Jim1316 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Όπως φαίνεται του χρόνου θα είμαι φοιτητής στη Ξάνθη, και δεν έχω ιδέα πως είναι. -Σε πια περιοχή να ψάξω για σπίτι; -Πόσα τ.μ. θα πρέπει περίπου να είναι; -Πώς πάει η Ξάνθη από φοιτητική ζωή; -Παραλίες έχει κοντά; -Η νέα φοιτητική λέσχη είναι καλή; -Που βγαίνουν οι φοιτητές;
Jim1316 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Για ποιο τμήμα μιλάμε; Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
thomasG4 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Όπως φαίνεται του χρόνου θα είμαι φοιτητής στη Ξάνθη, και δεν έχω ιδέα πως είναι. -Σε πια περιοχή να ψάξω για σπίτι; -Πόσα τ.μ. θα πρέπει περίπου να είναι; -Πώς πάει η Ξάνθη από φοιτητική ζωή; -Παραλίες έχει κοντά; -Η νέα φοιτητική λέσχη είναι καλή; -Που βγαίνουν οι φοιτητές; Θα πρότεινα να ψάξεις στη περιοχή κοντά στα στρατόπεδα (1o γυμνάσιο και λίγο πιο πάνω). Εκεί μπορείς να βρεις καλά σπίτια και σχετικά καινούρια. Η απόσταση απο το πολυτεχνείο δεν είναι και τίποτα το τραγικό. Βέβαια τα εργαστήρια της σχολής σου έχω την εντύπωση ότι βρίσκονται εκτός πόλης (στα νέα κτήρια), οπότε δεν το γλιτώνεις το λεωφορείο. Γενικά πάντως όλη η πόλη περπατιέται άνετα. Η φοιτητική ζωή είναι πολύ χαλαρή. Έχει κάποια μαγαζιά, αλλά ειδικά το χειμώνα η κίνηση είναι αρκετά μειωμένη. Απο δεύτερο και τρίτο έτος, περισσότερο θα τη βγάζετε σε σπίτια με παρέα. Πολλοί φοιτητές πάνε και Κομοτηνή που είναι δίπλα ,γιατί γίνεται χαμός από φοιτητές και φοιτήτριες κυρίως. Οι παραλίες είναι περίπου 20 λεπτά με το αμάξι και είναι αξιοπρεπείς. Εράσμιο, μάγγανα και μυρωδάτο είναι καλές επιλογές για κοντά. Για λίγο πιο μακριά η Κεραμωτή στη Καβάλα, Αμμόλοφοι και κάποιες παραλίες λίγο παραπέρα είναι πιο καλές.
mylo Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2017 Η λογική λέει πως ψάχνεις για γκαρσονιέρα. Αν θες περισσότερα δωμάτια ανεβαίνει και το κόστος