marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα Είμαι από επαρχία και αγόρασα μια συσκευή που εμφάνισε πρόβλημα εντός εγγύησης. Λόγο ενός ταξιδιού μου στη Θεσσαλονίκη, πήγα την εν λόγω συσκευή στο επίσημο service εκεί. Αφού μου επισκεύασαν δωρεάν και εντός εγγύησης την συσκευή, μου ζητάνε να πληρώσω τα μεταφορικά, καθώς μου είπαν πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας. Είναι νόμιμο αυτό ή είναι υποχρέωση τους να μου την στείλουν δωρεάν, καθώς ήταν προβληματική η συσκευή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maik42 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 τα επιβαρυνεσαι εσυ, δυδτυχως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Είσαι σίγουρος;; http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν, ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα μεταφοράς (της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον πωλητή και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fredd0 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Είσαι σίγουρος;; http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν, ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα μεταφοράς (της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον πωλητή και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας). αυτο ισχυει για το καταστημα απο το οποιο αγορασες τη συσκευη, οχι για το service της εταιρειας (εκτος αν το αγορασες απο αυτους). Πχ αν αγορασεις κατι μαρκας Bosch απο το xskroutzokatastima το xskroutzokatastima καλυπτει τα εξοδα μεταφορας, οχι η Bosch. An το πας στην ιδια την Bosch χωρις να το εχεις αγορασει απο αυτους τοτε αυτοι δεν ειναι υποχρεωμενοι να καλυψουν τα εξοδα μεταφορας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Νομίζω είναι αυτό που λέει ο fredd0, αν το πήγαινες στο κατάστημα που το πήρες (ή σε άλλο αν είναι αλυσίδα) δεν θα χρεωνόσουν κάτι. Στο σέρβις πρέπει ή να πας την πάρεις ο ίδιος ή να πληρώσεις να σου τη στείλουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Η εταιρία που έχει το service είναι και ο επίσημος εισαγωγέας. Ποιος είναι ο υπεύθυνος για την εμπορική εγγύηση σ αυτήν την περίπτωση. Η εμπορική δεν καλύπτει και τα μεταφορικά; Πολύ το ψειρίζω αλλά μου φαίνεται άδικο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Και το μαγαζί εκεί θα το έστελνε αλλά θα το έπαιρνες δωρεάν. Μήπως αν μιλήσεις με το μαγαζί που το πήρες και τους πεις τι έγινε μπορούν να ζητήσουν αυτοί να πάει στο κατάστημα και να το πάρεις από κει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Και το μαγαζί είναι σε άλλη πόλη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Καλησπέρα, φίλε πόσα είναι καταρχάς τα μεταφορικά? εμένα δεν μου φαίνεται και άδικη αυτή η υποχρέωση να πληρώσεις τα μεταφορικά γιατί έχεις να κάνεις με το επίσημο server center τις εκάστοτε εταιρίας στην προκειμένη περίπτωση δεν έχεις να κάνεις κατευθείαν με το κατάστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Η συσκευή που έστειλα στο service, είναι μια καφετέρια οπότε μόνο το επίσημο service θα έβαζε "χέρι". Τώρα για τα μεταφορικά φαντάζομαι θα είναι κανένα 20ρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Αν δεν βγάλεις άκρη η γενική έχει 50% έκπτωση, δες μήπως σε βολεύει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Αν δεν βγάλεις άκρη η γενική έχει 50% έκπτωση, δες μήπως σε βολεύει. έχει δίκαιο ο φίλος από πάνω Η συσκευή που έστειλα στο service, είναι μια καφετέρια οπότε μόνο το επίσημο service θα έβαζε "χέρι". Τώρα για τα μεταφορικά φαντάζομαι θα είναι κανένα 20ρι. ρώτα για να μάθεις και αν σου φαίνεται ακριβά πάνε στην γενική οπού έχεις 50% έκπτωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marksk Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Από πού προκύπτει η έκπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Από πού προκύπτει η έκπτωση; αυτή που έχουν σε ιδιώτες από όσο γνωρίζω και από των τιμοκατάλογο τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2017 Από πού προκύπτει η έκπτωση; Έχει κάμποσο καιρό που έχουν 50% έκπτωση σε όλες τις αποστολές εσωτερικού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα