Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θέλω τα φώτα σας. Αγορά τη Δευτέρα ενός PlayStation 4 με κάτι παιχνίδια κλπ στα 360. Το βάζω Τρίτη πρωί να παίξω κλπ. Όσο είμαι στο μενού κολλάει δυο φορές. Λέω η ιδέα μου θα είναι. Το ανοίγω σήμερα το πρωί. Με βάζει αρχική βγαίνει ξανά ξεκινάει ξανά βγαίνει χωρίς να σβήνει η κονσόλα. Νόμιζα έχει πρόβλημα η τηλεόραση που δεν έχει. Βγάζω βάζω όλα θα καλώδια από τηλεόραση και PlayStation. Τα ίδια. Έχει θέμα η κονσόλα. Την επιστρέφω σήμερα. Αγενέστατα μου λένε ότι έχει εγγύηση ενός χρόνου αντιπροσωπείας και ότι για αυτό δεν μου το κάνουν αντικατάσταση ότι θα το στείλουν κεντρικά και από βδομάδα όταν το δει το σέρβις της Sony θα μου πουν αν επισκευαστεί ή γίνει αντικατάσταση. Η Sony που επικοινώνησα μου είπαν ότι κανονικά επέτρεπε να μου το αλλάξει το κατάστημα αν ήταν πρόβλημα μέσα σε δυο μέρες από την αγορά και ότι σέρβις Πάει συνήθως μετά από κανένα μήνα αν βγάλει πρόβλημα αλλά στέλνουν άλλο πίσω αν χρειαστεί ανακατασκευασμένο και όχι καινούριο. Αυτό είναι ευθύνη της εταιρίας. Το πλαίσιο επιμένει ότι αν στείλει καινούριο πρέπει να το κάνει η Sony. Ωραία τους λέω είναι ελαττωματικό δεν θέλω αντικατάσταση θέλω τα λεφτά μου. Μου λένε δεν γίνεται. Κρατήστε το έτσι αν είναι. Παιδιά μου έχουν σπάσει τα νεύρα τι μπορώ να κάνω; είναι δυνατόν δυο μέρες ελαττωματικό και δεν μπορώ και να πάρω τα χρήματα μοτ πίσω;

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ξαναπας στο καταστημα, με το προιον και ολα τα παρελκομενα οπως και τη συσκευασια του ( που κανονικα θα πρεπει να εχεις κρατησει οπως και σε καθετι που αγοραζουμε για διαστημα 15-30 ημερων ), να ζητησεις και παλι επιστροφη βασει και των οδηγιων της SONY, oπου και καλο θα ειναι να αναφερεις ποιος απο την SONY επικοινωνησε μαζι σου αλλα και τι σου ειπε, και να ζητησεις επιστροφη χρηματων. Ή και πιστωτικο εαν αυτο σε καλυπτει.

 

Εαν επιμεινουν σε αρνηση, να ζητησεις προισταμενο και σε περιπτωση αρνησης και παλι, να τους πεις πως θα επικοινωνησεις με την Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη οπως και τον Συνηγορο του Καταναλωτη, οπως ακριβως οριζει ο νομος και ειναι δικαιωμα σου.

 

Ολα αυτα με καλο τροπο, χωρις φωνες, αν και εντος του καταστηματος δεν θα εβλαπτε να ανεβαζες τον τονο καμποσες οκταβες, και οπωσδηποτε να τους δωσεις να καταλαβουν πως εισαι σοβαρος.

 

Αν παρολα αυτα και παλι δεν βγαλεις ακρη, μαζευεις το προιον, και προχωρας σε καταγγελιες.

  • Like 3
Δημοσ.

Το προϊόν το πήγα σήμερα με όλα τα παρελκόμενα στο κουτί του. Το αγόρασα Δευτέρα. Τους είπα τι και πως λέει θα το στείλουν κεντρικά γιατί είναι εντός εγγύησης. Τους λέω θέλω αντικατάσταση και μου λέει αυτό είναι αρμοδιότητα της Sony. Το άφησα να το στείλουν στη Sony και μου είπαν πως από εκεί θα έρθει εντολή επισκευής ή αντικατάστασης αλλά επιστροφή χρημάτων δεν κάνουμε. Εγώ δεν θέλω μηχάνημα να χαλάει σε δυο μέρες να το κάνουν επισκευή! Τρόπος να απαιτήσω χρήματα υπάρχει; αυτοί μου λένε από το πλαίσιο ότι αφού δεν υπάρχει εγγύηση doa δεν γίνεται αντικατάσταση.

Δημοσ.

Τα περισσοτερα ηλεκτρονικα (και οχι μονο) αντικειμενα που αγοραζουμε εχουn DOA καποιων ημερων 3-4....   που σημαινει αμεση αντικατασταση με νεο σε περιπτωση μη λειτουργιας....

Επεμενε για αντικατασταση και παρε μαζι σου και καποιον φιλο,συντροφο γιατι οταν βλεπουν γυναικα νομιζουν οτι δεν θα δημιουργησει θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θέλω τα φώτα σας. Αγορά τη Δευτέρα ενός PlayStation 4 με κάτι παιχνίδια κλπ στα 360. Το βάζω Τρίτη πρωί να παίξω κλπ. Όσο είμαι στο μενού κολλάει δυο φορές. Λέω η ιδέα μου θα είναι. Το ανοίγω σήμερα το πρωί. Με βάζει αρχική βγαίνει ξανά ξεκινάει ξανά βγαίνει χωρίς να σβήνει η κονσόλα. Νόμιζα έχει πρόβλημα η τηλεόραση που δεν έχει. Βγάζω βάζω όλα θα καλώδια από τηλεόραση και PlayStation. Τα ίδια. Έχει θέμα η κονσόλα. Την επιστρέφω σήμερα. Αγενέστατα μου λένε ότι έχει εγγύηση ενός χρόνου αντιπροσωπείας και ότι για αυτό δεν μου το κάνουν αντικατάσταση ότι θα το στείλουν κεντρικά και από βδομάδα όταν το δει το σέρβις της Sony θα μου πουν αν επισκευαστεί ή γίνει αντικατάσταση. Η Sony που επικοινώνησα μου είπαν ότι κανονικά επέτρεπε να μου το αλλάξει το κατάστημα αν ήταν πρόβλημα μέσα σε δυο μέρες από την αγορά και ότι σέρβις Πάει συνήθως μετά από κανένα μήνα αν βγάλει πρόβλημα αλλά στέλνουν άλλο πίσω αν χρειαστεί ανακατασκευασμένο και όχι καινούριο. Αυτό είναι ευθύνη της εταιρίας. Το πλαίσιο επιμένει ότι αν στείλει καινούριο πρέπει να το κάνει η Sony. Ωραία τους λέω είναι ελαττωματικό δεν θέλω αντικατάσταση θέλω τα λεφτά μου. Μου λένε δεν γίνεται. Κρατήστε το έτσι αν είναι. Παιδιά μου έχουν σπάσει τα νεύρα τι μπορώ να κάνω; είναι δυνατόν δυο μέρες ελαττωματικό και δεν μπορώ και να πάρω τα χρήματα μοτ πίσω;

Αν είσαι Θεσσαλονίκη στείλε μου πριβε να πάμε μαζί να το αλλάξουν

  • Like 5
Δημοσ.

Τα περισσοτερα ηλεκτρονικα (και οχι μονο) αντικειμενα που αγοραζουμε εχουn DOA καποιων ημερων 3-4....   που σημαινει αμεση αντικατασταση με νεο σε περιπτωση μη λειτουργιας....

Επεμενε για αντικατασταση και παρε μαζι σου και καποιον φιλο,συντροφο γιατι οταν βλεπουν γυναικα νομιζουν οτι δεν θα δημιουργησει θεμα.

 

Ναι γιατι αν δουν ανδρα τα κανουν επανω τους στο πλαισιο, εμενα για να δεχθουν να με κανουν πιστωση* στο πλαισιο επρεπε να βαλω τις φωνες και σχεδον να ορμησω στον προισταμενο και ημουν και με πατεριτσες, α! και με τις βλακειες τους με ειχαν κανει να πηγαινοερχομαι 2-3 μερες με το ποδι στον γυψο. 

DOA, εγγυησεις και πρασινα αλογα, εδω στην Ελλαδα δεν ισχυει τιποτα απο αυτα στην πραξη.

 

*ειχα αγορασει ενα turbo-x laptop το οποιο ειχε αστοχια υλικου στον επεξεργαστη και εφοσον δεν μπορουσαν να τον αντικαστασησουν για τουλαχιστον 3 μηνες ζητησα να γινει επιστροφη και να μου γινει πιστωση ετσι ωστε να αγορασω ενα αλλο laptop

Δημοσ.

Ναι γιατι αν δουν ανδρα τα κανουν επανω τους στο πλαισιο, εμενα για να δεχθουν να με κανουν πιστωση* στο πλαισιο επρεπε να βαλω τις φωνες και σχεδον να ορμησω στον προισταμενο και ημουν και με πατεριτσες, α! και με τις βλακειες τους με ειχαν κανει να πηγαινοερχομαι 2-3 μερες με το ποδι στον γυψο.

DOA, εγγυησεις και πρασινα αλογα, εδω στην Ελλαδα δεν ισχυει τιποτα απο αυτα στην πραξη.

 

*ειχα αγορασει ενα turbo-x laptop το οποιο ειχε αστοχια υλικου στον επεξεργαστη και εφοσον δεν μπορουσαν να τον αντικαστασησουν για τουλαχιστον 3 μηνες ζητησα να γινει επιστροφη και να μου γινει πιστωση ετσι ωστε να αγορασω ενα αλλο laptop

Στο plaisio καλαμαριάς τους έκανα μόνος χωρίς γορίλες κλπ να τρέχουν όλοι σαν τρελοί, θέλει τρέλα και θράσος.

  • Like 2
Δημοσ.

Φίλε vairass σε ευχαριστώ αλλά δυστυχώς είμαι λαρισα. Δεν πήρα μόνη πήρα και άτομο μαζί. Μου λένε δεν υπάρχει εγγύηση Doa ούτε για μια μέρα ότι θα το στείλουν στη σονυ και η σονυ θα στείλει καινούρια κονσόλα πίσω. Η σονυ το αρνείται λέει ότι κανονικά απορούν γιατί συνήθως υπάρχουν κάποιες μέρες που αν εμφανιστεί πρόβλημα το κάνουν κατευθείαν αντικατάσταση κΑι ότι πέρα από αυτό όταν πάει στα κεντρικά και το δουν θα πουν αν έχει πρόβλημα και ή θα το επισκευάσουν ή θα στείλουν ανακατασκευασμένο. Σε καμία περίπτωση δεν στέλνουμε εμείς καινούριο. Αυτό μου λένε. Πρώτη φορά παθαίνω τέτοιο πράγμα όπου και να έχω πάει άλλου και δουν πρόβλημα σε μια βδομάδα όχι δυο μέρες το κάνουν αλλαγή με καινούριο. Και επιστροφή χρημάτων αφού ανοίχτηκε και είναι ελάττωματικο δεν γίνεται μου λένε μόνο να σας δώσουν άλλο ή καινούριο ή ανακατασκευασμένο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι γιατι αν δουν ανδρα τα κανουν επανω τους στο πλαισιο, εμενα για να δεχθουν να με κανουν πιστωση* στο πλαισιο επρεπε να βαλω τις φωνες και σχεδον να ορμησω στον προισταμενο και ημουν και με πατεριτσες, α! και με τις βλακειες τους με ειχαν κανει να πηγαινοερχομαι 2-3 μερες με το ποδι στον γυψο. 

DOA, εγγυησεις και πρασινα αλογα, εδω στην Ελλαδα δεν ισχυει τιποτα απο αυτα στην πραξη.

 

*ειχα αγορασει ενα turbo-x laptop το οποιο ειχε αστοχια υλικου στον επεξεργαστη και εφοσον δεν μπορουσαν να τον αντικαστασησουν για τουλαχιστον 3 μηνες ζητησα να γινει επιστροφη και να μου γινει πιστωση ετσι ωστε να αγορασω ενα αλλο laptop

 

 

 

Το ιδιο λεμε λοιπον...  εκνευριστηκες φωναξες εκανες θεματακι...   και κατι εγινε...

Δημοσ.

Φίλε vairass σε ευχαριστώ αλλά δυστυχώς είμαι λαρισα. Δεν πήρα μόνη πήρα και άτομο μαζί. Μου λένε δεν υπάρχει εγγύηση Doa ούτε για μια μέρα ότι θα το στείλουν στη σονυ και η σονυ θα στείλει καινούρια κονσόλα πίσω. Η σονυ το αρνείται λέει ότι κανονικά απορούν γιατί συνήθως υπάρχουν κάποιες μέρες που αν εμφανιστεί πρόβλημα το κάνουν κατευθείαν αντικατάσταση κΑι ότι πέρα από αυτό όταν πάει στα κεντρικά και το δουν θα πουν αν έχει πρόβλημα και ή θα το επισκευάσουν ή θα στείλουν ανακατασκευασμένο. Σε καμία περίπτωση δεν στέλνουμε εμείς καινούριο. Αυτό μου λένε. Πρώτη φορά παθαίνω τέτοιο πράγμα όπου και να έχω πάει άλλου και δουν πρόβλημα σε μια βδομάδα όχι δυο μέρες το κάνουν αλλαγή με καινούριο. Και επιστροφή χρημάτων αφού ανοίχτηκε και είναι ελάττωματικο δεν γίνεται μου λένε μόνο να σας δώσουν άλλο ή καινούριο ή ανακατασκευασμένο.

Σε δουλεύουν όλοι... Τέλεια έμπλεξες.

 

Επρεπε να πας media market... Αλλάζουν και τα σπασμένα άνετα.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο plaisio καλαμαριάς τους έκανα μόνος χωρίς γορίλες κλπ να τρέχουν όλοι σαν τρελοί, θέλει τρέλα και θράσος.

 

Ναι ξερω, και εκει μ@λ@κες ειναι αλλα αυτο που μου ετυχε εμενα εγινε στο καταστημα Ευκαρπιας, οπως και να 'χει συμφωνω οτι πρεπει κατι να κανεις για να λειτουργησει το DOA, εγγυηση κλπ οποτε ποιος ο λογος να τα εχουμε; Αν ειναι να περναει το δικο μου επειδη ειμαι τρελος ή επειδη μπορω να απειλησω την σωματικη ακεραιοτητα τους τοτε ας τα γ@μησουμε ολα.

Τελοσπαντων, με επιασε λιγο η γκρινια μου, οπως και να 'χει εχω καταλαβει οτι εγγυησεις και μπαρμπουτσαλα δεν ισχυουν στην χωρα μας και πλεον πραττω αναλογος.

Δημοσ.

χρηματα πισω απο το πλαισιο αποκλειεται να παρεις.τωρα κοιτα το ανακατασκευασμενο η καινουργιο μηχανημα να λειτουργει σωστα για να μην τρεχεις συνεχεια για αλλαγη.

Δημοσ.

χρηματα πισω απο το πλαισιο αποκλειεται να παρεις.τωρα κοιτα το ανακατασκευασμενο η καινουργιο μηχανημα να λειτουργει σωστα για να μην τρεχεις συνεχεια για αλλαγη.

Εγώ πήρα 249 ευρώ και μάλιστα ενώ είχα πληρώσει με κάρτα μου τα δώσαν μετρητοίς... Όλα γίνονται θράσος θέλει.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πήρα 249 ευρώ και μάλιστα ενώ είχα πληρώσει με κάρτα μου τα δώσαν μετρητοίς... Όλα γίνονται θράσος θέλει.

οντως θρασος θελει και οχι κλαψα για doa και δικαιωματα καταναλωτη.εαν αρχισεις τετοια σε κοψανε με την μια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...