Προς το περιεχόμενο

Προσοχη στους πωλητες RAM που γραφουν για εγγυηση μέσω σειριακού αριθμού


Kostas_93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες, γραφω να μοιραστώ μια δυσαρεστη εμπειρία που ισως να σας πληροφορήσει για κάτι που δε ξέρατε.

 

Όπως ίσως να έχετε τσεκαρει, πολλοι πωλητές RAM γράφουν ότι δεν έχουν την απόδειξη ώστε να χρησιμοποιήσετε τη "lifetime" εγγυηση τους σε περίπτωση που παρουσιάσουν προβλημα, αντ'αυτού θεωρούν ότι είστε καλυμμένοι με βάση τον serial number. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Κανένα κατάστημα δε μπορεί να σας βοηθήσει χωρίς απόδειξη, ούτε καν αυτό από το οποίο αγοράστηκαν οι ram, αν ο αγοραστής έκανε την αγορά σε φυσικό κατάστημα χωρίς να δώσει το ονομετεπώνυμο του. Ακόμα χειρότερα, ακόμη και αν κάνετε αίτηση για RMA στο επίσημο site της κατασκευάστριας εταιρείας των ram, θα σας πουν ότι δε μπορούν να βοηθήσουν χωρίς απόδειξη αγοράς (συγκεκριμένα η εμπειρία μου ήταν με Corsair). Ο σειριακός αριθμός απλά δεν έχει καμία χρησιμότητα από μονος του χωρίς να υπάρχει απόδειξη.

 

Οπότε για να μη μακρηγορώ, το καλύτερο που έχετε να κανετε για να είστε καλυμμένοι είναι ή να προτιμήσετε ram για τις οποίες υπάρχει απόδειξη ή, αν δεν υπάρχει, ο πωλητής να θυμαται από που τις πήρε και να το έχει κάνει χρησιμοποιώντας το όνομα του (ηλεκτρονικά ή σε φυσικό κατάστημα) ώστε να μπορεί να γίνει επανεκτύπωση της απόδειξης. 

 

:shifty:  PS: Δε κατηγορώ κανένα πωλητή, είναι λογικο να γραφουν αυτό που γράφουν, λέω απλα πως έχουν τα πραματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

οτι λες δεν ευσταθει συγκεκριμενα με crucial ballistix sport  και κkingstone ενω εχασα την αποδειξη μου εκαναν rma την ραμ το ενα dimm, οποτε προσοχη στις γενικευσεις....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μα αμα η ραμ εχει lifetime εγγυηση τη να την κανει την αποδειξη?

Να ξέρει ότι την αγόρασες και δεν την έκλεψες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, καλα.

Ψαχνουν δικαιολογιες για να αποφυγουν το μοιραιο.

Αν ηθελαν να σε εξυπηρετησουν, θα στις αλλαζαν.

 

Εσυ να θυμασαι μονο τη μαρκα των μνημων.

Και ευχαριστουμε που μας ενημερωσες για τους απατεωνες στην Corsair.

Θα φυλαγομαστε απο κατι τετοιους.

 

Εγω πλεον ψωνιζω μνημες μονο Samsung. Ας δινω και κατι παραπανω. Εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι, καλα.

Ψαχνουν δικαιολογιες για να αποφυγουν το μοιραιο.

Αν ηθελαν να σε εξυπηρετησουν, θα στις αλλαζαν.

 

Εσυ να θυμασαι μονο τη μαρκα των μνημων.

Και ευχαριστουμε που μας ενημερωσες για τους απατεωνες στην Corsair.

Θα φυλαγομαστε απο κατι τετοιους.

 

Εγω πλεον ψωνιζω μνημες μονο Samsung. Ας δινω και κατι παραπανω. Εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Γιατί σας φαίνεται τόσο περίεργο να ζητάνε απόδειξη για να γίνει το rma?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

                                                                                                        Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Κανένα κατάστημα δε μπορεί να σας βοηθήσει χωρίς απόδειξη,

 

Ο σειριακός αριθμός απλά δεν έχει καμία χρησιμότητα από μονος του χωρίς να υπάρχει απόδειξη.

