Προς το περιεχόμενο

Ψάχνωντας για το πακέτο..


PhoebusGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους
Πριν κατι ωρες αγορασα το πακετο του καρελια excellence
Ηταν ωραιο καπως βαρυ , αλλα οταν εψαξα ποση νικοτινη εχει επαθα πλακα λεω πως γινεται να με χτυπα με 1 νικοτινη..
Οποτε ρωτω τυχον καπνιστες να μου προτεινουν καποιο πακετο/καπνο που ειναι οσο πιο βαρυ γινεται , με φιλτρο παντα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους

Πριν κατι ωρες αγορασα το πακετο του καρελια excellence

Ηταν ωραιο καπως βαρυ , αλλα οταν εψαξα ποση νικοτινη εχει επαθα πλακα λεω πως γινεται να με χτυπα με 1 νικοτινη..

Οποτε ρωτω τυχον καπνιστες να μου προτεινουν καποιο πακετο/καπνο που ειναι οσο πιο βαρυ γινεται , με φιλτρο παντα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Είμαι άσχετος με το θέμα, όταν λες βαρύ εννοείς σε γεύση ή να περιέχει περισσότερη νικοτίνη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι άσχετος με το θέμα, όταν λες βαρύ εννοείς σε γεύση ή να περιέχει περισσότερη νικοτίνη?

Βασικα μολις βρηκα μια δημοσιευση του υπουργειου υγειας (2016) , αποτι καταλαβα η μαξιμουμ νικοτινη που επιτρεπετε στην Ε.Ε ειναι 1 mg , οποτε αποτι φαινεται θα μεινω με την λαχταρα στο 1 mg.Εκτος εαν εσυ ξερεις καποια μαρκα που να εχει παραπανω , σε περιπτωση που εχει αποσυρθει ο νομος , η κατι τετοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους

Πριν κατι ωρες αγορασα το πακετο του καρελια excellence

Ηταν ωραιο καπως βαρυ , αλλα οταν εψαξα ποση νικοτινη εχει επαθα πλακα λεω πως γινεται να με χτυπα με 1 νικοτινη..

Οποτε ρωτω τυχον καπνιστες να μου προτεινουν καποιο πακετο/καπνο που ειναι οσο πιο βαρυ γινεται , με φιλτρο παντα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Το πόσο "βαρύ'" ειναι ενα τσιγάρο ευθύνεται η πίσσα και οχι η νικοτίνη. Η νικοτίνη είναι μια ουσία που προκαλεί τον εθισμό.

 

Μην περιμένεις σε καινούρια πακέτα να βρεις πληροφορίες για πίσσα, νικοτίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε