Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, iliata2410 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.αρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αν πχ παραγγείλεις προϊόντα με bundle deals και προϊόντα που είναι,είτε clobal seller είτε choice κανένα από αυτά δεν γίνονται ενοποίηση,και θα έρθουν σε 3 διαφορετικά δρομολόγια.σωστα;

Τα Bundle deals και τα Choice γίνονται ενοποίηση. 

Τα Global seller μόνο με άλλα Global seller γίνονται ενοποίηση, αλλά όχι με όλους τους τρόπους αποστολής.

Ενοποίηση από Global seller γινεται με αυτούς τους τρόπους αποστολής:  "Aliexpress Saver Shipping", "Cainiao Super Economy", "Cainiao Super Economy Global", "Aliexpress Standard Shipping"

  • Απαντ. 8,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχοντας χάσει αρκετές παραγγελίες από Μάιο και μετά (πάνω από 25, το είχα αναφέρει και εδώ) και έχοντας φτάσει στις περισσότερες από αυτές τις 60 μέρες και εισπράξει ήδη την επιστροφή χρημάτων, έθεσα εκ νέου κάποιες παραγγελίες, δοκιμάζοντας και διαφορετικές διευθύνσεις παραλαβής για να δω τί πρόβλημα υπήρχε και αν συνεχίζεται παρά τη διαβεβαίωση του support ότι το πρόβλημα λύθηκε.

Να θυμίσω ότι το πρόβλημα ξεκίνησε όταν οι παραλαβές σταμάτησαν να γίνονται από ΕΛΤΑ και ανέλαβε η ACS...

Ο ύποπτος τελικά φαίνεται να είναι το τηλέφωνό μου στη default διεύθυνση αποστολής που είχε τη μορφή "30 69...." αντί να έχει και το + μπροστά, δηλ. +30 για το πρόθεμα χώρας. Κάτι έχει γίνει φαίνεται στην αυτόματη μηχανογραφημένη αποστολή και τα δέματα που δεν έχουν το σωστό φορμάτ, χάνονται και δεν παραδίδονται... Δοκίμασα νέες παραγγελίες και με το + μπροστά αλλά και σκέτο όπως ανέκαθεν το είχα, και όσες παραγγελίες είναι με +30 λαμβάνουν άμεσα ειδοποίηση στο τράκιγκ ότι ενημερώθηκε η speedy για να παραλαβει το δέμα στη Βουλγαρία. Όλες οι υπόλοιπες συνεχίζουν κανονικά την πορεία μέσω cainiao μέχρι που κάποια στιγμή σταματά η διαδικασία..

Οπότε, όσοι είστε πολύ παλιοί πελάτες του αλι, πριν αυτό αρχίζει να βάζει από μόνο του το + πριν το νούμερο τηλεφώνου στη διεύθυνση αποστολής, ελέγξτε καλού κακού το τηλέφωνό σας και εν ανάγκη διορθώστε το....

  • Like 5
Δημοσ.

Παιδιά τι φάση; Παρήγγειλα κάτι μικροπραγματα choice και μου έβγαλε πληρωμή με PayPal! Παίζει καιρό αυτό; Έχω χάσει επεισόδια; Μακάρι να κρατήσει..

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, user27 είπε

Παιδιά τι φάση; Παρήγγειλα κάτι μικροπραγματα choice και μου έβγαλε πληρωμή με PayPal! Παίζει καιρό αυτό; Έχω χάσει επεισόδια; Μακάρι να κρατήσει..

Δεν εχει πολυ καιρο που μπηκε τροπος πληρωμης με paypal.Λογικα  ειναι μονιμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,
Έχω μια απορία με ένα πακέτο που έχω πάρει από το AliExpress, δυστυχώς όχι με Choice μιας και αυτό που ήθελα δε πωλούνταν με ετικέτα Choice.

Μέχρι προχθές μου έλεγε ότι δε μπορούσε να παραδωθει το πακέτο, χθες έλεγε ότι είναι προς παράδωση αλλά εμένα δε μου στείλανε κάποιο μύνημα ή email ή να με πήραν τηλέφωνο ή να άφησαν κάποιο σημείωμα, όπως και σήμερα μιας και σήμερα λεει ότι ειναι προς παράδωση. Τα στοιχεία που έδωσα είναι σωστά μιας και τόσο καιρό παίρνα πακέτα με τα ίδια ακριβώς στοιχεία.

Ξέρω ότι έρχεται με την ECSC (με το που μπεί στην Ευρώπη και έπειτα) και τώρα έχω την υπόθεση ότι βρίσκεται σε κάποιο τοπικό κατάστημα των ΕΛΤΑ. Αφήνω screen από το parcelsapp μήπως μπορέσει να με καθοδηγήσει κάποιος στο τι μπορώ να κάνω. Δε μου έχει δωθεί κάποιο άλλο tracking number και στα ΕΛΤΑ που πήρα χθες (λογικά κεντρικά) μου είπαν ότι δεν δε μπορούν να το τσεκάρουν λόγω ότι ο αριθμός δεν είναι της μορφής "ΓΓΨΨΨΨΨΨΨΨΨΓΓ, όπου Γ είναι Γράμμα της αλφαβήτου και όπου Ψ είναι ψηφίο).

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όσους βοηθήσουν.image.png.f6fba8f41f7cab08cd4a5c6b4c815a93.pngimage.png.1baec30cf0eb3303304e95762198e07d.png

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ΠΕΡΙΣ 1416 είπε

Καλησπέρα παιδιά,
Έχω μια απορία με ένα πακέτο που έχω πάρει από το AliExpress, δυστυχώς όχι με Choice μιας και αυτό που ήθελα δε πωλούνταν με ετικέτα Choice.

Μέχρι προχθές μου έλεγε ότι δε μπορούσε να παραδωθει το πακέτο, χθες έλεγε ότι είναι προς παράδωση αλλά εμένα δε μου στείλανε κάποιο μύνημα ή email ή να με πήραν τηλέφωνο ή να άφησαν κάποιο σημείωμα, όπως και σήμερα μιας και σήμερα λεει ότι ειναι προς παράδωση. Τα στοιχεία που έδωσα είναι σωστά μιας και τόσο καιρό παίρνα πακέτα με τα ίδια ακριβώς στοιχεία.

Ξέρω ότι έρχεται με την ECSC (με το που μπεί στην Ευρώπη και έπειτα) και τώρα έχω την υπόθεση ότι βρίσκεται σε κάποιο τοπικό κατάστημα των ΕΛΤΑ. Αφήνω screen από το parcelsapp μήπως μπορέσει να με καθοδηγήσει κάποιος στο τι μπορώ να κάνω. Δε μου έχει δωθεί κάποιο άλλο tracking number και στα ΕΛΤΑ που πήρα χθες (λογικά κεντρικά) μου είπαν ότι δεν δε μπορούν να το τσεκάρουν λόγω ότι ο αριθμός δεν είναι της μορφής "ΓΓΨΨΨΨΨΨΨΨΨΓΓ, όπου Γ είναι Γράμμα της αλφαβήτου και όπου Ψ είναι ψηφίο).

Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όσους βοηθήσουν.image.png.f6fba8f41f7cab08cd4a5c6b4c815a93.pngimage.png.1baec30cf0eb3303304e95762198e07d.png

Πρώτα δες μια εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/#findComment-60806911

Σε εμάς η fancourier μας έστειλε το next tracking number που ειναι για τα ELTA courier.

Δες μια τα email σου και στο spam folder (στα ανεπιθύμητα).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, sakisgri είπε

Πρώτα δες μια εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/#findComment-60806911

Σε εμάς η fancourier μας έστειλε το next tracking number που ειναι για τα ELTA courier.

Δες μια τα email σου και στο spam folder (στα ανεπιθύμητα).

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Επειδή τις προάλλες έστειλα στην ECSC, είδα ότι μου απάντησαν και αυτό το email ήταν στα ανεπιθύμητα. Λίγο πολύ μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος στα στοιχεία παραλήπτη (παρόλο που με τα ίδια στοιχεία παραγγέλνω πάντα απο το Ali και δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα) και πρέπει να ενημερώσω τον τοπικό μου courier/ταχυδρομείο. Με βλέπω να πηγαίνω στα ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier της πόλης μου για να ρωτήσω αν το έχω μπας και το πάρω και βγάλω άκρη. Στα ΕΛΤΑ Courier έχω και άλλο ένα πακετάκι να παραλάβω, οπότε θα βολέψει αν βρίσκεται εκεί.

 

Επεξ/σία από ΠΕΡΙΣ 1416
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, ΠΕΡΙΣ 1416 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Επειδή τις προάλλες έστειλα στην ECSC, είδα ότι μου απάντησαν και αυτό το email ήταν στα ανεπιθύμητα. Λίγο πολύ μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος στα στοιχεία παραλήπτη (παρόλο που με τα ίδια στοιχεία παραγγέλνω πάντα απο το Ali και δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα) και πρέπει να ενημερώσω τον τοπικό μου courier/ταχυδρομείο. Με βλέπω να πηγαίνω στα ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier της πόλης μου για να ρωτήσω αν το έχω μπας και το πάρω και βγάλω άκρη. Στα ΕΛΤΑ Courier έχω και άλλο ένα πακετάκι να παραλάβω, οπότε θα βολέψει αν βρίσκεται εκεί.

 

99% ειναι στα ELTA courier (αποκλείεται να γινόταν προσπάθεια παράδοσης από τα ΕΛΤΑ σε 3 μέρες αφού παρέλαβε το δέμα) 

Το email με το next tracking number που έρχεται, ειναι από την Fan Courier.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, sakisgri είπε

99% ειναι στα ELTA courier (αποκλείεται να γινόταν προσπάθεια παράδοσης από τα ΕΛΤΑ σε 3 μέρες αφού παρέλαβε το δέμα) 

Το email με το next tracking number που έρχεται, ειναι από την Fan Courier.

Εμένα δε μου ήρθε καν email από τη Fan Courier. Αυτό που ήρθε ήταν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ECSC που έλεγε για τα στοιχεία του παραλήπτη 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ΠΕΡΙΣ 1416 είπε

Εμένα δε μου ήρθε καν email από τη Fan Courier. Αυτό που ήρθε ήταν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ECSC που έλεγε για τα στοιχεία του παραλήπτη 

Περίεργο, πριν λίγες μέρες παραλάβαμε εμείς, ίσως να ειναι αυτό που σου έγραψε η ECSC, δλδ κάτι να μη ειναι σωστά στη διεύθυνση.  Όπως και να έχει πιστεύω ειναι στα ELTA courier, όταν το παραλάβεις δες τα αυτοκόλλητα αν ειναι όλα σωστά, η αν κάτι ειναι λάθος η λείπει.

Επίσης να ξέρεις, μπορεί να μην έγινε καν προσπάθεια παράδοσης, το κάνουν πολλές φορές πολλά καταστήματα (courier) αυτό για να πας να το παραλάβεις εσύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση.... Για το temu ισχύουν τα ίδια όπως και για Aliexpress (τελωνεία κτλ.)???

Δεν έχω παραγγείλει ξανά και βρήκα ένα PGST Wireless Home Security System σε ωραία τιμούλα, πολύ χαμηλότερη από skroutz και Aliexpress.

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από IcemanGr71
Δημοσ.

Πήρα Choice και το τρακινγκ είναι της μορφής ECS και Fan courrier

Δηλ τα Choice δεν τα φέρνει η Acs πλέον , αλλά τα Ελτα κούριερ;

Τα Ελτα κουριερ της περιοχής μας δεν παραδίδουν τα δέματα, περιμένουν να πας εσύ να παραλάβεις

Αν είναι έτσι ζήτω και καήκαμε

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, stratos979 είπε

Τα Ελτα κουριερ της περιοχής μας δεν παραδίδουν τα δέματα, περιμένουν να πας εσύ να παραλάβεις

Ούτε σε μένα τα έφερναν από άλλους αλλά τα 2 τελευταία που ήταν από Άλι τα έφεραν κανονικά. Μπορεί να έτυχε

Δημοσ.
14 ώρες πριν, sakisgri είπε

Περίεργο, πριν λίγες μέρες παραλάβαμε εμείς, ίσως να ειναι αυτό που σου έγραψε η ECSC, δλδ κάτι να μη ειναι σωστά στη διεύθυνση.  Όπως και να έχει πιστεύω ειναι στα ELTA courier, όταν το παραλάβεις δες τα αυτοκόλλητα αν ειναι όλα σωστά, η αν κάτι ειναι λάθος η λείπει.

Επίσης να ξέρεις, μπορεί να μην έγινε καν προσπάθεια παράδοσης, το κάνουν πολλές φορές πολλά καταστήματα (courier) αυτό για να πας να το παραλάβεις εσύ.

Καλησπέρα και πάλι
Πήγα το πρωί στα ΕΛΤΑ Κουριερ μιας και ήθελα να παραλάβω άλλο ένα πακέτο και έπρεπε να στείλω άλλο ένα. Ρώτησα την υπάλληλο και κάτσαμε κανα 10λεπτο να το μιλάμε και εν τελη μου είπε ότι τελικά ήταν εκεί και είχε κανονικό αριθμό tracking των EΛΤΑ Κούριερ (δε μου εστάλη ποτέ αυτος). Πάλι καλά που ήταν εκει και με εξυπηρετήθηκα τόσο καλά. @sakisgri Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τη βοηθεία σου και κυρίως που με ενημέρωσες για τη Fan Courier.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...