 

Αυτό για μένα είναι αυτονόητο. Αν μπορούσες μόνο με σιριακό να έχεις εγγύηση θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εγγύηση ακόμα κι αυτός που έχει κλέψει την RAM, τον υπολογιστή ή το χ, ψ προϊόν που έχει επάνω του τον αριθμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλη με to rma της Corsair έχω την Καλύτερη εμπειρία άμεση ανταπόκριση σε αντικατάσταση τροφοδοτικού το είχα αγοράσει από αγγελία εδώ στο insomnia με πλήρη συσκευασία χωρίς απόδειξη μου έκαναν αντικατάσταση με το serial number     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Η corsair εχει απο τα καλυτερα aftersales.

Οσον αφορα καποιους που νομιζουν οτι οι εταιρειες ζητωντας αποδειξη προσπαθουν να αποφυγουν να εξυπηρετησουν, ας το κανουμε πενηνταρακια:

1. Η lifetime εγγυηση ουσιαστικα συμπεριλαμβανεται στην τιμη αγορας. Αν λοιπον δεν μπορεις να αποδειξεις οτι αγορασες lifetime εγγυηση, γιατι ο κατασκευαστης να σου την παρεχει;

2. Συνηθως το λενε και οι οροι της εγγυησης οτι απαιτειται αποδειξη αγορας. Αρα δεν προσπαθει να αποφυγει τιποτα ο εκαστοτε κατασκευαστης, ισα ισα που σε ενημερωνει εγκαιρα τι πρεπει να κανεις για να εχεις αυτην τηνεγγυηση. Αν καποιος δε δινει σημαςια στους ορους, ε θελει πολυ θρασος για να φορτωνει την δικια του ανευθυνοτητα στον κατασκευαστη.

 

Ο ts λοιπον δεν κανει τιποτα παραπανω απο υπενθυμιση ενος εκ των ορων της εγγυησης... Και καλα κανει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H corsair συγκεκριμένα αρνήθηκε RMA επειδή η απόδειξη είχε άλλο ονοματεπώνυμο :whistle: , η εγγύηση δεν μεταφέρετε, ζήτησαν το RMA να αιτηθεί από τον αρχικό αγοραστή.

 

Επίσης lifetime = 10 χρόνια.

 

Πάντως εγώ έχω μια ανησυχία για τις  ονομαστικές αποδείξεις αν χρειαστεί RMA σε καταστήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

H corsair συγκεκριμένα αρνήθηκε RMA επειδή η απόδειξη είχε άλλο ονοματεπώνυμο :whistle: , η εγγύηση δεν μεταφέρετε, ζήτησαν το RMA να αιτηθεί από τον αρχικό αγοραστή.

 

Επίσης lifetime = 10 χρόνια.

 

Πάντως εγώ έχω μια ανησυχία για τις  ονομαστικές αποδείξεις αν χρειαστεί RMA σε καταστήματα.

 

Σχετικό άσχετο, αλλά μιας και μιλάμε για εγγυήσεις ισχύει απόλυτα αυτό και το έχω τονίσει και παλιότερα. Εκτός του ότι βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας οι συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών δεν καλύπτονται από εγγύηση (δηλαδή και να θέλει ο ιδιωτής να σου προσφέρει εγγύηση δεν δικαιούται να το κάνει), η εγγύηση του πράγματος αφορά την αρχική αγορά και δεν μεταβιβάζεται. Η εγγύηση ακολουθεί τη σύμβαση της συνδιαλλαγής μεταξύ του αρχικού αγοραστή και του αρχικού πωλητή.

 

Είναι αστείο που βλέπω στις αγγελίες να πωλούνται για παράδειγμα «κονσόλες με υπόλοιπο εγγύησης από τον Κωτσόβολο», αλλά δεν θα είναι τόσο αστείο όταν ο Γιώργος Παπαδόπουλος πάει με το χαρτάκι που θα γράφει επάνω «Αλκέτ Ριζάι» για να επικαλεστεί αυτή την εγγύηση. Θα τον περιμένει με ανοιχτές αγκάλες το πολυκατάστημα προκειμένου να εξυπηρετήσει κάποιον που δεν είναι πελάτης του, είμαι σίγουρος.

