Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Nvidia στα πλαίσια της έκθεσης Gamescon, μαζί με την Square Enix ανακοίνωσαν το Final Fantasy XV Windows Edition, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018 και όπως είναι κατανοητό είναι “φορτωμένο” με διάφορα χαρακτηριστικά και tweaks της Nvidia.

Οι Nvidia και Square Enix δεν ανακοίνωσαν αν στον τίτλο θα περιλαμβάνεται και νέο υλικό, ωστόσο το παιχνίδι πρόκειται να είναι πολύ ωραίο στα Windows, χάρη στην νέα γενιάς μηχανή γραφικών Luminous Engine της Square Enix σε συνδυασμό με τις πολλές βελτιώσεις Nvidia GeForce, στις οποίες περιλαμβάνονται τα Nvidia Flow, Hairworks, ShadowWorks, Turf Effects και VXAO (VoXel Ambient Occlusion) με αποτέλεσμα η φυσική των υγρών, της φωτιάς, των μαλλιών ή της γούνας, των σκιών ή τις βλάστησης να είναι ακόμα ρεαλιστικότερα.

 

Το παιχνίδι θα υποστηρίζει επίσης τη τεχνολογία GeForce Experience καθώς και το χαρακτηριστικό Nvidia Ansel, ένα εργαλείο screen-capturing που επιτρέπει στον χρήστη να φωτογραφίζει in-game και να χρησιμοποιεί φίλτρα, HDR καθώς και να πραγματοποιεί λήψεις 360-degree VR εικόνων. Ο gamer επίσης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Nvidia ShadowPlay Highlights, που του επιτρέπει να καταγράφει τα καλύτερα σημεία δράσης ενός gaming session.

 

Όπως αναφέραμε, το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018, αλλά οι δύο εταιρείες απέφυγαν να ανακοινώσουν κάτι πιο συγκεκριμένο. Ενδεχομένως το GDC (Game Developers Conference) της Nvidia που θα πραγματοποιηθεί στο San Francisco τον Μάρτιο του 2018 να είναι ένα καλό χρονικό παράθυρο. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης της Nvidia στην Gamescon, ο διευθυντής Hajime Tabata, είπε ότι το Fantasy XV Windows Edition θα είναι η υψηλότερης ποιότητας έκδοση του παιχνιδιού.

 

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

Προφανώς και θα είναι καλύτερο στο PC αλλά τι μηχάνημα θα πρέπει να έχει κάποιος για να σηκώσει αυτό το παιχνίδι. Φαντάζομαι πως θα είναι πολύ απαιτητικό

Δημοσ.

170GB HDD/SSD space, lol...

 

Good. Είχαμε κολλήσει πολύ στα 50-100GB λόγω του shitty blu-ray από το μακρινό 2006. Για 4K res χρειαζόμαστε high polycount και 8K-16K textures/ displacement maps.

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά τέτοια textures θα δεις στην επόμενη γενιά κονσολών, στην τωρινή αποκλείεται.

 

Τα zbrush models έχουν συνήθως 1-2B tris/ model οπότε εύκολα βγαίνει καλύτερο LOD με λίγη δουλειά χωρίς να χρειαζόμαστε νέα γενιά κονσολών. Το θέμα είναι αν θα μπουν στον κόπο να κάνουν το optimization για το PC ή αν θα μας σερβίρουν ατόφια την console version. Τα 170GB με κάνουν αισιόδοξο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

To θέμα είναι να υπάρχει στο installation επιλογή να μην καβατζώνουν τέτοιο χώρο στον δίσκο εφόσον δεν χρησιμοποιούμε 4Κ ανάλυση.

Δημοσ.

Η console version είναι με 4K textures(Σίγουρα όχι όλα) και τίγκα στα GimpWorks για να πάει το frame-rate στον πάτο.


To θέμα είναι να υπάρχει στο installation επιλογή να μην καβατζώνουν τέτοιο χώρο στον δίσκο εφόσον δεν χρησιμοποιούμε 4Κ ανάλυση.

 

Δεν χρειάζεται να έχεις 4K monitor για να δεις τα 4K textures.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...