Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παντως στο ps4 του ανηψιου μου που αναβοσβηνε η οθονη συνεχεια σαν να εσβηνε το ps4 το εφτιαξα αλλαζοντας την αναλυση στις ρυθμισεις απο αυτοματο σε 1080p.Γινεται και απο το safe mode του ps4(κρατημενο το power για 7 δευτερολεπτα)

Δημοσ.

σημαινει οτι ηταν μια κονσολα η οποια ειχε θεματα,διορθωθηκαν απο την μαμα εταιρια και μπηκε στην αγορα ως ανακατασκευασμενο ,ανεξαρτητως του ονοματος σημαινει οτι παιζει να σου βγει σκυλι ή να ψοφησει ξαφνικα και χωρις δειγμα του επικειμενου θανατου, προσωπικα ανακατασκευασμενα απερχομαι....

 

Πλέον ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι είναι ανακατασκευασμένο ή όχι. Αυτά που γίνονται αντικατάσταση δεν πετιούνται προφανώς, πάνε πίσω επιδιορθώνονται και ξαναπουλιουνται καινούργια. Γι αυτό για μένα το ένα και το αυτό.

Δημοσ.

σε κατασκευες τυπου κονσολας,δυσκολα να χαραμισουν εργατοωρες για επισκευη καινουριου.αλλαγη του προβληματικου μερους γινεται και βγαινει στην αγορα καινουριο.οσον αφορα το πλαισιο,απορω πως δουλευει ,με τετοια πολιτικη.....ειχα παρει μια τιβι και απο αυτα που γραφεται,ευτηχως δουλευει ακομη.εχουν καταργησει το doa οι τυποι;τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα;ουτε το εσοπ δεν τα κανει...

Δημοσ.

Πάντως εμένα τελικά μου είπαν η σονυ τους έδωσε εντολή ότι θα στείλουν πιστωτικό. Λογικά για να το κάνουν ήταν ελαττωματική αφού το έκανε την δεύτερη φορά που το έβαλα σε λειτουργία. Πάντως κανονικά δεν μπορεί να είναι πιστωτικό το υπόλοιπο από το Πλαίσιο αν το σκεφτούμε, αφού από την αρχή λένε ότι την ευθύνη την έχει η σονυ και αυτή θα μου αλλάξει κονσόλα ή θα μου δώσει χρήματα. Άρα κανονικά θα πρέπει να μπορώ να το πάρω από οπουδήποτε.

Δημοσ.

εχουν καταργησει το doa οι τυποι;τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα;ουτε το εσοπ δεν τα κανει...

 

Απο οτι φεναιτε ναι αυτο κανανε.

Δημοσ.

Και τα προβλήματα φυσικά συνεχίζονται καθώς Πλαίσιο είναι αυτό δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθείς! 
Παίρνω τηλ στο σερβις να ρωτήσω τι γίνεται με το πιστωτικό. Μου απαντάει ένας άλλος υπάλληλος και αφού ρωτάει τον συνάδελφό του που με εξυπηρετούσε από κοντά μου λέει ότι η πίστωση θα γίνει μέσα στη βδομάδα. Του λέω χθες μου είπατε μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Επιμένει φυσικά και με βγάζει τρελή και λέει όχι μέσα στη βδομάδα είπαμε. Τέλος πάντων του λέω μια ερώτηση. Το πιστωτικό είναι της σόνυ ή του Πλαίσιο; Της σόνυ μου λέει αφού δεν έχετε εγγύηση ντοα παρα μόνο κατασκευαστή. Α ωραία του λέω αυτό σημαίνει ότι δεν είμαι αναγκασμένη να το πάρω από εσάς. Όχι μου λέει μόνο σε εμάς και μόνο από εμάς γίνεται αφού την πιστωση την κάνει το Πλαίσιο!!!
Μα του λέω τώρα μου είπες ότι την κάνει η σόνυ και δεύτερον χθες που ήρθα με ρώτησαν αν θα το πάρω από εσάς ή από αλλού. Όχι μου λέει μόνο από εμάς. 

Έτσι μου έρχεται να τους το κοπανήσω! Πραγματικά κάθε φορά προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!

Update μιλησα με κομετρον μονο απο το Πλαίσιο γίνεται να πάρω την κονσόλα. Αλλά θα περιμένω καμιά 10αρια μέρες για την πίστωση. Μου είπαν ότι κανονικά τα περισσότερα καταστήματα κάνουν κατευθείαν αντικατάσταση για να μην ταλαιπωρείται ο πελάτης μέχρι να γίνει η πίστωση κλπ. Και επίσης ότι στην συγκεκριμένη κονσόλα γίνεται κατευθείαν αλλαγή με καινούρια ότι πρόβλημα βγάλει μέχρι τους 5 πρώτους μήνες και για τον υπόλοιπο χρόνο πάλι αντικατάσταση είτε με καινούρια είτε με ανακατασκευασμένη.

Εγώ φυσικά ακόμα και σήμερα είμαι χωρίς κονσόλα ή οποιαδήποτε ενημέρωση από το Πλαίσιο αν δεν τους πάρω εγώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Εαν επιμενουν για αντικατασταση μονον απο το ΠΛΑΙΣΙΟ, παρε την καινουργια και σφραγισμενη φυσικα κονσολα που θα σου δωσουν, παρε την τσαντα που θα στην βαλουν μαζι με την αποδειξη, καλημερισε τους, βγες εξω απο το μαγαζι, ξαναμπες αμεσως μετα μεσα και πηγαινε στο ταμειο ζητωντας επιστροφη και τα χρηματα σου.

 

Μπορεις φυσικα, εαν βαριεσαι, να μην βγεις εξω απο το μαγαζι, αλλα μολις παρεις την τσαντα με την σφραγισμενη κονσολα και την αποδειξη, στο καπακι να ζητησεις την επιστροφη και τα χρηματα. Απλα το πρωτο θα ειναι πιο .....κινηματογραφικο !

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Εαν επιμενουν για αντικατασταση μονον απο το ΠΛΑΙΣΙΟ, παρε την καινουργια και σφραγισμενη φυσικα κονσολα που θα σου δωσουν, παρε την τσαντα που θα στην βαλουν μαζι με την αποδειξη, καλημερισε τους, βγες εξω απο το μαγαζι, ξαναμπες αμεσως μετα μεσα και πηγαινε στο ταμειο ζητωντας επιστροφη και τα χρηματα σου.

 

Μπορεις φυσικα, εαν βαριεσαι, να μην βγεις εξω απο το μαγαζι, αλλα μολις παρεις την τσαντα με την σφραγισμενη κονσολα και την αποδειξη, στο καπακι να ζητησεις την επιστροφη και τα χρηματα. Απλα το πρωτο θα ειναι πιο .....κινηματογραφικο !

Δεν είναι αγορά από το ίντερνετ για να έχει της 14 μέρες για επιστροφή...

Δημοσ.

Και τα προβλήματα φυσικά συνεχίζονται καθώς Πλαίσιο είναι αυτό δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθείς!

Παίρνω τηλ στο σερβις να ρωτήσω τι γίνεται με το πιστωτικό. Μου απαντάει ένας άλλος υπάλληλος και αφού ρωτάει τον συνάδελφό του που με εξυπηρετούσε από κοντά μου λέει ότι η πίστωση θα γίνει μέσα στη βδομάδα. Του λέω χθες μου είπατε μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Επιμένει φυσικά και με βγάζει τρελή και λέει όχι μέσα στη βδομάδα είπαμε. Τέλος πάντων του λέω μια ερώτηση. Το πιστωτικό είναι της σόνυ ή του Πλαίσιο; Της σόνυ μου λέει αφού δεν έχετε εγγύηση ντοα παρα μόνο κατασκευαστή. Α ωραία του λέω αυτό σημαίνει ότι δεν είμαι αναγκασμένη να το πάρω από εσάς. Όχι μου λέει μόνο σε εμάς και μόνο από εμάς γίνεται αφού την πιστωση την κάνει το Πλαίσιο!!!

Μα του λέω τώρα μου είπες ότι την κάνει η σόνυ και δεύτερον χθες που ήρθα με ρώτησαν αν θα το πάρω από εσάς ή από αλλού. Όχι μου λέει μόνο από εμάς.

 

Έτσι μου έρχεται να τους το κοπανήσω! Πραγματικά κάθε φορά προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!

 

Update μιλησα με κομετρον μονο απο το Πλαίσιο γίνεται να πάρω την κονσόλα. Αλλά θα περιμένω καμιά 10αρια μέρες για την πίστωση. Μου είπαν ότι κανονικά τα περισσότερα καταστήματα κάνουν κατευθείαν αντικατάσταση για να μην ταλαιπωρείται ο πελάτης μέχρι να γίνει η πίστωση κλπ. Και επίσης ότι στην συγκεκριμένη κονσόλα γίνεται κατευθείαν αλλαγή με καινούρια ότι πρόβλημα βγάλει μέχρι τους 5 πρώτους μήνες και για τον υπόλοιπο χρόνο πάλι αντικατάσταση είτε με καινούρια είτε με ανακατασκευασμένη.

 

Εγώ φυσικά ακόμα και σήμερα είμαι χωρίς κονσόλα ή οποιαδήποτε ενημέρωση από το Πλαίσιο αν δεν τους πάρω εγώ.

Πατέρα, Αντρα, γιο, ξάδερφο και γενικά σόι δεν έχεις να πάει κάποιος να τα σπάσει;

Δημοσ.

Δεν είναι αγορά από το ίντερνετ για να έχει της 14 μέρες για επιστροφή...

 

Ασχετο αυτο. Δικαιωματικα, μπορεις να αγορασεις κατι απο ενα φυσικο καταστημα και εφοσον εχεις αναλλοιωτη τη συσκευασια αρα και 100% αμεταχειριστο το προιον, οπως φυσικα και την αποδειξη αγορας, μπορεις να το επιστρεψεις και να παρεις τα χρηματα σου πισω. Παλαια το οριο ηταν οι 3 εργασιμες ημερες αλλα εχω την εντυπωση πως πλεον ειναι μεγαλυτερο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ασχετο αυτο. Δικαιωματικα, μπορεις να αγορασεις κατι απο ενα φυσικο καταστημα και εφοσον εχεις αναλλοιωτη τη συσκευασια αρα και 100% αμεταχειριστο το προιον, οπως φυσικα και την αποδειξη αγορας, μπορεις να το επιστρεψεις και να παρεις τα χρηματα σου πισω. Παλαια το οριο ηταν οι 3 εργασιμες ημερες αλλα εχω την εντυπωση πως πλεον ειναι μεγαλυτερο.

Σε κανένα νόμο δεν υπάρχει αυτό, δικαίωμα για 14 μέρες έχεις για αγορές από το ίντερνετ

 

Κάποια καταστήματα το έκαναν αυτό που λες γιατί απλά ήθελαν δεν είναι υποχρεωμένα όμως

Δημοσ.

Σε κανένα νόμο δεν υπάρχει αυτό, δικαίωμα για 14 μέρες έχεις για αγορές από το ίντερνετ

 

Κάποια καταστήματα το έκαναν αυτό που λες γιατί απλά ήθελαν δεν είναι υποχρεωμένα όμως

 

Kανονικοτατη υποχρεωση που αναγραφονταν και στον παλιο αγορανομικο κωδικα ( εχει αντικατασταθει αυτος σημερα ). Συνοπτικα και επειδη δεν εχω ορεξη να παραθετω αρθρα και νομολογιες, οι περιπτωσεις οπου και ΔΕΝ γινεται δεκτη η υπαναχωρηση απο μια συμβαση πωλησης:

 

  • Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
  • Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η επιχείρηση και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.
  • Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.
  • Moderators
Δημοσ.

 

Kανονικοτατη υποχρεωση που αναγραφονταν και στον παλιο αγορανομικο κωδικα ( εχει αντικατασταθει αυτος σημερα ). Συνοπτικα και επειδη δεν εχω ορεξη να παραθετω αρθρα και νομολογιες, οι περιπτωσεις οπου και ΔΕΝ γινεται δεκτη η υπαναχωρηση απο μια συμβαση πωλησης:

 

  • Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
  • Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η επιχείρηση και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.
  • Την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

 

Δωσε μου το νομο , δεν το εχω δει πουθενα οτι μπορεις να επιστρεψεις προιον που αγορασες σε φυσικο καταστημα χωρις να ειναι προβληματικο

 

Ξερω της 14 ημερες για αγορες απο αποαστη , για να επιστρεψω προιον επειδη αλλαξα γνωμη δεν το ξερω (αν ηταν ετσι ποιος ο λογος να διαφοροποιουν αγορες απο αποσταση ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...