 

Καλό είναι να ενημερώνεστε για τα δικαιώματα σας όταν ασχολείστε με την αγορά μεταχειρισμένων, γνώμη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικό άσχετο, αλλά μιας και μιλάμε για εγγυήσεις ισχύει απόλυτα αυτό και το έχω τονίσει και παλιότερα. Εκτός του ότι βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας οι συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών δεν καλύπτονται από εγγύηση (δηλαδή και να θέλει ο ιδιωτής να σου προσφέρει εγγύηση δεν δικαιούται να το κάνει), η εγγύηση του πράγματος αφορά την αρχική αγορά και δεν μεταβιβάζεται. Η εγγύηση ακολουθεί τη σύμβαση της συνδιαλλαγής μεταξύ του αρχικού αγοραστή και του αρχικού πωλητή.

 

Είναι αστείο που βλέπω στις αγγελίες να πωλούνται για παράδειγμα «κονσόλες με υπόλοιπο εγγύησης από τον Κωτσόβολο», αλλά δεν θα είναι τόσο αστείο όταν ο Γιώργος Παπαδόπουλος πάει με το χαρτάκι που θα γράφει επάνω «Αλκέτ Ριζάι» για να επικαλεστεί αυτή την εγγύηση. Θα τον περιμένει με ανοιχτές αγκάλες το πολυκατάστημα προκειμένου να εξυπηρετήσει κάποιον που δεν είναι πελάτης του, είμαι σίγουρος.

 

Καλό είναι να ενημερώνεστε για τα δικαιώματα σας όταν ασχολείστε με την αγορά μεταχειρισμένων, γνώμη μου.

 

 

Πριν πουλήσω μία κονσόλα μου με υπόλοιπο εγγύησης από public επικοινώνησα μαζί τους για να δω εάν μεταφέρεται το υπόλοιπο εγγύησης και στον επόμενο αγοραστή ή θα πρέπει να τρέχω εγώ εάν χρειαστεί κάτι και μου απάντησαν γραπτά ότι δεν θα υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα.

Δεν ισχύει το ίδιο και για Κωτσόβολο; Εσένα τι σου είχαν απαντήσει ακριβώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ήταν random το παράδειγμα με τον Κωτσόβολο, δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να σου πω. Πάντως -ασχέτως που κόβω στα πάντα τιμολόγιο για να έχω καλύτερη ιχνηλασιμότητα- στην τηλεόραση μου που έχω βάλει επέκταση από τα Public μου ζήτησαν αναλυτικά στοιχεία για να μου την χρεώσουν. Αν είναι transferable γιατί να θέλουν ονοματεπώνυμο;

 

Σε κάθε περίπτωση, μπορεί όντως τα public να επιτρέπουν την μεταβίβαση της εγγύησης, προς τιμήν τους είναι αυτό. Κάτι αντίστοιχο κάνουν και ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αν σε ενδιαφέρει η προσωπική μου άποψη πάντως, ο υπάλληλος που στο απάντησε αυτό είναι μάλλον άσχετος μιας και δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω ότι τα public θα κάνουν honor την εγγύηση μιας κονσόλας που έχει αλλάξει 2-4-6 χέρια, εάν το καταλάβουν εννοείται. Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

 

Πλέον αρκετοί κατασκευαστές το έχουν λύσει το πρόβλημα προσφέροντας επιπλέον εγγύηση με την προϋπόθεση ότι το πράγμα θα γίνει registered στην βάση δεδομένων τους. Έτσι έχω κάνει με το X1S μου, έτσι έχω κάνει και με τα κινητά μου (Sony, Huwaei). Με αυτόν τον τρόπο «δένουν» το πράγμα και την εγγύησή του με τον αρχικό ιδιοκτήτη.

 

Νομίζω το έχουμε ξαναπεί, η ευρωπαϊκή οδηγία είναι ξεκάθαρη σε αυτό το κομμάτι:

 

«Μεταχειρισμένα προϊόντα

 

Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση. Ωστόσο, καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα που αγοράζετε από ιδιώτες ή σε δημοπρασίες.

Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των 2 ετών, αλλά όχι μικρότερη του 1 έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς.»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...