

 

Bytheway άσχετο...πες μου ότι έχεις δει και από κοντά τον J.K. Simmons η έστω έχεις κάποια δραστηριότητα στο Worlds Apart? Δεν την ήξερα την ταινία και ενθουσιάστηκα που είδα το Ελληνόπουλό μας δίπλα στον J.K. Simmons με το oscar να παίρνει πόντους στο IMDB!... Σήμερα θα κάτσω να την δω.. Πρέπει να είναι ΚΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ!

 

Η συγκεκριμένη κάμερα αποτελεί το entry level μοντέλο της RED με ότι αυτό συνεπάγεται....όποτε ναι έχεις δίκιο που την θεωρείς εμπορικό μοντέλο

Θέλει παρά πολύ ψάξιμο για να την χρησιμοποιήσει κάποιος αν είναι εντελώς άσχετος με κινηματογραφικές μηχανές της RED

 

Σε σχέση με την SONY A7S ii που ανέφερες οι διάφορες τους ειναι οι εξής βασικές....

Dynamic range A7sii-13,5 stops Red raven-16,5 stops

Η raven γράφει REDCODE RAW VIDEO & ProRes η Sony μόνο XAVC S

Η Sony εχει αρκετό roling shutter η RAVEN λιγότερο

 

FPS.....RAVEN -120fps@4K & 240fps@2K A7Sii 30fps@4K & 120 fps@1080p

 

Image stabilization A7Sii -5 axis RAVEN- ZERO

 

Η RED διαθέτει καλύτερο color science από την SONY αλλά η A7Sii γράφει απίστευτα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.....

Ειναι μεγάλη η κουβέντα και θα σου πω πως δεν υπάρχει "καλή" κάμερα αλλά ιδανική για το εκάστοτε project

 

Στο Worlds apart ήμουν πρώτος βοηθός κάμερας και γνώρισα προσωπικά τον J.K Simmons όπως και όλο το συνεργείο.Οτι και να πω γι αυτόν τον ΗΘΟΠΟΙΟ ειναι λίγο,θέλησε από την πρώτη στιγμή να μας γνωρίσει όλους και ήδη από την δεύτερη μέρα μας ήξερε με τα μικρά μας ονόματα.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και φοβερός άνθρωπος.Οχι επειδή δούλεψα στην συγκεκριμένη αλλά ειναι πολύ καλή ταινία με υψηλά στάνταρ και αξίζει να την δούνε όλοι.....!!!!!!!!

 

Ελπίζω να σε κάλυψα όσο μπορούσα

Στην διάθεση σου.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λέει και ο Losky, υπάρχει παντα η κατάλληλη κάμερα ανάλογα με το πρότζεκτ.
Βέβαια εμένα σαν σκηνοθέτη αν με ρωτήσεις , θα σου πω οτι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
Αυτο που θέλω να πω ειναι , οτι οι άνθρωποι που ειναι πίσω απο τις κάμερες κάνουν παντα την διαφορά και δεν πας να τραβάς και με Nokia κινητό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...