Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

Είμαι από επαρχία και αγόρασα μια συσκευή που εμφάνισε πρόβλημα εντός εγγύησης. Λόγο ενός ταξιδιού μου στη Θεσσαλονίκη, πήγα την εν λόγω συσκευή στο επίσημο service εκεί. Αφού μου επισκεύασαν δωρεάν και εντός εγγύησης την συσκευή, μου ζητάνε να πληρώσω τα μεταφορικά, καθώς μου είπαν πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας. Είναι νόμιμο αυτό ή είναι υποχρέωση τους να μου την στείλουν δωρεάν, καθώς ήταν προβληματική η συσκευή;

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος;;

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν, ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα μεταφοράς (της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον πωλητή και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας).

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος;;

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν, ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα μεταφοράς (της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον πωλητή και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας).

 

αυτο ισχυει για το καταστημα απο το οποιο αγορασες τη συσκευη, οχι για το service της εταιρειας (εκτος αν το αγορασες απο αυτους). Πχ αν αγορασεις κατι μαρκας Bosch απο το xskroutzokatastima το xskroutzokatastima καλυπτει τα εξοδα μεταφορας, οχι η Bosch. An το πας στην ιδια την Bosch χωρις να το εχεις αγορασει απο αυτους τοτε αυτοι δεν ειναι υποχρεωμενοι να καλυψουν τα εξοδα μεταφορας.

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω είναι αυτό που λέει ο fredd0, αν το πήγαινες στο κατάστημα που το πήρες (ή σε άλλο αν είναι αλυσίδα) δεν θα χρεωνόσουν κάτι. Στο σέρβις πρέπει ή να πας την πάρεις ο ίδιος ή να πληρώσεις να σου τη στείλουν.

Δημοσ.

Η εταιρία που έχει το service είναι και ο επίσημος εισαγωγέας. Ποιος είναι ο υπεύθυνος για την εμπορική εγγύηση σ αυτήν την περίπτωση. Η εμπορική δεν καλύπτει και τα μεταφορικά;

 

Πολύ το ψειρίζω αλλά μου φαίνεται άδικο..

Δημοσ.

Και το μαγαζί εκεί θα το έστελνε αλλά θα το έπαιρνες δωρεάν. Μήπως αν μιλήσεις με το μαγαζί που το πήρες και τους πεις τι έγινε μπορούν να ζητήσουν αυτοί να πάει στο κατάστημα και να το πάρεις από κει;

Δημοσ.

Καλησπέρα, φίλε πόσα είναι καταρχάς τα μεταφορικά? εμένα δεν μου φαίνεται και άδικη αυτή η υποχρέωση να πληρώσεις τα μεταφορικά γιατί έχεις να κάνεις με το επίσημο server center τις εκάστοτε εταιρίας στην προκειμένη περίπτωση δεν έχεις να κάνεις κατευθείαν με το κατάστημα.

Δημοσ.

Η συσκευή που έστειλα στο service, είναι μια καφετέρια οπότε μόνο το επίσημο service θα έβαζε "χέρι". Τώρα για τα μεταφορικά φαντάζομαι θα είναι κανένα 20ρι.

Δημοσ.

Αν δεν βγάλεις άκρη η γενική έχει 50% έκπτωση, δες μήπως σε βολεύει.

έχει δίκαιο ο φίλος από πάνω 

 

Η συσκευή που έστειλα στο service, είναι μια καφετέρια οπότε μόνο το επίσημο service θα έβαζε "χέρι". Τώρα για τα μεταφορικά φαντάζομαι θα είναι κανένα 20ρι.

ρώτα για να μάθεις και αν σου φαίνεται ακριβά πάνε στην γενική οπού έχεις 50% έκπτωση

Δημοσ.

Από πού προκύπτει η έκπτωση;

Έχει κάμποσο καιρό που έχουν 50% έκπτωση σε όλες τις αποστολές εσωτερικού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...