Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόνο το πρώτης γενιάς Terios μπορεί να πει κανείς ότι είχε τέτοιο θέμα.

Ακριβά ανταλλακτικά όντως έχουν, ακριβό σέρβις γιατί?

 

 

Εχω παρομοιο με το RAV το CRV και ποναει πολυ φιλε μου ...

Αν δεν ειχα βαλει υγραεριο θα ηταν σε ακινησια

 

690 τελη κυκλοφοριας και 15 λιτρα καυσιμο ανα 100 χλμ εντος πολης με μαλακο ποδι .

 

Φορο πολυτελειας για 10 χρονια .

 

Ναι δεν εχει σχεση με το Terios και το HRV αλλα κοστιζει πολυ πολυ .

Επειδή βλέπω κάθε φορά που αναφέρεις την κατανάλωση εντός πόλης, αν πήρες τέτοιο αμάξι για μέσα στην πόλη κάτι είχες κάνει λάθος.

Σε μικτή χρήση με RAV4 δεύτερης γενιάς ήμουν σταθερά κάτω από τα 10 λίτρα κάθε 100 χιλιόμετρα.

Δημοσ.

 

 

Επειδή βλέπω κάθε φορά που αναφέρεις την κατανάλωση εντός πόλης, αν πήρες τέτοιο αμάξι για μέσα στην πόλη κάτι είχες κάνει λάθος.

Σε μικτή χρήση με RAV4 δεύτερης γενιάς ήμουν σταθερά κάτω από τα 10 λίτρα κάθε 100 χιλιόμετρα.

 

 

Την αναφερω γιατι κινουμαι εδικα τα τελευταια 3-4 χρονια μονο εντος πολης και τοσο εκαιγε και απο την αρχη που το πηρα καινουργιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω το 2πορτο Hrv .εαν θέλεις χώρο ειδικα πορτ μπαγκαζ τότε θα χρειαστεί να έχεις μόνιμα ριγμένα τα πίσω καθίσματα.τετραπορτο δεν ξέρω.στην άσφαλτο με ασφαλτινά λάστιχα πάει πολύ καλά .σαν σεντάν.αλλα στο χώμα με τα ίδια λάστιχα μην περιμένεις και πολλά.η τετρακίνηση που έχει είναι της πλακας σε σύγκριση με καθαρά τζιπ.εαν το θέλεις για δύσκολους χωματόδρομους τότε η βάζεις λάστιχα για χώμα με αποτέλεσμα να μην είσαι τόσο καλά σε άσφαλτο η πας σε άλλο αυτοκίνητο.επισης ενώ είναι λίγο πιο ψηλό από σεντάν ,το μεσαίο καζανάκι του προεξέχει πολύ προς τα κάτω οποτε θα είναι και το πρώτο σημείο που θα βρίσκει .καιει λίγο παραπάνω βενζίνη λόγο κοντού σασμάν αλλά ένα πολύ μεγάλο συν ότι δεν χαλάει με τίποτα και έχει καλές επιδόσεις όχι όμως τελική (λόγω σασμάν όπως είπα).ποιοτικα μέσα το εσωτερικό,σκληρά πλαστικά (όχι απαραίτητα κακό) και λίγοι τριγμοί από φανερά μέρη (πχ εταζέρα).μην φανταστείς τρέλα πράγματα.απο εξοπλισμό τα Ελληνικά είχαν 2 αερόσακους,a/c ,ηλεκτρικούς καθρεπτες (και αναδιπλούμενους) και παράθυρα,υδραυλικό τιμόνι,abs.αυτα.τα πιο βασικά δηλαδή χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα.προσεχε γιατί κυκλοφορούν πολλά εισαγωγής.το κακό με αυτά είναι ότι δεν ξέρεις τα χιλιόμετρα τους.
Φτιάχνοντουσαν Αγγλία και Ιαπωνία με την φήμη ότι τα γιαπωνέζικα ήταν και καλά καλύτερα.(δεν το πιστεύω αυτό προσωπικά)
Σε σύγκριση με το terios ,σε γενικές γραμμές το Honda πάει καλύτερα στην άσφαλτο αλλά χειρότερα στο χώμα.
Τώρα σε σύγκριση με το rav....πολλά έξοδα το rav.και εκτος δρόμου δυνατότητες,το ίδιο.

Δημοσ.

Με τα λεφτά του HRV παίρνεις το RAV4 δεύτερης γενιάς που προφανώς δεν έχει ίδιες δυνατότητες στο χώμα.

Ακόμα και το επόμενο έχει κλείδωμα τετρακίνησης.

Δημοσ.

Από τα αυτοκίνητα που συμπαθώ ιδιαίτερα το hrv κι ας μην έχω μπει ποτέ μέσα :) Και το scout που έγραψε ο doctor μου αρέσει.

Από θεμα εκτος δρομου ειναι χειροτερο και απο smart. :P

  • Like 1
Δημοσ.

Με τα λεφτά του HRV παίρνεις το RAV4 δεύτερης γενιάς που προφανώς δεν έχει ίδιες δυνατότητες στο χώμα.

Ακόμα και το επόμενο έχει κλείδωμα τετρακίνησης.

Ναι πχ αυτο  αλλα φιλαρακι μου που εχει απο καινουργιο ενα του 2006, σε αψογη κατασταση θα το πουλησει γιατι καιει παρα πολυ,ακριβα τελη και ενω δεν ζηταει χαζα πραγματα,τα service,ειναι ακριβα.σε αντιθεση με το Honda που μονο λαδια θελει να αλλαζεις και μπουζι.προσωπικα σε εμενα εχει 50αρι ντεποζιτο,μεσα στην πολη με οικονομικη οδηγηση μου βγαζει 400-420 χιλιομετρα.εγνατια με 90-100 θα βγαλει 550-600.καιει πολυ.

Τωρα σε χωματοδρομο,οπου θα σε παει το rav θα σε παει και το Honda.ενταξει,λιγο πιο μακρια το rav.αλλα για τα βουνα και τα λαγκαδια δεν κανει κανενα απο τα 2.εκει ας κοιταξει σε κανενα jimny που ουτε χωρους εχει ουτε για δρομο ειναι.

Δημοσ.

Δηλαδή το RAV4 πέρα από λάδια και μπουζί τι άλλο θέλει?

Το 2006 ήταν η 3η γενιά που αν και πιο χαλαρό από τι προηγούμενο πάλι έχει καλύτερη τετρακίνηση από τo HRV.

Για τη διαφορά τους στο δρόμο δεν χρειάζεται να πούμε.

Βέβαια δεν έχει νόημα η όλη κουβέντα αφού δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο ο TS.

  • Like 1
Δημοσ.

Το Terios αν κοιτάς την δεύτερη γενιά από 06 και μετά, φαίνεται καλή επιλογη. Ποιο μοντέρνος σχεδιασμός από το Ηonda και λογικά ποιο οικονομικο στην συντήρηση θα ναι.

Ανταλλακτικά honda στην αττική .... Κλάμα

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ φίλοι μου απλα να ξεκαθαρίσω ότι το θέλω για λάιτ χωματόδρομους κ δεν είναι απαραίτητο να έχει 4χ4,απλά να είναι ψηλό ώστε να μην βρίσκω από κάτω κ μέχρι 1600cc μπορω, από εκεί κ πανω πάει πολύ το μαλλί..Θάνο σε ευχαριστώ για την περιγραφή του hrv πιστεύω πως το 4πορτο έχει αρκετό χώρο γενικά κ θα με βολεψει.θα ήθελα να σε ρωτήσω επιδει έχω βρει ένα από ιδιώτη κ γενικά προτημω να το πάρω από ιδιώτη παρα απο μαντραδεσ..τώρα από χιλιόμετρα ,πόσο να είναι το μάξιμουμ?

Δημοσ.

Καλα μην νομιζεις και εγω μεταχειρισμενο το πηρα με 192000 χιλιομετρα.πλεον εχω 224000 απροβληματιστα χιλιομετρα.δεν καιει σταγονα λαδι (αλλα τα χανει απο το καρτερ κατω οποτε θελει μια αλλαγη η φλαντζα του εκει).

εμενα ειναι το vteq με τα 124 αλογα με την d16w5 κεφαλη.αυτο με τα 105 ειναι λιγο πιο αργο και ειναι με την d16w1 κεφαλη.

καθοταν 1 χρονο πριν το παρω και το μοναδικο που χρειαστηκε οταν το πηρα περα απο λαδια -φιλτρα και τα λοιπα ηταν να του αλλαξω τα τακακια μπροστα (η αντιπροσωπεια ηθελε 100 euros) που τα αλλαξα μονος μου με κοστος 24 euros.βεβαια αργοτερα του αλλαξα και ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου γιατι δεν ειχα βιβλιο service.

επισης επειδη καθοταν τοσο καιρο,το μοναδικο λαμπακι που αναβε περιστασιακα ηταν του abs το οποιο λυθηκε με το να σηκωσω το πισω καθισμα και να κουμπωσω καλυτερα το φις που εχει εκει κατω.δηλαδη τιποτα και τοσα χρονια δεν εχει ξανα αναψει.

να αποφυγεις τα αυτοματα,βγαζουν θεμα με το σαζμαν.

καλυτερα απο ιδιωτη και οχι απο μαντρα.

για τα χιλιομετρα...ας ειναι και κοντα στα 200000 εαν ειναι σε καλη κατασταση και τιμη.τουλαχιστον θα ξερεις οτι κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι πραγματικα.εαν ειναι προσεγμενο το αυτοκινητο δεν βγαζει προβληματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ φίλοι μου απλα να ξεκαθαρίσω ότι το θέλω για λάιτ χωματόδρομους κ δεν είναι απαραίτητο να έχει 4χ4,απλά να είναι ψηλό ώστε να μην βρίσκω από κάτω κ μέχρι 1600cc μπορω, από εκεί κ πανω πάει πολύ το μαλλί..Θάνο σε ευχαριστώ για την περιγραφή του hrv πιστεύω πως το 4πορτο έχει αρκετό χώρο γενικά κ θα με βολεψει.θα ήθελα να σε ρωτήσω επιδει έχω βρει ένα από ιδιώτη κ γενικά προτημω να το πάρω από ιδιώτη παρα απο μαντραδεσ..τώρα από χιλιόμετρα ,πόσο να είναι το μάξιμουμ?

 

δες κανένα ignis ή wagon r. δεν ξέρω τι βγάζουν απο προβλήματα (αν και κάτοχος wagon r) αλλά απο χώρους είναι κλάμα και έχουν τσιμπημένα και μυστήρια ανταλλακτικά, τα wagon r είναι απαίσια στον δρόμο αλλά τιμια κατανάλωση.

εκτός δρόμου σε χιόνι και λάσπη με έχει πάει όπου δεν με πάει το hilux.

Δημοσ.

Τα έχω ψάξει κ αυτά αλλά είναι λιγο δύσκολα για της εθνικές με μεγάλα ταξίδια. για χώμα είναι μια χαρά κ επαρχία. κανένα ευρύχωρο allroad staison wagoon θα ήταν το ιδανικό. σε ευχαριστώ παντός για το ενδιαφερον

Δημοσ.

.....και ένας άλλος λόγος για να αποφύγεις το terios είναι το ότι έχει κλείσει η Daihatsu. Και εκτός από το κόστος των ανταλλακτικών, η έλλειψή τους κάνει το αυτοκίνητο συχνά στοχο των λαμόγιων

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...