satafaka Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Άφησα το Xiaomi λοιπόν και πήγα στο καινούργιο μου Samsung. Το Xiaomi τώρα θέλω να το δώσω στην κοπέλα μου, αλλά αντιμετωπίζω πρόβλημα. Here it goes. Προσπάθησα να κάνω Factory Reset από τις ρυθμίσεις. Όταν το πατούσα, μου ζητούσε να βάλω το password από το Mi Account που έχω. Ενώ έβαζα το σωστό μου πετούσε "Couldn't connect to network" ή κάτι αντίστοιχο. Αν έβαζα λάθος τον κωδικό έγραφε "wrong username/password" οπότε υπήρχε connection αλλά κάπου σκάλωνε και δεν προχωρούσε. Αποφάσισα οπότε να το κάνω με τον hard τρόπο "Volume Up + Power". Έγινε successful, βάζω την κάρτα της κοπέλας μου για να κάνουμε το Setup, πατάμε next.., hmm.., ok., next.., accept.., next.. aaaaaaand BOOM. Φτάνουμε στο σημείο που πρέπει να βάλουμε το Google Account. Στον τίτλο όμως έγραφε κάτι κουλό! "This device was just reseted! Add your previous Google Account to continue" ή κάτι αντίστοιχο μήνυμα! Προσπάθησα να βάλω το δικό της αλλά με τίποτα... Μάλλον έπρεπε να βάλω το δικό μου ξανά (wtf). Από το Google Security πήγα και το αφαίρεσα από τις συσκευές μου αλλά και πάλι τίποτα. Anyway, πάτησα Skip για να το βάλω από μέσα αργότερα. Προχωράμε, προχωράμε, προχωράμε και φτάνουμε στο Welcome! Ω τι καλά, τελειώσαμε θα κοιμηθούμε... Αμ δε! Να σου μπροστά μια κλειδαριά ΝΑ (με το συμπάθειο) και γράφει "The device is locked. This device is associated with an existing Mi Account. For security reason, you need to enter password to verify the device". Βάζω τον κωδικό μου από το Mi Account αλλά πάλι το ίδιο message "Couldn't connect to network" ή κάτι αντίστοιχο. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Περιμένει ένα password από το Mi Account μου, το οποίο και που το βάζω, με αγνοεί! Στο site https://account.xiaomi.com κάνω login με το account μου κανονικά, αλλά δεν βρίσκω κάποια επιλογή να ξεκλειδώσω ή να "ελευθερώσω" καμιά συσκευή! Έχετε καμία ιδέα στο τι φταίει ή τι μπορώ να κάνω? Ευχαριστώ.
saruman123 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δοκίμασε να ξεκινήσεις από την αρχή τις ρυθμίσεις αλλά χωρίς να βάλεις κάρτα sim με δεδομένα ή wifi στην αρχή,ούτε mi account, google account κτλ θα βάλεις, σε όλα αυτά skip
ziaba Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) μπες απο πισι στο https://i.mi.com/#homenew εκει που λεει connected και κανε διαγραφη της συσκευης εχουμε γινει xiaοmi-miui.gr Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2018 από ziaba
KyrGR Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν έχει recovery η factory mode να το κάνεις από εκει; Αα, συγγνώμη δεν πρόσεξα ότι το πρόβλημα είναι με το Mi account. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου 2018 από KyrGR
satafaka Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Όλα καλά παιδιά τελικά είχε πρόβλημα ο server της Xiaomi. Χθες το βράδυ πήρε κανονικά τον κωδικό
saruman123 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2018 4 ώρες πριν, satafaka είπε Όλα καλά παιδιά τελικά είχε πρόβλημα ο server της Xiaomi. Χθες το βράδυ πήρε κανονικά τον κωδικό Με πρόλαβες https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/29784-Διορθώθηκε-Πρόβλημα-επικοινωνίας-με-τους-Authentication-Servers-της-Xiaomi/?s=2ae0cd69340d77f57c00cda6895ab800ffea32f5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα