Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οντως θρασος θελει και οχι κλαψα για doa και δικαιωματα καταναλωτη.εαν αρχισεις τετοια σε κοψανε με την μια

Αν πεις για doa.. Την έκατσες, αν θέλουν δίνουν δεν είναι υποχρεωτικό.

  • Like 1
  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το προϊόν το πήγα σήμερα με όλα τα παρελκόμενα στο κουτί του. Το αγόρασα Δευτέρα. Τους είπα τι και πως λέει θα το στείλουν κεντρικά γιατί είναι εντός εγγύησης. Τους λέω θέλω αντικατάσταση και μου λέει αυτό είναι αρμοδιότητα της Sony. Το άφησα να το στείλουν στη Sony και μου είπαν πως από εκεί θα έρθει εντολή επισκευής ή αντικατάστασης αλλά επιστροφή χρημάτων δεν κάνουμε. Εγώ δεν θέλω μηχάνημα να χαλάει σε δυο μέρες να το κάνουν επισκευή! Τρόπος να απαιτήσω χρήματα υπάρχει; αυτοί μου λένε από το πλαίσιο ότι αφού δεν υπάρχει εγγύηση doa δεν γίνεται αντικατάσταση.

 

Φοβαμαι πως απο την στιγμη που το αφησες και δεχτηκες την διαδικασια που σου επεβαλλαν, εχεις ηδη χασει μεγαλο μερος του δικηου σου οπως και των δικαιωματων σου.

 

Θα προτεινα, αυριο κιολας εκτος κι αν ειναι ανοιχτα ακομα σημερα, πρωι πρωι με το που ανοιξουνε, να ξαναπας στο καταστημα ή εστω να παρεις τηλεφωνο, να αρνηθεις την διαδικασια και να ζητησεις πισω το προιον και αμεσα να απευθυνεις ερωτηση στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη οπως και στον Συνηγορο.

 

Σε διαφορετικη περιπτωση, απλα θα εχεις δεχτει να εχεις αγορασει ενα μεταχειρισμενο προιον και αν και με πληρη εγγυηση, σε καθε περιπτωση μειωμενης καλυψης. Η SONY δηλαδη, σε περιπτωση μελλοντικου προβληματος, μπορει να αρνηθει καποια καλυψη εγγυησης. Ο μονος δρομος και η μοναδικη σου επιλογη λοιπον, ειναι η απαιτηση, οπως και το δικαιουσαι νομιμα και ασχετα με το τι λενε στο ΠΛΑΙΣΙΟ, ειναι η υπαναχωρηση απο την αγορα και η επιστροφη του πληρους αντιτιμου. Οτιδηποτε αλλο απλα σε αδικει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτός είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια πάω Plaisio  μόνο για βόλτα και για να παίξω με τα εκθεσιακά τους προϊόντα. Δεν είναι η πρώτη φορά που φέρονται έτσι, οι καταγγελίες είναι αμέτρητες.

 

Τώρα αφού αν κατάλαβα τους το έδωσες το μηχάνημα, περίμενε να δεις τι θα γίνει. Δεν πιστεύω στο τέλος να σου που "Τελικά δεν το αλλάζουμε, να πας στο καλό και να προσέχεις τι αγοράζεις την άλλη φορά"

Δημοσ.

Αυτός είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια πάω Plaisio μόνο για βόλτα και για να παίξω με τα εκθεσιακά τους προϊόντα. Δεν είναι η πρώτη φορά που φέρονται έτσι, οι καταγγελίες είναι αμέτρητες.

 

Τώρα αφού αν κατάλαβα τους το έδωσες το μηχάνημα, περίμενε να δεις τι θα γίνει. Δεν πιστεύω στο τέλος να σου που "Τελικά δεν το αλλάζουμε, να πας στο καλό και να προσέχεις τι αγοράζεις την άλλη φορά"

Θα το αλλάξουν αλλά ποιος ξέρει πότε... Απίστευτα πράγματα

Δημοσ.

Μηπως το πλαισιο θελει να σου πουλησει καμια εγγυηση?Δεν το γνωριζω, αλλα εχω ακουσει απιστευτα πραγματα,οτι πουλανε στους πελατες και εγγυηση για 1-2-3 χρονια.

Δημοσ.

Εγώ πήρα 249 ευρώ και μάλιστα ενώ είχα πληρώσει με κάρτα μου τα δώσαν μετρητοίς... Όλα γίνονται θράσος θέλει.

 

Το ιδιο κι εγω παλια για μια καρτα ή κατι τετοιο (δεν θυμαμαι καλα) που μετετρεπε κασετς video σε dvd αλλα ειχε προβημα συγχρονισμου ηχου και εικονας.Αγορα με δοσεις με πιστωτικη και επιστροφη αμεσα με μετρητα . Χωρις πολλα πολλα .

 

Επισης αλλη μια φορα αμεση αντικατασταση κινητου με αλλο ιδιο γιατι δεν αναγνωριζε την sim μετα απο 5λεπτο ελεγχο απο αυτους.

 

Περυσι επιστροφη tablet TurboX που δεν αναβαθμιζοταν σε windows 10 γιατι ηθελε εξωτερικη καρτα μνημης που δεν αναφεροταν στις προδιαγραφες..

Δημοσ.

Αυτος ηταν ο λογος που γραφτηκα στο φορουμ το 2010 νεο λαπτοπ 1000 ευρω και εβγαλε προβλημα την πρωτη ωρα τους τα επριξα για κανα μηνα και τελικα πηρα πιστωτικό. Φυσικα απο την πρωτη μερα το πηγα στο σερβις και το αφησα εκει για να μην μου λενε μλκς.

 

Νομιζω οτι εκτος απο τον συνηγορο του καταναλωτη που οπως και δηποτε θα πας μπορεις να τους κανεις και μήνυση, ειχα ρωτησει και μου ειχαν πει τοτε οτι για μικρα ποσα κατω απο 1500 ευρω το δικαστηριο γινεται πολυ γρηγορα σε ενα δυο μηνες και τα εξοδα τα πληρωνει ο χαμενος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακριά από το Πλαίσιο

Δεν έχει εδώ και αρκετά χρόνια καμία σχέση με το μαγαζί που ήταν παλιότερα, έχει μετατραπεί σε jumbo κινέζικων κομματιών για pc, κάκιστης ποιότητας 

Επεξ/σία από SnapShot
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά αν δεν ξέρει και χρησιμοποιεί ο καταναλωτής τα δικαιώματά του, νομίζω πως είναι λίγο τα θέλουμε και τα παθαίνουμε.

 

Αγοράζεις online και δεν έχει DOA και μαλακίες.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

  • Like 1
Δημοσ.

Μονο μια φορα σε επιστροφη μου εκαναν προβλημα με ενα 1000αρι UPS δικο τους που χαλασε η μπαταρια σε 7 μηνες και ηθελαν 80 ευρω για αλλαγη σε μπαταριες .

Τους ειπα οτι εχει ενα χρονο εγγυηση μου επαν οτι η μπαταρια εχει 6 μηνες και το γραφει το χαρτι μεσα στο ups κατι που δεν ισχυε.

 

Τους προκαλεσα και ανοιξαν εκει μπροστα μου ενα κουτι με κανουργιο και οντως δεν εγραφε κατι .

 

Αποτελεσμα μου αλλαξαν δωρεαν μπαταριες στο ups.

 

Ολα ειναι και θεμα επιμονης αλλα και σωστων ενεργειων . Εχω δυο TurboX υπολογιστες , ο ενας που γραφω τωρα και αλλον ενα htpc αλλα η συνθεση ηταν δικιας μου επιλογης κια οχι απο τα ετοιμα. Δουλευει σχεδον 8-9 χρονια τωρα το κυριως pc σε καθημερινη βαση γυρω στις 10-12 ωρες.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά ο μόνος λόγος που το άφησα είναι γιατί για να αποδειχθεί ότι είναι ελαττωματικό μου είπαν ότι πρέπει να πάει στη σονυ να το δούνε για να είναι σίγουρα ελαττωματικό. Τους πήρα τηλ και τους είπα στο πλαίσιο ότι θέλω μόνο απάντηση αν είναι ελαττωματικό και αν είναι ότι θέλω επιστροφή χρημάτων. Μου είπαν αυτό δεν γίνεται και τους απαντώ ότι μίλησα με το συνήγορο του καταναλωτή και μου έδωσαν το άρθρο από τον νόμο 3041 που λέει ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Μου λέει εντάξει θα γράψω ότι θέλετε επιστροφή χρημάτων. Αυτό. Δεν μπορούσα να μην το αφήσω να το στείλουν γιατί αυτοί δεν μπορούν να το ανοίξουν να δουν αν είναι ελαττωματικό.

Αυτό είναι το άρθρο

Δημοσ.

Παιδιά ο μόνος λόγος που το άφησα είναι γιατί για να αποδειχθεί ότι είναι ελαττωματικό μου είπαν ότι πρέπει να πάει στη σονυ να το δούνε για να είναι σίγουρα ελαττωματικό. Τους πήρα τηλ και τους είπα στο πλαίσιο ότι θέλω μόνο απάντηση αν είναι ελαττωματικό και αν είναι ότι θέλω επιστροφή χρημάτων. Μου είπαν αυτό δεν γίνεται και τους απαντώ ότι μίλησα με το συνήγορο του καταναλωτή και μου έδωσαν το άρθρο από τον νόμο 3041 που λέει ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Μου λέει εντάξει θα γράψω ότι θέλετε επιστροφή χρημάτων. Αυτό. Δεν μπορούσα να μην το αφήσω να το στείλουν γιατί αυτοί δεν μπορούν να το ανοίξουν να δουν αν είναι ελαττωματικό.

Αυτό είναι το άρθρο

Οτι μπορουσες εκανες ως κοπελα απλο...θα βρεθει λυση αλλα πολυ αργα!

Δημοσ.

Μηπως το πλαισιο θελει να σου πουλησει καμια εγγυηση?Δεν το γνωριζω, αλλα εχω ακουσει απιστευτα πραγματα,οτι πουλανε στους πελατες και εγγυηση για 1-2-3 χρονια.

 

Αυτό που θυμάμαι εγώ το 2009, σου δίνουν μια εγγύηση για την συσκευή (2 χρόνια στην δική μου) και σου λένε αν θες να ισχύει και παραπάνω πρέπει να πληρώσεις για επέκταση εγγύησης.

 

Εν το μεταξύ, μια φορά που κάηκε το τροφοδοτικό του υπολογιστή μου και πρόλαβα την εγγύηση 1 μήνα πριν λήξει, κάλυψαν το κόστος του τροφοδοτικού αλλά πλήρωσα τα εργατικά 30ευρώ μου λένε δεν καλύπτονται από την εγγύηση τα εργατικά αλλά μόνο κόστος εξαρτήματος.

Δημοσ.

Αυτό που θυμάμαι εγώ το 2009, σου δίνουν μια εγγύηση για την συσκευή (2 χρόνια στην δική μου) και σου λένε αν θες να ισχύει και παραπάνω πρέπει να πληρώσεις για επέκταση εγγύησης.

 

Εν το μεταξύ, μια φορά που κάηκε το τροφοδοτικό του υπολογιστή μου και πρόλαβα την εγγύηση 1 μήνα πριν λήξει, κάλυψαν το κόστος του τροφοδοτικού αλλά πλήρωσα τα εργατικά 30ευρώ μου λένε δεν καλύπτονται από την εγγύηση τα εργατικά αλλά μόνο κόστος εξαρτήματος.

 

 

Νομιζω τοτε εδιναν ενα χρονο για ανταλλακτικα και εργασια και μετα τον χρονο μεχρι τα δυο χρονια πληρωνες εργασια που ηταν 30 ευρω οτι ζημια κι αν ειχε.

Δημοσ.

Το να πάει για έλεγχο είναι απολύτως λογικό, δε μπορεί ο καθένας να επιστρέφει ένα προιόν λέγοντας πως είναι ελαττωματικό και το οποιοδήποτε κατάστημα να το αντικαθιστά χωρίς να γίνει έλεγχος.

Από κει και πέρα δεν ξέρω αν το έκανες αλλά καλό θα ήταν να κρατήσεις σειριακό και εννοείται όλες τις αποδείξεις (που και εκεί είναι γραμμένος ο σειριακός) Ενημερώνεις τη sony ότι πρέπει να περιμένουν από το πλαίσιο το προϊόν με τον τάδε σειριακό. Έπειτα τους ζητάς αν είναι εφικτό σε περίπτωση αντικατάστασης να σου δώσουν το σειριακό του καινούργιου ώστε να το παραλάβεις από το κατάστημα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει αλλά δε χάνεις κάτι.

Αυτό για να είσαι σίγουρη ότι το πλαίσιο δεν έκανε καμία μαιμουνιά να σου δώσει κάποιο εκθεσιακό τους ή επιστρεφόμενο/επιδιορθωμένο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...