tobindax Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Βγαίνει μια φιλική κοπελίτσα και δεν φαίνεται να ξέρει πολλά. Ενημερώνει ότι αν ένα δέμα είναι αξίας κάτω των 22 ευρώ δεν περνάνε εκτελωνισμό. Που; Αφού και μικρής αξίας κολλάνε. Της λέω καλά και την αφήνω εκεί, δε φαίνεται να είχε παραπάνω πληροφορίες. ΥΓ. Λέει ότι μετά το καλοκαίρι έχει περισσότερη κίνηση αλλά κάτι πάει στραβά με αυτή την εξήγηση: είχα δέματα τους προηγούμενους μήνες (μετά τον Αύγουστο) που δεν έκαναν αυτήν την καθυστέρηση.
stelios18120 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Εδώ μου έχουν καθυστερήσει πάνω από 30 δέματα πλέον. Όλα είναι από αρχές Σεπτεμβρίου και μέσα Σεπτεμβρίου Η κατάσταση είναι τραγική.
Grim Ripper Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Κάτι μου λέει ότι δεν θα παραλάβω ποτέ.
antbyron Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Και εγώ περιμένω δέμα από Σεπτέμβριο το οποίο και χρειάζομαι. Βλέπω να κάνει κάνα μήνα ακόμη με αυτά που ακούω.
VonLoutsos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Το ερώτημα είναι, τα δέματα με tracking number που έχουν αργήσει να έρθουν πάνω από δύο μήνες, ζητάμε refund ή όχι; Δεν ρωτάω το δίκαιο, απλά πως αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα.
stelios18120 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Εγώ σε δέματα παραγγελίας του Σεπτεμβρίου (παραγγελία μέχρι 10 του Σεπτεμβρίου) ξεκίνησα διαδικασίες refund και dispute και τα γνωστά. Από αύριο κλάμα οι Κινέζοι και περίμενε κτλπ Υπομονή τέλος. Δεν φταίνε αυτοί αλλά δεν μπορώ να περιμένω άλλο.τα λεφτά μου πίσω επιτελους.αντε κ πολύ υπομονή έκανα με έχουν πιάσει τα νεύρα μου με αυτή την κατάσταση.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Εφοσον ειναι τελωνειο δεν ζητας refund , τουλαχιστον σε αγορες με Paypal οπου εχεις 6 μηνες περιθωριο για dispute Στο aliexpress ζητας ειτε refund ειτε απο τον πωλητη να αλλαξει ημερομηνια παραλαβεις , αν δεν δεχτει τοτε κανεις dispute στο ali 3
stelios18120 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Εφοσον ειναι τελωνειο δεν ζητας refund , τουλαχιστον σε αγορες με Paypal οπου εχεις 6 μηνες περιθωριο για dispute Στο aliexpress ζητας ειτε refund ειτε απο τον πωλητη να αλλαξει ημερομηνια παραλαβεις , αν δεν δεχτει τοτε κανεις dispute στο ali Όλες ήταν alixpress παραγγελίες και επιτόπου έπεσε dispute και πλήρες refund θέλω. Έλεος έχω κάνει πάνω από 200 παραγγελίες ποτέ τέτοιο χάλι δεν είχαμε.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Όλες ήταν alixpress παραγγελίες και επιτόπου έπεσε dispute και πλήρες refund θέλω. Έλεος έχω κάνει πάνω από 200 παραγγελίες ποτέ τέτοιο χάλι δεν είχαμε. Το ξερω εγω αλλα απο την αλλη δεν μας φταινε και οι πωλητες
VonLoutsos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Το ερώτημα είναι, τα δέματα με tracking number που έχουν αργήσει να έρθουν πάνω από δύο μήνες, ζητάμε refund ή όχι; Δεν ρωτάω το δίκαιο, απλά πως αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Το ερώτημα είναι, τα δέματα με tracking number που έχουν αργήσει να έρθουν πάνω από δύο μήνες, ζητάμε refund ή όχι; Δεν ρωτάω το δίκαιο, απλά πως αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα. Για ένα από εφόσον η αγορά είναι με paypal περιμένεις έτσι και αλλιώς έχεις περιθώριο 6 μήνες
MessatsuRoku Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Αφου οι μαλακες δεν μπορουν να τα κανουν κουμαντο φενεται οτι εχουν χασει την μπαλα... καλυτερος ελεγχος στο τελωνειο τους παρανε
Expertr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Ιδιωτικά όλα χθες. Και μετα θα αγοραζεις κατι αξιας 30€ και θα σου λενε αλλα 30 οπως κανουν και τωρα οι courier...Τοτε θα κλαιμε ολοι μαζι παρεα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα