Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Αγοράζει ο ξάδερφος τέλη Σεπτεμβρίου τάμπλετ ηλεκτρονικά από το You.gr
Σε μια βδομάδα αφότου ήρθε δεν άνοιγε καν. Άναβε όποτε ήθελε έκλεινε όποτε ήθελε. Προσπαθώ να επικοινωνήσω εγώ μαζί τους έχοντας πάρει το κολάι από την ατυχία μου με το Πλαίσιο. Μάταια. Μηνύματα, τηλέφωνα email τίποτα. Κάποια στιγμή μετά από καμιά βδομάδα το σήκωσαν. Εξηγώ στην κοπέλα τι συμβαίνει και μου λένε θα επικοινωνήσουν για να μου εξηγήσουν πως να το επιστρέψω μέσω κούριερ γιατί δεν γίνεται επιστροφή σε κανονικό κατάστημα. Επίσης με ενημερώνει πως δεν παίζει ρόλο πόσες μέρες θα περάσουν από τη στιγμή που το έχω αναφέρει γίνεται επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση κλπ. Περιμένω άλλες τόσες μέρες χωρίς απάντηση.

Αρχίζω ξανά τα μηνύματα. Με παίρνει μια τηλέφωνο ( που αν η αγένεια είχε όνομα θα ήταν το δικό της ) και μου λεει , ειλικρινά σας μιλάω, σε όσο πιο γρήγορο ρυθμό γίνεται να μιλήσει άνθρωπος τι να κάνω για να το επιστρέψω και το κλείνει! Μη έχοντας καταλάβει τίποτα προσπαθώ να τους ξαναβρώ με όλους τους τρόπους. Επικοινωνεί η ίδια μετά από δύο μέρες να μου την λέει από που κ ως που έστειλα μήνυμα με παράπονα ότι δεν κατάλαβα τι μου είπε!!!!!! Με τα πολλά με τα λίγα μιλάμε αρκετή ώρα μέχρι να μου πει πως να το στείλω πίσω με όλα τα στοιχεία αποδείξεις κλπ και να γράψω σε ένα χαρτί μέσα το πρόβλημα και τι θέλω ( ότι δεν ανταποκρινόταν και ότι θέλω επιστροφή χρημάτων). 

Έτσι και γίνεται και το στέλνω 27-28 Σεπτεμβρίου. Αυτό ήταν. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Στο τηλέφωνο ποτέ κανείς. Χίλια μηνύματα ξανά εγώ και αυτοί να μου λένε να πάρω τηλέφωνο!! Τους εξηγώ ότι δεν απαντάνε. Μετά από κάποιες μέρες χωρίς απάντηση ξαναστέλνω. Μου λένε πάρτε στο σέβρις γιατί βρέθηκε ότι έχει πρόβλημα στο hardware και είναι στη διαδικασία του σέρβις. Και μένω!!!!!!

Όσο και να εξηγώ ότι δεν θέλω να φτιαχτεί το ελαττωματικό τάμπλετ (αν είναι δυνατόν) δεν παίρνω απαντήσεις. Τι χαρτί είχα μέσα, τι έπαιρνα και το έλεγα αν το σήκωναν, τι το έστελνα σε μήνυμα ίδια απάντηση! Θα σας καλέσει το σέρβις ή καλέστε το εσείς γιατί είναι σε διαδικασία σέρβις!!!!!!!!!! Τους ζητάω τα στοιχεία μου να δηλώσω φόρμα υπαναχώρησης αφού είδα τυχαία ότι υπάρχει γιατί εννοείται δεν ενημέρωσαν πάλι τίποτα διαβάζουν τα μηνύματα και δεν απαντάνε.

Συγγνώμη εκ των προτέρων παιδιά αλλά πετάξτε καμία ιδέα τι να κάνω (εκτός από το να μην ξανά ψωνίσουμε ποτέ από εκεί. Μέχρι και τον νόμο για ελαττωματικά τους έστειλα και τίποτα.

Δημοσ.

Μένεις σε κάποια περιοχή όπου δεν υπάρχει κατάστημα you?
Ίσως αν πήγαινες εκεί από την αρχή μιας και είδες ότι είναι τόσο απαράδεκτοι στο τηλέφωνο να είχες πιο ανθρώπινη αντιμετώπιση.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε τέτοιες περιπτώσεις απλά πας στην τράπεζα και λες ότι έγινε προβληματική συναλλαγή/ συναλλαγή από άλλον όπως θες ονόμασέ την και ζητάς αντιλογισμό, κατόπιν τους στέλνεις το προβληματικό πακέτο όμορφα και ωραία.

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης έριξα μια ματιά στο site, δεν λέει συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση DoA.

Δοκίμασες σε όλα τα τηλέφωνα που δίνουν εδώ? https://www.you.gr/special-pages/Help/sxetika-me-to-u/epikoinonia Ειδικά με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Τέλος, δοκίμασες και το Live Chat και δεν είδες ούτε εκεί ανταπόκριση?

Δημοσ.

Επίσης έριξα μια ματιά στο site, δεν λέει συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση DoA.

 

Δοκίμασες σε όλα τα τηλέφωνα που δίνουν εδώ? https://www.you.gr/special-pages/Help/sxetika-me-to-u/epikoinonia Ειδικά με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

 

Τέλος, δοκίμασες και το Live Chat και δεν είδες ούτε εκεί ανταπόκριση?

 

Το doa είναι διαφορετικό από την υπαναχώρηση. Στο πρώτο σου αντικαθιστούν το προϊόν με άλλο, στο δεύτερο σου επιστρέφουν τα χρήματα χωρίς αιτιολογία.

Δημοσ.

Doa παιδιά δεν έχει. Το φυσικό κατάστημα με στέλνει να πάρω το ηλεκτρονικό και δεν γίνεται τίποτα από αυτούς. Ο ξαδερφός μου το πλήρωσε αντικαταβολή. Το live chat συνέχεια μου λέει ότι δεν υπάρχει κάποιος να επικοινωνήσω αυτή τη στιγμή. Δοκίμασα τα τηλέφωνα δεν το σηκώνουν απαντούν μόνο στο φβ από καμιά φορά και αυτό για να μου δώσουν το τηλ του σέρβις που επίσης δεν το σηκώνουν!

Δημοσ.

Το doa είναι διαφορετικό από την υπαναχώρηση. Στο πρώτο σου αντικαθιστούν το προϊόν με άλλο, στο δεύτερο σου επιστρέφουν τα χρήματα χωρίς αιτιολογία.

Υπαναχώρηση σε ελαττωματικό προιόν δεν γίνεται. Υπαναχώρηση γίνεται εφόσον δεν έχεις ξεσφραγίσει καν, αν είναι πολύ ελαστικό το κατάστημα δέχεται και εφόσον το έχεις ανοίξει αλλά να είναι στην εντέλεια και να μην λείπει τίποτα (το κάνουν συνήθως τα μεγάλα καταστήματα - αλυσίδες αυτό).

 

Υπαναχώρηση δεν προβλέπεται σε αυτήν την υπόθεση λοιπόν καθώς όχι μόνο το προιόν "δεν είναι στην αρχική του κατάσταση" όπως ορίζεται από το νόμο, αλλά είναι και ελαττωματικό - dead on arrival.

 

Δυστυχώς εφόσον σου είπαν ότι είναι πρόβλημα hardware δεν γνωρίζω πως μπορείς να κινηθείς.

 

Εγώ θα έπαιρνα τηλέφωνο στο σέρβις τους- δηλαδή την Infoquest (η διεύθυνση που δίνουν στο you για να στείλεις το ελαττωματικό προιόν είναι η ίδια με την διεύθυνση των εργαστηρίων της Infoquest, οπότε αυτοί τα φτιάχνουν) και θα μιλούσα μαζί τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου.

Σου προτείνω να κάνεις αυτό αρχικά.

 

http://www.infoquest.gr/content/service-center

 

Εργαστήρια Επισκευών:

  • Αλ. Πάντου 25, 176 71 Καλλιθέα, Αθήνα
  • Μπιχάκη 42, 18233

    Άγιος Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα

Τηλ.: 211 999 1260, Fax : 211 999 1262,

e-mail[email protected]

 

Είχε χρειαστεί να μιλήσω μαζί τους για αντικατάσταση μπαταρίας στο iPhone μου και από ότι θυμάμαι είχαν απαντήσει σε email/είχαν σηκώσει τηλέφωνο (δεν θυμάμαι πως επικοινώνησα τότε).

Δημοσ.

Εάν δεν απαντάνε σε τίποτα από αυτά, τότε απευθύνσου στον συνήγορος καταναλωτή.

Επίσης δοκίμασες μήπως εάν επικοινωνήσει ο ξάδερφος σου βγάλει άκρη, το κατάστημα μπορεί να επικαλεστεί και λόγους περί ταυτοπροσωπίας μιας και δεν είσαι εσύ η άμεσα ενδιαφερόμενη.


Υπαναχώρηση σε ελαττωματικό προιόν δεν γίνεται. Υπαναχώρηση γίνεται εφόσον δεν έχεις ξεσφραγίσει καν, αν είναι πολύ ελαστικό το κατάστημα δέχεται και εφόσον το έχεις ανοίξει αλλά να είναι στην εντέλεια και να μην λείπει τίποτα (το κάνουν συνήθως τα μεγάλα καταστήματα - αλυσίδες αυτό).

Υπαναχώρηση δεν προβλέπεται σε αυτήν την υπόθεση λοιπόν καθώς όχι μόνο το προιόν "δεν είναι στην αρχική του κατάσταση" όπως ορίζεται από το νόμο, αλλά είναι και ελαττωματικό - dead on arrival.

Δυστυχώς εφόσον σου είπαν ότι είναι πρόβλημα hardware δεν γνωρίζω πως μπορείς να κινηθείς.

Εγώ θα έπαιρνα τηλέφωνο στο σέρβις τους- δηλαδή την Infoquest (η διεύθυνση που δίνουν στο you για να στείλεις το ελαττωματικό προιόν είναι η ίδια με την διεύθυνση των εργαστηρίων της Infoquest, οπότε αυτοί τα φτιάχνουν) και θα μιλούσα μαζί τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου.
Σου προτείνω να κάνεις αυτό αρχικά.

http://www.infoquest.gr/content/service-center

 

Εργαστήρια Επισκευών:

  • Αλ. Πάντου 25, 176 71 Καλλιθέα, Αθήνα
  • Μπιχάκη 42, 18233
    Άγιος Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα

Τηλ.: 211 999 1260, Fax : 211 999 1262,

 

Η αρχική του κατάσταση ήταν η προβληματική. Οπότε και παραμένει στην αρχική του κατάσταση.

Δημοσ.

Παιδιά σε αυτό το τηλέφωνο παίρνω αλλά δεν το σηκώνει κανείς. Παίρνω εγώ τηλέφωνο επειδή μένουμε μαζί και έγραψε τα δικά μου στοιχεία. Και γίνεται υπαναχώρηση αν είναι ελαττωματικό. Παραθέτω τον νόμο 547: http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

Δημοσ.

Εφοσον ειναι ελλατωματικο το επιστρεφεις.

 

Παιρνεις τα €€€ σου πισω και τελος.

 

Καμια αλλη κουβεντα!

 

Κανε σαματα εχεις το δικιο μαζι σου ;)

Δημοσ.

Επειδή εδώ θα μπει και θα γράψει ο καθένας τα δικά του, αν θέλεις για να γλιτώσεις χρόνο κάνε ένα τηλέφωνο στο 1520 και θα σου πουν ακριβώς τα δικαιώματα σου τα οποία αν δεν γίνουν σεβαστά, θα σε κατευθύνουν ακριβώς για το πώς πρέπει να κινηθείς.

http://www.efpolis.gr/el/component/content/article/852.html

Δημοσ.

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν το ίδιο ότι εφόσον είδαν και αυτοί ότι έχει πρόβλημα το hardware να ζητήσω την επιστροφή χρημάτων ή καινούριο ότι θελήσω εγώ και αν δεν το κάνουν να κάνω καταγγελία. Τους το έστειλα και σε μήνυμα ότι επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν αυτά. Φυσικά πέφτω στο γνωστό " Διαβάστηκε" και δεν παίρνω απάντηση ακόμα.


Το θέμα είναι πως θα κάνω καταγγελία αφού μου ζήτησαν όλα τα χαρτιά για να στείλω το τάμπλετ πίσω και δεν έχω τα στοιχεία;;


Μόλις απάντησαν με την πιο χαζή δικαιολογία έβερ. Ότι έχουν μεταφέρει το αίτημά μου και θα με καλέσουν και ότι με ενημερώνουν ότι έχουν προσπαθήσει να με βρουν και δεν απαντούσα!!!!!!!!!!! Άσχετο ότι εξαρχής τους ενημέρωσα ότι θα με καλούν σε δεύτερο τηλέφωνο που τους έδωσα και μέχρι να το στείλω ήξεραν και το είχαν!! Από όταν βγήκε ελαττωματικό ξαφνικά το ξέχασαν και καλούσαν πάλι στο παλιό! Αν είναι δυνατόν!!

Δημοσ.

Παιδιά συνεχίζουν και δεν απαντούν σε τίποτα και μου ρίχνουν και το φταίξιμο από πάνω ότι με καλούν και δεν το σηκώνω!!!! Επειδή το τηλέφωνο που είχα βάλει στην παραγγελία ήταν το δεύτερο νούμερο που έχω και το έδωσα προς το παρόν σε μέλος της οικογένειας γτ χάλασε το κινητό του, τους έστειλα από την πρώτη μας επικοινωνία μέσω μηνυμάτων το δεύτερο τηλέφωνο το οποίο πρέπει να με καλούν για να επικοινωνούμε. Το τηρούσαν μέχρι που βγήκε ελαττωματικό το τάμπλετ. Στις κατηγορίες τους απάντησα με φωτογραφία που είχα βγάλει ότι είχα αναφέρει το νούμερο το οποίο θέλω να επικοινωνούν μαζί μου και απλά εξαφανίστηκαν πάλι.

Δημοσ.

πηγαινε σε ενα καταστημα τους και κανε φασαρια τοση ωστε να μη χρειαστει να φωναξουν την αστυνομια

 

ζητα να δεις διευθυντη υπευθυνο....δεν μπορει το ηλέκτρονικο καταστημα να κοβει αποδειξη με αλλο αφμ και το φυσικο με αλλο

 

αρα ειναι ενα και το αυτο....,,,να περιμενεις μεχρι να εμφανιστει καποιος πραγματικα υπευθυνος ....δεν μπορει να σε κανουν μπαλλακι

 

αν εχεις δικηγορο γνωστο πατε μαζι .....με οποιον μιλας να ζητας ονομα γιατι συνηθως θελουν να μενουν στην ανωνυμια και μολις

 

τους ζητας ονομα ζοριζονται........  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...