Προς το περιεχόμενο

προληπτικές εξετάσεις υγείας


_chris_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν και αποφεύγω τους γιατρούς, εκτός αν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος....

σκέφτηκα να κάνω κάποιες προληπτικές εξετάσεις για καλό και για κακό. πχ αίματος

δεν έχω κάτι, δε θέλω τίποτα εξειδικευμένες εξετάσεις. ένα τυπικό τσεκ απ, διότι με τόσα πιτόγυρα που έχω φάει ποτέ δε ξέρεις....

 

έχω ασφάλεια ΙΚΑ.

πως δουλεύει το σύστημα;

μπορώ να πάω σε κάποιο νοσοκομείο-κέντρο υγείας, χωρίς να έχω κάτι και να πω ότι θέλω να κάνω προληπτικές εξετάσεις και να μου τις γράψουν;

πρέπει να κλείσω ραντεβού μέσω ΕΟΠΠΥ;

τι εξετάσεις δικαιολογεί η ασφάλεια μου;

πληρώνω κάτι;

 

σε τέτοιες περιπτώσεις, υποθέτω το στανταρ είναι οι εξετάσεις αίματος, τι άλλες εξετάσεις γίνονται; εγώ τις ζητάω;

 

είμαι τελείως άσχετος με αυτά.

 

και τέλος κάτι σχετικό αλλά ανεξάρτητο από τα παραπάνω:

με ψήνει φίλος μου να ασχοληθούμε με το τρέξιμο, να λάβουμε μέρος και σε μερικούς αγώνες δρόμου.

σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να πάω σε κάποιο καρδιολόγο για μια εξέταση;

μπορώ μέσω της ασφάλειας να κλείσω ραντεβού σε κάποιον για τις απαραίτητες εξετάσεις; (αν αποφασίσω να ασχοληθώ)

 

στο σχολείο πηγαίναμε χαρτί από γιατρό για τέτοια θέματα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πας σε εναν γιατρό σου γραφει γενική αίματος, όύρων, υπέρηχο νεφρων καρδιας και ένα καρδιογραφημα για να εισαι καλυμμενος και για το τρεξιμο που θες, και πας και τις κάνεις σε ενα ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο πληρώνοντας μια μικρή συμμετοχή. Νομιζω γύρω στο 30αρι για όλα, αναλόγως τι σου έχει γράψει ο γιατρός. Αν πας σε καρδιολογο θα σου τις γράψει όλες μια και καλη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες