Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με διαγραφή από τη σχολή


mrdouchebag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά! Ελπίζω κάποιος να μπορεί να με βοηθήσει γιατί παίζει να την έχω πατήσει άσχημα. Λοιπόν είμαι φοιτητής επί πτυχίω και χρωστάω κάνα δυο μαθηματάκια. Από όσο ξέρω σύμφωνα με το νόμο αν δεν κάνεις δήλωση μαθημάτων μέσω ίντερνετ για δύο συνεχόμενα εξάμηνα, διαγράφεσαι από τη σχολή. Αυτόν το χρόνο που πέρασε δεν πήγα να δώσω μάθημα για λόγους υγείας κυρίως αλλά και οικογενειακούς, αλλά σκόπευα το 2018 να τελειώσω. Ποιο είναι το πρόβλημα όμως; Έχασα την ημερομηνία δήλωσης μαθημάτων για μερικές μέρες. Είχα τσεκάρει την ημερομηνία προθεσμίας από το κινητό αλλά δεν έκανα τη δήλωση και την ψιλοάφησα να την κάνω από το PC. Το θέμα είναι είδα λάθος ημερομηνία και το 11/2017 που θυμόμουν, ήταν τελικά 10/2017, οπότε όταν μπήκα να κάνω το Νοέμβριο δήλωση, αυτή είχε λήξει τον Οκτώβριο. Λέω εντάξει έκανα βλακεία δεν πειράζει, θα τα δώσω το άλλο εξάμηνο. Και μετά κατά τύχη βλέπω στο site ότι δεν υπάρχει δήλωση μου ούτε για το προηγούμενο εξάμηνο. Είμαι 100% σίγουρος όμως ότι είχα κάνει δήλωση για το προηγούμενο εξάμηνο και ότι είχε σταλθεί με επιτυχία. Μπαίνω στο site της σχολής λοιπόν και βλέπω ανακοίνωση για τον Φεβρουάριο 2017 που έλεγε Παράταση Δηλώσεων Μαθημάτων - Επείγον. Με άλλα λόγια, υπήρχε πρόβλημα με το σύστημα και πολλοί φοιτητές έπρεπε να ξανακάνουν τη δήλωση, που ήδη είχαν κάνει. Και έτσι βρέθηκα να μην έχω κάνει εγγραφή για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Δεν το έχω πει καν στους γονείς μου ακόμη. Υπάρχει κάνας τρόπος να το σώσουμε το πράγμα ή τσάμπα τόσα χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ερώτηση στη γραμματεία της σχολής, όλα τα άλλα είναι εικασίες. καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου, αλλά μονο αυτοι εχουν την απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 2 συνεχόμενες μη δηλώσεις διαγράφεσαι.

Έχετε κάποια ηλεκτρονική γραμματεία να ελέγξεις το status σου;