Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν η θεία μου λέει να βάλει τέτοιους λέβητες

http://www.metergon.gr/

Εγώ too good to be true τους βλέπω (καίνε τα πάντα απο ξύλα μέχρι καλαμπόκια κτλ τους ανάβεις μια φορά 2,3 μέρες και μεγάλες αποδόσεις σε τόσο μικρή συσκευασία... )

Αλλά είμαι άσχετος με την αγορά των συστημάτων θέρμανσης ειδικά αν καίνε ξύλο κτλ...

Τι λέτε; θα κάνει δουλειά; ζητάει ~3000 για να περάσει τέτοιον λέβητα (δεν ξέρω αν θα είναι μόνο ένας ή 2 πάντως για θέρμανση σπίτι 140 -180 τετραγωνικών το πολύ)

Υπάρχουν ανταγωνιστικότεροι; ή πιο φερέγγυοι; γενικά πείτε μου την γνώμη σας ή την πρόταση σας. Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Άγνωστο και μάλλον νέο προϊόν.

Από τη στιγμή όμως που καίει ξύλα είναι σαν τους άλλους που κυκλοφορούν και είπαμε ότι αυτοί συμφαίρουν

μόνο αν έχεις δικά σου ξύλα και μιλάμε για 10άδες τόννους και όχι 500 και 1000 κιλά που παίρνουμε για το τζάκι.

Αν δεν έχεις και χρειάζεται να αγοράσεις καλίτερα σε κλασικά καύσιμα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Δημοσ.

η τιμη ειναι νορμαλ.η ρεκλαμα ομως δεν τα λεει ολα ή μαλλον κατι κρυβει.τροφοδοσια καθε 24ωρες δεν παιζει,αν θα καις ξυλο,και θες να ζεσταθεις.γραφει οτι καιει και βρεγμενα.ολοι οι λεβητες τα καινε.τι αποδοση εχουν μετα,δεν μας λενε.τι μανικι ειναι για να βγει η πισσα δεν μας λενε......

• Like 1
Δημοσ.