Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 7 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

Είσαι σίγουρος ότι είναι η αντλία καύσιμο το πρόβλημα ? Το «προφανώς δεν είχε πίεση» ειναι επιβεβαιωμένο με μανόμετρο κλπ. ή είναι δικό σου συμπέρασμα ?

Η βενζίνη μπορεί να κάνει ζημιά αλλά όχι και να καταστρέψει την αντλία κάθε μήνα . Φίλτρο δεν έχει η αντλία?  Τα ηλεκτρικά σου, μπαταρία κτλ. τα έχεις κοιτάξει μήπως η αντλία δεν παίρνει το σωστό ρεύμα?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, atheatos είπε

Είσαι σίγουρος ότι είναι η αντλία καύσιμο το πρόβλημα ? Το «προφανώς δεν είχε πίεση» ειναι επιβεβαιωμένο με μανόμετρο κλπ. ή είναι δικό σου συμπέρασμα ?

Η βενζίνη μπορεί να κάνει ζημιά αλλά όχι και να καταστρέψει την αντλία κάθε μήνα . Φίλτρο δεν έχει η αντλία?  Τα ηλεκτρικά σου, μπαταρία κτλ. τα έχεις κοιτάξει μήπως η αντλία δεν παίρνει το σωστό ρεύμα?

Τη πρώτη φορά είναι επιβεβαιωμένο από το μηχανικό με μανόμετρο ούτε 1,5 bar δε ανέβαζε .

Μπαταρία είναι 2 χρόνων , το αμάξι κινείται καθημερινά 100 χιλιόμετρα.

Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικά αλλάχτηκε 2η φορά ξανά πριν 5000 που αλλάχτηκε από το μηχανικό ξανά η αντλία . Μου είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης.

Η τρόμπα βενζίνης ακούγεται αλλά μιζαρει και παθαίνει ταυτόχρονα ατροφία.

Το έχω αφήσει να το δει το αμάξι. 

Το αμάξι δούλευε άψογα στη βενζίνη από τη τελευταία φορά αλλαγή τρομπας καυσίμου. 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τη πρώτη φορά είναι επιβεβαιωμένο από το μηχανικό με μανόμετρο ούτε 1,5 bar δε ανέβαζε .

Μπαταρία είναι 2 χρόνων , το αμάξι κινείται καθημερινά 100 χιλιόμετρα.

Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικά αλλάχτηκε 2η φορά ξανά πριν 5000 που αλλάχτηκε από το μηχανικό ξανά η αντλία . Μου είχε κολλήσει η τρόμπα βενζίνης.

Η τρόμπα βενζίνης ακούγεται αλλά μιζαρει και παθαίνει ταυτόχρονα ατροφία.

Το έχω αφήσει να το δει το αμάξι. 

Το αμάξι δούλευε άψογα στη βενζίνη από τη τελευταία φορά αλλαγή τρομπας καυσίμου. 

Εύχομαι να βρει τι είναι , γιατί κάθε 5000 χιλιόμετρα αντλία βενζίνης δεν ακούγεται λογικό,  Νοθευμένη βενζίνη που να καταστρέφει αντλία βενζίνης τόσο συχνά , θα πρέπει να έχει ρινίσματα σιδήρου μέσα και όχι απλώς διαλύτες και άλλα. Για μένα αν όντως ισχύει αυτό που λες , θα πρέπει να καθαρίσεις ρεζερβουάρ πριν βάλεις την καινούργια αντλία.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, atheatos είπε

Εύχομαι να βρει τι είναι , γιατί κάθε 5000 χιλιόμετρα αντλία βενζίνης δεν ακούγεται λογικό,  Νοθευμένη βενζίνη που να καταστρέφει αντλία βενζίνης τόσο συχνά , θα πρέπει να έχει ρινίσματα σιδήρου μέσα και όχι απλώς διαλύτες και άλλα. Για μένα αν όντως ισχύει αυτό που λες , θα πρέπει να καθαρίσεις ρεζερβουάρ πριν βάλεις την καινούργια αντλία.

Γενικά Νότια προάστια της Αθήνας γίνεται πανηγύρι τελευταία σε όλους . 

Και ο μηχανικός είπε ότι δε μπορεί από θέμα υλικού να είναι τρόμπα βενζίνης. 

Ευθύνονται τα καύσιμα .

Το ρεζερβουάρ το καθάρισε ακριβώς πριν 1 μήνα που την ξανά άλλαξε μαζί και το φίλτρο καυσιμου εξωτερικά . Εάν είναι πάλι αντλία καυσίμου δε ξέρω και εάν θα το φτιάξω το αμάξι . Ήδη είναι φορτωμένο σε χιλιόμετρα. 330,000.

