Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξερω αν ειμαι στη σωστη κατηγορια,αν οχι μεταφερτε το παρακαλω

 

 

Λοιπον να παρω τα πραγματα απο την αρχη!!

 

Ειχα παρει ενα Laptop πριν 1 χρονο περιπου απο τον κοτσοβολο και ειχα πληρωσει και μια

 

ψευτοεγγυηση του κοτσοβολου που μου ειχαν πει οτι και να παθει το αλλαζουνε!Ενα χρονο μετα

 

φτασαμε στο τωρα και κατι επαθε το κουμπι του laptop και δεν ανοιγε καθολου!Το πηγαινω λοιπον στον

 

κοτσοβολου πιστευωντας οτι θα μου το αλλαζαν κανονικα!Περνανε 3 μερες με περνουν τηλεφωνο και

 

μου λενε οτι το στειλαν στην lenovo και εκτιμηθηκε οτι η ζημια ειναι πανω στην μητρικη και πρεπει να

 

αλλαχτει ολοκληρη η μητρικη,με κοστος 375 ευρω(500 περιπου ειχα παρει το laptop μαζι με την

 

εγγυηση)!Παιρνω την lenovo και με ρωταει τον σειριακο ,τους τον λεω και μου λενε οτι αυτο το laptop

 

δεν πηγε ποτε σε αυτους για επισκευη η για κτιμηση της ζημιας!!

 

Μου ζητησαν φωτογραφια της αποδειξης τους το στελνω με email και μου λενε φερτε το laptop να σας το επισκευασουμε!

 

Παιρνω που λετε τον κοτσοβολο και τους λεω θελω το laptop μου αυριο,αρχισαν λιγο τα μα μου σου του και τελικα μαλλον θα το εχω στα χερια μου μεθαυριο!

 

Τι μπορω να κανω σε αυτους τους τυπους του kotsovoloy που μου ειπαν ψεματα μεσα στην μουρη και το ειχαν στειλει σε δικο τους τεχνικο ενω το laptop ειναι μεσα στην εγγυηση!!

 

Ευχαριστω και συγνωμη για το μεγαλο post,

 

οποιος το εχει ξαναπαθει η ξερει πως να κινηθω στην συγκεκριμενη περιπτωση ας πεταξει μια ιδεα!!

  • Like 1
Δημοσ.

Πρώτα απ'ολα είσαι εντός ευρωπαικής εγγυησης (2 έτη) γιαυτό μην αγχώνεσαι...

 

Κατα την παραλαβή του laptop να αναφέρεις στον κοτσόβολο ότι σου είπαν απο την επισημη αντιπρ.

μετα να παρεις το laptop σου και να φύγεις....

 

Έτσι πληρωσες και έμαθες οτι δεν αξίζει να αγοράσεις πάλι επέκταση εγγυησης απο αυτους... 

Δημοσ.

Πρώτα απ'ολα είσαι εντός ευρωπαικής εγγυησης (2 έτη) γιαυτό μην αγχώνεσαι...

 

Κατα την παραλαβή του laptop να αναφέρεις στον κοτσόβολο ότι σου είπαν απο την επισημη αντιπρ.

μετα να παρεις το laptop σου και να φύγεις....

 

Έτσι πληρωσες και έμαθες οτι δεν αξίζει να αγοράσεις πάλι επέκταση εγγυησης απο αυτους... 

ναι αλλα τα ψεματα που μου ειπαν ??να τα αφησω να περασουν ετσι απλα?

Δημοσ.

Δες εάν το κατάστημα διαθέτει βιβλίο παραπόνων και γράψε την εμπειρία σου.

Στείλε επίσης e-mail στο customer service τους.

Δεν μπορεί ένας βλάκας που έχουν εκει μέσα και θέλει να βγάλει κέρδος για το τμήμα του ή για το κατάστημα του να αμαυρώνει το όνομα τέτοιας αλυσίδας καταστημάτων. 

Φώναξε τον διευθυντή του καταστήματος, κάνε παράπονα και απαίτησε έναν χρόνο ακόμα δωρεάν εγγύηση πλεον αυτής της αντιπροσωπείας.

Αυτοί μόνο έτσι καταλαβαίνουν, κάνε μανούρα!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Ζητα τους αντικατασταση.Εφοσον αλλου σου ειπανε οτι θα βρισκεται το λαπτοπ και αλλου ηταν στην πραγματικοτητα, δεν ξερεις και ποιος το ανοιξε κλπ.

  • Moderators
Δημοσ.

Eφοσον εχεις τα χαρτια της εξτρα εγγυησης που αγορασες πανε με το συμβολαιο που σου εδωσαν και πες τους οριστε εδω λετε αντικατασταση οτι και να γινει τι παραμυθια ειναι αυτα τα 370 ευρω

Δημοσ.

ναι αλλα τα ψεματα που μου ειπαν ??να τα αφησω να περασουν ετσι απλα?

 

Κανε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.

Δημοσ.

Και γενικά μακριά από κωτσοβολο. Είναι απατεώνες. Εμένα μου πούλησαν εκθεσιακό tablet με πρόβλημα στη οθόνη για καινούργιο (εγγρα πολλές βδομάδες χρήσης η μπαταρία στις ρυθμίσεις του Android) και όταν το έγραψα σχόλιο στο skrputz μου την είπαν κιόλας, ότι και καλά είχα ενημερωθεί. Είναι να τρελένεσαι με αυτούς! Άλλωστε γι αυτό οι κριτικές του καταστήματος είναι στο μέτριο.

Δημοσ.

Παιδιά το total support του Κώτσου ειναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά εκτός πολύ ειδικών και πολύ σπάνιων περιπτώσεων. Πέρα οτι θα κάνουν το παν να μην τιμήσουν αυτό που πουλήσανε, θα ψάξουν να βρουν ενα καρο πατήματα να βάλει τον καταναλωτή να πληρώσει κι απο πάνω. 

 

Πέρα απο αυτό υπάρχει ένα ακομα πρόβλημα με το service που πολλοί δεν το βλέπουν ή το παιρνουν πολύ αργα χαμπάρι. Εστω μηχάνημα Χ, ας πουμε κινητό/tablet/τηλεόραση. Το αγοράζουμε λοιπον και αρνουμαστε το extra πακετο total support και μένουμε στην εργοστασιακή εγγύηση. Εντός εγγύησης παρουσιάζει Χ προβλημα και το πάμε πίσω στο μαγαζί θεωρώντας οτι ο Κώτσος θα το στείλει στην αντιπροσωπεία. Αμ δε! Πρώτα θα βάλει χέρι ο τεχνικός τους ή θα το στείλει σε επισκευαστικό κέντρο, οπου το κόστος ελεγχου θα ειναι μικρότερο απο της αντιπροσωπείας. Εστω λοιπον οτι το κουτσοφτιάχνουν (αν δε σου πουν οτι εχει υγρασία ή ιλαρα) και μετα απο λίγα τέρμινα χαλά πάλι. Αν το παμε αντιπροσωπεία η εταιρεία θα βρει τα εμφανή σημαδια προηγουμενου ανοίγματος και θα αρνηθεί την εγγύηση ή θα βγάλει κουστούμι. 

 

Με δυο λογια, θα αγοραζα απο Κώτσο, αλλά σε θέμα εγγύησης θα ζητήσω γραπτή βεβαίωση οτι θα το στειλουν στην αντιπροσωπεία και χαρτουρα οτι αυτό εγινε. Επισης τα ανεκδοτα του στυλ πρεπει να το πατε εσεις δεν περνάνε και απευθείας πεφτει καταγγελία για παραβαση σχετικου νομου. 

 

Είναι λιγο μπαχαλο η κατάσταση, απλως να ξέρετε τι ειναι καλύτερο για εμας τους καταναλωτες να γινεται. 

Δημοσ.

Ασε που σε πριζουν κανονικα να παρεις το total support.Τους λες δεν θελω και επιμενουν να το παρεις.

Ναι μου έχει συμβεί προσωπικά και αμα.σου κάτσει στραβή άντε βγάλε άκρη.

Δημοσ.

Σε φουρνο μικροκυματων αξιας 50 ευρω μου τα εκαναν πλανητες για αυτο που λετε που κοστιζε και ενα 30ρι αν θυμαμαι καλα!Πρεπει να εισαι πολυ βλαμμενος οχι για να το δεχτεις,αλλα ακομα και να το προτεινεις..

Δημοσ.

Για αποφυγη "total support" καθως και εκθεσιακου τεμαχιου  η λυση ειναι online αγορα ( αποστολη απο κεντρικες αποθηκες - σφραγισμενο ) .

Απο το καταστημα πας μονο για να δεις κατι απο κοντα ( ασε που πολλα καταστηματα (franchise)   πχ αυτο εδω της χαλκιδας ΔΕΝ πουλανε στην τιμη του internet αλλα πολυ πιο ψηλα και μονο εαν ζητησεις καλητερη τιμη - εκπτωση κλπ μπορει να πεσουν κοντα στου net  .

Επισης δεν εχουν τις παραλληλες προσφορες ( πχ  εγκατασταση σε κλιματιστικο δωρεαν ) που παιζουν στο νετ .

 

Αυο για εμας που δεν μπορουμε να τον αποφυγουμε ( οι αλλοι σκιζουν στα  μεταφορικα , εμπλεκονται 2-3 μεταφορικες κλπ ) σε καποια ογκώδη προιοντα

Δημοσ.

παιδια μην υπερβάλουμε, δεν εχει μονο λαπτοπ ο κοτσο. Αν εχεις παρει μια κουζινα 1500€ θες οπωσδήποτε total support γιατι μετά τη 2ετία δεν θα ξερεις ποσο θα σου παει ο κουκους αν χαλάσει κάτι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...