Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τελευταία φορά έβαλα σε εταιρικό πρατήριο που βάζω καιρό και δε είχα θέμα τόσο σε βενζίνη όσο και σε LPG. Ίσως έπεσα στη περίπτωση , εδώ κάθε λίγο και λιγάκι ακούς για νοθεία Καυσίμου.  

Τη παλιά δε την έχω στα χέρια μου . 

Έχει πραγματοποιηθεί και καθαρισμός ρεζερβουάρ και τη άλλαξε χωρίς κόστος ξανά . Το πηγαίνω χρόνια και του έχω εμπιστοσύνη του μηχανικού . Άλλωστε αυτός έχει βάλει και το LPG.

Περιμένω ενημέρωση του , πάντως δε ακούγεται καν . Τώρα δε ξέρω εάν μπορεί να το ξανά καλύψει ο μηχανικός , γιατί είναι και διπλού καυσίμου και τα μαγαζιά ανταλλακτικών το ρίχνουν στο LPG 

Καλά χαμός γίνεται από τα γνωστά πρατήρια που κάνουν ξέπλυμα, νότια βάζω και εγώ από ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ σε 4 αυτοκίνητα ποτέ δεν είχα θέμα. Στο τελευταίο που πήρα πρόσφατα με 200,000 χλμ άλλαξα αντλία ψάχνοντας μία πολύ δύσκολη βλάβη και μέσα ήταν σαν καινούριο.... 20 χρόνων αυτοκίνητο που έχει κάνει τόσα γεμίσματα, οπότε τα περί νοθείας τα βλέπω και λίγο περίεργα.

Έχει πέσει πολύ ποιότητα στα ανταλλακτικά, όταν το ένα κάνει 20 και το άλλο 100 ευρώ καταλαβαίνεις... Πιστεύω όμως ότι έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα, αλλάξτε προμηθευτή.
 

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μελέτη αρκετά προβλήματα δώστο να ησυχάσεις.opel vectra το δικό μου 407.000 τα  280.000 με υγραέριο. Τις προάλλες κοίταζα στο car ένα ίδιο με 270.000 χιλιόμετρα το έδινε 2.500. Το ζαχάρωνα αλλά το δικό μου είναι αστερι. Προχτές του άλλαξα σετ ιμάντες και αντλία νερού. 90 το σετ 50 ο μάστορας 140 και κάποιοι πληρώνουν αλλαγή λαδιών σε αντιπροσωπεία 200 για να εχουν εγγύηση.

Που να  βρεις ρε φίλε σήμερα τέτοια αυτοκίνητα. όλα έχουν ημερομηνία λήξης το πολύ 10 χρόνια.

Τα παλιά αυτοκίνητα θέλουν συντήρηση και λογικό, για το οπελ βρίσκεις ότι ανταλλακτικό θες και αν πιάνουν τα χέρια σου κάνεις εσύ το βάλε -βγάλε, τα ξέρει αυτά ο παππούς :)


Δεν παίζουν ρόλο τα χλμ, στο λέω σίγουρα ότι αν το έπαιρνες με την μία θα σου έφευγαν 1000 ευρώ σε συντήρηση / βλάβες τον 1ο χρόνο.

  • Like 2
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 19/7/2025 στις 10:50 ΜΜ, meletis_m είπε

Σε Opel Corsa C (διπλού καυσίμου)  πριν 6 μήνες αλλάχτηκε αντλία καυσίμου & ρυθμιστής (22 ετών).. αλλάχτηκε ολόκληρη Bosch 230€

Ξαφνικά μετά από 1,5 μήνα με ξανά άφησε . Ο μηχανικός δε πήρε χρήματα και είπε ότι τη ξανά άλλαξε . Ήταν από νοθεία και το καύσιμο ήταν η αιτία .

Πλέον μετά από 1,5 μήνα και ενώ στη εκκίνηση έπαιρνε με τη 1η και δε είχε καμία δυσλειτουργία . Με ξανά άφησε . Το αμάξι δε μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 2000 στροφές ειδικά με φορτίο .

Προφανώς δε είχε πίεση . 

Ξαφνικά το έκανε στη πορεία ενώ δούλευε κανονικά βενζίνη . 

Δεν ρεταρει το αμάξι ούτε έσβησε .

Το θέμα είναι από νοθεία Καυσίμου μπορείς να πάθεις τόσο ζημιά ; 

10 χρόνια οδηγώ με πολλά χιλιόμετρα. 

Και τελευταία έβαζα μόνο σε εταιρικά υποτίθεται.

Το πρόβλημα τελικά ήταν εσωτερικά σωληνάκι , εκτός του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Είχε σκίστει ίσα ίσα και δε είχε αλλαχτεί . Πιθανόν έχανε την πίεση για αυτό και η ατροφία του.

Όσο για τη τρόμπα νερού, έχανε από το σωλήνα μαστό δακρύζε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...