Το υγραέριο είπε δεν ευθύνεται , μήπως επειδή σηκώνει πίεση ζοριζεται η αντλία και κολλάει ή καίγεται. Τόσα χρόνια είχα και σε άλλα 2 αμάξια LPG θέματα δε είχα και πάντα είχα στη μέση βενζίνη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/7/2025 στις 10:50 ΜΜ, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

Εφοσον εχεις υγραεριο τοτε το πιο πιθανο ειναι αυτο να σου δημιουργει το θεμα. Εαν παραμενει η αντλια βενζινης ουσιαστικα ανοιχτη και υπο πιεση οταν δουλευει το υγραεριο τοτε σου δημιουργει θεματα γιατι π.χ. μπορει να ανακλυκλωνει συνεχεια το ιδιο καυσιμο, να μενει υπο πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα και στο τελος να καιγεται.
Εγω σε Volvo S40 που ειχα αυτο το θεμα δεν θυμαμαι εαν αλλαξα τελικα 6-8 αντλιες στην δεκαετια και αφου ειχα βαλει διακοπτη για να κλεινω την αντλια βενζινης. Τις 3 τις ειχα αλλαξει μεσα σε 4 μηνες.

Οποτε θα σου ελεγα να πας σε ηλεκτρολογο για να σου βαλει χειροκινητο διακοπτη ή σε αυτον που σου εβαλε το αεριο για να βαλεις ενα αυτοματο και να μην ασχολεισαι μονος σου.

Επεξ/σία από btsaroux
  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, btsaroux είπε

Εφοσον εχεις υγραεριο τοτε το πιο πιθανο ειναι αυτο να σου δημιουργει το θεμα. Εαν παραμενει η αντλια βενζινης ουσιαστικα ανοιχτη και υπο πιεση οταν δουλευει το υγραεριο τοτε σου δημιουργει θεματα γιατι π.χ. μπορει να ανακλυκλωνει συνεχεια το ιδιο καυσιμο, να μενει υπο πιεση για μεγαλο χρονικο διαστημα και στο τελος να καιγεται.
Εγω σε Volvo S40 που ειχα αυτο το θεμα δεν θυμαμαι εαν αλλαξα τελικα 6-8 αντλιες στην δεκαετια και αφου ειχα βαλει διακοπτη για να κλεινω την αντλια βενζινης. Τις 3 τις ειχα αλλαξει μεσα σε 4 μηνες.

Οποτε θα σου ελεγα να πας σε ηλεκτρολογο για να σου βαλει χειροκινητο διακοπτη ή σε αυτον που σου εβαλε το αεριο για να βαλεις ενα αυτοματο και να μην ασχολεισαι μονος σου.

3 αμάξια με Lpg έχουν περάσει , συμπεριλαμβανομένου και του Opel και ποτέ δε είχα θέμα .

Μερικοί βάζουν ρελέ στη αντλία κάτι που έχω τις ενστάσεις . 

Ο μηχανικός που τη έβγαλε , παρόλο που τη καταναλώνω και έχω ½ είπε είναι καθαρά θέμα βενζίνης και κόλλησε η τρόμπα βενζίνης. Δε ευθύνεται το υγραέριο. Άλλωστε το έχει ρυθμίσει και ψεκάζει και βενζίνη και δουλεύει .

Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικό , και το αλλάζω κάθε 15000.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, meletis_m είπε

3 αμάξια με Lpg έχουν περάσει , συμπεριλαμβανομένου και του Opel και ποτέ δε είχα θέμα .

Μερικοί βάζουν ρελέ στη αντλία κάτι που έχω τις ενστάσεις . 

Ο μηχανικός που τη έβγαλε , παρόλο που τη καταναλώνω και έχω ½ είπε είναι καθαρά θέμα βενζίνης και κόλλησε η τρόμπα βενζίνης. Δε ευθύνεται το υγραέριο. Άλλωστε το έχει ρυθμίσει και ψεκάζει και βενζίνη και δουλεύει .

Φίλτρο καυσίμου έχει εξωτερικό , και το αλλάζω κάθε 15000.

Και εμενα σε καποια αυτοκινητα δεν ειχα κανενα θεμα με αντλια βενζινης και υγραεριο. Μεχρι τα 200000 χιλιομετρα σε αλλα δεν δημιουργουσε θεμα. Αλλα σε Volvo και σε Ford ηταν πολυ κοινο θεμα. Και εμενα ο μηχανικος μου ελεγε οτι ειναι θεμα βενζινης νοθευμενης κτλ. Μεχρι που στην 3η αντλια πηγα στην Volvo (με εσκισε καπου στα 800€ η αντλια το 2012) και μου ειπαν εκει το θεμα.

Δημοσ.
Στις 19/7/2025 στις 10:50 ΜΜ, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

Θα ελεγα αυτη τη φορά να αλλάξεις μόνο μοτεράκι να δεις πως θα πάει. Απλά πάρε καλό μοτερακι και βρες ενα μάστορα να το κατέχει το σπορ. Απαράδεκτο τόσο συχνά να σου  καίει αντλία.Επίσης πες να δει αν έχει σφίξει καλά το σωληνάκι. Εμένα μια φορά είχε βγει και είχα μείνει γιαυτό το λόγο και όχι για αντλία.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Θα ελεγα αυτη τη φορά να αλλάξεις μόνο μοτεράκι να δεις πως θα πάει. Απλά πάρε καλό μοτερακι και βρες ενα μάστορα να το κατέχει το σπορ. Απαράδεκτο τόσο συχνά να σου  καίει αντλία.Επίσης πες να δει αν έχει σφίξει καλά το σωληνάκι. Εμένα μια φορά είχε βγει και είχα μείνει γιαυτό το λόγο και όχι για αντλία.

Περιμένω ενημέρωση για το κόστος και δε ξέρω και εάν θα το φτιάξω κιόλας ! 

Γιατί βγήκε και τρόμπα νερού ή φλαντζα τρομπας ή και φλάντζα καθρέφτη. Δακρύζει . Παρόλο που πριν 80,000 είχε κάνει επισκευή καπάκι .

Γενικά έπρεπε να το διώξω , και έμπλεξα .

Γιατί τρόμπα βενζίνης+ ρυθμιστή πίεσης= 230€ μου πήγαν πριν 4 μήνες . Και παγιδεύτηκε πολύ με το ρυθμιστή πίεσης. Δε το έχει όπως αλλά στη μπεκιερα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 19/7/2025 στις 10:50 ΜΜ, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

 

Στις 20/7/2025 στις 10:32 ΠΜ, meletis_m είπε

Γενικά Νότια προάστια της Αθήνας γίνεται πανηγύρι τελευταία σε όλους . 

Και ο μηχανικός είπε ότι δε μπορεί από θέμα υλικού να είναι τρόμπα βενζίνης. 

Ευθύνονται τα καύσιμα .

Το ρεζερβουάρ το καθάρισε ακριβώς πριν 1 μήνα που την ξανά άλλαξε μαζί και το φίλτρο καυσιμου εξωτερικά . Εάν είναι πάλι αντλία καυσίμου δε ξέρω και εάν θα το φτιάξω το αμάξι . Ήδη είναι φορτωμένο σε χιλιόμετρα. 330,000.

Το υγραέριο είπε δεν ευθύνεται , μήπως επειδή σηκώνει πίεση ζοριζεται η αντλία και κολλάει ή καίγεται. Τόσα χρόνια είχα και σε άλλα 2 αμάξια LPG θέματα δε είχα και πάντα είχα στη μέση βενζίνη 

 

24 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Περιμένω ενημέρωση για το κόστος και δε ξέρω και εάν θα το φτιάξω κιόλας ! 

Γιατί βγήκε και τρόμπα νερού ή φλαντζα τρομπας ή και φλάντζα καθρέφτη. Δακρύζει . Παρόλο που πριν 80,000 είχε κάνει επισκευή καπάκι .

Γενικά έπρεπε να το διώξω , και έμπλεξα .

Γιατί τρόμπα βενζίνης+ ρυθμιστή πίεσης= 230€ μου πήγαν πριν 4 μήνες . Και παγιδεύτηκε πολύ με το ρυθμιστή πίεσης. Δε το έχει όπως αλλά στη μπεκιερα.

Που έβαλες τελευταία βενζίνη; Κάθε μήνα και αντλία δεν είναι φυσιολογικό. Όταν λες ότι αλλάχτηκε ολόκληρη έχεις στα χέρια σου την παλιά με τα πλαστικά σαν backup; Δεν νομίζω.....

Αν ρελέ / γειώσεις / volt είναι οκ τότε πρέπει να βάλετε άλλη μάρκα, υπάρχουν και ελαττωματικές παρτίδες.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Klausx είπε

 

 

Που έβαλες τελευταία βενζίνη; Κάθε μήνα και αντλία δεν είναι φυσιολογικό. Όταν λες ότι αλλάχτηκε ολόκληρη έχεις στα χέρια σου την παλιά με τα πλαστικά σαν backup; Δεν νομίζω.....

Αν ρελέ / γειώσεις / volt είναι οκ τότε πρέπει να βάλετε άλλη μάρκα, υπάρχουν και ελαττωματικές παρτίδες.

 

Τελευταία φορά έβαλα σε εταιρικό πρατήριο που βάζω καιρό και δε είχα θέμα τόσο σε βενζίνη όσο και σε LPG. Ίσως έπεσα στη περίπτωση , εδώ κάθε λίγο και λιγάκι ακούς για νοθεία Καυσίμου.  

Τη παλιά δε την έχω στα χέρια μου . 

Έχει πραγματοποιηθεί και καθαρισμός ρεζερβουάρ και τη άλλαξε χωρίς κόστος ξανά . Το πηγαίνω χρόνια και του έχω εμπιστοσύνη του μηχανικού . Άλλωστε αυτός έχει βάλει και το LPG.

Περιμένω ενημέρωση του , πάντως δε ακούγεται καν . Τώρα δε ξέρω εάν μπορεί να το ξανά καλύψει ο μηχανικός , γιατί είναι και διπλού καυσίμου και τα μαγαζιά ανταλλακτικών το ρίχνουν στο LPG 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τελευταία φορά έβαλα σε εταιρικό πρατήριο που βάζω καιρό και δε είχα θέμα τόσο σε βενζίνη όσο και σε LPG. Ίσως έπεσα στη περίπτωση , εδώ κάθε λίγο και λιγάκι ακούς για νοθεία Καυσίμου.  

Τη παλιά δε την έχω στα χέρια μου . 

Έχει πραγματοποιηθεί και καθαρισμός ρεζερβουάρ και τη άλλαξε χωρίς κόστος ξανά . Το πηγαίνω χρόνια και του έχω εμπιστοσύνη του μηχανικού . Άλλωστε αυτός έχει βάλει και το LPG.

Περιμένω ενημέρωση του , πάντως δε ακούγεται καν . Τώρα δε ξέρω εάν μπορεί να το ξανά καλύψει ο μηχανικός , γιατί είναι και διπλού καυσίμου και τα μαγαζιά ανταλλακτικών το ρίχνουν στο LPG 

Μελέτη αρκετά προβλήματα δώστο να ησυχάσεις.opel vectra το δικό μου 407.000 τα  280.000 με υγραέριο. Τις προάλλες κοίταζα στο car ένα ίδιο με 270.000 χιλιόμετρα το έδινε 2.500. Το ζαχάρωνα αλλά το δικό μου είναι αστερι. Προχτές του άλλαξα σετ ιμάντες και αντλία νερού. 90 το σετ 50 ο μάστορας 140 και κάποιοι πληρώνουν αλλαγή λαδιών σε αντιπροσωπεία 200 για να εχουν εγγύηση.

Που να  βρεις ρε φίλε σήμερα τέτοια αυτοκίνητα. όλα έχουν ημερομηνία λήξης το πολύ 10 χρόνια.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Μελέτη αρκετά προβλήματα δώστο να ησυχάσεις.opel vectra το δικό μου 407.000 τα  280.000 με υγραέριο. Τις προάλλες κοίταζα στο car ένα ίδιο με 270.000 χιλιόμετρα το έδινε 2.500. Το ζαχάρωνα αλλά το δικό μου είναι αστερι. Προχτές του άλλαξα σετ ιμάντες και αντλία νερού. 90 το σετ 50 ο μάστορας 140 και κάποιοι πληρώνουν αλλαγή λαδιών σε αντιπροσωπεία 200 για να εχουν εγγύηση.

Που να  βρεις ρε φίλε σήμερα τέτοια αυτοκίνητα. όλα έχουν ημερομηνία λήξης το πολύ 10 χρόνια.

Έχει και 325000+ πόσο να αντέξει . Τελευταία φορά που ασχολούμαι . 

Ήλπιζα να με βγάλει μέχρι τέλος 2025 . Ήδη προγραμματίζω για νέο αμάξι .

Κάνω και χιλιόμετρα>25000 / χρόνο και είμαι σε δίλημμα βενζίνη & LPG ή Diesel με ότι συνεπάγεται με dpf / adblue / .

Γενικά diesel μικρομεσαίο θέλω να το αποφύγω όλα Leasing/ Εταιρικά είναι 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...