pontez2 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Ως γνωστών, η εφαρμογή beat (πρώην taxibeat) άλλαξε τα δεδομένα στη συναλλαγή επαγγελματίων αυτοκινητιστών και πελατών, τουλάχιστον στην Αθήνα, όπου πρόλαβε να γίνει γνωστή. Τα θετικά για τον πελάτη, τα οποία λιγο πολύ γνωριζουμε, (ο καθένας μας μπορεί να διαλέξει ένα ταξί από τα διαθέσιμα, να το καλέσει να τον πάρει κάτω απ΄το σπίτι του, στο 90% των περιπτώσεων να οδηγάει ένας ευγενικος οδηγός, ένα καθαρο ταξι κοκ), πάρα πολλά. Τα θετικά για τους αυτοκινητιστές, είναι (βάση όσα έχουν πει σε εμένα διάφοροι οδηγοι), ότι εν μέσω κρίσης, τους έφερε δουλειά. Κάτι αρνητικό για τον πελάτη αδυνατουσα να βρω, ενώ ο επαγγελματίας, απλά έπρεπε να δινει ένα ποσοστό (νομιζω 12%) από τη κάθε κούρσα, στην εταιρία. Μαθαίνω ότι το κράτος προωθεί ένα νομοσχέδιο, κατά το οποίο «οι μεταφορικές υπηρεσίες θα πρέπει να παρέχονται με βάση τις διατάξεις που ρυθμίζουν και τις μεταφορικές υπηρεσίες από επιβατηγά δημόσιας χρήσης οχήματα» Δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβως εννοεί ο ποιητής. Θέλουν να καταργησουν το beat; Όσοι σχολιάζουν κάτω από τέτοια άρθρα αναφέρουν πως τέτοια νομοσχέδια είναι νίκη του «παλιού» ταξιτζί με τα δεκάδες μειονεκτήματα (ασέβια προς τον πελάτη, κλοπή, διπλές και τριπλές κουρσες κτλ) Παρακαλω επι της ουσίας οι όποιες απαντησεις
bilya Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Εγω αυτο που καταλαβε ειναι οτι οι εφαρμογές θα πρεπει να λειτουργούν οπως κ τα ραδιο ταξί. Να χουν δλδ δηλώσει με ποιους δουλεύουν(επαγγελματίες), ταξι δηλωμένα κτλπ κτλπ. Προσωπικά πιστεύω είναι κατι θετικό μιας κ εξασφαλίζει τους οδηγους. Τα υπολοιπα ειναι σχολια δημοσιογράφων της κακιας ωρας που σε αρθρο αναφέρεται πρωτα το σχολιο κ μετα πολυ περιληπτικά τι προβλέπεται. 1
DrLo Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Χωρίς να έχω διαβάσει πολλά για το θέμα νομίζω ότι αυτό δεν αφορά το beat (ή τουλάχιστον το taxibeat ... δεν ξέρω αν έχει αλλάξει business μοντέλο) καθώς αυτό χρησιμοποιεί "κανονικά" ταξί και όχι ιδιωτικά ΙΧ αυτοκίνητα όπως πχ το Uber. Είναι δηλαδήμαι πλατφόρμα που στην ουσία παρέχει υπηρεσίες στον ταξιτζή, όχι στον επιβάτη. Αν αυτό που αλλάζει είναι ότι δε θα μπορούν ΙΧ επιβατκά να κάνουν μεεταφορές επιβατών ΜΟΝΟ να κερδίσει έχει το beat. Κατά τα άλλα, μυρίζει λίγο προσπάθεια συλλογής ψήφων από ταρίφες το θέμα.
pontez2 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αν αυτό που αλλάζει είναι ότι δε θα μπορούν ΙΧ επιβατκά να κάνουν μεεταφορές επιβατών ΜΟΝΟ να κερδίσει έχει το beat. Κατά τα άλλα, μυρίζει λίγο προσπάθεια συλλογής ψήφων από ταρίφες το θέμα. Xμ, μολις ειδα οτι η beat ειναι έτοιμη να κάνει προσφυγή κατά του νέου νομου. Έχουν βγάλει και καμπάνια στα sm. Μάλλον τους πονάει περισσότερο. Αλλά οσα άρθρα έχω διαβάσει δεν αντιλαμβάνομαι τι παιζει. Μονο οτι πανηγυρίζουν οι "πιατσάδες".
Unabomber Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2017 Λογικα σχετιζεται με αυτο που συζητατε. http://www.insomnia.gr/topic/656163-φραγή-στις-e-εφαρμογές-μίσθωσης-ταξί/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα