Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας, φίλος μου αγόρασε από gearbest κινητό στις 4 Οκτωβρίου το οποίο δεν έχει έρθει και χθες του είπανε σε επικοινωνία με gearbest ότι χάθηκε και και του είπαν ότι θα του δώσουν μόνο τα μισά λεφτά πίσω και όπως είναι λογικό δεν το δέχτηκε και πήγε να ανοίξει case στο paypal αλλά δεν το αφήνει ενώ για άλλες αγορές που έχει κάνει μπορεί να ανοίξει κανονικά case για να κάνει dispute. Σε επικοινωνία με το παυπαλ του στείλανε το κλασσικό αυτοματοποιημένο μήνυμα που στέλνουν πως να κάνεις με οδηγίες.

Τι να του πω να κάνει;;;

 

Δημοσ.

γιατι δεν δεχτηκε να παρει τα λεφτα του πισω?

μα όπως είπα το gearbest θέλει να του δώσει μόνο τα μισά λεφτά πίσω και όχι όλο το ποσό 

Δημοσ.

Ωραία τοτε για πες μας τι θα πει "δεν με αφήνει να ανοίξω case" τι σου λεει δηλαδη?

πηγαίνω στο resolution center επιλέγω την συγκεκριμένη επιλογή να ανοίξω case αλλά όταν πατάω συνέχεια δεν κάνει τπτ 

αμα πχ επιλέξω κάποια άλλη συναλλαγή που έχει κάνει και πατήσω συνέχεια εκεί με αφήνει κανονικά να συνεχίσω και να ανοίξω case και δεν μπορώ να καταλάβω γτ στην συγκεκριμένη συναλλαγή δεν μου δίνει την επιλογή 

Δημοσ.

πηγαίνω στο resolution center επιλέγω την συγκεκριμένη επιλογή να ανοίξω case αλλά όταν πατάω συνέχεια δεν κάνει τπτ 

αμα πχ επιλέξω κάποια άλλη συναλλαγή που έχει κάνει και πατήσω συνέχεια εκεί με αφήνει κανονικά να συνεχίσω και να ανοίξω case και δεν μπορώ να καταλάβω γτ στην συγκεκριμένη συναλλαγή δεν μου δίνει την επιλογή 

Ωραια ξανα πήγαινε λοιπον στο θεμα που σε εστειλα στο προηγούμενο ποστ μου και διαβασε το ποστ  #4566

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/165639-paypal/page-305?do=findComment&comment=56123311

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...