Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, έχω μια γενική ερώτηση.

Είμαι φοιτητής και στο τμήμα μου, για να κάνω τα χαρτιά για την δωρεάν σίτιση η οδηγία λέει ότι αν είσαι κάτω των 25 πρέπει να υποβάλεις πέρα από το ατομικό σου εκκαθαριστικό και το οικογενειακό. Εγώ πέρα από το γεγονός ότι παρουσιάζω δικά μου εισοδήματα και κάνω δικιά μου φορολογική δήλωση, δεν είμαι ούτε προστατευόμενο μέλος στην φορολογική δήλωση της οικογένειας μου. 

Οπότε δεν μου φαίνεται και πολύ λογικό, αφού την ίδια στιγμή στην αίτηση για το στεγαστικό επίδομα καταθέτω μόνο το δικό μου καθαριστικό διότι υπάρχει διάκριση ανάμεσα στα άτομα κάτω των 25 που είναι προστατευόμενα μέλη στο οικογενειακό εκκαθαριστικό και σε αυτά που δεν είναι 

Κάτι που πιστεύω είναι και το πλέον λογικό, μιας και είμαι μη προστατευόμενο μέλος οπότε είμαι και εντελώς ανεξάρτητος οικονομικά από την οικογένεια μου. 

Εσάς ποια είναι η άποψή σας ;

Επεξ/σία από toketog
Δημοσ.

Οταν εισαι προστατευομενο μελος σαν οικογενειακο εισοδημα λογιζεται του πατερα σου της μανας σου το δικο σου και το εισόδημα που εχουν τα αλλα αδερφια σου εφοσον ειναι προστατευόμενα μελη.Οταν βγεις απο προστατευόμενο μελος οικογενειακο σου εισοδημα θεωρειται το δικο σου της γυναικας σου και με την σειρα οπως πανω των παιδιων σου εφοσον ειναι προστατευομενα.Οποτε και βέβαια μονο το δικο σου θα καταθέσεις.Πολλες φορες οι υπαλληλοι των εκάστοτε γραμματειων των σχολων "κολλανε" με μια λέξη των οδηγιων που εχουν και δεν σου κανουν την δουλειά.

• Like 2
Δημοσ.

8891661025310.jpg?buildNumber=53acda9370?

χαχα μου ξέφυγε στο auto correct

το θέμα είναι μπορώ να υπερασπιστώ κάπως τον εαυτό μου; Γιατί υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μου πούνε αυτό λέει η οδηγία. Είσαι κάτω των 25 άρα πρέπει να μας φέρεις και το οικογενειακό. Τότε τι κάνω;

Δημοσ.

Τους λες ότι η οικογένειά σου αποτελείται αποκλειστικά από εσένα αφού δεν είσαι προστατευόμενο μέλος (δηλ. δεν ανήκεις φορολογικά σε άλλη οικογένεια).

Δημοσ.