SPANK Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Απίστευτά ρεζιλίκια με το eshop και ανάθεμα να ξανα ψωνίσω απο εκεί εκτος απο κουτιά ΠΟΤΕ ξανά hardware. Πήρα πριν 10 ημέρες περίπου ενα απλό σετάκι dd3 mushkin για εναν καινούργιο υπολογιστή που έφτιαξα για το εξωχικό , τις 2 3 ημέρες ολα ηταν μια χαρά μετα απο λίγο πέταγαν τα windows κατι μπλε οθόνες για memory κτλπ , δεν έδωσα σημασία στην αρχή και μετα απο λίγο ενω ήμουν έτοιμος να κάνω ενα memtest το pc απλα δεν ξανα άναψε και αναβοσβήνει μόνο του ειτε εχω και τα 2 dimm επάνω ειτε το ενα απο τα 2. Εν τέλει γύρισα σπίτι και με αλλες ddr3 παίζει μια χαρά ο υπολογιστής , πήρα λοιπόν στο service τηλέφωνο να πάω τις μνήμες σε καποιο eshop να τις ελέγξουν και ο προιστάμενος μου ειπε οχι πρέπει να πάνε στα κεντρικά και σε 8 9 ημέρες θα σας απαντήσουμε...... αν ειναι δυνατόν μου έδωσαν ελλατωματικό προιόν απο την αρχή και μου λένε τώρα σε 8 ημέρες και ουτε να μου δώσουν λύση να μου δώσουν καποιες αλλες μνήμες για αντικατάσταση η ενα σετάκι μεχρι να ελέγξοτυν αυτες και ολα αυτα επαναλαμβάνω για ελλατωματικό προιόν που λειτούργησε για λίγο και μετα απλα πέθανε. Δυστηχώς μετα απο πολλα μπινελίκια ( που δύσκολα ρίχνω ) θα τις πάνω αναγκαστικά να τις ελέγξουν και θα αναγκαστώ να αγοράσω αλλες γιατι χρειάζομαι το pc εκει που ειναι , ήξερα οτι η συγκεκριμένη αλυσίδα ειναι να μην πώ τι και φάω ban απο μόνος μου αλλα οχι να ειναι τόσο στα φρίδια τους, δηλαδή να μην μπορούν να μου κάνουν ενα τυπικό έλεγχο σε ενα κατάστημα να δούν οτι έχουν πρόβλημα δηλαδή οι συγκεκριμένοι τι ειναι εκει μέσα μονο πωλητές ??? 3
IceFrog Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Ακριβως η ιδια περιπτωση και με εμενα. Και μενα επαιξαν δυο μερες και μετα μπλε οθονε φουλ. Ειμουν μεσα σε doa και εκαναν 18 μερες να μου δωσουν νεες μνημες.. Βεβαια ηταν σε ελειψη γενικως, αλλα θα μπορουσαν να με εξυπηρετησουν λιγο πιο γρηγορα.
paylidis Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 παντα επασχε σε αυτό το κομμάτι λόγω της φυσης του καταστηματος... Ο μονος τρόπος να γινει άμεσα ελεγχος-επιστροφή ή αντικατασταση ειναι να πας στα κεντρικά και να ριχνεις γκαζια-μπινελικια για να τις δουν επιτόπου. Στα points ειναι πωλητες..... (ριχτους και λιγες καταρες και αναθεματα αλα κλεομενης) υγ: μνημες καλυτερα απο τις 2-3 τοπ μαρκες... 3
ASFE Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Αυτή είναι η πολιτικη τους. Στα points μονο πωλητες.. Τουλάχιστον εβαλαν POS και πλεον δεν θα δινουμε την καρτα να περναν τα στοιχεια μας. 2
SakafliaC Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Τις μνήμες της υπογραφής μου έκαναν 10 μέρες να μου τις αλλάξουν, κλασικά επειδή έπρεπε να πάνε στα κεντρικά για έλεγχο. Βέβαια απ τη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα μου τις άλλαξαν αμέσως με ίδιες καινούριες, αλλά αν βιάζεσαι είναι πακέτο η φάση eshop.
Sheogorath Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Πάλι καλά είστε. Εγώ παρηγγειλα πάστα στις 12 Ιουνίου, ήρθε 18 σπασμένο στόμιο στο σωληνάριο και προφανώς ξεραμένη πάστα, 25 γραμμάρια. Επιτόπου την δίνω πίσω, μου λένε θα κοπεί πιστωτικό, αλλά τίποτα. Μετα από κανα μήνα που πήγα σε κατάστημα να δω τι σκατα γίνεται, μου την στέλνουν 20κατι Ιουλίου, πίσω, το ίδιο, πάλι σπασμένο στόμιο. Μόνο βόλτα έκανε. Κάνω φασαρία να κόψουν επιτόπου πιστωτικό ή τα λεφτά μου πίσω, και επιτέλους παίρνω τέλη Ιουλίου πάστα, που είχα παραγγείλει αρχές Ιούνη. Να λήξει κόντεψε πια... 4
_Theo_ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Καλά κάνω εγώ και δεν ψωνίζω απολύτως τίποτα από εκεί...Έχουν φάει κόκκινη κάρτα εδώ και καιρό. ήξερα οτι η συγκεκριμένη αλυσίδα ειναι να μην πώ τι και φάω ban απο μόνος μου αλλα οχι να ειναι τόσο στα φρίδια τους, δηλαδή να μην μπορούν να μου κάνουν ενα τυπικό έλεγχο σε ενα κατάστημα να δούν οτι έχουν πρόβλημα δηλαδή οι συγκεκριμένοι τι ειναι εκει μέσα μονο πωλητές ??? Έπρεπε να βρίσεις και μετά να κάνεις ban τον εαυτό σου!!
~mxls~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Αυτα που περιγραφεται ειναι αλητεια. Είναι μια απλή καθημερινότητα για την συγκεκριμένη εταιρεία. Προσωπικά αγοράζω μονο μπαταρίες ή κάτι μικρης αξίας από εκεί.
Damachi Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 οχι και αλητεια η πολιτικη του καταστηματος .... Επρεπε να το ανοιξεις και να το δεις πριν πληρωσεις μετα παει "κεντρικα" - ελεγχος και σε 2 βδομαδες αν υπαρχει αλλιως @ρχιδια καλαβρεζικα οπως η περα-δοθε παστα του Sheogorath . Εγω πριν παρω τη Sabertooth ανοιγω και τη μυριζω αν εχει μαυριλες - μετα μυριζω και τα νυχια μου αν θα λειτουργει και ολα καλα
Goriillaki5 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Εγώ είμαι ευχαριστημένος απο το e-shop,γρήγορες παραδόσεις,απο οποίο κατάστημα τους επιλεξεις,απο τα πιο παλιά ηλεκτρονικά καταστήματα του είδους,αν όχι το πρωτο που είχε φτιαχτεί και με μεγάλη ποικιλια,φοβεροτατο site και για συσκευές (tablet,smartphones,τα βλέπεις ωραία) και με καλές τιμές γενικά και καλο τηλεφωνικό κέντρο για παραγγελίες κτλπ Δεν έχω φτιάξει υπολογιστή εκεί,δε ξέρω τι γίνετε,αν κάτι πάει στραβά,αν υπάρχει ταλαιπωρία σε αντικατάσταση υλικού κτλπ,σαφως λογικά,θα υπάρχει μια αναμονή.. Εγώ θα αγοράζω όσο θα υπαρχει και μακάρι να υπάρχει πάντα,να είναι έτσι. Βέβαια όπως όλοι που διαβάζουμε φόρουμ κτλπ εχω διαβάσει που παραπονιουνται πελάτες του,που λένε ότι δεν έχει after service ικανοποιητικό κτλπ,δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη. Εγώ το λατρεύω ως ηλεκτρονικό κατάστημα ίσως λόγω site,το συμπάθησα απο την αρχή,άψογο ειβαι,ειναι για μένα κορυφή το site και ο τρόπος παραγγελιών(γρήγορα,εύκολα και με ειδοποίηση παραλαβής με sms!!!) Οσο αφορα,το ποστ και μάλιστα απο moderator,με θλίβει,διότι λογικό είναι να υπάρξει αναμονή ημερών μέχρι να ελεγχθούν οι μνήμες,μου έκανε όμως πιο μεγάλη εντύπωση που στο νούμερο ενα τεχνολογικό site,ανοίγει ένα τέτοιο ποστ moderator,δε περίμενα ποτέ ως απλός χρήστης φόρουμ και μέλος,να διαβάσω τέτοιο.Πρώτη φορά το βλέπω εγώ! Και μάλιστα για ενα θεμα,που τι το πιο λογικό να περιμένει να ελεγχθούν οι μνήμες; Δηλαδή εγώ αν έπαιρνα έναν επεξεργαστή και το έδινα πίσω έπρεπε να μου δώσουν τα χρήματα πίσω αμέσως επειδή τους το πηγα; : θα έπρεπε να μου δώσουν άλλον; Δεν εργάζομαι στο e-shop αλλά λογικα τι πρέπει; Moderator και να λέει τέτοια ; Θλίβομαι. 2
mike foutzis Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Να μην αναφερθω για τις τιμες του e-shop ειναι φωτια σε οτι εχω τσεκαρει και συγκρινει μεχρι τωρα... ενδεικτικα ι5 7600κ σε σκρουτζομαγαζα 240€ και εκει απο 290€ παρακαλω κανουν εκπτωση και γραφουν "μονο 265€" παλαιωτερα ημουν τακτικος πελατης αλλα τωρα πια ποτε για τιποτα
zacharias99 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Και εγώ με τη σειρά μου πρέπει να ομολογήσω ότι τα τελευταία 2 χρόνια έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από το e-shop! Με αποκορύφωμα την τελευταιά μου εμπειρία όπου και ξαφνιάστηκα αρκετά από την εξυπηρέτηση! Αγόρασα μια μητρική την οποία εν τέλη δε χρειάστηκα! Την πήγα λοιπόν για επιστροφή μετά από 2 ημέρες, λέγοντάς τους στα ίσα ότι τελικά δεν τη χρειαζόμουν (αφού την είχα ανοίξει και δουλέψει μερικές ώρες στον υπολογιστή). Μου λένε κανένα πρόβλημα, απλά θα πάει για έλεγχο και αν είναι όλα οκ θα σου δώσουμε πιστωτικό! Συμφώνησα και υπολόγιζα πιστωτικό 80%της αξίας (επειδή είχε ανοιχτεί και δουλευτεί)! Μετά από 1 εβδομάδα μήνυμα ότι μου πιστώθηκε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό! Πάω στο e-shop και μου δίνουν και τα χρήματα πίσω! Ευγενικότατος και πολύ εξυπηρετικός ο πωλητής (e-shop Χανίων). Θεωρώ αξιοσημείωτο το να πάρω όλο το ποσό πίσω ύστερα από βλακεία δική μου και αφου είχε ανοιχτεί η συσκευασία. Ειδικά αυτές τις εποχές που τα καταστήματα πασχίζουν να επιβιώσουν! Αυτά από μένα Φιλικά, Ζάχος
stelios18120 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Το eshop θελει να πουλαει προιοντα κ μετα αν ειναι ν κανεις καποια επιστροφη σ βγαζουν το λαδι. Εγω εδω και 5 μηνες εχω ξεκοψει.
~mxls~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2017 ... Moderator και να λέει τέτοια ; Θλίβομαι. Τι πάει να πει mod και να λέει τέτοια; Άνθρωπος είναι και θυμώνει με αυτά που τραβάει. Εμένα μου έκαναν 1 μήνα, 30 ολόκληρες ημέρες, σε προϊον DOA. Έκτοτε μονο αναλώσιμα, και αυτα χαμηλής αξίας. Οι τιμές που αναφέρθηκε, είναι σχετικά καλές. Δεν είναι όμως οι τιμές το πρόβλημα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα